![]() |
|
Hier is het vorige deel!
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
hier kan je de vorige vinden
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1496697
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarvoor belde je me nou wakker toen ik weigerde de telefoon op te nemen?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Nou, ik voelde me even niet zo gezellig en dacht 'hey, laat ik maar eens mensen gaan bellen'. Jij was één van de uitverkorenen. Sorry dat ik je wakker belde, maar echt laat was het nog niet ![]() |
![]() |
|
Soms zou ik willen dat ik bepaalde dingen niet mee had gemaakt, dan was alles makkelijker, simpeler. Maar het is wel gebeurd, that sucks.
Je moet het voor altijd met je meenemen, je kunt het nergens achterlaten. Mensen snappen er ook werkelijk niks van en daar ben ik blij om. Tenminste, ik vind het heel fijn dat ze het (nog) niet hebben meegemaakt. Maar het is gewoon klote dat het niet begrepen wordt. Nou ja, sommige mensen snappen het wel, gelukkig. Alleen wil ik niet blijven 'zeuren'. Het verleden is geweest. Ik zou zo graag willen dat het niet zo'n invloed op me had. ![]() En ik weet zo goed dat ik er over moet praten, want van niks zeggen, word ik erg chagrijnig en vervelend. ![]() En nu ik dit getypt heb, denk ik 'ach, wat zeur je'. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: zo, studiestof bijgewerkt en meteen samenvattingen gemaakt. Dat is nog eens een goed begin van een nieuw blok. Nu nog volhouden en dan komt het helemaal goed zonder al te veel stress. ![]()
|
Wat een weekend. Gelukkig was mijn 'kater' zaterdag na een paar uur al redelijk over, en ging het op theater heel goed. Kreeg veel complimenten over de monoloog die ik heb gedaan, en de rest van de oefeningen gingen ook gewoon lekker. Nu al zin in volgende week. 's Avonds gewerkt, maar had van te voren gebelt naar G. dat ik me ontzettend klote voelde maar niet wilde afbellen. Daarom kon ik gelukkig om elf uur al weg, in plaats van 2 uur 's nachts. Was alsnog doodop. Vandaag niet veel gedaan, naar de stad geweest om schoenen te kopen en ben uiteindelijk thuisgekomen met een broek. Hij is heel erg mooi (zwarte spijkerbroek) maar wel strak voor mijn doen. (soort skinny-jeans maar dan met nét iets wijdere pijpen).. Weet nog niet zo goed of ik 'm eigenlijk wel aandurf, ben bang voor opmerkingen dat ik het figuur er niet voor heb en zo. En voor de rest: in plaats van voor school ook maar iets uit te voeren, heb ik veel in bed gelegen, tv gekeken, en een beetje genikst. En nu weer achter het gele forum.. Ach, het zal me ook werkelijk waar aan m'n reet roesten, ik was ook echt wel toe aan zo'n weekend waarin ik even een dagje niets hoef te doen. Dat ik morgen weer lekker kan gaan stressen vanwege school en de uitslag van m'n moeder, zien we dan wel weer. Nu even niets.
![]()
|
![]() |
Over negativiteit gesproken, het maakt nu toch geen kloot meer uit.
Nee dit is niet meer wie ik ben. Voelt het fijn? Jezus ik ben boos, ik ben verdrietig, ik heb behoefte aan een knuffel, aan een arm om me heen, aan iemand die bereid is samen met mij in slaap te vallen, me wil troosten, me dingen doet vergeten, aan iemand die me weer aan het lachen maakt, aan een goed gesprek... En het stomme is; Ik kan het allemaal krijgen, ALLEMAAL... En toch doe ik het niet. GODVERDOMME ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me zo erg klote!! Ik heb pijn en alles komt weer terug. Constant ben ik mezelf tot orde aan het roepen "niet huilen, gewoon doorgaan, leren, hup!". Ik weet niet waar het nu zo opeens door komt. Misschien omdat ik erg opzie tegen bepaalde dingen, zoals kerst enzo. Ik heb geen zin om het hier te vieren, maar geen idee met wie ik het dan ga vieren. Iedereen viert het met familie. En dan al die dingen voor mn studie... pff.
Ik wil hier gewoon weg, maar een ver buitenland ofzo. Waarom kan mijn leven niet normaal zijn? Oh, ik wil niet terugvallen in dingen van vorig jaar.. ![]() Ik wil niet huilen... maar het is zooo moeilijk. Soms ben ik bang dat ik mezelf nog eens ga verzuipen in slechte dingen zoals drank enzo of dat ik gekke dingen ga doen... ![]() Oké, nu moet ik echt ophouden! |
![]() |
|
laat ik het dan ook maar is doen miss leer ik het ooit begrijpen...
Ik weet het niet! is het dan zo moeilijk dat ik is een keer geen antwoord weet op dingen? Als je leven dan zo geweldig is dan is het leven ook geweldig zonder mij, jij kan toch alles doen en krijgen wat je wil! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |