Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(maar het is toch vooral csn voor wie het was bedoelt, niet? Nou ja, maakt verder niet uit hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er (nog?) niet echt zinnig commentaar op, maar dat heb ik bijna nooit bij jouw gedichten. wilde even laten weten dat ik m ook heb gelezen en ik vind deze 'anders' dan ik van je gewend ben. Normaal gesproken lees ik je gedichten in één keer helemaal door en aan het eind denk ik wauw en moet ik nog een keer om m door te laten dringen.
maar dit gedicht moet ik heel rustig doorlezen, sowieso omdat ie vrij lang is, en zin voor zin laten bezinken. en dan na ieder stukje weer voor je verder kunt met de volgende. Ik denk dat dat voor mij wel aangeeft dat je het gedicht vrij veel gewicht mee hebt gegeven en ik vind dat goed. |
![]() |
|
Nou, CSN, ik las het eerste gedicht al eerder en.... ik had er eigenlijk meer van verwacht, van de rest. Ik bedoel, je bent zó mysterieus in deel 1, misschien was dat mysterieus-zijn net de kracht. Nu is het misschien te verhalend geworden.
1 en 2 zijn nog super. 3 vind ik eigenlijk niet goed genoeg voor jou, vooral dan dat deel waar zij de muur is. Aan de andere kant is het al door weer anderen bejubeld, dus trek je er niks van aan ![]() Maar toch, hoe vaker ik het lees, hoe mooier ik het vind. Wel opvallend hoe je stijl verandert. Heel ambitieus om zo'n gedichtenreeks te schrijven. Chapeau.
|
Ontzettend bedankt voor jullie reacties
![]() Ik snap wat je bedoelt, gezweetwel - dat wel of niet onthullen was eigenlijk waar ik de hele tijd mee zat tijdens het schrijven. Ik wilde het een soort van afloop geven, maar ik wist niet of ik mijn afloop wel op moest dringen aan de lezer. Ik denk dat de laatste zin van gedicht vier het meeste weggeeft? Misschien dat ik daar dan nog eens naar zal kijken.
|
Jeetje deze is echt héél erg mooi. Ik heb hem nu al een paar keer gelezen en telkens vind ik hem een beetje mooier worden, omdat ik er dingen uithaal die ik tevoren nog niet zag.
Over 1, 2 en 3 zal ik niet veel zeggen omdat ik het grotendeels eens ben met mijn voorgangers: geniaal geschreven met woordgebruik om honderd jaar later nog steeds jaloers op te zijn. 4 daarentegen vind ik niet overbodig. Wanneer ik het voor het eerst las had ik het gevoel dat het er wat tussen zweeft, maar nu vind ik dat dit stuk het geheel alleen maar sterker maakt en je juist meer inlevingsvermogen in de ik-persoon krijgt. Deel 5 komt heerlijk tot zijn recht door het op te splitsen in een a en een b. Kortom: mijn complimenten. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
FINALE: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 24 | 04-01-2007 12:59 | |
Muziek |
eerstvolgende concert, optreden, festival... netram | 500 | 06-11-2004 15:48 | |
Lifestyle |
Je lifestyle-dag en zijn inhoud. Verwijderd | 500 | 04-09-2004 20:32 | |
Lifestyle |
Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten? AngelLena | 500 | 08-07-2004 14:27 | |
Lifestyle |
Wat de fuck heb jij vandaag gedaan dat te maken had met je lifestyle? Verwijderd | 497 | 24-05-2004 23:50 | |
Films, TV & Radio |
Dancer in the Dark Verwijderd | 10 | 19-01-2004 13:30 |