Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2006, 20:46
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat is de interessantste stad? wat zijn jullie ervaringen?
Advertentie
Oud 17-07-2006, 20:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben wel eens in Antwerpen en Brugge geweest, waren eigenlijk allebei mooi, misschien Antwerpen nog iets mooier. Gent ben ik nog nooit geweest, geen ervaring mee dus.
Oud 17-07-2006, 22:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou voor Antwerpen of Brugge gaan, dat vond ik allebei leuke steden. In Antwerpen ben je langer zoet dan in Brugge. Gent vond ik niet zo leuk maar ik ken wel mensen die dat ook super vinden. Het ligt er een beetje aan wat je leuk vind.
Oud 18-07-2006, 22:57
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-07-2006 @ 23:39 :
Ik zou voor Antwerpen of Brugge gaan, dat vond ik allebei leuke steden. In Antwerpen ben je langer zoet dan in Brugge. Gent vond ik niet zo leuk maar ik ken wel mensen die dat ook super vinden. Het ligt er een beetje aan wat je leuk vind.
Ja inderdaad het ligt er waarschijnlijk aan wat je interesses zijn. Ik ben van de 3 steden alleen nog maar in Gent geweest (en 1 keer in de zoo in Antwerpen en nog een keer een half uur ofzo net buiten het station, dus dat telt niet). Gent vond ik een hele mooie stad om te zien en met veel gezellige terrasjes en kroegen. Maar om een echt oordeel te kunnen vellen moet ik de andere steden ook eens goed gezien hebben. Binnenkort ga ik waarschijnlijk naar Antwerpen, dan post ik hier wel even.

Voor een topic over Gent zie dit trouwens: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1431757
Oud 19-07-2006, 16:53
hasseltboy
hasseltboy is offline
Brugge nooit geweest, maar vond Gent wel Antwerpen ook wel, maar Gent leuker
Oud 21-07-2006, 15:53
200E
200E is offline
Vind Brugge de mooiste stad, heeft een oud centrum met relatief weinig moderne bouw er doorheen
Oud 21-07-2006, 17:40
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik vind Gent. Dan Brugge.
Oud 21-07-2006, 17:44
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
GENT!! Dat komt wel door de Gentse Feesten omdat die teringvet zijn, maar daarnaast is Gent ook een hele mooie gezellige stad, leuke buitenwijken en veel uitgaansmogelijkheden! Aanrader!!!
Oud 22-07-2006, 11:40
Sirenie
Sirenie is offline
1. Gent
2. Antwerpen
3. Brugge

Gent heeft een mooie binnenstad en is minder 'stads' dan Antwerpen, wat mij wel aanspreekt.
Oud 22-07-2006, 20:35
Verwijderd
Gent!
Oud 31-07-2006, 08:48
snoopy
snoopy is offline
Ik ken alleen Antwerpen echt goed (ben wel in Brugge geweest, maar toen was ik heel erg klein). Ik vind Antwerpen echt een superprettige stad, maar ja... heb dus geen vergelijk
Oud 05-08-2006, 16:05
Verwijderd
Brugge als je oude mooie gebouwen en typische toeristendingen wil zien.
Gent als je meer de alternatieve richting op wil, er hangt meer een dorpssfeer, veel gezellige café's/winkels.
Antwerpen: echte stad, met zeker genoeg cultuur/café's/uitgaantoestanden/musea/... en vergeet zeker de Schelde niet!

én www.use-it.be

amuseer je in belgië
Oud 21-08-2006, 16:58
mini89
mini89 is offline
gent is supergezellig!
Oud 21-08-2006, 20:09
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Brugge is leuk voor een dagje, misschien twee. Mooi stadscentrum, een brouwerij en een chocolademuseum.

Antwerpen is een 'echte' stad, ook veel groter dan Brugge en net zo gezellig. Daar heb je dan ook veel meer te doen, maar ik weet niet hoeveel tijd TS heeft.

In Gent ben ik wel geweest, maar ik herinner mij alleen de treinreis (in een varkenskop) er naartoe.
Oud 23-08-2006, 16:44
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
het is gent geworden. mooie stad, gezellige binnenstad (hoewel het leven tegenviel), interessante architectuur (cathedrals..); best oke voor 12h vermaak. beetje kut alleen dat onze lieve vrouwe dan juist op die dag ten hemel wil varen. verder bedankt voor jullie tips
.
Oud 09-09-2006, 13:21
Boogie
Boogie is offline
Het is net wat je smaak is. Brugge is wat kleiner qua binnenstad, maar wel weer heel gelikt. Echt mooie pandjes. Gent heeft dan weer wat mooiere kathedralen en Antwerpen heeft de mooiste marktpleinen.
Oud 04-11-2006, 17:57
Anaïs
Anaïs is offline
Gent vind ik heel gezellig, maar ik ken de stad omdat ik er nu al mijn vierde jaar studeer. Mijn eerste indruk was echter minder positief.

Brugge heb ik altijd al prachtig gevonden, het geeft een warmer gevoel dan Gent. Het minnewater, de reien met de witte zwanen, de kronkelende middeleeuwse steegjes,...

Antwerpen ken ik niet zo goed, dus daar heb ik geen oordeel over.

Citaat:
Boogie schreef op 09-09-2006 @ 14:21 :
Het is net wat je smaak is. Brugge is wat kleiner qua binnenstad, maar wel weer heel gelikt.
Gent is toch eigelijk ook niet zo groot? In een halfuur wandel je van de ene kant naar de andere
Oud 03-12-2006, 20:13
Flijn
Flijn is offline
Even een klein upje want mijn vraag past wel in deze topic.

Ik ben op zoek naar een leuk hotel of B&B in Antwerpen, liefst in de buurt van het centraal station. Ik zoek iets gezelligs of romantisch zonder bemoeizuchtige gastheer.

Ervaringen graag!
Oud 04-12-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Flijn schreef op 03-12-2006 @ 21:13 :
Even een klein upje want mijn vraag past wel in deze topic.

Ik ben op zoek naar een leuk hotel of B&B in Antwerpen, liefst in de buurt van het centraal station. Ik zoek iets gezelligs of romantisch zonder bemoeizuchtige gastheer.

Ervaringen graag!
Ik ben van de zomer met mn vriend naar het Astrid Park Plaza geweest. Niet het goedkoopste, maar recht tegenover het CS van Antwerpen. Wij zijn via de website www.kortweg.nl gegaan. Nja, geboekt dan
Kan je kiezen voor arrangement met of zonder treinreis
Hotel was super, iedere dag werd je kamer schoongemaakt, mits je dat wilde
Oud 28-07-2009, 11:22
Annnnedv
Annnnedv is offline
He allemaal,

Ik ben met mijn vriendje in Brugge geweest en dat was ook echt fantastisch. Mooie stad om te bezoeken en leuke restaurantjes zeker de moeite waard. We zaten ook in een heel leuk hotel dat we hadden geboekt via http://www.hotels-in-brugge.nl/. We zaten in hotel Jan Brito wat wel wat duurder was maar beetje sparen en het is zker de moeite waard.
Hoop dat jullie wat aan mijn leuke tip hebben.

groetjes Annemarie
Oud 14-08-2009, 01:06
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Gent en A'pen
Oud 14-08-2009, 13:38
WolterB
WolterB is offline
Offtopicreacties zijn verwijderd. Ondanks dat dit een oud topic is, zijn er genoeg mensen die hier nog wat aan hebben, dus het blijft open.

Regels voor berichten