|
|
Bekijk resultaten poll: Welk gedicht moet door naar de finale? | |||
1001 nachten in Na'am Bay - *nerwen elensar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Omdat ik strand-bak - Ave |
3 | 12.00% |
En Josef het is hier ook eenzaam - CSN |
1 | 4.00% |
Iedereen is een Napoleon - CSN |
1 | 4.00% |
Jozef het is hier zo donker - CSN |
0 | 0% |
18. - gezweetwel |
3 | 12.00% |
afstandelijk - gezweetwel |
0 | 0% |
godot - gezweetwel |
0 | 0% |
wat zijn wij - gezweetwel |
2 | 8.00% |
Zonder flessenpost - Lavender |
1 | 4.00% |
blue funk - Mutant |
0 | 0% |
nietig - pomme |
1 | 4.00% |
Een kruimel zwartgalligheid - Porcelain |
0 | 0% |
Supernovazusje - Porcelain |
0 | 0% |
The great poets of yesterday - Reem |
1 | 4.00% |
Find Fulfillment in Everything Joe - Reynaert |
1 | 4.00% |
Micke - Reynaert |
2 | 8.00% |
Vulkovar, 18 november - Rita Pavlovic |
0 | 0% |
Wit is de kleur van het rouwen - Rita Pavlovic |
1 | 4.00% |
Een Pinksteravond. - Touché |
4 | 16.00% |
Ik ben een binnenstadsslenteraar - vidaaa |
2 | 8.00% |
Aan mijn broer - Zepp |
0 | 0% |
Luchtweg - Zepp |
2 | 8.00% |
Stockholm Syndroom - Zepp |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Beste DoPpers,
De nominatie-ronde is beëindigd en de resultaten zijn verwerkt. Je kan hier een hele mooie Excelsheet downloaden waarin alle gedichten en nominaties nog eens op een rijtje staan. Als je geen Excel hebt kan je ook hieronder kijken, hoewel dit tweede rijtje minder uitgebreid is en geen links bevat: Selma CSN 3 6/8 in 2-en Halogeen 3 Sarajevo, Sarajevo Rita Pavlovic 3 Werelds waan zin Zepp 3 Aan de muur van het paradijs CSN 2 Ik wil graag kwijt in iemands zomerjaszak Porcelain 2 Groeten uit Noorwegen Reynaert 2 Logé Reynaert 2 Stormwindmaker Thoughtful 2 De wereld moet gereanimeerd vidaaa 2 Eerst daar waar de dwaas zich vrij waant xineof 2 1001 nachten in Na'am Bay *nerwen elensar 1 Omdat ik strand-bak Ave 1 En Josef het is hier ook eenzaam CSN 1 Iedereen is een Napoleon CSN 1 Jozef het is hier zo donker CSN 1 18. gezweetwel 1 afstandelijk gezweetwel 1 godot gezweetwel 1 wat zijn wij gezweetwel 1 Zonder flessenpost Lavender 1 blue funk Mutant 1 nietig pomme 1 Een kruimel zwartgalligheid Porcelain 1 Supernovazusje Porcelain 1 The great poets of yesterday Reem 1 Find Fulfillment in Everything Joe Reynaert 1 Micke Reynaert 1 Vulkovar, 18 november Rita Pavlovic 1 Wit is de kleur van het rouwen Rita Pavlovic 1 Een Pinksteravond. Touché 1 Ik ben een binnenstadsslenteraar vidaaa 1 Aan mijn broer Zepp 1 Luchtweg Zepp 1 Stockholm Syndroom Zepp 1 Aangezien er behoorlijk veel verschillende gedichten zijn genomineerd, lijkt het mij de handigste oplossing om een voorronde te organiseren waarin alle gedichten met 1 nominatie snel strijden om een plek in de finale. Alle gedichten met meer dan 1 nominatie hebben dus automatisch een plek in de finale-poll! De negen gedichten met de meeste stemmen gaan vervolgens door naar de finaleronde. Aangezien we graag de resultaten rond hebben voor de jaarwisseling, moeten we snel handelen. Vandaar dat ik de limiet zet op 15 december, daarna kan je niet in deze poll stemmen. Waarschijnlijk zal ik dan op 16 december de finale-poll openen. Let op: verantwoorden van je stem is niet verplicht, maar je moet wel zéggen waarop je stemt. Doe je dat niet dan wordt je stem niet meegeteld. De volledige gedichten vind je hieronder, meld het me even als er eventueel foutjes in geslopen zijn bij het kopiëren. Veel plezier gewenst, Reynaert Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 00:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu gaat het op spam lijken. Ik ga ook stemmen! (bij deze beloofd, dus pm me als ik weer niets van me laat horen...)
||
Citaat:
![]() Heeee ik loop een beetje achter, alles staat er al! Ik denk dat ik ga stemmen op een persóón van wie ik vind dat die in de mooistegedichtenfinale hoort te staan en die er nog niet bij staat. Maar ik heb nog helemaal niet goed gekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|