Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dit is geen vriendin van je
||
Citaat:
Ze is het blijkbaar niet waard om jou vriendin genoemd te worde.. je moet het haar eigelijk gewoon zeggen dat ze echt compleet fout bezig is, waarschijnlijk zegt ze dat het niet zo bedoelt is en dat ze je niet wilde kwetsen .. maar ze heeft (dat heeft ze 3 keer bewezen) blijkbaar een andere opvatting van hoe je met vrienden omgaat probeer wel iemand anders in vertrouwen te nemen dan dit meisje..., en praat hier over met anderen anders krijg je inderdaad het gevoel dat dit meisje te belangerijk is.. probeer zoveel mogelijk te doen met anderen en houd het gezellig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |