| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(Als de verhalen danmaar doorgaan, maar zonder Harry )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zolang Hermione en vooral Snape maar niet doodgaan ( ), ben ik tevreden. ![]() McGonagall mag van mij trouwens ook niet dood, ik vond haar geweldig in het 5e boek.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En Snape is helemaal niet zo zwart/wit als jij denkt, hoor.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en idd, McGonagall is ook een van m'n favorieten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Vooral in "OotP" vond ik hem vervelend. Het is aan de ene kant begrijpelijk dat hij pubert en dat het bij hem een graadje erger is vanwege de dingen die hij heeft meegemaakt, maar soms kan hij ook zó zeuren. In boek 6: "Waarom komt Dumbledore me niet opzoeken en praat hij niet meer met me? Boehoe!" Wat een wimp, zeg - hij hangt wel érg aan de rok van Dumbledore. ![]() En ook Harry ziet, net als Ron, veel dingen soms te zwart/wit. Dat heethoofderige vind ik altijd irritant bij jongens/mannen - dan denken ze niet na voordat ze iets doen. Dat hebben ze dan vooral bij iemand als Snape, dat is jammer: hem kunnen ze met de beste wil van de wereld niet (meer) enigszins objectief bekijken. Gelukkig hebben ze Hermione nog, die alles helderder ziet en veel meer overzicht heeft dan hen. Zij biedt dan nog wat tegenwicht, maar ik ben bang dat het uiteindelijk niet genoeg zal zijn. ![]() Citaat:
Adorable. ![]() Citaat:
Ik denk dat ik een bende ga optrommelen en Mepsteen eens even thuis ga opzoeken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
dan vraag ik me echt af wat het hele probleem nou eigenlijk is... Ze zijn ook wel erg impulsief soms... daar kan ik me ook mateloos aan ergeren. Ben het helemaal eens met je stukje
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Oh drama drama
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zat de hele tijd achter mijn computer, was stil, een studiebol maar wel streberig: ik verkneukelde me meestal stiekem wanneer ik betere cijfers had dan anderen. Ik leek best wel op Hermione in die tijd.
|
|
||
|
Citaat:
Harry. Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar ik was een heel brave puber haha) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Hoe kan Harry zo blind en egoïstisch zijn? Hij ziet gewoon niet wat hij voor zijn neus heeft.Citaat:
Dus bij Dumbledore/Harry kwam er bij mij in eerste instantie niets op. Totdat jij mijn vredige wereldje kwam omgooien en ik nu niet meer met dezelfde ogen naar Dumbledore/Harry kan kijken. Want ja, ik moet toegeven - Harry's gedrag naar Dumbledore kan je wél op een bepaalde manier uitleggen. Gelukkig is er over Dumbledore's gedrag naar Harry niks op te merken (behalve als je zo gaat denken: "Ja, maar Harry was vanaf het prille begin al zijn favoriet van heel Hogwarts! Dat zal toch niet echt alleen maar fondness zijn?!"), dus wat dat betreft blijft mijn wereldje nog veilig. ![]() Maar goed - het feit dat Morgan zoiets bedenkt, zegt toch wel wat over haar. Volgens mij heb jij meer een dirty, perverted mind dan je wil toegeven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik moest toen ontzettend denken aan een of andere rockster die een hotelkamer aan het trashen was. Ik vond het best grappig. Ik ga proberen dit topic mee te doen met de Harry Potter-discussies. Ha. En om maar even duidelijk te maken aan welke kant ik sta: Sneep<3.
|
|
|||
|
Citaat:
En dat is nog hypocriet van je ook. Dit is geen goedkoop spamtopic - we hebben met z'n allen hard ons best gedaan om het draaiende te houden.Doe ons een lol: ga terug naar Onzin en blijf uit topics waar je niet echt iets mee van doen hebt (je staat nou niet bepaald bekend als een "Harry Potter" fan). (Voor degenen die het zich afvragen: ja, ik ben humeurig vandaag. )Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig maar .Mijn nieuwsgierigheid neemt het tijdelijk van mij over: Wat is jullie favoriete ship? Dan kan ik naam'lijk even weten of ik heel abnormaal ben met mijn schepen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wees maar niet bang.Mijn favoriet blijft toch Hermione en Snape.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Bij mij in ieder geval niet. ![]() Ik ben ook voor Snape/Hermione. Apart, als zelfstandige personages, vind ik ze geweldig, maar samen zijn ze nog véél beter. ![]() Lees je ook veel fanfiction over de twee? Zo nee, dan kan ik je altijd dit lijstje op mijn livejournal aanbevelen: klik!
|
|
||
|
Citaat:
![]() Lievelingsship: Remus/Sirius.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ik dacht nog wel dat Hermione/Dumbledore het ergste was (ooit iets gelezen over dat ze hem een blowjob gaf ).
|
|
||
|
Citaat:
Heb je nog nooit Lucius/Dobby gelezen?
|
|
||
|
Citaat:
Maar eens moet de eerste keer zijn. Kom maar op met die fic.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 11:54 | |
| Algemene schoolzaken |
interview nederlandse literatuur sweetm | 6 | 29-10-2007 01:30 | |
| De Kantine |
Hoeveel mensen lezen er eigenlijk Harry Potter? Uice | 194 | 03-09-2007 15:59 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquête moraal, fatsoen en godslastering Pineapple | 12 | 24-06-2006 00:26 | |
| Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #4 Verwijderd | 500 | 10-07-2005 19:05 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete heksen en hekserij LadyOfDarkness | 1 | 17-11-2003 16:52 | |