Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wrs was die persoon te dom om de niet zo simpele grappen te begrijpen. Er zit zoveel meer achter python dan je mss op het eerste gezicht zou denken. Door de 'simpele' dingen vond ik het wrs op m'n 11e leuk. Toen heb ik het jaren niet echt gekeken en daarna dacht ik 'he? hoe kon ik dit toen nou leuk vinden en snappen?'. Oh ja, en er zijn ook mensen die het stom en oubollig vinden. Tegen die mensen wil ik zeggen: HALLO, het is begonnen in 1969! Toen was het zelfs shockerend. En zonder python zouden heel veel andere comedies nooit hebben bestaan. Have respect for teh pyth0n, mofo's!.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alway look on the briiiight side of death, tudu tudutudutuduu
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gefeliciteerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien de tv-serie ook uit losse sketches bestaat, maakt het niet uit wat je als eerst ziet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh ja the meaning of life heb ik ooit nog es bij de bieb (!!) gehuurd ![]() ![]() ze hadden er ook The Holy Grail maar die had ik toendertijd nooit gehaald. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eh, als 10 jarig knulletje? The Holy Grail kwam uit in 1996 en volgens mij waren wij toen al 11. Meaning of life kwam pas een paar jaar later. 2001 denk ik. Dus je moet het wel over 'Complete waste of time' hebben. Dat spel bestaat uit allemaal verschillende kamers in de hersenen (Een tv kamer, een gallerij, een grote hal en natuurlijk de pythonizer) en het is zo chaotisch en onduidelijk dat ik er nu, 10 jaar later, nog steeds geen hol van snap. Maar leuk is het wel. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 00:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|