Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 19:22
loveless
loveless is offline
hebben jullie ooit iets weer gehad nadat het uit was met je vriendin.. bijv..jullie waren ** jaren/maanden samen en later ging het uit kregen jullie later weer iets?

zo ja.. werd je relatie weer met je vriendin beter of slechter?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2007, 19:24
Verwijderd
Ja.
Het was beter dan daarvoor zelfs.

Ik had eerst 1.5 maand een soort van fling met m.
Daarna heb ik m.. ruim.. 2 jaar niet gezien. En toen ik m weer zag, was t weer als eerst. En toen kregen we 4 maanden iets.

Dus de tweede keer ging t wel beter dan de eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 19:32
alys
alys is offline
Ik heb twee jaar iets gehad met iemand maar dus in twee stukken. eerst een jaar met veel ruzie naar het einde toe, we deden niets anders meer als ruzie maken, hij wou uiteindelijk zijn vrijheid terug. We bleven wel nog altijd contact hebben, hadden dezelfde vrienden dus hadden we niet veel keuze. Ook hadden we nog seks ondertussen wat niet aan te raden is maar goed...Na ongeveer elf maanden zijn we terug iets begonnen. De eerste maanden ging het super goed, echt weer verliefd en geen ruzie, maar na een tijdje begon hij weer terug te doen gelijk ervoor..... MIjn ervaring is dus dat het er niet beter op wordt tenzij het om een domme reden uitgeraakt dan misschien wel xxx
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 19:48
cagie
cagie is offline
In mijn vorige relatie heb ik dat gehad. Die relatie ging voor de eerste keer na minder dan 2 jaar uit. We hadden sowieso gedurende de hele relatie ontzettend veel ruzie en op een gegeven moment besloten we heel onverwachts en ondoordacht vlak voordat we gingen slapen dat het beter was als het uit zou gaan.
Na een maand elkaar weinig gesproken te hebben weer afgesproken met als gevolg dat we daarna weer terug bij elkaar waren. Echter bleek na een paar weken eigenlijk dat er helemaal niks veranderd was. Alsnog hebben we het een half jaar zo volgehouden totdat ik besloot er definitief een punt achter te zetten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 19:50
snoopy
snoopy is offline
wat een waardeloze topictitel. (edit: die je nu veranderd hebt, dus mijn tekst slaat nergens meer op )

OT: nee, nooit gehad.

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 21:46
Verwijderd
Met mijn ex is het 3 weken uit geweest en toen weer aan gegaan.. Ik ben vergeten hoe lang we het toen hebben volgehouden, maar de redenen waardoor het eerder uit was gegaan bleven doordreunen en het werkte niet. Ik geloof dat we het nog wel wat maandjes hebben uitgehouden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 22:15
stout!
stout! is offline
Ja dat heb ik.
We hebben eerst iets meer dan een jaar gehad maar naar het einde toe werkte het steeds minder. We hadden allebei weinig tijd en het werd te gewoon, ik weet het niet precies meer. Toen hebben we het met veel pijn uitgemaakt omdat we nog steeds wel gek op elkaar waren. Niet echt van elkaar afgekomen totdat ik een half jaar naar Finland ging.
En toen kregen we wat lucht en onze levens veranderden waardoor we weer wat rustiger en op een fijne manier naar elkaar toe konden groeien.

Toen ik terugkwam was het gevoel er nog steeds en dat vonden we wel een teken dat we nog niet klaar met elkaar waren. Dus nu is het weer wat en het gaat supergoed. We gaan er meer voor, we zijn allebei wat ouder en weten dat we echt niet zonder elkaar willen.
Oud 01-02-2007, 08:06
Bell
Bell is offline
Ja,heb ik ook gehad. 2e keer ging het minder dan de eerste keer.
Het werkte niet omdat onze levens heel anders waren. Hij ging van school af en ik ging eindexamen doen. Daarna ging hij werken en ik studeren. Tot op heden zijn onze levens te anders dat het ook nooit zou kunnen werken. Maar hij blijft een ontzettend leuke jongen. Ik heb ook nog steeds contact met hem.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 08:11
Verwijderd
yes, yes..

ik had eerst drie jaar met haar, toen is het driekwart jaar uit geweest en vervolgens zijn we weer een paar maandjes bij elkaar geweest..

we gingen toen ten onder aan onzekerheid

ik zou geloof ik nooit meer iets met een ex beginnen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 08:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jawel, eerst een maand gehad, toen weer uit elkaar gegaan en een paar maanden later nog eens 1,5 maand een 'relatie' gehad. Ging iets beter maar eindigde alsnog erg rot.

En een keer 8 maanden een relatie, maand uit elkaar (elkaar ondertussen nog wel een paar keer per week gezien) en toen wederom ruim 1,5 maand iets gehad. Het ging uit omdat we beiden dezelfde fouten bleven maken, en het dus niet wisten te verbeteren.. Tsja, dan mag je concluderen dat het gewoon niets worden gaat als je beiden zo verschillend denkt.

Nee, voor mij mogen zulke situaties voortaan achterwege blijven. Ik zal dan ook nooit meer iets met een ex beginnen, puur omdat de situatie er (naar mijn ervaring) nooit beter van zal worden.
Oud 01-02-2007, 09:15
Verwijderd
Ja, na een paar maanden kwamen we weer terug bij elkaar (is ook een topic over geweest en we hadden wel eea goed uitgesproken en zijn niet zomaar weer op dezelfde voet verder gegaan als de eerste keer), maar dat heeft maar 2 weken geduurd. Ik had me in de tussentijd al veel te veel afgesloten voor hem en voor mijn eigen gevoel, dat het niet werkte.

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 09:20
Nebel
Nebel is offline
Ja, en toen ging het om dezelfde reden weer uit, alleen met wat minder tijd er tussen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 09:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-01-2007 @ 19:50 :
OT: nee, nooit gehad.
Oud 01-02-2007, 09:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-02-2007 @ 10:20 :
Ja, en toen ging het om dezelfde reden weer uit, alleen met wat minder tijd er tussen.
Oud 01-02-2007, 09:36
Magican
Magican is offline
ja
Oud 01-02-2007, 09:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja
Na 10 maanden was het uitgegaan door twijfels van zijn kant en een zeer rottige vakantie. We misten elkaar verschrikkelijk en na tien dagen geen contact kreeg ik van hem een kaartje, een dvd en een smsje (ik was jarig). Blijkbaar miste hij mij ook verschrikkelijk. Toen hebben we een paar uur aan de telefoon gehangen en besloten het weer te proberen.

En na twee en een half jaar is het nu definitief uit. We hebben het geprobeerd. Ik heb er voor gevochten. Maar het werkte niet. En het gaat ook niet werken in de toekomst.

We zijn beide uit elkaar gegroeid en zien geen toekomstplaatje.

Het is wel goed voor me geweest (vind ik) dat we het nog een keer geprobeerd hebben. Ik weet nu dat het niet werkt en kan het beter afsluiten
Oud 01-02-2007, 10:08
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ja, eerst 3,5 jaar samen, dat ging 3 maanden uit.. toen weer zo'n 7 maanden samen.. werkte gewoon echt niet meer.. vertrouwen weg en zo..

Als je weer wat met je 'ex' begint, moet je wel zorgen dat de problemen van de 1e keer verholpen zijn.. Niet net als ik door je verliefdheid verder gaan waar je gebleven was.. Dan gaat het toch gegarandeerd fout.

Ik heb altijd gezegd dat ik dit nóóit meer zou willen.. maar mocht het uit gaan met mijn huidige vriend...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 10:09
Verwijderd
Yepz, was een redelijk knipperlicht..
we hebben welgeteld 3x met mekaar gehad.. Over een periode van 2 jaar..
alle 3 de keren zo ongeveer 3 maanden..

Daar tussendoor hebben we allebei wel andere vriend(inn)en gehad, maar we kwamen toch weer terug bij mekaar. Snap het eigenlijk achteraf ook niet echt, want als ik er aan terug denk, passen we echt totaal niet bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 10:34
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ja. Ik was eerst 9 maanden samen met mijn vriend, alles ging super goed maar toen kreeg hij het ontzettend druk met z'n werk en had hij amper nog tijd over voor mij (of z'n vrienden overigens). Hij was erg nonchalant in die tijd, vergat om terug te sturen op smsjes of terug te bellen (niet dat ik daar heel panisch in ben, maar ik kreeg pas zo'n 6 dagen later iets terug). Zo sprak ik hem maar 1 keer per week uiteindelijk via de telefoon, en dan zat hij ergens in het buitenland. Ik weet dat hij het toen ook wel zwaar had, aangezien hij amper vrije tijd had. Maar na een tijd kon ik daar echt niet meer mee om, ik voelde me helemaal niet meer geliefd. Dus toen maakte ik het uit, hoewel ik nog altijd heel gek op hem was.
Hij bleef wel zijn sporadische smsjes sturen en af en toe bellen, maar we hebben toen nooit echt afgesproken. Twee maanden later, toen die drukke tijd van zijn werk voorbij was, kwam ik hem eens tegen tijdens het uitgaan. Toen was ik bij hem en zijn vrienden gaan staan en heeft hij eerst een 20-tal minuten non-stop naar me gestaard. Daarna begon hij weer heel veel te smsen en had hij er blijkbaar ontzettend spijt van dat het zo gelopen was. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb het nog een maand afgehouden omdat ik hetzelfde niet nog een keer wilde meemaken, en ook omdat ik me niet wou laten doen door zomaar terug te gaan naar hem na enkele lieve woorden ;-). Maar hij bleef ontzettend veel moeite doen en omdat ik nog steeds heel verliefd was (en ook omdat het buiten die werk-perikelen zo perfect zat tussen ons) is het weer aangeraakt. Dat is nu 4 maanden geleden en alles gaat super tot nu toe. Hij belt en smst nu heel vaak als hij weg is voor z'n werk, en slaagt er veel meer in om tijd vrij te maken. Het is een stuk serieuzer tussen ons geworden. Eerst hadden we voornamelijk veel lol samen en waren we allebei enorm aan onze vrijheid gehecht. We laten elkaar nog steeds wel heel vrij (als in: alles doen waar je zin in hebt op niet-seksueel vlak :-)) maar het is.. tja, serieuzer.
Oud 01-02-2007, 10:59
Pluis
Pluis is offline
Ja, dat heb ik. Heb eerst 4 weken wat gehad, toen ging het uit. Half jaar niet gesproken, toen wel weer gesproken, gescharreld, tijdje niet gescharreld, toen kreeg ik een ander vriendje, en toen dat uit ging kwam hij weer in beeld. Dat heeft een paar maand geduurd (tis nooit echt aan geweest) en nu is hij weer exit geloof ik. *voornamelijk door het feit dattie 150 km verderop woont...*
Oud 01-02-2007, 11:09
Verwijderd
Jup. Anderhalf jaar samen, doordat we een beetje scheefgegroeid waren (achteraf voornamelijk doordat ik een heftige winterdip had en daardoor heel onzeker werd) is het uiteindelijk uitgegaan. Na drie maanden, waarvan we elkaar de laatste helft helemaal niet gezien of gesproken hebben, stuurde hij echter een mailtje dat hij me toch wel miste enzo. Vervolgens heel lang gebeld, besloten om toch maar een keertje samen te gaan eten, en toen uiteindelijk toch maar besloten om weer verder te gaan. God ja, wat moest ik dan, ik hield gewoon nog van hem en het klikt(e) zo enorm goed... Ik wilde de gok wel wagen.

Nu al weer eh... vandaag precies 8 maanden op weg en het gaat nu heel goed - met de dingen waarom het vorig jaar zo misliep, kunnen we nu goed omgaan en dat scheelt heel veel. De relatie is dus vergeleken met een jaar geleden enorm vooruitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 11:27
Moustache
Moustache is offline
Zeker.
Om precies te zijn:
-6 maand samen
-1,5 maand uit elkaar
-2 maand weer bij elkaar
-4 maand uit elkaar
-1,5 jaar bij elkaar
-6 maand uit elkaar
-5 maand bij elkaar
-en dan sinds een maand definitief het einde.
Zou zo in GTST passen

Het werd wel steeds beter naar mijn idee, omdat we allebei ouder werden, en ook steeds beter over dingen met elkaar konden praten, maar ook omdat we soms tegen elkaar zeiden "dit slaat nergens op, beter houden we erover op". Voorkwam een hoop zinlose ruzies om niks.

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 12:24
DvoorA
DvoorA is offline
ja, ben 3 x met mijn lievelings-ex samen geweest, en het wordt telkens langer, uiteindelijk trouwen we nog wel een keertje

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 12:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DNMB schreef op 01-02-2007 @ 13:24 :
mijn lievelingsex
Oud 01-02-2007, 13:08
Neiu
Neiu is offline
Ja, na 10 maanden had ik het met pijn in het hart uitgemaakt omdat ik voor een jaar naar het buitenland ging, 16 was en besloot dat het geen goed idee was om weg te gaan met nog een vriend hier. De eerste negen maanden hebben we geen contact gehad. Daarna wel weer een paar keer gemaild en twee keer gebeld en de dag nadat ik definitief terug ben gekomen was het weer aan. Dat is nu ruim 3,5 jaar geleden en sindsdien gaat het nog steeds heel erg goed
Oud 01-02-2007, 13:19
thunder110
thunder110 is offline
Nee, daar geloof ik niet zo in, en het zal vast wel van de omstandigheden afhangen.
Oud 01-02-2007, 13:27
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-02-2007 @ 13:28 :
hehe...
Oud 01-02-2007, 17:14
zeep007
zeep007 is offline
Nee, heb bijna wel weer wat met een ex gehad, maar dat bleef uiteindelijk bij erg goede vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 23:08
Verwijderd
Ja

Oh, edit, wat Doavid zegt dus
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 10:28
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Doavid schreef op 01-02-2007 @ 12:27 :
Zeker.
Om precies te zijn:
-6 maand samen
-1,5 maand uit elkaar
-2 maand weer bij elkaar
-4 maand uit elkaar
-1,5 jaar bij elkaar
-6 maand uit elkaar
-5 maand bij elkaar
Zou zo in GTST passen

Het werd wel steeds beter naar mijn idee, omdat we allebei ouder werden, en ook steeds beter over dingen met elkaar konden praten, maar ook omdat we soms tegen elkaar zeiden "dit slaat nergens op, beter houden we erover op". Voorkwam een hoop zinlose ruzies om niks.
Maar hoe weet je dat dan het nu wél definitief uit is, en die andere even tellen... 3 keer dat het uit ging het toch weer aan ging?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 10:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
ja 1 keer..
het ging uit om een reden en die reden verviel
later ging het nog uit omdat het alsnog niet leuk was maar het had wel gekund..
Oud 02-02-2007, 12:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Doavid schreef op 01-02-2007 @ 12:27 :
Zeker.
Om precies te zijn:
-6 maand samen
-1,5 maand uit elkaar
-2 maand weer bij elkaar
-4 maand uit elkaar
-1,5 jaar bij elkaar
-6 maand uit elkaar
-5 maand bij elkaar
Zou zo in GTST passen

.
ocharme, en je bent 18?
ontopic ja, en het was wederom een drama.
Oud 02-02-2007, 12:27
Verwijderd
Nog nooit gehad nee, hoeft ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:10
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 02-02-2007 @ 11:28 :
Maar hoe weet je dat dan het nu wél definitief uit is, en die andere even tellen... 3 keer dat het uit ging het toch weer aan ging?
Ik voel me maar even zo vrij om te reageren aangezien het net zo goed van mij had kunnen zijn; de situatie is totaal anders.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:12
loveless
loveless is offline
me ex heeft een vriend nu weetje.. ze zegt dat ze een misschien een foute keuze heeft gemaakt.. ze wilt misschien weer wat met mij beginnen...

* het was uit gegaan..omdat ze minder voor me voelde.. maar nu mist ze me heel erg enzo.. ik weet niet wat doen moet nu
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 13:58
Dott
Dott is offline
ja, ik had bijna 14 maanden wat met mijn ex.. dat is 4 maanden uit gegaan, en toen is het nog 9 maand weer aan geweest.. het is nu net sinds dinsdag weer uit..
Oud 02-02-2007, 14:01
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 02-02-2007 @ 11:28 :
Omdat ik haar vorige keren terug wou en nu niet.
Oud 02-02-2007, 14:21
Drez
Drez is offline
wel uit en toen weer aan maar daar zaten maar 2 weken tussen. dus eh ja.
verder niet.

oja en het ging nog wel okee daarna maar het werd niet beter, maw het bleef een aflopende zaak.
Oud 02-02-2007, 20:54
Verwijderd
Jup, bene there, done that.

Met 1ex ongeveer 2 mnd samen denk ik; bijna 2 jaar uit elkaar, 5 mnd samen en toen 6 mnd geen contact en daarna 1jr af en toe, wel de lusten, niet de lasten.

En werkte goed, hij is nu nog een vriend van me, echt mn 'maatje'. Spreken elkaar niet vaak maar weten wat we aan elkaar hebben..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 21:42
Verwijderd
2 keer zelfs... ben nu nog bij m

eerste keer (allebei 15 jaartjes oud) waren we 9 maanden bij elkaar, toen 10 maanden niet.
tweede keer, allebei ietsje ouder, waren we zo'n 4 jaar bij elkaar, 2 jaar samengewoond, toen twijfels over "is dit alles?" etcetera. 1 maand pauze
nu, derde keer, is het 8 jaar geleden dat we voor het eerst een afspraakje hadden, wonen we weer samen en alles gaat geweldig.
elke poging waren we ouder en wijzer en volwassener.
ik denk dat we het wel redden
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 11:07
Yolcu
Yolcu is offline
We zijn eerst 6 maanden samen geweest, toen officieel 3 maanden uit elkaar geweest maar we hadden nog wel veel contact en wisten allebei dat we nog steeds van elkaar hielden, zeiden dat ook tegen elkaar. Het voelde in die periode niet alsof het uit was. Heel frustrerend en verwarrend.

Toen weer bij elkaar gekomen, ongeveer 2 maanden. Daarna drie weken lang knallende ruzie gehad waarop ik het heb uitgemaakt. En net op het moment dat ik dacht dat ik over hem heen was, ik huilde niet meer dagelijks om hem zeg maar en zat weer lekker in het vrijgezellenleven, kwam hij weer terug in mn leven. Ik heb nog even afstand proberen te houden omdat ik me niet zo makkelijk gewonnen wilde geven, maar ik kon hem echt niet weerstaan.

Nu zijn we dus bezig aan de derde ronde, inmiddels alweer 7 maanden. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat dit hoe dan ook de laatste keer is. Voorlopig gaat het goed, beter zelfs dan ooit. Maar als het nu uitgaat, komt het echt nooit meer goed. Het is niet voor niets twee keer zo gelopen.

Als je aan hem vraagt hoe lang we samen zijn, zegt hij gewoon heel droog 'anderhalf jaar'. Hij heeft niet het gevoel dat we uit elkaar geweest zijn, omdat we op die 3 weken na altijd contact gehouden hebben en omdat we altijd van elkaar gehouden hebben. In zijn omgeving weet ook bijna niemand dat het uit is geweest tussen ons, hij was in die tijd erg depressief en heeft het grotendeels in zn eentje doorstaan allemaal.
Oud 03-02-2007, 11:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
loveless schreef op 02-02-2007 @ 14:12 :
me ex heeft een vriend nu weetje.. ze zegt dat ze een misschien een foute keuze heeft gemaakt.. ze wilt misschien weer wat met mij beginnen...

* het was uit gegaan..omdat ze minder voor me voelde.. maar nu mist ze me heel erg enzo.. ik weet niet wat doen moet nu
Ik zou haar in de stront laten zakken.
Oud 03-02-2007, 12:40
Verwijderd
ik heb 27 keer iets met m'n ex gehad. we waren zo'n typisch geval van niet met- en zonder elkaar kunnen, dusja. ook waren we nog vet jong en naïef, hehe. de relatie werd wel steeds kutter, duh.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 12:42
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-02-2007 @ 22:42 :
2 keer zelfs... ben nu nog bij m

eerste keer (allebei 15 jaartjes oud) waren we 9 maanden bij elkaar, toen 10 maanden niet.
tweede keer, allebei ietsje ouder, waren we zo'n 4 jaar bij elkaar, 2 jaar samengewoond, toen twijfels over "is dit alles?" etcetera. 1 maand pauze
nu, derde keer, is het 8 jaar geleden dat we voor het eerst een afspraakje hadden, wonen we weer samen en alles gaat geweldig.
elke poging waren we ouder en wijzer en volwassener.
ik denk dat we het wel redden
Je bent 23 toch..?
23-8-4=11. Trek daar nog die 19 maanden vanaf en je was dus 9 volgens mijn berekeningen...

edit: ik snap het al. Het is nu 8 jaar gelden dat jullie echt voor het eerst een afspraakje hadden. Vroege morgen hoofd
Oud 03-02-2007, 16:26
Verwijderd
Ja. Of het beter of slechter werd ligt eraan wat je daarmee bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 03-02-2007 @ 12:12 :
Ik zou haar in de stront laten zakken.
dat zou de verstandige oplossing zijn jah..

100 euro dat hij er niet voor kiest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten