Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 21:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
mijn eindstand

1 feyenoord
2 Psv
3 Ajax
4 Heerenveen
5 Roda Jc
6 Fc Utrecht
7 Nac
8 Rkc Waalwijk
9 Vitesse
10 WillemII
11 Fc Twente
12 Az
13 Nec
14 Excelsior
15 De Graafschap
16 Fc Zwolle
17 Fc Groningen
18 Rbc Roosendaal

Topscorer:
Van Hooijdonk :30
Vennegoor:24
Mido:20
Oud 02-07-2002, 21:57
Mitros
Mitros is offline
Ik wacht nog ff met mijn voorspelling todat ik de selecties heb kunnen doornemen, maar uiteraard wordt Ajax kampioen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:00
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Ik wacht nog ff met mijn voorspelling todat ik de selecties heb kunnen doornemen, maar uiteraard wordt Ajax kampioen
Oud 02-07-2002, 23:11
Egyptian
Egyptian is offline
*is tweevoudig kampioen van nederland*

met Jiu-Jitsu dan

Oud 02-07-2002, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:

14 Rbc Roosendaal
15 De Graafschap
16 Fc Zwolle
17 Fc Groningen
18 Excelsior
Bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 02:49
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
whuhu, is t nog veel te vroeg voor
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 07:05
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Bedoel je?
nee hoor
Oud 03-07-2002, 08:27
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
beetje te vroeg
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:30
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
beetje te vroeg
mee eens!! Eerst de selecties zien, en wat W II in de intertoto gaat doen, bijvoorbeeld....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:32
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
mijn eindstand

1 feyenoord Kan ik inkomen
2 Psv
3 Ajax
4 Heerenveen
5 Roda Jc
6 Fc Utrecht
7 Nac
8 Rkc Waalwijk
9 Vitesse
10 WillemII
11 Fc Twente
12 Az
13 Nec
14 Excelsior
15 De Graafschap
16 Fc Zwolle
17 Fc Groningen WAAT??? Nee man, Groningen komt veel hoger, Excelsior en Zwolle, die gaan onder Groningen eindigen
18 Rbc Roosendaal

Topscorer:
Van Hooijdonk :30 vast wel weer, gun het hem wel
Vennegoor:24
Mido:20
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:41
Verwijderd
1. Ajax
2. Psv
3. Feyenoord
4. SC Heerenveen
5. NAC
6. Roda JC
7. FC Utrecht
8. WIllem II
9. Vitesse
10. NEC
11. RKC Waalwijk
12. FC Twente
13. AZ
14. FC Groningen
15. Excelsior
16. De Graafschap
17. RBC
18. FC Zwolle

Topscorers:
1- Vennegoor -28
2- Mido -24
3- Quinn (ff een gokje) - 21
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:25
Verwijderd
1. NAC
topscoorder: 1. Bart van den Eede
2. Ali Boussabon
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
rene-gn schreef:

mee eens!! Eerst de selecties zien, en wat W II in de intertoto gaat doen, bijvoorbeeld....
........en NAC ...... die staan namelijk al in de 3de ronde W2 nog nie...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:57
Firebolt
Firebolt is offline
1 Feyenoord Cl
2 psv vrCl
3 sc hoerenveen UEFA
4 ajax <--- UEFA
5 utrecht UEFA
6 vitesse int toto
7 willem II int toto
.....
16 rbc nac.
17 de graafschap nac.
18 rbc roosendaal

Topscoorder:
1 van Hooijdonk
2 Leurling (ik geloof het zelfs zelf niet, maar laten we hopen)
3 vennegoor
Oud 03-07-2002, 13:33
Kirk22
Kirk22 is offline
waar baseren jullie dit op?! De selecties zijn nog helemaal niet rond/ bekend.
Oud 03-07-2002, 14:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ere Divisie eindstand (wanneer alle clubs een licensie krijgen en Guus Hiddink trainer van PSV wordt ):

1. PSV of Ajax
2. 1 van die andere 2
3. Feyenoord
4. Heerenveen
5. Roda JC
6. NAC
7. RKC Waalwijk
8. FC Twente
9. NEC
10. FC Utrecht
11. Vitesse
12. De Graafschap
13. AZ
14. Willem II
15. FC Groningen
16. Excelsior
17. RBC Roosendaal
18. FC Zwolle

Topscorer: Pi-Air met 28 goals.
Oud 03-07-2002, 14:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En dan nu ook nog de Toto Divisie (als ze daar ook allemaal een licentie krijgen):

1. S-P-A-R-T-A
2. ADO Den Haag
3. FC Den Bosch
4. Emmen
5. Go Ahead Eagles
6. Us MVV ke
7. Cambuur Leewarden
8. FC Volendam
9. Heracles Almelo
10. Telstar/Stormvogels
11. VVV
12. Eindhoven
13. Dordrecht '90
14. Haarlem
15. Fortuna Sittard
16. Top Oss
17. Helmond Sport
18. BV Veendam

Topscorer: Uiteraard Wasio Taiwo van MVV met 23 goals

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 15:24
Kez
Kez is offline
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord

Topscorer Kezman met een doelpuntje of 25
Oud 03-07-2002, 17:10
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
waar baseren jullie dit op?! De selecties zijn nog helemaal niet rond/ bekend.
Idd je kunt hier nooit een goede voorspelling van geven. Je kunt pas een beetje een lijn trekken na een wedstrijd of 10.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vijf schreef:
1. NAC eerst de licentie
topscoorder: 1. Bart van den Eede
2. Ali Boussabon
Oud 04-07-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef:
die komt er nu wel ast goe is
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:57
Gonzo
Gonzo is offline
Zolang Roda bij de top zeven valt ben ik tevreden.
Oud 04-07-2002, 17:30
AGH
AGH is offline
jdiezrequejo, Maaskant gaat weg; dus RBC eindigt in de onderste regionen. Niets aan te doen.
Geld overigens ook voor Zwolle!!

En GAE 5e????
Ga je hard ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:20
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Zolang Roda bij de top zeven valt ben ik tevreden.
ik hoop het voor je
Oud 06-07-2002, 09:43
DutchTerror
DutchTerror is offline
1. psv
2. feynoord
3. Sc heerenveen
4. Fc Groningen
5. NAC
6. Roda JC
7. FC Utrecht
8. WIllem II
9. Vitesse
10. NEC
11. RKC Waalwijk
12. FC Twente
13. AZ
14. FC Groningen
15. Excelsior
16. De Graafschap
17. RBC
18. AJAX
Oud 06-07-2002, 13:38
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik zal uitleggen waarom:

1, 2 en 3 zullen Ajaks, PSV en Feyenoord wel worden.

4-9 zal wel weer gaan tussen FC Utrecht, Twente, Heerenveen, WillemII, RKC en Vitesse. Misschien doet 1 van deze ploegen mee om de 2e of 3e plaats, maar veel verder dan dat zullen ze niet komen.

10 - 15 zal wel gaan tussen Roda, Nac, Nec, AZ en Zwolle. Deze ploegen zullen niet Europees gaan voetballen of in degradatienood komen.

Om de degradatie zullen Exelsior, RBC, Groningen en de Graafschap wel gaan voetballen.

Tuurlijk zit ik er op het eind van de competitie er een paar naast, een paar ploegen zullen meevallen of juist tegenvallen, maar veel verassingen zie ik niet.

Lekker spannend dus.
Oud 06-07-2002, 13:47
Firebolt
Firebolt is offline
zeik niet

1 Feyenoord kampioen
2 t/m 18 de andere clubs

gegarandeert goed
Oud 06-07-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:
zeik niet

1 Feyenoord kampioen
2 t/m 18 de andere clubs

gegarandeert goed
Dat hoorde ik vorig seizoen ook
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:12
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zullen...zal...toekomstige tijd toch?
Waarom is het dan niet spannend?

PS. Je hebt wel gelijk hoor.
Oud 06-07-2002, 20:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef:
Maaskant gaat weg; dus RBC eindigt in de onderste regionen. Niets aan te doen.
Geld overigens ook voor Zwolle!!

En GAE 5e????
Ga je hard ofzo?
GAE is net de ploeg waar Maaskant naar toe gaat
En hij wil veel routine halen, dus met GAE zou hetzelfde kunnen gebeuren als ADO Den Haag afgelopen seizoen.
Zou he... zou... maar ik heb daar positieve verwachtingen over
Oud 06-07-2002, 20:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
4-9 zal wel weer gaan tussen FC Utrecht, Twente, Heerenveen, WillemII, RKC en Vitesse. Misschien doet 1 van deze ploegen mee om de 2e of 3e plaats, maar veel verder dan dat zullen ze niet komen.

