Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 23:06
kalinho
kalinho is offline
Wat krijgen de forummers hier voor kerstpakket?
Oud 11-12-2006, 08:19
Ruby
Ruby is offline
is ieder jaar een verrassing bij de AH en dit is mn eerste kerstpakket omdat ik er pas een paar maanden werk.

er zit wel altijd iets praktisch bij en eetbare dingen
Oud 11-12-2006, 09:37
Souris
Souris is offline
kleine tapa hapjes.
en een fles wijn.

btw werk in de zorg
Oud 11-12-2006, 12:24
Faerie
Faerie is offline
Ik werk bij de jumbo en vorig jaar kregen wij een tegoedbon van 10 euro om uit te geven bij de Jumbo. Best wel handig. Hoop dat we dat dit jaar ook weer krijgen.. Heb je toch meer aan dan allerlei vieze etenswaren enzo
Oud 11-12-2006, 12:53
Elmoo
Elmoo is offline
Misschien krijg ik van mijn stage (basisschool) een kerstpakket.. nog geen idee wat daar in zou kunnen zitten
Oud 11-12-2006, 13:29
phlexx
phlexx is offline
Ik werk in de apotheek van de Erasmus MC en heb net via de TNT mn pakket gekregen. Allemaal boer'n spul; Roggebrood, boterkruiden, hollandse kaaskoekjes etc, plus een één of ander design keramieken schaal... (niet bepaald mijn smaak).

Mn tweede pakket zal ik morgen wel krijgen. (krijg er altijd 2 )
Oud 11-12-2006, 13:34
Femic
Femic is offline
Geen idee, 3 jaar geleden kregen we een traditioneel kerstpakket, met eten enzo en ook nog vrijkaartjes voor 2 pretparken; 2 jaar geleden kregen we een waardebon, waarmee je allemaal dingen kon doen; vorig jaar kregen we weer een traditioneel kerstpakket, zonder boeiende dingen erin. Dit jaar... geen idee.. spannend.

Oh en ik werk in Dierenpark Amersfoort.
Oud 11-12-2006, 14:47
kalinho
kalinho is offline
Ohja, ik zelf heb:

w0000t
Oud 11-12-2006, 15:24
Jones
ik mocht kiezen uit een stuk of 30 cadeaus ter waarde van zo'n 40 euro. Ging van verrassing tot voetenbad tot gratis museum bezoek. Iig beter dan een bak met eten.
Oud 11-12-2006, 15:26
BleuEyes
BleuEyes is offline
Kerstpakket bij ons op het werk: Waarschijnlijk iets voor de kerst, toastjes, kruidenboter, flesje wijn etc.
Oud 11-12-2006, 18:40
Poepkind
Poepkind is offline
Ik krijg gewoon een dikke vette kerstuitkering
Oud 11-12-2006, 19:36
PV
PV is offline
Ik vermoed niks, want ik heb geen contract.
Oud 11-12-2006, 20:05
Mara
Mara is offline
Niks. De kerstpakketten werden elk jaar kleiner, nu zijn ze ongeveer verdwenen
Oud 11-12-2006, 21:05
Gothic
Gothic is offline
Ik kreeg net een brief dat ik er eentje van het ErasmusMc krijg , ben benieuwd...
Oud 11-12-2006, 21:30
Rachel
Rachel is offline
Mijn baas heeft besloten om geen kerstpakketten te geven, maar om gewoon een envelop met geld te geven. Persoonlijk vind ik dit wel fijn (ook een bon was goed geweest), omdat bijv. het eten wat in zo'n pakket zit, niet echt is voor mij is
Oud 11-12-2006, 21:59
phlexx
phlexx is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-12-2006 @ 22:05 :
Ik kreeg net een brief dat ik er eentje van het ErasmusMc krijg , ben benieuwd...
ik heb m al binnen...
incl. een één of ander gaar boekje met fotos van de EMC
Oud 11-12-2006, 22:21
__
__ is offline
Citaat:
Faerie schreef op 11-12-2006 @ 13:24 :
Ik werk bij de jumbo en vorig jaar kregen wij een tegoedbon van 10 euro om uit te geven bij de Jumbo. Best wel handig. Hoop dat we dat dit jaar ook weer krijgen.. Heb je toch meer aan dan allerlei vieze etenswaren enzo
ik werk ook bij de jumbo, sinds enkele maanden, maar is 10 euro niet een beetje weinig? het gemiddeld kerstpakket is wel meer waard lijkt me..
Oud 11-12-2006, 22:25
Verwijderd
Misschien krijgen wij tomtommetjes in onze pakketten
Oud 12-12-2006, 08:25
it is anoli
it is anoli is offline
ik mag naar een soort markt waar je voor 25 euro zelf mag uitzoeken wat je wilt
Oud 13-12-2006, 20:19
gurl19
gurl19 is offline
Ik krijg altijd een douglasbon van 25 euro van de Hema waar ik werk. Dit jaar loop ik mijn eindstage bij een basisschool. Misschien krijg ik nu dan ook een kerstpakket daar omdat je nu echt hele weken aanwezig bent.
Vorige jaren nooit gehad bij mijn stage.
Oud 14-12-2006, 06:48
Igorrrai
Igorrrai is offline
50 euro
Oud 14-12-2006, 10:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
werk ik een kaas speciaalzaak, kreeg vorig jaar een pakket met wijn, buitenlandse kaas, olijven e.d., de dingen die we vaak zelf ook in de winkel hebben. vond het wel gaaf dus hoop dit jaar op hetzelfde
Oud 14-12-2006, 12:10
Verwijderd
ik werk bij de albert heijn en wij mogen voor 20euro uit de winkel halen
Oud 14-12-2006, 14:27
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 11-12-2006 @ 23:21 :
ik werk ook bij de jumbo, sinds enkele maanden, maar is 10 euro niet een beetje weinig? het gemiddeld kerstpakket is wel meer waard lijkt me..
Er zijn bij de jumbo verschillende kerstpaketten, de weekendhulpen enzo kregen vorig jaar zo'n bon van 10 euro, de vaste mederwerkers hadden een hoger bedrag. Er zat ook een soort van jumbofanpakket bij, maar dat was een beetje raar.

De 2 jaar daarvoor kregen we allemaal een rituals-cadeaupakket, erg luxe en erg fijn! Alleen een beetje jammer voor de mannelijke medewerkers...
Oud 14-12-2006, 16:46
Verwijderd
ik weet het niet. volgens mij een fair trade achtig iets. van mn vrijwilligersbaan bij de daklozen. ik werk ook bij de belastindienst tijdelijk, maar ik den kdat ik daar niets krijg. omdat ik te laat ben. zeg maar.
Advertentie
Oud 14-12-2006, 20:37
*oma*
*oma* is offline
Ik weet het niet. Vorig jaar kreeg ik olijfolie en olijven en bruchetta en allemaal ander olijvigheden (van oil&vinegar).
Oud 14-12-2006, 20:57
Verwijderd
Ik heb een krentenbrood van een halve meter gehad
Oud 14-12-2006, 21:20
*oma*
*oma* is offline
Met spijs?
Oud 15-12-2006, 20:35
Verwijderd
Ik krijg een boek van mn werk, is elk jaar het standaard kerstpakket.
Oud 16-12-2006, 10:09
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Ik heb toch zoooo'n leuk kerstpakket gekregen
Bij ons mocht je zelf met waardebonnen uitkiezen op een soort markt van een aantal winkels uit ons dorp. Dat is echt heel handig en heel gezellig. Dan kan iedereen precies wat hij/zij mooi vindt uitzoeken.
Oud 16-12-2006, 10:21
Verwijderd
Zozo, heb dit jaar voor het eerst 'echt' een kerstpakket. Bij de Xenos (vorige baantje) kregen we cadeaubonnen, in het begin 25 euro, maar de afgelopen jaren was het steeds 37.50, om te besteden in de winkel. Wel leuk als je servies wilt, maar wat moet iemand van 16 met 37.50, te besteden in de Xenos?

Maar goed, werk nu in een prakeergarage, en we hebben ene pakket gehad. Standaard, met worst, toastjes, koekjes, knakworsten, 3 soorten plantjes, mini Jenga, tonijn troep etc etc
We kunnen ff vooruit, mn broertje heeft precies t zelfde pakket
Oud 16-12-2006, 16:57
Balance
Balance is offline
Ik heb zo'n banketletter gehad, een waardebon van 20 euro en ik krijg 2 dagen vrij (uitbetaald).

En van m'n andere werk moet ik nog krijgen. Waarschijnlijk een traditioneel kerstpakket.
Oud 16-12-2006, 17:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorig jaar kreeg ik een IRIS-cheque van 15 euro en een oliebollen-bak-pakket (met een schaal, garde, oliebollenmix, olie enzo)

Dit jaar is het nog een verrassing, krijg het donderdag pas!
Oud 16-12-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 14-12-2006 @ 13:10 :
ik werk bij de albert heijn en wij mogen voor 20euro uit de winkel halen
Wat saai
Ik kreeg een roze pakket met... van alles.
Geen zin om alles op te noemen, weet het ook niet uit mijn hoofd. In elk geval veel ingrediënten voor cocktails (incl. shaker)
Oud 16-12-2006, 19:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb er zelf geen, mijn vriend wel.. die had:

- toosjes
- zalmsalade
- minipretzels
- zoutstengels
- chocolaatjes
- sporttas
- 50 euro aan irischeques

