Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2006, 20:07
Verwijderd
Jee, de vorige is vol!
Je vind 'm hier.

Advertentie
Oud 12-12-2006, 20:08
Saarah
Saarah is offline
En weer een heel topic om ons hart te luchten.
Oud 12-12-2006, 20:45
IcedEarth
IcedEarth is offline
brr ik ben echt ziek en kots misselijk.
Morgen heb ik stage, ik kan en wil opzich best gaan, maar ben bang dat ik de mensen daar besmet, het zijn allemaal ouderen en hun fysieke conditie is niet meer wat het geweest is.
Dus geneeskundigen hier; Ik ben al een paar weken enorm verkouden en keelpijn, ben ik nu nog besmettelijk?
Oud 12-12-2006, 21:25
zus
zus is offline
Bleuh.
Vandaag uitslag van psychologisch onderzoek.
Hooggevoelig, dwangklachten, sociale angststoornis en depressie.

Ik voel me echt zo'n jampotje, 1 en al etiketjes.
Ik doe alsof het me niets doet, want ikzelf verander er niet door, maar stiekem doet het me toch heel wat dat het allemaal over mij gaat...
Oud 12-12-2006, 21:33
Nona
Nona is offline
Kerstcadeautje voor mijn vriendje besteld. Ik hoop dat hij het leuk vindt...
Oud 12-12-2006, 21:53
Verwijderd
Morgen weer tentamen. Ik moet leren. Ik wil slapen.

Hmm.
Oud 12-12-2006, 21:57
Verwijderd
een nieuw zalfje tegen de pijn.
benieuwd. ik sta er neutraal tegenover, dan kan dat iig geen lichamelijk invloed hebben
zalf nr .. 19 ..
Oud 12-12-2006, 22:08
Papillon
Papillon is offline
Yeah, met darten 5-4 gewonnen van de nummer 3.
Was een gezellige avond!

Ik ben weer een beetje uit mijn dipje aan het komen, maar vind het zó moeilijk om normaal te doen tegen mijn vader en zeker als hij dan ook nog lomp doet. Het blijft maar door mijn hoofd spoken.
Maar wil de sfeer thuis ook niet verzieken, dus ik probeer het maar gezellig te houden.

Gelukkig ga ik in ieder geval 2e kerstdag vieren met een groepje vrienden. En misschien 1e kerstdag even bij mijn ex langs in zijn nieuwe huisje. Dus waarschijnlijk toch nog een beetje een gezellige kerst.
Oud 12-12-2006, 22:23
Lilium
Lilium is offline
Wat je zegt, ben je zelf.
Oud 12-12-2006, 22:28
Verwijderd
Vandaag heb ik me officieel tot dom verklaard. Het regende en ik moest fietsen, dus stak ik mijn kapotte paraplu op. Nou goed, alles beter dan niks he. Ik hou mn plu altijd erg laag waardoor ik niks zie. Ik ken de weg toch wel uit mn hoofd en af en toe kijken of je nergens tegenaan botst en het komt helemaal goed. *Kuch* Net keek ik iets te laat en ineens, zomaar vanuit het niets dook daar een witte (geparkeerde) auto op, waar ik vol tegenaan knalde. Ik donderde op de grond in een plas ofzo. Het enige wat ik er aan over gehouden heb is twee kleine schaafwondjes, een dikke vinger, een kapotte fiets en een vieze jas dus. Oh en een heleboel gelach van iedereen. Ikzelf lach natuurlijk nog het hardst. Whahaha wat is het grappig. Sonho is zo dom, hahahaha. Moet ik zelf ook maar niet zo overdreven vrolijk er om doen.
Zucht.
Oud 13-12-2006, 00:03
Verwijderd
Morgen toch maar niet naar college, ik trek het nog niet.. Eerst maar eens uitzieken.

En godverdomme ben ik dan echt onzichtbaar ofzo?
Oud 13-12-2006, 00:35
Verwijderd
Oh jawel. Ik verneuk het weer. Olé. I should've jumped. En nee, dat mag ik eigenlijk niet zeggen, ik neem het morgen ook vast weer terug, maar zo kut voel ik me nu.

[/zeik]
Oud 13-12-2006, 06:29
Verwijderd
*Houdt zichzelf goede moed voor*

Ja, ik ga me gewoon goed voelen vandaag!

toch?
Oud 13-12-2006, 06:33
Nebel
Nebel is offline
Wat een vreselijke nacht
En zo weer verder met mn practicum, na drie dagen amper slapen, het gaat wat worden...
De aanvallen 's nachts worden alleen maar erger, en ik word er zo bang van , het roept zoveel op en ik durf niet meer te slapen, bang dat het mis gaat of dat ik nachtmerries krijg over vroeger
Oud 13-12-2006, 09:11
Dolores
Dolores is offline
Muziek is soms echt zo fijn. <3

En ik weet echt niet meer wat ik met school aanmoet. Ik vind mijn studie niet leuk, maar ik heb nog altijd hoop dat het volgend jaar beter wordt, maar dan moet ik eerst nog wel mijn P zien te halen en bovendien blabla en daarvoor dit en dat en.. Alles loopt in een cirkeltje rond en ik weet dat die cirkel te doorbreken is, alleen niet hoe.
Oud 13-12-2006, 09:32
Verwijderd
Mmm, ik heb in ieder geval gedaan wat ik vóór m'n college willen doen. Straks na college studeren voor m'n toets en eens proberen niet onnodig in de stress te schieten.

Citaat:
Dolores schreef op 13-12-2006 @ 10:11 :
Muziek is soms echt zo fijn. <3

En ik weet echt niet meer wat ik met school aanmoet. Ik vind mijn studie niet leuk, maar ik heb nog altijd hoop dat het volgend jaar beter wordt, maar dan moet ik eerst nog wel mijn P zien te halen en bovendien blabla en daarvoor dit en dat en.. Alles loopt in een cirkeltje rond en ik weet dat die cirkel te doorbreken is, alleen niet hoe.
Je kunt het radicaal doorbreken door acuut te stoppen, of het nog even 'aankijken', proberen je P te halen en als het volgend jaar dan nog niet leuk is....
(Ik had zelf ook pas na 1,5 jaar studie zoiets van: ja, dit is het!)
Oud 13-12-2006, 09:45
Saarah
Saarah is offline
Ooooh shit, waarom word ik net nù ziek? Ik had vandaag nog een belangrijk examen (dat ik wel gemaakt heb, terwijl ik me kotsmisselijk voelde), morgen ook en vrijdag ook! En in het weekend wil ik leuke dingen gaan doen!
Oh please, zorg ervoor dat ik morgen terug genezen ben!
Oud 13-12-2006, 10:19
Verwijderd
Dit is echt knetter, maar wel leuk. Gisternacht, verschrikkelijk. Tot vier uur wakker gelegen, beetje ongelukkig liggen zijn en nergens meer wat in zien, dat typische ''o wat ben ik zielig denken'' van me. En dus maar paar uurtjes geslapen. En tóch he, vandaag ben ik gewoon vrolijk. Beetje moe wel, maar ik voel me gewoon prima. Stemming die omslaat naar de goede kant is érg fijn.
Oud 13-12-2006, 10:51
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 13-12-2006 @ 10:32 :
Je kunt het radicaal doorbreken door acuut te stoppen, of het nog even 'aankijken', proberen je P te halen en als het volgend jaar dan nog niet leuk is....
(Ik had zelf ook pas na 1,5 jaar studie zoiets van: ja, dit is het!)
Hmhm ja, maar ik vind het inhoudelijk wel interessant enzo, alleen de onderwijsvorm past niet bij mij.. Dus, grrr, stom gedoe.
Oud 13-12-2006, 11:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Saarah: dankje
Waarom wordt jullie afspraak steeds verschoven?
Beterschap!

De presentatie ging wel goed gisteren. Ik zei iets fout, maar verbeterde het wel. Ging wel goed.
Ik heb nu pauze van de dierenarts. Ik was er om negen uur vanmorgen. Een paar afspraken, allemaal honden. En voor het eerst een operatie meegemaakt, een castratie. En ik mag de ballen hebben
Echt superleuk is het. Wel indrukwekkend, vooral toen een hond kwam die gister was geopereerd. En de dierenarts is super aardig.
Straks het middagspreekuur, benieuwd wat er allemaal langskomt.

*Knuffels voor wie wil*
Oud 13-12-2006, 12:01
Verwijderd
Ziet er dan verdomme niemand hoe klote het gaat, wat ik op het punt sta om te doen? Zelf hij niet, hij, die er áltijd voor me was, en nu is zelfs een smsje te veel, al is het maar om te laten weten dat er nog íemand is die bereid is om een klein beetje tijd aan me te besteden?

Er is nog maar één iemand die in me gelooft en het ook laat weten. Bedankt daarvoor. Maar ik red dit niet, niet op deze manier.

En ik moet hier ook niet meer posten. Stom gezeik.
Oud 13-12-2006, 12:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben niet naar tentamen gegaan. Ik had niet geleerd en eey.. ik ga toch geen 4 uur in de trein zitten om alleen mn naam op een papiertje te kalken?

Laat mij maar lekker leren voor de overige 3 tentamens. Heb er al eentje binnen en nog twee nodig voor een positief studie advies. En voor die van vandaag? Halloooow herkansingen
Oud 13-12-2006, 12:59
Verwijderd
Ik kan er niet zo goed tegen als mijn lijf me nog meer tegenwerkt dan het normaal al doet...op dit moment kan ik alleen maar 'onder invloed' van pijnstillers op bed half rechtop 'liggen' en dan nog niet eens zonder pijn, zitten kan niet en normaal liggen ook niet. College en werk afgezegd en manlief is vanmorgen voor zijn werk langs de dokter en apotheek gegaan voor pijnstillers...nu 'hang' ik in bed met zijn pasgekochte laptop en probeer ik de dag door te komen...

Maar het tentamen van twee weken terug heb ik gehaald en daar ben ik erg blij mee. Mijn surprise begint ergens op te lijken, wat ook weer een hoop overbodig werk scheelt. Nu nog een gedicht en dan ben ik klaar voor dit weekend. Hopelijk kan ik dan wel weer zitten, anders heb ik een probleem.

@HaWaHaai: Gefeliciteerd!
Oud 13-12-2006, 13:02
Roosje
Roosje is offline
(}) voor Sidhe!

Ontopic: Verdomme, ik heb zin om hele nachten op te blijven en te dansen. <3 Gym is niet goed voor me geloof ik.
Oud 13-12-2006, 13:32
Redhair
Redhair is offline
Ik heb er genoeg van om elke nacht te piekeren, te janken, ik wil op tijd in slaap vallen. Ik kon eindelijk op tijd slapen, maar nu jank ik elke nacht weer. Behalve als ik bij J. slaap, maar van mama mag ik alleen in het weekend daar slapen om een ritme te houden. Hahaha, ritme, mama, hou jezelf niet zo voor de gek. Ik stop met school, ga nu al niet meer naar mijn werk, er bestaat geen ritme voor mij. Het kan me allemaal geen enkele fuck schelen, ik wil nu een huisje hebben voor mij en J., om daar een beetje te leven.

Ik heb zin in pep maar ik heb geen zin om weer die junk te zijn. Ik ben die junk natuurlijk nog, met alle drugs die ik afgelopen drie weken naar binnen gewerkt heb, maar ik zit niet meer aan de pep. Maar ik wil weer eens een lijn. Ach, later misschien, voorlopig moeten J. en ik daar echt vanaf blijven, anders zitten we er beiden weer dagelijks aan en ik wil dat hij gelukkig is zonder drugs.

En papa ik mis je, je komt nooit meer terug en ik mis je en ik wil dat je terugkomt maar ik zal je nooit meer zien. Ik wil bij jou zijn papa. Voor je dood kon ik beter met mama opschieten, maar nu wil ik alleen maar bij jou zijn.
Oud 13-12-2006, 13:44
Verwijderd
Het gaat weer iets beter me me en ik ga waarschijnlijk vrijdag naar huis! Ik moet nu een plan gaan maken waar ik heen ga (kamer of ouders), hoe ik school weer ga opbouwen en wat mijn dagindeling wordt. Daarnaast ga ik een intensieve therapie krijgen op het RIAGG, als ze me tenminste aannemen. Positief nieuws dus .
Oud 13-12-2006, 14:15
Redhair
Redhair is offline
Zijn dochter die hij die keer vond
Toen zij haar leven niet meer wilde
En ondanks zijn onmacht
Al die tijd heeft lief gehad

De angst is na jaren pas uit zijn blik verdwenen
Maar als ik langer kijk, zie ik aan hem
Hoe verdwaald ik was

Daar staat mijn vader, kijkend naar de horizon
Foto in mijn hand, precies zoals ik hem ken
En het eerste wat ik denk: dit is een mooie foto
Voor als hij er niet meer zal zijn

Die angst heb ik nooit uit zijn ogen zien verdwijnen. Er staan twee foto's van hem naast mijn bed. Nooit een foto van hem op mijn kamer gehad, nu twee naast mijn bed. Papa, je had me altijd lief, ik haatte je soms. Kom terug. Kom godverdomme toch terug, ik zal altijd van je houden, alsjeblieft.
Oud 13-12-2006, 14:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een fijn, en lang gesprek gehad met mijn moeder. Ze begrijpt mijn 'probleem' inmiddels volkomen, en ziet in dat het inderdaad tijd is geworden om langzaam aan een stap verder te gaan, door op kamers te gaan.

Ik ben samen met wat mensen bezig geweest voor enkele appartementen, maar het aantal mensen met dezelfde wensen en budget is erg beperkt. Tot nu toe 1 jongen gevonden met wie het erg goed klikt, en met wie ik geen problemen voorzie. De reden dat ik het bij voorkeur zo oplos, is dat ik dan mijn dieren mee kan nemen... Want was ik immers niet degene die stond te springen om nog een hond?
Echter vind mijn moeder dat ik vooral moet doen wat ik zelf wil, ook als dat betekent dat ik de dieren bij haar achter moet laten "Neem nou gvd niet telkens de verantwoordelijkheid, dat doe je al je halve leven", en misschien heeft ze ook wel gelijk.. Al is het gevoel erg dubbel. Enerzijds lucht het op want ik krijg meer mogelijkheden, anderzijds... Kan en wil ik het wel?

Ik heb me inmiddels bij de nodige dingen ingeschreven, en nu dus maar hopen dat ik redelijk snel aan een leuk stekje kan komen dat naar mijn zin is. God, wat een tegenstrijd... - zucht - maar het idee is oh zo fijn, echt.
Oud 13-12-2006, 15:51
Nona
Nona is offline
Ik heb enorme behoefte aan mijn vriendje, juist terwijl ik hem dit weekend niet kan zien.
Oud 13-12-2006, 15:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Saarah: Ja, ik snap ook de frustratie.

Maar ik wil er verandering in, stiekem.
Oud 13-12-2006, 16:02
Verwijderd
dit gaat geweldig ..
Oud 13-12-2006, 16:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht, bij sommige mensen zit het echt zelden mee. En ja, dat is wel eens moeilijk om te accepteren, of het nu hun eigen fout is geweest of niet, dat verandert zelden iets aan de gebeurtenis. Damned, wat een stom machteloos gevoel!
Oud 13-12-2006, 16:26
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
Redhair schreef op 13-12-2006 @ 15:15 :
Zijn dochter die hij die keer vond
Toen zij haar leven niet meer wilde
En ondanks zijn onmacht
Al die tijd heeft lief gehad

De angst is na jaren pas uit zijn blik verdwenen
Maar als ik langer kijk, zie ik aan hem
Hoe verdwaald ik was

Daar staat mijn vader, kijkend naar de horizon
Foto in mijn hand, precies zoals ik hem ken
En het eerste wat ik denk: dit is een mooie foto
Voor als hij er niet meer zal zijn

Die angst heb ik nooit uit zijn ogen zien verdwijnen. Er staan twee foto's van hem naast mijn bed. Nooit een foto van hem op mijn kamer gehad, nu twee naast mijn bed. Papa, je had me altijd lief, ik haatte je soms. Kom terug. Kom godverdomme toch terug, ik zal altijd van je houden, alsjeblieft.

*knuffel*
Oud 13-12-2006, 16:32
moon
moon is offline
goh, wat baal ik van vandaag zeg! Echt, ik baal echt! Gatver, bah wat baal ik. *zucht*
Vandaag onverwacht een presentatie met mijn groepje, we hadden niks voorbereid en ik zat erg in de stress. Ik klapte dan ook dicht en iedereen in mijn groepje deed het woord en ik kon hoogstens 2 zinnen uitbrengen. Ze hadden me niet eens verteld wat ze gingen presenteren en de presentatie ging dus plotseling ineens bijna helemaal over mij! Het ging over de rol die iemand aan neemt in de groep en ik ben de enige die in die zin opvalt omdat ik niet snel het woord neem en altijd op de achtergrond blijf. Mijn groepje ging daar uitgebreid op in. Nou was ik daar al niet zo blij mee, maar na afloop werd het nog veel erger. Aan het eind van de les mocht de klas namelijk feedback geven. Alle feedback ging over mij en niet over het groepje zelf. Er ontstond gewoon een hele discussie over mij in de klas waar ik bij zat. Dat voelde echt rot gewoon! Die lerares deed ook gezellig mee. Ik werd echt in een uitzobnderingspositie geplaatst alsof ik een of ander uitzonderlijk wezen ben ofzo. Als ik er nu aan terug denk dan kan ik er bijna om huilen.
Ik weet zelf ook wel dat ik aan die verlegenheid moet werken, dat hoeft echt niet iedereen me steeds onder de neus te drukken. Echt gatver wat een dag, ik heb zin om keihard te schelden, allerlei confrontaties met mensen op te zoeken enz...heel stom Ik ben boos en ik voel me in een hoek gedrukt. Zal ik het die lerares zeggen/schrijven?
Oud 13-12-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 13-12-2006 @ 17:32 :
*verhaal*
Wat belachelijk dat ze met z'n allen zo over je gingen praten tegen de lerares zeggen is een goed idee, ze kan het echt niet maken om bij zo'n discussie niet in te grijpen en nog mee te doen ook.
Oud 13-12-2006, 16:45
Meissiej
Meissiej is offline
Hoelang moet dit nog duren?
Oud 13-12-2006, 17:14
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 13-12-2006 @ 12:29 :

Waarom wordt jullie afspraak steeds verschoven?
Beterschap!
Dankjewel, maar bah, ik voel me nog altijd kotsmisselijk. Ik heb net een paar uur geslapen, maar echt veel heeft het niet geholpen. En leren is op deze manier écht niet leuk.

Onze afspraak wordt steeds verschoven omdat hij weinig tijd heeft, omdat het stiekem moet gebeuren, en omdat we soms niet weten of we er wel mee door moeten gaan. Nouja, we weten dat we er níét mee door moeten gaan, maar op de één of andere manier lukt het ons niet ermee te stoppen. In mijn geval is het omdat ik te verliefd ben op hem, in zijn geval vermoed ik dat het ook wel zoiets zal zijn. En het is nu al zo lang (1,5 jaar) bezig, dat maakt het nog net ff moeilijker om te stoppen.

Citaat:
duivelaartje schreef op 13-12-2006 @ 16:52 :
@Saarah: Ja, ik snap ook de frustratie.

Maar ik wil er verandering in, stiekem.
Ja, ik ook.. Maar in ons geval gaat dat gewoon niet.
Oud 13-12-2006, 17:29
renee-sep
renee-sep is offline
wat mij opvrolijkt:

verliefdheid ! ben nu ook wel vrolijk
lachen met vrienden
goeie muziek
een goed cijfer terugkrijgen
ff sporten

nja duss dat ongeveer
Oud 13-12-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 13-12-2006 @ 11:51 :
Hmhm ja, maar ik vind het inhoudelijk wel interessant enzo, alleen de onderwijsvorm past niet bij mij.. Dus, grrr, stom gedoe.
Kan je het ergens anders met een andere onderwijsvorm doen? Weet niet hoe dat zit bij logopedie?

OT: Toch (een beetje) stress...
Oud 13-12-2006, 18:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 13-12-2006 @ 18:14 :
Ja, ik ook.. Maar in ons geval gaat dat gewoon niet.
Pm?
Oud 13-12-2006, 18:37
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
oke

waarom kriojg ik met mensen ruzie over dingen die niet eens zo zijn
en is er een keer iets leuks zeggen ze dat het niet dioor gaat maar ondertussen gaat het dus wel gewoon door

zonder dat ik het weet dus
Oud 13-12-2006, 19:05
darkfairy
darkfairy is offline
hmm morgen weer naar een paar jaar terug naar een andere psygholoog het is morgen alleen kennismaken
en ik zie er tegen op
Oud 13-12-2006, 19:45
kroot
kroot is offline
@ Hawahaai: wouw! Gefeliciteerd.

