Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OHMYGOD!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE melvin gaat niet mee..wacht even, k ga even huilen. well, ik ga ook, met mieke en met jules en jonas en sjoerd en de gang van sjoerd en roy en de gang van roy (geloof ik) En ik weet niet wat k allemaal ga zien, want well, tis vast wel gezellig en dan boeit et me niet zo veel wat k ga zien.
||
Citaat:
mwoah, dit is nu de 2e keer dat ik naar lowlands heen ga. De eerste keer ben ik echt gegaan omdat heel veel bands me aanspraken, (eels en the prodigy) maar de sfeer is ook super dus. Het is gewoon heel gezellig daar. Ik kom met name voor de dandy warholes, incubus, koRn, Black rebel motorcycle club, jimmy eats world en Jaya the cat. Ik ga dit jaar ook zo veel mogelijk nieuwe bands checken. John spencer blues explosion lijkt me ook bestwel leuk owjah, ik ga met vinod, ebel, kaz, rick, wiebren, lars, peter, martin en michiel. Niet dat jullie daar wat aan hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[schaam] Whaha, sorry ![]() Dit is dus gister nacht geschreven door mij, toen had ik iets teveel bier op ![]() [/schaam]
||
![]() |
Citaat:
waarom, je begrijpt het toch ook zo. iedereen schrijft geen normaal nederlands hier en afgekorte dingen die al helemaal nergens op slaan en voor mij grotendeels nie te snappen... maar ja, dat ligt vast aan mij.... ![]() maar ik ga niet naar lowlands. ik leeft wel in het sfeertje, vind de muziek ook wel leuk al mn vrienden gaan er heen. ik nie... en waarom nie dat is omdat ik het veeeeeeeeeellssssssss te duur vind. heeft nou echt iedereen het er voor over??? beetje muziek en verder voor het grote deel blowen, zuipen en etc...zodat de helft aan je voorbij gaat. zo gaat het bij ons in ieder geval en ik denk niet dat wij de enige zijn... maar achja ieder zn meug. maar heel veel plezier. xm |
![]() |
|
allemaal zo raar gelul, als er op een ander festival 20 bandjes komen die beter zijn, zul je merken dat je de helft ervan toch niet ziet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |