Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 07:29
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Ik voel me nu doodongelukkig,
in de war met mezelf, en ben verliefd op iemand die nix voor mij voelt.
Ik heb problemen met me ouders.
Met studeren, lijkt wel of alles tegenzit, en ik kan alleen nog maar huilen, en piekeren, ik kan niet meer slapen/eten/ ik kan alleen nog maar denken denken en nog eens denken over onzinnige dingen waarvan ik doorgedraaid word.
ik denk dat ik een depressie heb, wat denken jullie kan ik niet beter hulp zoeken?
Want ik zie het leven echt heel somber in.
Ik voel me zo leeg, ik ben zo somber.
Oud 08-07-2002, 08:34
Verwijderd
Ik heb het ook weleens, en soms komt het ook omdat ik door anderen hard met mijn neus op de feiten wordt gedrukt.

Zo had ik gisteren nog een hele discussie met mijn vader; over het feit dat ik geen 'ambitie' heb .. "jij bent zo iemand die rijbewijs na rijbewijs haalt en dan een hekel aan autorijden heeft" ; dat sloeg op het feit dat ik opleidingen volg, diploma's haal en het niet eens leuk vind. Niks boeit me echt, ik kan het gewoon..

En dan ging het weer verder over dat ik alles laat slepen; bijv. als ik naar de tandarts zou moeten gaan, het steeds uitstel .. dat ik zeik over hoe mijn leventje is (geen vrienden etc), maar er geen fuck aan doe, enzovoorts, enzovoorts..

En tja, hij heeft gelijk.

Nu weer ontopic: ja, ik kan overvloed worden door gedachten. Dat gebeurde mij vannacht ook, alles werd helder en hoe erg hij me ook de grond in boorde; hij heeft gelijk. Daar werd ik helemaal gek van deze nacht; slapen ging niet meer :/

Tsja, ik moet alleen mezelf in gang zetten, eindelijk iets doen. Misschien geldt voor jou hetzelfde, misschien ook niet. Maar als je echt denkt depressief te zijn, kan een bezoek aan de arts nooit kwaad. Hij bepaalt dan wel voor jou of je eraan lijdt of niet; je kunt het zelf namelijk niet vaststellen.

Sterkte iig..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:34
Marcade
Marcade is offline
Heb ik ooit wel is verteld dat ik 30+ rijlessen heb genomen en daarna gewoon gestopt ben omdat ik het echt niet leuk meer vind. :3

Screw those dumbasses: "*zeur zeur* Ja maar dan kon je het toch net zo goed afmaken, heb je tenminste dat papiertje in je zak *zeur zeur zeur*"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 13:53
dystopia
dystopia is offline
Klote voor je.. maar als hij niks voor je voelt dan betekend dat ergens ook dat het niet klikt. Mocht hij de ware zijn dan betekend dat dat jij ook de ware voor hem bent. Da's niet het geval. Dus er is vast een leukere jongen te vinden..

Probeer vechtlust te krijgen. Er is meer in het leven dan hij, of uberhaupt een partner
Oud 08-07-2002, 14:00
jimmyO
jimmyO is offline
ROBIJNBEERTJE, waarom denk je dat je zo leeg en somber bent? Niemand heeft een perfect leven, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet kan 'leven'. Misschien heb je iets/iemand nodig waar je altijd op kan terug vallen. En dan bedoel ik ook ALTIJD.

0,0% van alle mensen kunnen er ALTIJD voor je zijn, dus tja... ff over na denken dus....

Erg lastig, idd. Iig veel sterkte toegewenst.
Reageren

Regels voor berichten