Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn toppers (willekeurige volgorde) Seven Pulp Fiction Deliverance Reservior Dogs The Matrix Alien (eerste) The French Connection Terminator (eerste) Predator The Exorcist Snatch Once upon a time in the west Full Metal Jacket The Godfather (deel 1 en 2) The beast of war Papillon The Thing (1982) Apocalipse Now (zonder de toegevoegde scenes) The Silence of the lambs Psycho (zwart/wit uitvoering) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf heb ik Citizen Kane gekocht omdat ie zo de hemel in geprezen werd, maar hij viel me vies tegen. En nee, dan kijk ik echt niet alleen naar het verhaal. Verder denk ik dat de volgende films wel goede aanraders zijn voor de "doorsnee" filmfanaat (selectie uit m'n eigen collectie (die niet geheel doorsnee is) , niet wat ik zelf het allerbeste vind, alfabetisch): American Beauty (gewoon geniaal, Spacey rules) Apocalypse Now (heb zelf Redux) (indrukwekkend) Batman (op z'n minst deel 1) (goed gefilmd, goede cast en muziek) Dances With Wolves (is gewoon een must-have) E.T. (tsja) Exorcist, The (creepy classic, nieuwe "spiderwalk"-scene is echt freaky) Ghostbusters 1&2 (komisch, geniale cast, lekkere 80's soundtrack) Godfather Trilogy, The (enkele van de beste films ooit, sterk verhaal, uitstekende cast, goede muziek) Heat (Pacino vs De Niro + overval-scene met bijbehorend vuurgevecht ![]() Jurassic Park (baanbrekend, SFX zijn nog steeds weinig overtroffen) Lion King, The (aanstekelijke muziek, beste Disney-film ooit) Lord of the Rings Trilogy (Extended) (alleen niet aan te raden als je echt geen fantasy kan luchten) Matrix, The (special effects, wat moet ik nog meer zeggen...lobby-scene) Phone Booth (bewijs dat goed gebruik van eenheid van tijd, plaats en handeling nog steeds een spannende film op kan leveren) Rain Man (Tom Cruise houdt zich goed staande naast een geniale Dustin Hoffman) Scarface Schindler's List (durf eens te vragen waarom) Star Wars (eerste trilogie) Walk the Line (een terechte Oscar voor Witherspoon) mijn collectie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Camerastandpunten waren soms wel aardig creatief gekozen, maar verder... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Belangrijkste: De historische waarde van zowel het boek als deze verfilming - Goede acteurs - Mooie visuele weergave (detail van meisje in gekleurde jas) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb hem overigens nog nooit gezien. Ook niet zo'n behoefte aan. Je kunt dan wel niet om Bruckheimer heen, maar hij blijft een viezerd.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En Bruce Willis acteerd echt bagger, om te huilen gewoon. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wit spul Strueg | 31 | 07-10-2011 08:13 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond komt Existenz Koning | 33 | 27-08-2003 17:26 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |