Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2007, 17:49
Jannekus
Jannekus is offline
Hee forumvrienden

Ik ben van plan deze zomer met wat vriendinnen op vakantie te gaan en omdat niet iedereen van ons dan 18 is (jaja vroege leerlingetjes) leek het ons erg makkelijk om via een jongerenorganisatie te boeken.

Ik zat zelf te denken aan gogotours of beachmasters. En ja ik ben een oppervlakkig type die graag naar het strand gaat en uitgaat dus kom niet aanzetten met actieve vakanties voor mij.

Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met één van deze organisaties of dat ik persé met een andere organisatie moet gaan. Want ik zou niet weten welke van de twee ik moet kiezen.

Ik weet ook niet precies waarheen al ken ik Argeles sur mer wel en vind ik dat wel heel leuk

De meeste topics hierover zijn al wat ouder dus het leek me handig om een nieuw topic te starten.

Bedankt
Oud 06-01-2007, 19:51
Guissie
Guissie is offline
Vorig jaar met Beachmasters naar Rimini gegaan. Dat beviel eigenlijk wel heel goed. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je het zelf maakt.. Maar de dingen die zij moesten regelen enzo waren meestal wel goed geregeld. Dus wat mij betreft wel een aanrader.
Oud 07-01-2007, 16:34
Breg
Breg is offline
Een paar kennissen zijn vorig jaar volgens mij ook met beachmasters meegegaan; was wel goed bevallen, je hebt veel vrijheid en vrije tijd maar excursies organiseren ze ook.

Maar je kan het toch zelf regelen als je zou willen. Ik ben een paar jaar geleden ook met een paar vriendinnen zelfstandig naar Italie gegaan terwijl er pas eentje 18 was, de rest was 16/17.
Oud 07-01-2007, 16:38
Verwijderd
mijn zusje is 2 keer met vinea naar spanje geweest, en vond het erg geod geregeld en leuk
Oud 08-01-2007, 19:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 06-01-2007 @ 18:49 :
Hee forumvrienden

Ik ben van plan deze zomer met wat vriendinnen op vakantie te gaan en omdat niet iedereen van ons dan 18 is (jaja vroege leerlingetjes) leek het ons erg makkelijk om via een jongerenorganisatie te boeken.
Gogo of Beachmasters is echt niet per se voor 18- ofzo?
Oud 08-01-2007, 21:02
Verwijderd
X-travel heeft ook leuke hotels en appartementen voor jongeren!
Oud 09-01-2007, 20:56
Meinita
Meinita is offline
Ik zoek eigenlijk meer een vakantie die niet alleen in het teken van sport of feesten en uitgaan staat, maar meer iets cultureels. Weet iemand daar meer van?
Oud 10-01-2007, 12:50
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-01-2007 @ 20:39 :
Gogo of Beachmasters is echt niet per se voor 18- ofzo?
Nee totaal niet maar ik bedoelde het meer zo: dan is het vervoer geregeld en hoeven we niet zelf een bus-/trein-/vliegreis te boeken omdat niemand van ons auto kan rijden. Ook moet je vaak 18 zijn om een plaats op een camping te krijgen. Dus met een jongerenorganisatie scheelt het een hoop moeite en leer je ook makkelijker nieuwe mensen kennen.

M'n zus heeft al geboekt bij Beachmasters en die is met haar vriendinnen en die zijn rond de 19/20/21.

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 12:52.
Oud 11-01-2007, 11:38
Verwijderd
ben ook een keer met zo'n oppervlakkige organisatie naar argeles sur mer geweest, was een hele leuke vakantie maar niet dankzij hun poging het record kroegentochten houden te verbreken. echt een beetje triest...
ik wou er heen voor de omgeving en een beetje relaxen, maar wij (ik en vriend) werden meteen bestempeld tot "het alto stel" omdat wij geen zin hadden nutteloos bier te gaan zuipen en graag collioure wilden zien...
aan de andere kant: tenten waren prima, busreis was prima, alleen de mentaliteit en het gebrek aan intelligentie van de reizigers en begeleiders stond me zwaar tegen
Oud 11-01-2007, 14:23
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-01-2007 @ 12:38 :
ben ook een keer met zo'n oppervlakkige organisatie naar argeles sur mer geweest, was een hele leuke vakantie maar niet dankzij hun poging het record kroegentochten houden te verbreken. echt een beetje triest...
ik wou er heen voor de omgeving en een beetje relaxen, maar wij (ik en vriend) werden meteen bestempeld tot "het alto stel" omdat wij geen zin hadden nutteloos bier te gaan zuipen en graag collioure wilden zien...
aan de andere kant: tenten waren prima, busreis was prima, alleen de mentaliteit en het gebrek aan intelligentie van de reizigers en begeleiders stond me zwaar tegen
Ja daar ben ik het wel mee-eens. Uitgaan vind ik erg leuk maar ik hoef niet alleen maar uit te gaan en overdag gewoon slapen omdat ik gewoon te lam ben om iets anders te doen.

Maar goed, als die anderen zo triest willen doen

Ik heb trouwens al twee keer die brochure van beachmasters besteld (2 maanden geleden (ze zeiden toen dat hij eind december bij mij op de deurmat zou liggen) en 2 weken geleden. Dus mijn eerste indruk
Oud 11-01-2007, 14:32
Verwijderd
je kan veel brochures ook gewoon halen bij een reisbureau, dat hebben wij toen iig gedaan, bij d-reizen dacht ik. dan heb je ze in ieder geval meteen
Oud 11-01-2007, 20:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb alle reisgidsen gewoon bij het reisbureau gehaald. Liggen ze volop.

Beachmasters spreekt mij tot nu toe het meeste aan, omdat ze ook het grootste en best beoordeelde aanbod hebben. Ik heb via andere sites reacties van mensen gelezen over appartementen en campings die worden aangeboden bij hen, en dat klinkt goed. Ook bieden ze campings aan met mobilehomes. Erg handig als je met een groep van 5 meiden gaat en je je anders over tentjes moet gaan verdelen.

X-travel vind ik wat chaotisch en de informatie die ze geven wat beperkt, maar hun prijzen liggen wel oke.

Gogo-tours lijkt me ook oké. Alleen geven ze soms redelijk slechte campings aan. Wel zijn de prijzen héél fijn. Of komen er nog andere kosten overheen? Want Beachmasters is soms wel 70 euro duurder voor precies hetzelfde appartement.. Hm.
Oud 13-01-2007, 11:33
lovenasty
lovenasty is offline
Solmar tours is ook een goede organisatie:
vorig jaar meegegaan, en geen enkel probleem mee gehad
en ze hebben ook jonge reisleiders
Oud 16-01-2007, 15:40
synclinorium
synclinorium is offline
Ik ben vorig jaar met Beachmaster op vakantie geweest ( naar Kreta) De eerste avond heb je een bijeenkomst waarbij je je kan inschrijven voor activiteiten. ALs je dat niet wilt, zie je ze de rest van de vakantie niet meer. Simple as that. Ze doen wel hun best om die activiteiten te verkopen natuurlijk. Volgens mij krijgen ze ook een % van verkochte activiteiten. Bij ons was het heel goed geregeld en als je vragen had kon je bij ze terecht.
Oud 17-01-2007, 12:38
Femic
Femic is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 08-01-2007 @ 22:02 :
X-travel heeft ook leuke hotels en appartementen voor jongeren!
En organiseert bovendien wel aardige excursies. Ben er afgelopen zomer mee naar Marmaris, Turkije geweest. Je bent wel gewoon 'alleen' op vakantie, maar kunt in principe elke dag wel iets met Xtravel doen.
Oud 19-01-2007, 01:49
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Beachmasters kan ik je aanraden... er zijn dingen geregeld maar je hoeft niks daarvan te doen, zowieso is het fijn om de eerste avond met kroegentocht of discoavond mee te gaan want je zit in een vreemd land (wij in kroatie) en dan is het best moeilijk om zelf te weten waar het leuk uitgaan is enzo en met zo'n avond weet je dat meteen..

de discotheek waar wij vorig jaar de eerste avond heen zijn gegaan, daar zijn we de hele week nog gekomen..

zowieso heeft beachmasters leuke dingen georganiseerd en zijn het hele aardige mensen (bij ons iig)
Oud 20-01-2007, 21:39
light fighter
light fighter is offline
zelf ga ik met de YMCA mee, voor het eerst als deelnemer aan een vakantie. Vorig jaar was ik staf, ik kan het je zeker aan raden. Heel veel leuke vakanties, van actief tot cultuur tot strand. Ik vind het iig leuk.
Oud 21-01-2007, 01:02
Hulk
Hulk is offline
ik ben ook met beachmasters geweest, maar vind die activiteiten die ze organiseren absoluut het geld niet waard (wel leuk opzich, maar voor dat geld kan ik me wel leukere dingen bedenken)
Oud 24-01-2007, 17:12
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Hulk schreef op 21-01-2007 @ 02:02 :
ik ben ook met beachmasters geweest, maar vind die activiteiten die ze organiseren absoluut het geld niet waard (wel leuk opzich, maar voor dat geld kan ik me wel leukere dingen bedenken)
sommige dingen niet nee, zoals de dutchnight (we zijn in kroatië, er zijn leuke uitgaansgelegenheden in kroatië, laten we naar een afgelegen tentje gaan om met nederlanders en nederlandse muziek en alles te feesten ) maar andere dingen hebben wel het voordeel dat je een beetje wegwijs wordt..

en het belangrijkste is dat je zelf kan kiezen wat je gaat doen en er alleen voor hoeft te betalen als je er ook werkelijk aan mee wil doen... als je dus alleen een reis en een hotel wil kun je bij beachmasters dus ook terecht..

ik vond het iig prima *valt in herhaling*
Oud 25-01-2007, 01:02
__
__ is offline
heb ervaring met Beachmasters en dat was allemaal prima geregeld iig. leuk appartement, goede busreis, goed contact met reisleiding daar. vrienden van me kregen hun borg niet terug van hun appartement, dus wat dat betreft was het toen ook erg handig dat er hulp in de buurt was
en ik ga dit jaar met Gogo maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee. ik geloof dat het iig hetzelfde werkt als Beachmasters, wat gewoon relaxed is dus.

oja en die excursies die ze regelen vind ik ook relaxed. je hoeft nergens mee naar toe, maar áls je iets wil.. dan is het allemaal echt niet duur en hartstikke goed geregeld. ik raad het je aan iig.
Advertentie

Regels voor berichten