10 - 15 zal wel gaan tussen Roda, Nac, Nec, AZ en Zwolle. Deze ploegen zullen niet Europees gaan voetballen of in degradatienood komen.

Om de degradatie zullen Exelsior, RBC, Groningen en de Graafschap wel gaan voetballen.

Top 3 ben ik met je eens.
Maar 4 t/m 9 wie zegt dat? Heerenveen verwacht ik volgend seizoen wel 4e en RKC ook wel in het linkerrijtje, maar Willem II heeft nie ech veel ingekocht voor sit seizoen, Vitesse heeft financiële problemen en mot veel spelers laten gaan, van Twente ben ik positiever dit seizoen ingesteld maar teleurstelt ook de afgelopen 2 seizoenen en misschien gaat Utreg ook wat minder doordat Adelaar weg is en het stadion verbouwt wordt.
En 10 t/m 15 benk ook nie met je eens. Roda zou gewoon weer eens mee kunnen doen voor Europees, vergis je daar niet in. NAC verwacht ik zeker hoger en Zwolle verwacht ik op de laatste plaats. NEC en AZ benk wel met je eens.
Excelsior, RBC en Groningen komen ook in aanmerking voor nacompetitie en eventuele degradatie. De Graafschap zegt iedereen er ook vaak bij, maar ik schat ze elk seizoen hoger dan dat ze eindigen, omdat ik ze toch links en rechts een paar goede aankopen zie doen. Khoop ook dat de Superboeren komend seizoen een leuke middenmotor kunnen worden.
Oud 08-07-2002, 12:27
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Top 3 ben ik met je eens.
Maar 4 t/m 9 wie zegt dat? Heerenveen verwacht ik volgend seizoen wel 4e en RKC ook wel in het linkerrijtje, maar Willem II heeft nie ech veel ingekocht voor sit seizoen, Vitesse heeft financiële problemen en mot veel spelers laten gaan, van Twente ben ik positiever dit seizoen ingesteld maar teleurstelt ook de afgelopen 2 seizoenen en misschien gaat Utreg ook wat minder doordat Adelaar weg is en het stadion verbouwt wordt.
En 10 t/m 15 benk ook nie met je eens
ik bedoel dat de ploegen wel ongeveer daar zullen eindigen. 4 tm 9 zijn die ploegen, ik bedoel niet meteen die volgorde, ik heb geen glazen bol.
Ik bedoel dus dat het niet spannend is, omdat het al vast staat welke ploegen er wel en welke zeker niet kampioen kunnen gaan worden.
Als je nou voor NEC bent, je weet dat je geen kampioen word (zou wel heel naief zijn) en dat je degradeerd, dat zal ook wel niet. Hopelijk kan je meedoen om Europees, maar dat is ook niet waarschijnlijk. Oftewel: NEC doet mee voor spek en bonen, omdat ze toch niets bereiken. Waar zit dan de spanning?
Het zou toch veel leuker zijn als aan het begin vh seizoen er niet 3, maar 10 ploegen zijn die kampioen kunnen worden? Lijkt mij dan.
Oud 09-07-2002, 20:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
ik bedoel dat de ploegen wel ongeveer daar zullen eindigen. 4 tm 9 zijn die ploegen, ik bedoel niet meteen die volgorde, ik heb geen glazen bol.
Ik bedoel dus dat het niet spannend is, omdat het al vast staat welke ploegen er wel en welke zeker niet kampioen kunnen gaan worden.
Als je nou voor NEC bent, je weet dat je geen kampioen word (zou wel heel naief zijn) en dat je degradeerd, dat zal ook wel niet. Hopelijk kan je meedoen om Europees, maar dat is ook niet waarschijnlijk. Oftewel: NEC doet mee voor spek en bonen, omdat ze toch niets bereiken. Waar zit dan de spanning?
Het zou toch veel leuker zijn als aan het begin vh seizoen er niet 3, maar 10 ploegen zijn die kampioen kunnen worden? Lijkt mij dan.
Ja OK je bedoelt dus dat die ploegen daar ongeveer gaan eindigen maar niet daar per se hoeven te eindigen. Er kunnen wel wat ploegjes bijzitten van plaats 10 t/m 15, zo bedoel je dat, nee snapk wel.
Ja maar kijk tis toch al jaren zow dat of Ajax of Feyenoord of PSV kampioen wordt? Dan is de Eredivisie al 15 jaar ossow nie spannend. Nou en als zo'n cluppies van het caliber NEC Europees Voetbal halen dan zullen ze daar heel blij mee zijn, dan hebben ze toch iets moois bereikt. Je doet dan wel voor spek en bonen mee voor het kampioenschap maar niet voor Europees Voetbal gaandeweg de competitie vordert.
En ik moet je dan ook wel gelijk geven dat het leuker is dat er 10 gelijke ploegen zijn die allemaal kans hebben ieder jaar op het kampioenschap. Maar ik denk van alle grote en bekende voetballanden in Europa alleen Frankrijk dat heeft, ja en Italie misschien ook nog een beetje. Engeland heeft altijd 4 of 5 ploegen die altijd bovenin zijn te vinden, hetzelfde geldt voor Duitsland en Spanje. In Portugal en Belgie gaat het altijd tussen 3 of 4 ploegen en in Schotland is het nog pauperder: of de Rangers of Celtic. Dan heb je dus alle bekende competities gehad en zie je dus dat er in elk land ongeveer wel voorspelbaar is wie ergens bovenin gaat eindigen. Maar hier in Nederland is het altijd wel Ajax, PSV en Feyenoord en misschien nog een verrassing, ja. Maar we hebben de laatste 15 jaar al lang gehad dat 3 of 4 ploegen de leiding namen en de andere 14 of 15 ploegen er gewoon er achter aan hoddelen. Vroeger was dat alleen nog op sportief gebied, maar nu ook op financieel gebied. Dan zou het ook wel spannender en leuker zijn als meer dan 3 of 4 ploegen kans hadden voor het kampioenschap.
Maar datgene is nou eenmaal niet zo, dus wat heb je er aan. Je zou het graag willen veranderen, maar de clubs kunnen dat nou eenmaal niet omdat er te weinig geld is, op Ajax, Feyenoord en PSV na. Ik denk dat dat het grote obstakel is dat er te weinig ploegen meespelen voor de titel en dat spanning voor het kampioenschap minder is.
Oud 09-07-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
En ik moet je dan ook wel gelijk geven dat het leuker is dat er 10 gelijke ploegen zijn die allemaal kans hebben ieder jaar op het kampioenschap. Maar ik denk van alle grote en bekende voetballanden in Europa alleen Frankrijk dat heeft
Ja, dat denk ik ook. Maar dan moet je eens kijken hoe Franse clubs het in Europa doen... In 50 jaar 1x de UEFA Cup en 1x de Champions League gewonnen, terwijl het toch een groot land is, Europees gezien. Ik denk dus dat het wel goed is dat er in Nederland een paar topclubs zijn, die bijna elk jaar Europees spelen, want díe clubs zijn tenminste nog in staat om Europees iets te bereikten. Als Ajax, Feyenoord en PSV nou het niveau van Vitesse, Roda en Heerenveen zouden bereiken, dan zou de Nederlandse competitie misschien iets spannender zijn, maar Europees zouden de Nederlandse clubs dan helemaal afgaan. Wat natuurlijk tot gevolg heeft dat er nog minder goede spelers naar Nederland komen en dat er meer uit Nederland vertrekken. Dan zou de Nederlandse competitie kwalitatief gezien vergelijkbaar worden met de competitie van bijvoorbeeld Zwitserland. En ik denk dat we dat ook niet willen?
Conclusie: topclubs zijn nodig om een competitie aanzien te geven.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:57
Kirk22
Kirk22 is offline
ok, jullie zijn het er dus met me eens dat het spannender kan wanneer er meer ploegen dan 3 meedoen om het kampioenschap. Zouden er dan niet veel meer mensen zo over denken. Ik bedoel: als 'de 3' nou eens niet die talenten wegkapen, dan ontstaat er dus een competitie zoals wij het willen. Dan stijgen toch de inkomsten van alle clubs samen, omdat wij meer seizoenskaarten kopen en meer kijken op TV?
"ga jij ff vertellen dat Ajax Sikora niet mag kopen, of PSV indertijd van Bommel en Hofland..." hoor ik je zeggen. True. Daar zit het probleem, 'de 3' zijn teveel gericht op zichzelf, terwijl ze hun eigen inkomsten kunnen verhogen door naar de kleintjes te kijken.