Gisteren met mijn gezin inclusief ouders waar ik nauwelijks concact mee heb, uit eten want ze waren 25 jaar getrouwd. Mijn broertje hoort donderdag of hij tbc heeft. Ze hebben iig wel in het ziekenhuis de spoedprocedure ingezet
Vanmorgen naar therapie, weer verslapen. Altijd op woensdag kom ik te laat. Was de vraag of ik misschien de weegschaal aan het ontlopen was. Nou dat is dus echt niet zo. Met mijn pb-er waar ik niet echt mee kan opschieten, g-schema besproken. Viel opzich mee, was redelijk open, terwijl ik bij haar normal altijd dichtklap. Voor de rest bleh..
Oud 13-12-2006, 20:07
Verwijderd
Mja, Ik ben echt bang om morgen naar mijn stage te gaan. Ik krijg het gewoon allemaal niet op een rijtje en loop helemaal vast. Mijn ouders denken dat er niks aan de hand is, dat is het enige goede aan mijn stage. Ik ben niet veel thuis, en als ik thuis ben, kan ik als smoes gebruiken dat ik moe ben. Ik vind het zooo doodeng, want ik MOET dit gewoon halen. En ze hebben allemaal gelijk, maar ik wil niet dat ze gelijk hebben want dat geeft aan dat ze me doorzien en als er iets is wat ik niet wil, is doorzien worden.
Oud 13-12-2006, 20:10
Meissiej
Meissiej is offline
Bwuh.

Ik heb het gehad. Ik heb er genoeg van. Ik snap het zelf niet meer. Het gaat goed, het gaat slecht. Het gaat weet ik niet. Goed en slecht. Het ene moment ben ik vorlijk en kan ik lachen, het volgende moment wil ik huilen, me verstoppen voor alles, slapen en niet meer wakker worden. Waarom?

Het mag niet. Het moet. Sorry. Als ik het doe ga ik het niet zeggen, gaat niet, kan ik niet. wil ik niet, doe ik niet. Het spijt me.
Oud 13-12-2006, 20:55
coopergirl
coopergirl is offline
Pijn in mijn hoofd.
Beter ga je dan niet computeren, Joyz!
Volkomen gelijk, "moest" echter mijn mail checken.
Dat heb je gedaan, nu dus pijnstillerwaarts!
Okay Joyz!
Oud 13-12-2006, 21:27
kroot
kroot is offline
Ik accepteer dit gewicht gewoon niet meer. Punt. Dus doe beter je best om af te vallen. Lijkt me logisch muts, en volhouden. Waarom heb ik nou 2 kerstkransjes vanavond gegeten. Vreetzak.
Oud 13-12-2006, 22:29
Verwijderd
Pfffff, even stress, plotseling dingen die ik was vergeten te doen moeten doen, en dan belt ze om te laten weten hoe het was en alles gaat weer super, ontspannen. En nu ga ik lekker ontspannen lezen en straks slapen.
Oud 13-12-2006, 22:41
Verwijderd
@Kroot: Was het wel redelijk oke gister bij het eten?
En niet afvallen hoor. Twee kerstkransjes zijn heel normaal om te eten. Niet zo streng zijn voor jezelf.

On:
Wat grappig eigenlijk. "Heeft u alles kunnen vinden?" "Mag ik u dan nog wijze op de snoepgoed die achter u staat." Waar dacht ie serieus dat ik die f*ck*ng lax voor kocht? Zag hij het aan me ofzo? De comensatie heb je al, koop hier nog eventjes je vreetbui. Omg. Laat me met rust. En nee ik ga niet slapen, ik ga morgen niet naar stage, ik doe het niet, ik kan het niet meer. Het is een zooitje, ik kan niet meer, help me nou ff. Mama, kom gauw weer thuis.
Oud 13-12-2006, 22:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom is er nou zo weinig lotgenoten contact voor mensen met dis

Regels voor berichten