Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik de TS was zou ik ook maar vast gaan rondkijken naar een nieuwe baan, want dit zal de werksfeer waarschijnlijk niet verbeteren. En uiteraard een rechtswinkel bezoeken voor informatie over verdere stappen als de baas niet snel met het geld over de brug komt. |
![]() |
|||
![]() |
nog even van postbus51.nl (ik heb niets nagerekend, maar om even aan te geven dat uurloon niet wettelijk is vastgelegd, wellicht een mogelijkheid voor je werkgever om minder te betalen):
Citaat:
Citaat:
don't shoot the messenger als het niet aansluit bij je vraag ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 12:58. |
![]() |
||
Citaat:
Okay, ik hoef er waarschijnlijk niet meer terug te komen, maar 50% extra loon voor twee brieven versturen vind ik niet slecht. ![]() Als je het normaal brengt moet je baas wel een behoorlijke eikel zijn alvorens hij daar echt aanstoot aan neemt. Hij is toch immers degene die hier een probleem veroorzaakt? Toch niet de werknemer die niets meer eist dan waar hij recht op heeft?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Arbeidsovereenkomst eenzijdig wijzigen? Stinger | 6 | 24-10-2006 18:40 | |
Werk, Geld & Recht |
geld probleem!! shameonme | 13 | 17-12-2004 08:20 |