![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is mogelijk dat je een hartaanval krijgt als je té weinig eet...(zelf heel vaak aangehoord van dietiste..) Ik had ook zulke hartkloppingen, maar bij mij lag het gelukkig nietaan het eten ![]() Waarom eet je eigenlijk maar 1x per dag? Ga gewoon gezond eten, volgens het voedingscentrum, dan kom je echt niet aan, als je daar bang voor bent... |
![]() |
||
Citaat:
mijn oom, hartpatiënt, moest op een 500 calorieendieet om een nieuwe hartaanval te voorkomen. en ik krijg meer binnen dan hem, misschien zo'n 750 kcal per dag. waar lagen jouw hartkloppingen wel aan?
||
Citaat:
daarnaast ben ik net naar de huisarts geweest nog even snel voor 5 uur, die heeft tijd voor me gemaakt en geluisterd naar mn hart en bloeddruk gemeten. zij zei dat het een onschuldige hartritmestoornis is, een jonge meisjes kwaal. geen idee wat ze ermee bedoelt trouwens. ze vroeg of ik drugs gebruikte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Mens, je bent 19, denk eens na voordat je je lichaam verwoest.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch logisch; je lichaam heeft te weinig energie om je hart te laten kloppen... Verder geloof ik echt niet dat je oom 500 calorieen dieet heeft om een hartaanval te voorkomen. Dat is namelijk echt absurt weinig. Bedoel je niet 500 calorieen minder per dag (dan een "normale" man). Daarnaast 750 calorieen eten is wel erg weinig per dag. Heb je dan ook geen last van ondergewicht? En hoe is het met je diabetes? Ik bedoel... ik vind het allemaal wel een beetje vreemd klinken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 16:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In ieder geval kun je zeker wel een hartaanval krijgen van te weinig eten (en dat is wat jij nu doet, ik hoop dat je dat zelf ook inziet).
|
|