Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: Ik zelf steek behoorlijk veel vuurwerk af op 31 december. Ik vind dat het er gewoon bij hoort. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 14:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Mijn ouders zullen vast wel het één en ander af willen steken, maar ik doe er niet aan mee. Ik vind het een domme, geldverspillende, potentieël gevaarlijke, milieuvervuilende en vooral nutteloze bezigheid.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2006 om 01:20. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ook in één keer is het zonde van mijn geld. Je koopt zo'n pijl, steekt 'm af, je doet even "ooh" en weg is je geld. Ik zie daar het nut/de lol niet van in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Op het forum wordt wat afgezeken. Dat mag, als je elkaar maar niet afzeikt. Of religies, of homo's, negers wat dan ook. 2. Iedereen heeft zijn eigen mening, dus die mag best geuit worden. Jij mag je vuurwerk afsteken en het geweldig vinden, en wij mogen het doodeng/zonde/milieuvervuiling vinden. En met die wijzing op de regels, van harte welkom. ![]() (ohja, en rolleyes worden niet aardig gebruikt op dit forum. Rolleyes zijn een manier van zeggen ''Jezus... ![]() Man, ik moet forumbaas worden ofzo. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder kan ik me wel voorstellen dat mensen het geldverspilling vinden, daar niet van. Maar het geeft mij iig een kick ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mortier: ![]() Shell: ![]() Een shell steek je aan. Leer dat nu eens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] enquette Vuurwerk enquette ANW | 32 | 23-02-2010 13:23 | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vuurwerk afsteken mag nooit verboden worden! Vuurwerkman | 5 | 04-01-2009 23:08 | |
Flora & Fauna |
hoe kalmeer jij je huisdier bij vuurwerk? Dís | 33 | 20-01-2007 01:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Vuurwerk moet verboden worden Negrotiator | 53 | 22-12-2003 00:46 | |
Verhalen & Gedichten |
vuurwerk laat je niet verrassen!! (verhaal) skatergirl15 | 4 | 22-12-2002 13:32 |