Dus dan weet je waar je belastingcenten heengaan..
Oud 16-12-2006, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-12-2006 @ 11:21 :
Zozo, heb dit jaar voor het eerst 'echt' een kerstpakket. Bij de Xenos (vorige baantje) kregen we cadeaubonnen, in het begin 25 euro, maar de afgelopen jaren was het steeds 37.50, om te besteden in de winkel. Wel leuk als je servies wilt, maar wat moet iemand van 16 met 37.50, te besteden in de Xenos?
37,50? Knap stom van je werkgever, aangezien hij vanaf 35 euro belasting af moest dragen.
Oud 16-12-2006, 20:21
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Jeej, ik heb 'm ook! Een handdoek en wat eten en drinken. En huismerk shampoo . Maar verder wel allemaal lekkere dingen! Zeker nuttig!
Oud 16-12-2006, 21:23
Viadi
Viadi is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 16-12-2006 @ 19:17 :
Wat saai
Ik kreeg een roze pakket met... van alles.
Geen zin om alles op te noemen, weet het ook niet uit mijn hoofd. In elk geval veel ingrediënten voor cocktails (incl. shaker)
Haha, ik ook Echt alles wat erin zat was roze.......en dat carpe diem spul is niet te zuipen, gelukkig zat het in een leuk flesje
En er zat ook wat in van de etos......body scrub spul oid.
Oud 16-12-2006, 22:24
Faerie
Faerie is offline
Ik heb zelf m'n kerstpakket nog niet, maar collega's van de Kassa wel. Het is een tasje met heel groot JUMBO erop en een waardebon van 15 euro, die alleen uit te geven is bij de Jumbo.
Daar zijn wel leuke dingen van te kopen Daarom ga ik nu ook éindelijk een keertje Ben & Jerry's ijs proberen! En ik ga er denk ik ook dure shampoo van halen ofzo
Oud 17-12-2006, 00:18
Verwijderd
ik heb ook de roze ah-doos... arme gozers

en een bon van 20euro voor mijn geweldige extra inzet!
Oud 17-12-2006, 01:45
Verwijderd
Geen, maar bij nader inzien moeten we dat maar ff veranderen

Werk in een VOF, eigen baas
Oud 17-12-2006, 10:39
Verwijderd
ik krijg een 'kleine kerstattentie' als ik op de borrel kom a.s. vrijdag, maar dan moet ik werken dus ik krijg niks
Oud 17-12-2006, 10:40
Verwijderd
ik krijg een 'kleine kerstattentie' als ik op de borrel kom a.s. vrijdag, maar ik ben net ontslagen (contract is afgelopen ik kan over 30 dagen weer solliciteren )
Oud 17-12-2006, 10:53
FrantiC
FrantiC is offline
Ik kreeg een sportief pakket (servex), met n sporttas, handdoek, boksbal, springtouw, stappenteller etc.. en der zat natuurlijk t standaardkerspakketgedoe bij in: n fles chardonnay, chocolaatjes, en ander snaaisel.

mijn andere pakket moet ik nog krijgen (zozijn)
Oud 17-12-2006, 12:26
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik heb er geen. Mijn vriend heeft echt een hele grote doos met allemaal eten gekregen. Echt leuk o.a. pasta, tonijn, witte en rode wijn, fruit in een pot, chocola, een ovenschaal met handschoenen, moster mayonaise, marshmallows, slagroom, chocolademelk enz.
Oud 17-12-2006, 17:23
Verwijderd
Ik kreeg een kerstpakket met etenswaar erin, o.a. vegter's rolletjes, slagroom, hotdogs, drop, kerststaaf, chips, dubbelfriss, rosé, borrelnootjes etc. + een aansteker met kaarsjes, en nog een tegoedbon t.w.v. 10 euro om te besteden in de albert heijn.

En nog een kaartje van de baas waarin hij verteld dat het goed gaat met zijn winkel en dat hij trots is op zijn personeel (geslijm; normaal heeftie altijd wel wat te zeuren op je werkwijze enzo) want we zijn voor de 5e keer achter elkaar de beste albert heijn van ons district en nu mogen we weer naar het eindfeest wat altijd gruwelijk vet is
Oud 17-12-2006, 22:54
Verwijderd
Ik krijg noppes aangezien ik geen plaats heb binnen de arbeidsmarkt.

Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 22:58.
Oud 17-12-2006, 22:57
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
phlexx schreef op 11-12-2006 @ 14:29 :
Ik werk in de apotheek van de Erasmus MC en heb net via de TNT mn pakket gekregen. Allemaal boer'n spul; Roggebrood, boterkruiden, hollandse kaaskoekjes etc, plus een één of ander design keramieken schaal... (niet bepaald mijn smaak).

Mn tweede pakket zal ik morgen wel krijgen. (krijg er altijd 2 )
het was inderdaad verschikkelijk ja!
ik werk op de akc
Oud 18-12-2006, 09:01
11
11 is offline
Een blije doos met:

- taco chips
- sausje om te dippen
- bonbons
- fles wijn
- vers fruit sapje
- kerst stol
- nog meer chocola
- enz
Oud 18-12-2006, 09:10
Sherco
Sherco is offline
Ik krijg waarschijnlijk iets van een doos bonbons en een IRIScheque/boekenbon, dat kregen de vakantiekrachten vorig jaar in elk geval...

Regels voor berichten