Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 21:43
Claire F
Claire F is offline
Ik zou graag eens verder willen experimenteren met bepaalde soorten drugs, aantal dingen al wel eens gedaan. Maar zou bijvoorbeeld graag eens een keer cocaïne willen proberen. Alleen voor 'the feel', niet om te blijven gebruiken. Denk namelijk wel dat ik er goed af kan blijven, want ik heb al eerder harddrugs eenmalig gebruikt. Maar ik verkeer niet echt in kringen waar het oké is om drugs te gebruiken, laat staan dat ik via via aan drugs kan komen. Daarnaast had het ook wel leuk geweest om dat samen met iemand die ik ken te gebruiken. Maar ik weet dat ik natuurlijk niet hier via internet om drugs kan gaan vragen. Maar heeft iemand een idee hoe ik bijvoorbeeld eenmalig op een veilige vertrouwde manier aan een beetje cocaïne kan komen?

Hoe doen andere mensen dat hier op dit forum die wel eens harddrugs gebruiken. Het is niet m'n bedoeling hier reclame te maken voor drugs of dat het voor iedereen heel makkelijk wordt om het ergens te halen, want ergens is het ook heel goed dat het zich voor mijn gevoel toch ergens in een totaal andere wereld bevindt, maar toch...

De meeste mensen komen denk ik 'bij toeval' in contact met drugs. Maar als je dat niet hebt en je wilt uit vrije en doordachte keuze eens iets gebruiken, dan is het moeilijk, voor mij althans, maar misschien is het alleen dat ik me in een overmatig braaf en zedelijke setting begeef.

Reacties, tips, ervaringen, commentaren zijn welkom.

Thanks.
Advertentie
Oud 04-07-2006, 22:44
Verwijderd
tja, je vraagt hoe je aan illegale waren kan komen. helaas is dat niet toegelaten. Je mag van mij gerust een nieuwe topic openen over het experimenteren an sich, maar geen topics over waar te krijgen, en hoe te smokkelen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten