Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is vast wel te doen, maar de vraag is of je het wil? Kan je niet eens kijken naar de mogelijkheden van UWC ofzo
![]() Als je de mogelijkheid hebt om daar heen te gaan zou ik dat zekerrrrrr doen (maar dat moet je natuurlijk wel leuk vinden). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder - mja, het punt is, ik kan er echt wel duizend dingen bij gaan doen, maar die vind ik allemaal te nutteloos. Het liefst zou ik morgen weggaan van school want ik vind het allemaal niet gaaf meer, ik heb het gevoel dat ik niets nieuws leer. Er zit geen uitdaging in. En misschien wordt dat niet beter als ik twee jaar in één doe of zo, maar dan is het in elk geval korter. Dank jullie wel iig. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar misschien kun je dat op deze manier 'inhalen'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is studeren nou ook niet zo geweldig veel lastiger, daar heb je niet spontaan tien keer meer bergen te verzetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zij zal er vast wel een goede reden voor hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een jaar eerder studeren is alleen maar kut? Nou, ik kan je wel vertellen dat ik het, meer dan een jaar later, nog steeds een van de beste beslissingen vind die ik ooit heb genomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ookal zal dat voor Roos geen probleem zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarbij ontwikkel je je sociaal beter als je je beter in je vel voelt, gok ik, waarbij een prettige leeromgeving best belangrijk is. Je zit er toch zo'n 6 uur per dag, zo niet meer. Ik blijf 't maar vreemd vinden, hm. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me juist eerder goed voor de sociale vaardigheden omdat je zo wel opnieuw 'leert' vrienden maken. Ik bedoel, de laatste keer dat je dat moest doen was waarschijnlijk in de brugklas, kan geen kwaad om je vaardigheden bij te houden. ;p
|
![]() |
|
|