Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 11:09
Isischild©
Isischild© is offline
Wie gaat er heen? Met wie? Welke bands ga je zeker zien?
Oud 08-07-2002, 12:24
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
Wie gaat er heen? Met wie? Welke bands ga je zeker zien?
Ik ga met Job (vriend), met Layla (beste vriendin), Melvin, Jesse, stefanie, misschien Esther and Bas. lol niet dat jij die kent ofzo.

En INCUBUS....ja. DEFENITLY die ga ik zien. hehe
Oud 08-07-2002, 21:19
Verwijderd
IKKE! maar is dit niej meer iets voor muziek waar der al maanden een topic over staat??
Oud 17-07-2002, 19:53
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ikke ga...met 2 vriendinnen en vast ook wel meer maar dat weet ik nog niet.
Oud 17-07-2002, 22:57
konflict
konflict is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
IKKE! maar is dit niej meer iets voor muziek waar der al maanden een topic over staat??
ikke nie

maar kijk inderdaad 'ns op muziek
Oud 19-07-2002, 10:28
Brigitte20
Brigitte20 is offline
Ik ga NIET want behalve Incubus vind ik niet zo veel goede bandjes komen
Oud 20-07-2002, 17:18
Verwijderd
kwou echt heeeeeeel graag gaan dit jaar maja met het babietje in mijn buik gaat dat nouw eenmaal niet (meer).
Oud 20-07-2002, 17:21
vixen
vixen is offline
Citaat:
DigitalStorm schreef:

Ik ga met Job (vriend), met Layla (beste vriendin), Melvin, Jesse, stefanie, misschien Esther and Bas. lol niet dat jij die kent ofzo.

En INCUBUS....ja. DEFENITLY die ga ik zien. hehe

OHMYGOD!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

melvin gaat niet mee..wacht even, k ga even huilen.

well, ik ga ook, met mieke en met jules en jonas en sjoerd en de gang van sjoerd en roy en de gang van roy (geloof ik)
En ik weet niet wat k allemaal ga zien, want well, tis vast wel gezellig en dan boeit et me niet zo veel wat k ga zien.
Oud 28-07-2002, 22:31
Verwijderd
ik had eerst kaartjes maar die heb ik weer doorverkocht want de programmering is . kga nu naar een ander festival
Oud 03-08-2002, 00:12
[dr3k]
[dr3k] is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik had eerst kaartjes maar die heb ik weer doorverkocht want de programmering is . kga nu naar een ander festival

mwoah, dit is nu de 2e keer dat ik naar lowlands heen ga. De eerste keer ben ik echt gegaan omdat heel veel bands me aanspraken, (eels en the prodigy) maar de sfeer is ook super dus. Het is gewoon heel gezellig daar. Ik kom met name voor de dandy warholes, incubus, koRn, Black rebel motorcycle club, jimmy eats world en Jaya the cat. Ik ga dit jaar ook zo veel mogelijk nieuwe bands checken. John spencer blues explosion lijkt me ook bestwel leuk

owjah, ik ga met vinod, ebel, kaz, rick, wiebren, lars, peter, martin en michiel. Niet dat jullie daar wat aan hebben
Oud 03-08-2002, 00:14
[dr3k]
[dr3k] is offline
Citaat:
danique2 schreef:
Naar welk festival ga je heen btw.?
Oud 03-08-2002, 02:38
Verwijderd
Citaat:
[dr3k] schreef:

mwoah, dit is nu de 2e keer dat ik naar lowlands heen ga. De eerste keer ben ik echt gegaan omdat heel veel bands me aanspraken, (eels en the prodigy) maar de sfeer is ook super dus. Het is gewoon heel gezellig daar. Ik kom met name voor de dandy warholes, incubus, koRn, Black rebel motorcycle club, jimmy eats world en Jaya the cat. Ik ga dit jaar ook zo veel mogelijk nieuwe bands checken. John spencer blues explosion lijkt me ook bestwel leuk

owjah, ik ga met vinod, ebel, kaz, rick, wiebren, lars, peter, martin en michiel. Niet dat jullie daar wat aan hebben
Leer eens bandnamen schrijven --->> Dandy Warhols & Jimmy Eat World
Oud 03-08-2002, 06:40
[dr3k]
[dr3k] is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

[schaam]
Whaha, sorry

Dit is dus gister nacht geschreven door mij, toen had ik iets teveel bier op
[/schaam]
Oud 13-08-2002, 23:58
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Citaat:
otherside schreef:

OHMYGOD!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
doi
Oud 14-08-2002, 21:40
purple
purple is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

waarom, je begrijpt het toch ook zo. iedereen schrijft geen normaal nederlands hier en afgekorte dingen die al helemaal nergens op slaan en voor mij grotendeels nie te snappen... maar ja, dat ligt vast aan mij....

maar ik ga niet naar lowlands. ik leeft wel in het sfeertje, vind de muziek ook wel leuk al mn vrienden gaan er heen. ik nie... en waarom nie dat is omdat ik het veeeeeeeeeellssssssss te duur vind. heeft nou echt iedereen het er voor over??? beetje muziek en verder voor het grote deel blowen, zuipen en etc...zodat de helft aan je voorbij gaat. zo gaat het bij ons in ieder geval en ik denk niet dat wij de enige zijn... maar achja ieder zn meug.

maar heel veel plezier.

xm
Oud 15-08-2002, 11:11
Onlyme
Onlyme is offline
Jah. Ik ga voor Incubus.
ik had mn kaartje al voordat er ook maar 1 band bekend was, dus ik ga meer voor de sfeer...
Oud 15-08-2002, 13:45
substantial
substantial is offline
allemaal zo raar gelul, als er op een ander festival 20 bandjes komen die beter zijn, zul je merken dat je de helft ervan toch niet ziet
Oud 16-08-2002, 16:08
Verwijderd
ik ga dit jaar weer
Oud 17-08-2002, 06:36
Verwijderd
Citaat:
purple schreef:
waarom, je begrijpt het toch ook zo. iedereen schrijft geen normaal nederlands hier en afgekorte dingen die al helemaal nergens op slaan en voor mij grotendeels nie te snappen... maar ja, dat ligt vast aan mij....
Inderdaad, dat ligt aan jou. Ik ken je dan wel niet, maar ik vind je nu al een kansloos figuur.
Oud 17-08-2002, 13:26
Firefly182
Firefly182 is offline
nee..... Niemand wil met me mee en ach ja, om nou nog kaartjes te gaan zoeken.... Kweenie eens wanneer het is....Triest he?
Oud 17-08-2002, 19:24
Screenager
Screenager is offline
Ik ga ook Met best grote groep Wil iig Incubus + Within Temptation niet missen, hm Korn wil ik ook wel zien.. maar ik keek niet naar de lineup voordat ik mn kaartje kocht..ga meer voor het geheel
Advertentie

Regels voor berichten