Ik loop nog te denken...
Oud 09-07-2002, 23:27
Nena21
Nena21 is offline
Hmm.....daar ga ik me nu nog niet aan wagen.
Ik hoop natuurlijk Feyenoord,maar goed,de tijd zal het leren
Vind dat ze het nu wel verdienen,2 keer psv,vorig jaar ajax,nu zijn wij weer aan de beurt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
ok, jullie zijn het er dus met me eens dat het spannender kan wanneer er meer ploegen dan 3 meedoen om het kampioenschap. Zouden er dan niet veel meer mensen zo over denken. Ik bedoel: als 'de 3' nou eens niet die talenten wegkapen, dan ontstaat er dus een competitie zoals wij het willen. Dan stijgen toch de inkomsten van alle clubs samen, omdat wij meer seizoenskaarten kopen en meer kijken op TV?
"ga jij ff vertellen dat Ajax Sikora niet mag kopen, of PSV indertijd van Bommel en Hofland..." hoor ik je zeggen. True. Daar zit het probleem, 'de 3' zijn teveel gericht op zichzelf, terwijl ze hun eigen inkomsten kunnen verhogen door naar de kleintjes te kijken.

Ik loop nog te denken...
Wat ik al had gezegd: Europees gezien gaat ook de top 3 er dan gelijk in de eerste 2, 3 rondes UEFA Cup er uit. Dan krijg je dus een beetje die Franse competitie met allemaal redelijk gelijkwaardige clubs, die in Europa zowat niks kunnen laten zien.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:00
Krugdinho
Krugdinho is offline
[QUOTE]de ballonnenman schreef:
[B]
Wat ik al had gezegd: Europees gezien gaat ook de top 3 er dan gelijk in de eerste 2, 3 rondes UEFA Cup er uit.

pardon

feyenoord - uefa cup
Oud 10-07-2002, 11:29
Verwijderd
Ik bedoel dus als Ajax, Feyenoord en Psv evengoed als Vitesse, Roda en Heerenveen worden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:13
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ik bedoel dus als Ajax, Feyenoord en Psv evengoed als Vitesse, Roda en Heerenveen worden.
dat zal door de begrotingen never lukken
Oud 12-07-2002, 23:00
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
denk maar niet dat feyenoord opnieuw wint......of pierre moet ze er weer in schieten...
het ligt in de handen van pierre en je hebt nooit 2x geluk op een rij.

AJAX kampioen of psv. Ze worden 2de in CL daarna vliegen ze eruit wat de andere clubs al in de eerste ronde doen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 23:16
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
't wordt pas echt lachen als Pierre z'n kruisbanden scheurt of iets dergelijks en hij het hele seizoen langs de kant staat...

Want wie moet dan de doelpunten maken??

Anthony Zeurling, de matennaaier uit 't noorden...
Oud 12-07-2002, 23:44
Krugdinho
Krugdinho is offline
de 1 ajax supporter zegt: ajax wordt kampioen
de feyenoord supporter zegt: feyenoord wordt kampioen
de psv supporter zegt: psv wordt kampioen

tja snap je wat ik bedoel
Oud 12-07-2002, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:

En een RBC Roosendaal supporter zegt dat RBC Roosendaal kampioen wordt?

Naaaaaaaaaaaaah.... Toch maar niet Al zou het wel leuk zijn, dromen zij nou eenmaal bedrog
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

En een RBC Roosendaal supporter zegt dat RBC Roosendaal kampioen wordt?

Naaaaaaaaaaaaah.... Toch maar niet Al zou het wel leuk zijn, dromen zij nou eenmaal bedrog
nee een rbc roosendaal supporter is reallistisch enz egt we degraderen
Oud 14-07-2002, 14:59
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

eh nee. Want een supporter van een andere club dan de top 3 denkt toch niet serieus zijn club ook echt kampioen word?
Oud 14-07-2002, 21:05
rickert
rickert is offline
aangezien Go Ahead eagles nog een jaarte in de 1e divisie aan het rijpen is gok ik dit jaar op PSV
Oud 14-07-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
rickert schreef:
aangezien Go Ahead eagles nog een jaarte in de 1e divisie aan het rijpen is gok ik dit jaar op PSV
Das een goede redenering
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:07
rickert
rickert is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:

Das een goede redenering
ja je moet natuurlijk wel realistisch blijven he
Oud 17-07-2002, 10:21
NightmareZ
NightmareZ is offline