Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nog nooit een date gehad |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar leuke verhalen om te lezen inderdaad! ik heb eigenlijk maar twee keer een 'date' gehad denk ik. allebei gewoon geslaagd, maar eentje was wel stom/grappig. we waren naar de film geweest en daarna zaten we op de stoep (we waren alto dus vandaar) voor de bioscoop, staan dr aan de overkant van de straat 2 stelletjes precies naast mekaar te zoenen. zegt ie zo heel verlegen "zullen we dr bij gaan staan?", dus ik zeg "ja is goed". en toen durfden we allebei niks en bleven we maar zitten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ergste date was an sich geen erge date, er gebeurde niets ergs o.i.d., maar hij was absoluut mijn type niet en ik was absoluut nog niet over mijn toen-nog-ex heen, dus een succes was het ook niet bepaald. Vooral een goed idee om dan wel met hem te flikflooien (hij begon!). Maar goed, hadden mijn vrienden tenminste nog lol. Ik tegen een vriend van mij: "Jij bent echt zo leuk, hč!" Date, hoopvol: "Ik?" Ik: "Neehee, jij niet!" ...nja, ik geloof dat het in de toon zat. Ik word er iig nog steeds mee geplaagd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, same here. ook zoiets. niet helemaal hetzelfde.
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn ergste date was niet zo erg eigenlijk, maar gewoon stom. Kerel klaagt dat iedereen zijn verjaardag vergeet en zo, oké, ik ga naar daar voor zijn verjaardag als 'verrasing'.(ik neem aan dat hij het al wel kon vermoeden, dus dat het niet zo'n surprise was) Ik had een klein taartje, kaarsje, lucifers en vorkje en al bij me (omdat er toch nog iets verrassing aan zou zijn en ik dat persoonlijk wel leuk zou vinden ![]() We gaan iets drinken in het plaatselijke café waar iedereen blijkbaar iedereen kent. Hij was de avond ervoor gaan eten met het gezin voor zijn verjaardag en iedereen had voedselvergiftiging. Kerel voelde zich dus niet goed en heeft bijna geen woord gezegd. Na 2 uur is hij naar huis gegaan omdat hij zich echt niet goed voelde en ben ik alleen terug naar het station gegaan, met taartje, kaarsje en al zoals ik het had meegebracht. Ik heb langer op de trein gezeten dan dat ik daar ben geweest. ![]() Ik ga trouwens overmorgen (valentijn ja) op blind dubbeldate met een vriendin van me en 2 onbekende kerels. We hebben dus allemaal ingeschreven en ze gaan ons elk een sms sturen waar we moeten zijn en wanneer. Ik zal hier laten weten als het slecht afloopt. ![]() Nu, het is bij een chiro/studentending en we hebben duidelijk aangegeven dat we geen lief zoeken en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen, dus ik hoop dat we geen hopeloze gevallen krijgen. ![]()
||
Citaat:
Ik heb niet veel dates, maar tot nog toe waren ze allemaal een succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |