Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2007, 12:12
@Moon
@Moon is offline
Naar aanleiding van een verschrikkelijke date die ik onlangs achter de rug heb gehad leek het mij wel leuk om topic te openen om elkaars ergste/saaiste date te delen.

TS begint:
Op mijn werk heb ik die ene jongen al een aantal keren gesproken en de laatste keer vroeg hij of ik zin had om een keer samen ergens wat te gaan drinken. Het leek me wel gezellig dus ik stemde er mee in. Alleen op het moment dat ik het zei begonnen mijn alarmbellen niet te rinkelen dat het wel een date zou kunnen zijn, maar juist de dag voor de date. Afijn, ik had zo'n intstelling van 'het is wel een leuke jongen, ik laat mijn opties open en zie wel hoe het loopt' dus ben ik gewoon gegaan.

We zaten eerst in een café. Het was best gezellig, we hadden het over van alles en nog wat maar ook veel over historische gebouwen e.d. alleen niet echt mijn ding. Hij studeert namelijk kunstgeschiedenis en is daar helemaal weg van. Uiteindelijk waren we ergens anders naar toe gegaan om wat te gaan eten. Het was nog gezellig in het begin tótdat hij maar steeds bleef doordraven over oude gebouwen/huizen, monumentenzorg en mij zelfs zowat begon op te dringen om zijn aanbod voor een rondleiding door Den Haag over de historie van verschillende gebouwen te accepteren, terwijl ik al meerdere malen had aangegeven dat dat me niet zo erg interesseert. Ook de hint dat ik geschiedenis de verschrikkelijkste vak op de middelbare school vond en dat ik meer van moderne gebouwen en nieuwbouwwijken houd kwam niet geheel over. Een hele tijd later wanneer het toch tot hem is doorgedronen dacht ik dat ik eindelijk van dat onderwerp af was, maar nee hoor toen begon meneer over de geschiedenis van de Nederlandse en Duitse taal én over de geschiedenis van zijn achternaam En dan komt nog het leukste. Na het eten moest meneer schijten. Hij stond opeens op en liep gehaast naar de toilet, maar die bleek bezet te zijn dus hij kwam weer terug, en 5 minuten later was hij weer weg.
Uiteindelijk bracht hij me naar de tramhalte. De tram kwam tot mijn grote opluchting al vrij snel aan. Bij het afscheid probeerde hij me nog te zoenen maar ik nam maar gauw wat afstand en maakte aanstalte dat ik de tram moest halen. Ik was nog nooit zo blij geweest om te rennen voor een tram. We stonden namelijk aan het einde van het tramperron.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 12-02-2007 @ 13:12 :
Na het eten moest meneer schijten.
priceless

ik heb nog nooit een date gehad
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 12:33
Scatterheart
Scatterheart is offline
Oh de meeste eigenlijk wel.

Zoals de (eerste en enige) date waarbij de jongen in kwestie ruzie ging lopen maken met de serveerster, omdat ze het peper/zout/oliestel weghaalde na het voorgerecht. Kwaad dat hij was en iedereen naar ons kijken. 'Ja, vind jij dat nou ook niet ABSURD dat ze dat oliestel weghaalt?!'. Neu, niet echt. Vreselijk.

En een andere, ook weer eenmalige, date, waarbij de jongen in kwestie mij persé zijn 'pannenkoeken-bakker'-outfit wilde showen. Eh. Ja.

En de laatste voor ik mijn huidge vriend (die wel heel goed was in eerste dates) leerde kennen: een beste man die mij toevertrouwde; 'ja, voor ik naar je toekwam heb ik 100 pushups gedaan. daar zwellen mijn spieren zo mooi van op.'

En zie dan maar zo snel mogelijk een eind te maken aan je toch al mislukte date, daar raak je dan ook wel aardig inventief in, OMG.
Oud 12-02-2007, 12:35
Angeloes
Angeloes is offline
mijn laatste was een blind date, had al wel een foto gezien van hem, en hij zag er wel oke uit..

afgesproken met hem of iets te gaan drinken prima leek mij.
TOen ik hem zag in real life: 175cm, glad babyhuidje, haartjes recht in model, schouders opgetrokken (gespannen indruk) zijn jeukbeenderen waren duidelijk zichtbaar ( a la dat chinese meisje uit american next topmodel, ze is er al wel uit..) zijn kleding: een zwarte strak leren jas, afgetrapte gympen, zwarte leren handschoentjes en zo'n ozo modieuze strakke spijkermannenbroek....

Beeld je dit eens in.... dit is toch geen MAN? homo...bi... maar in mijn ogen zeker geen MAN!

Al snel kreeg ik de indruk dat hij modieuzer en vrouwelijker was dan mij: hij wist wel de laatste mode trends en dronk witte wijn..meneer hield niet zo van rode, dat was hem een te zware afdronk ofzo...

Hij wilde mij naar huis brengen en ik wist al wel waar hij op doelde: sex. Niet in zijn life time.
Ik zei nee, dat ik best met de trein kon gaan en dat ik wel prettig vond om even mijn hoofd te luchten zeg maar.
drong ontzettend aan en wist zich te overtuigen dat het er niet inzat om mij thuis te brengen. hij vond het overigens de vrouwelijk emancipatie....

om daar even op de door de te gaan:
bij het afrekenen van de drankjes zei hij: je mag je vrouwelijk emancipatie laten zien door de drankjes af te rekenen!

Je leest het goed: ik, de vrouw, op een date, moest de 2 drankjes afrekenen!

We liepen terug naar het station, omdat het regenden schuilden we even onder de afkap... was ik nu maar door de stortregen gelopen dan: hij zoende mij, pakte me ongemakkelijk vast en zoende mij... 2 dikke boterzachte vrouwelijke lippen raakten de mijne aan! zijn ietsjepietsje kleine tong zocht de mijne mijn kleine vieze stootjes die evenzacht waren als de lippen.

Traumatisch voor woorden. Ik zat in de trein later en vbedacht me dat dat me meest afschuwelijike kus was en dat ik snel mijn tanden wilde poetsen.
tegen hem heb ik gezegt dat er meer contact er niet in zat...

worst date ever!
Oud 12-02-2007, 13:25
Verwijderd
Hij vroeg of ik bij hem thuis film wou kijken, dus oké, ik (in de winter) 15 km fietsen naar zijn huis. Mocht ik eerst zijn ouders, broertjes, en opa en oma ontmoeten Daarna gingen we naar zijn kamer. Waar het vol hing met Pamela Anderson en Avril Lavigne en auto en motorcross posters en wilde hij Crossroads zien
En nee, het is niks geworden

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 13:52
Crimson
Crimson is offline
hahaha geweldig!!!! nog nooit een mislukte date gehad, but keep 'em coming!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 13:56
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Crimson schreef op 12-02-2007 @ 14:52 :
hahaha geweldig!!!! nog nooit een mislukte date gehad, but keep 'em coming!
haha precies wat ik wilde zeggen, meer van dit soort verhalen plz
Oud 12-02-2007, 13:57
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
DirtyRocker schreef op 12-02-2007 @ 14:25 :
Hij vroeg of ik bij hem thuis film wou kijken, dus oké, ik (IN DE WINTER) 15 km fietsen naar zijn huis. Mocht ik eerst zijn ouders, broertjes, en opa en oma ontmoeten Daarna gingen we naar zijn kamer. Waar het vol hing met Pamela Anderson en Avril Lavigne en auto en motorcross posters en wilde hij Crossroads zien
En nee, het is niks geworden
OMG! Doet me denken aan die ene reclame in het restaurant. En dat hij als jongen jou gewoon in totaal 30km heen en terug laat fietsen!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 14:11
Orpheo
Orpheo is offline
de meest verschrikkelijke date.... dat was met n meisje die zo ongelooflijk saai was. We zaten in n cafeetje nog wat te drinken, en ik viel in slaap toen ze even naar de wc was. echt DAMN. te saai gewoon... ik moet er spontaan alweer van gapen

Een anderen rampzalige date was de date dat 'zij' niet was komen opdagen. we hadden om 4 uur afgesproken, maar ze kwam maar niet.ik lichtelijk geirriteerd...ik kwam iemand daar tegen waar we hadden afgesproken, even mee geouwehoerd, en t was zo 5 uur. Ik had er de schijt van, ging naar huis, en blijkbaar kwam zij net aan toen ik wegliep van t station (daar hadden we afgesproken ) daarna nog wel afgesproken, en echt, van de een op de andere dag was 't opeens 'ja sorry ik heb n ander doei'. nja wat jij wilt joh. Onlangs hoorde ze van mijn huidige vriendin, begon ze toch 'n portie moeilijk te doen joh. 'ja ik mis je toch wel, en ik wil je nog wel en ik ben echt leuker dan zij hoor!' yeah rightooo...verschrikkelijk mens.
Oud 12-02-2007, 14:14
Verwijderd
Ik vind dat ene van vrouwenemancipatie wel een goed ding van die jongen

Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 15:11 :
de meest verschrikkelijke date.... dat was met n meisje die zo ongelooflijk saai was. We zaten in n cafeetje nog wat te drinken, en ik viel in slaap toen ze even naar de wc was. echt DAMN. te saai gewoon... ik moet er spontaan alweer van gapen

Een anderen rampzalige date was de date dat 'zij' niet was komen opdagen. we hadden om 4 uur afgesproken, maar ze kwam maar niet.ik lichtelijk geirriteerd...ik kwam iemand daar tegen waar we hadden afgesproken, even mee geouwehoerd, en t was zo 5 uur. Ik had er de schijt van, ging naar huis, en blijkbaar kwam zij net aan toen ik wegliep van t station (daar hadden we afgesproken ) daarna nog wel afgesproken, en echt, van de een op de andere dag was 't opeens 'ja sorry ik heb n ander doei'. nja wat jij wilt joh. Onlangs hoorde ze van mijn huidige vriendin, begon ze toch 'n portie moeilijk te doen joh. 'ja ik mis je toch wel, en ik wil je nog wel en ik ben echt leuker dan zij hoor!' yeah rightooo...verschrikkelijk mens.
zodra je een chick hebt vinden de vrouwen je opeens eens stuk interessanter. Doe je voordeel met die info
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 15:48
Verwijderd
Mjuh, deze date was niet zo vreselijk, maar wel enorm saai (en had het kunnen weten)

Tijdens carnaval 2, of 3, jaar geleden kwam ik een jongen tegen, al zijn vrienden waren met iemand en ik was met mijn ex (toen al ex..) in een kroeg / zaal.. Ik raakte met die gast aan de praat, nja, zoenen, en ik kreeg zijn gsmnummer omdat hij zijn gsm niet bij had.
Hij naar een andere kroeg, uiteindelijk ik naar huis en smste hem de dag erop. Kreeg enthousiaste sms terug en we spraken iets af. We wilden iets gaan eten en dan de film, maar dat kwam voor mij niet goed uit, dus alleen de film.

Mjuh, ik was al vergeten hoe hij er uit zag, wist alleen nog dat hij goddelijk kon zoenen , en de film was zoooo saai (The Aviator met Leonardo di Caprio) en hij was ook zooooo saai. Kon alleen praten over zn werk bij de gemeente en gewoon, hij kon me niet boeien. Hem na die date nooit meer gezien, nog wel smsjes gehad, maar er verder weinig aandacht aan besteed.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 15:55
Roos
Roos is offline
Het ergst was die keer dat ik met een jongen naar de film ging. Wat doe je daarna altijd? Juist, nog even wat drinken, toch?
Dus ik vroeg: zullen we nog ergens wat drinken?
Zegt ie: eeh nee sorry, ik heb niet zo'n dorst.
En toen ging hij weg
Ik voelde me zooo gedisst

Het stomme is dat HIJ per se met me uit wilde, ik hoefde niet zo nodig, maar had toch maar ingestemd omdat hij best aardig was.

M'n vriendinnen pesten me er nog steed mee
Oud 12-02-2007, 16:17
Verwijderd
Ik weet niet of het echt een date was (ik vond van wel, maar hij dacht dat we al wat hadden op dat moment ), maar goed.
Ik was bij hem thuis. Wat deden we? Op zijn kamer zitten, water drinken, coldplay, waar hij echt té fan van was, luisteren. Het was/is een schat van een jongen maar niet zo het vriendjes typ. Hij heeft uren lopen praten over zijn interesse in scheikunde, me zijn wolkenboek laten zien, en nog meer van dat soort dingen, die me stuk voor stuk niet interesserden. Wat we wel gemeen hadden was onze boekenliefde. Toen ik hem vroeg wat hij dan zoal las antwoorde hij ''de boeken van mijn moeder'', meer kreeg ik er niet uit.
En ja, op een gegeven moment was het gelúkkig tijd om te gaan. Hij stond erop mij thuis te brengen, van mij hoefde dat niet zo nodig, bovendien woonde ik vlakbij. Maar goed, hij fietst mee, lekker opgelaten sfeer allemaal. Eenmaal bij mij op de oprit wil hij me zoenen. Hij stonk uit zijn mond en bij nader inzien was het voor mij de eerste en de laatste deed en mn eerste reactie in mn hoofd was dus gewoon Nééééé. En toen maakte ik op een of andere onhandige manier duidelijk dat ik er niet zo'n zin in had en toen blééf ie maar kijken met van die zielige (coldplay) ogen, aaaarch! En daarna kreeg ik ook nog allerlei mailtjes dat hij me zo miste en zo en bla bla, toen kwam er nog een hele geschiedenis maar daar gaat dit topic niet over.

Wel coole verhalen trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 16:57
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Mijn ergste date was met een jongen van mijn school die op dezelfde schoolbus zat als ik. Ik vond hem wel leuk om te zien, we raakten aan de praat en spraken af om eens iets te gaan drinken. In het cafe liep het al verkeerd. Midden in een gesprek stond hij op, liep naar bar en bestelde alleen voor zichzelf een drankje. Niet dat hij mij hoeft te betalen, maar je vraagt toch of je date ook iets wilt? Toen ben ik maar met een frons opgestaan om mijn eigen drankje te gaan bestellen (de barman vond het hilarisch overigens).
Vervolgens wou hij gaan dansen, de tweede ramp. Hij stond heel bizar te springen en kei ver met zijn armen te zwaaien. Ik stond daar een beetje van "ehh, doet hij dat nu voor de grap?" Ik maakte toen een plagerige opmerking over zijn dansstijl en gaf vervolgens een schouderklopje van "grapje hoor". Wat hij opvatte als een teken van "PAK MIJ!!" dus hij greep me vast bij beide schouders en ramde bruut zijn tong in mijn keel. Ik heb daar ongeveer een kwartier staan vechten voor mijn leven en moest vervolgens vlug naar huis (gee, look at the time, gotta go). Tot overmaat van ramp stuurt hij me bij thuiskomst een smsje van "ik vind je wel een leuk meisje maar ik heb niet zoveel behoefte aan een serieuze relatie op dit moment, sorry als ik je gevoelens kwetst." EXCUSEER?
Oud 12-02-2007, 17:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Leuk topic

Ik had vroeger een bijna-date met een jongen die achteraf homo bleek te zijn. Oops
Verder heb ik helaas nooit dates gehad, behalve met mijn ex en dat is meteen ruim drie jaar aangebleven. Bovendien was dat ook een geweldige goede date
Oud 12-02-2007, 17:45
DvoorA
DvoorA is offline
haha omg ik heb zoveel slechte dates gehad
Een keer met een jongen die echt vreselijk ontzettend zenuwachtig was, en helemaal aan het trillen was, en hij durfde ook niets te zeggen dus ik was de hele tijd met een monoloog bezig, ik voelde me echt heel stom. De film was ook nog eens heel achterlijk (kon hij natuurlijk niets aan doen maar het was niet bevoorderlijk voor de sfeer).

Een andere keer met een jongen waar ik al iets mee dacht te hebben, hadden al gekust en de hele mikmak, doettie ineens vet verlegen, praat alleen over zichzelf, laat mij de bios betalen, zat vervolgens telkens met zijn hand tussen mijn benen, rook uit zijn mond..wou hij zoenen, naja toen gaf ik hem snel een kusje op zn wang en weg was ik. Eerst zeker lief doen ineens afstandelijk, pff.

En nog een keer toen had ik afgesproken met een jongen die een kop kleiner dan mij was Ik had nog hakken aan dus het leek nog erger. Hij had ook hele kleine fijne handjes enzo, heel tenger. Zat ie dik te flirten Nouja, dat werd ook niets, dus toen moest de vriendinnenbrigade me weer komen redden.
Oud 12-02-2007, 17:48
- KTFE
- KTFE is offline
De enigste date die ik ooit gehad heb is die met mijn vriendje nu, en daar hebben we 3 pogingen voor nodig gehad. Eerste keer was ik al weg voor hij er was (hij is altijd te laat). Tweede keer kon hij opeens niet komen maar kon dat niet laten weten. En derde keer is het opeens toch wel gelukt.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:00
ragdoll
ragdoll is offline
hmm vriend J. heeft me wel eens geprobeerd te koppelen. Ik was met J. en een vriend van m iets gaan drinken en ik vond de desbetreffende vriend wel leuk wat ik later tegen J. zei maar dat had ik dus beter niet kunnen doen

Op de een of andere manier had J. die jongen zover weten te krijgen dat hij me vroeg iets met m te gaan drinken. eerst was ik euforisch maar al snel bleek dat hij alleen maar over zijn ex kon praten en hij was ook een dwerg dus toen ben ik maar dronken geworden.

edit: oja en ik heb een keer een halve date gehad met iemand waarvan ik dacht dat ik gewoon vriendjes met m was. Helaas kwam er toen alcohol in het spel en hij ging ineens heel flirterig doen. En ik ook. Eind van het liedje was obviously dat ik met m in bed belandde, maar daarna was het heel awkward en nu is de vriendschap verkloot

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:11
Verwijderd
Ik liep een keer al lezen in een boek door de stad, 't boek was zo goed (Stad der blinden - José Saramago ) dat ik 't echt niet in m'n tas kon stoppen en dus bleef ik maar rondwandelen en lezen. Uiteindelijk ging ik ergens op een bankje zitten lezen en niet veel later stond er ineens een jongen voor me (best leuk om te zien ook). Hij stamelde wat en zei toen:'Ik volg je al vanaf de bieb en wilde vragen of je vrijdag met me uit wil.' Ik stemde er mee in. Die vrijdag gingen we dus uit, we gingen naar een plaats waar ik zelf ook wel vaker kwam en vrienden van me ook. Dus een vriendin van me was er ook. Toen we eenmaal binnen waren bood hij me iets te drinken aan, we dronken samen wat, we spraken wat, en vervolgens was ik hem kwijt. Ik nam aan dat hij naar de wc was, en na een minuutje kwam een vriendin bij me om te vragen wie die jongen was, ik zag haar wenken naar iets achter haar, dus ik keek; de jongen waarmee ik uit was stond te dansen met drie meisjes tegelijkertijd. Ik vond het vooral grappig, eigenlijk, want we vonden elkaar duidelijk niet echt leuk, maar hij leek echt een drempel over te moeten toen hij me in de stad vroeg, en ineens had hij drie bloedmooie meisjes om zich heel
Heb me die avond ook nog gewoon goed vermaakt
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:13
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 12-02-2007 @ 17:57 :
Mijn ergste date was met een jongen van mijn school die op dezelfde schoolbus zat als ik. Ik vond hem wel leuk om te zien, we raakten aan de praat en spraken af om eens iets te gaan drinken. In het cafe liep het al verkeerd. Midden in een gesprek stond hij op, liep naar bar en bestelde alleen voor zichzelf een drankje. Niet dat hij mij hoeft te betalen, maar je vraagt toch of je date ook iets wilt? Toen ben ik maar met een frons opgestaan om mijn eigen drankje te gaan bestellen (de barman vond het hilarisch overigens).
Vervolgens wou hij gaan dansen, de tweede ramp. Hij stond heel bizar te springen en kei ver met zijn armen te zwaaien. Ik stond daar een beetje van "ehh, doet hij dat nu voor de grap?" Ik maakte toen een plagerige opmerking over zijn dansstijl en gaf vervolgens een schouderklopje van "grapje hoor". Wat hij opvatte als een teken van "PAK MIJ!!" dus hij greep me vast bij beide schouders en ramde bruut zijn tong in mijn keel. Ik heb daar ongeveer een kwartier staan vechten voor mijn leven en moest vervolgens vlug naar huis (gee, look at the time, gotta go). Tot overmaat van ramp stuurt hij me bij thuiskomst een smsje van "ik vind je wel een leuk meisje maar ik heb niet zoveel behoefte aan een serieuze relatie op dit moment, sorry als ik je gevoelens kwetst." EXCUSEER?
geweldig
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:28
Verwijderd
Hmm ergste date was denk ik in een pretpark. Verschrikkelijk lang rijden, was trouwens wel een hele leuke gozer, eindelijk dat pretpark in wilde ie meteen in zo'n ding dat tig keer over de kop gaat. Oke, ik mee. Vond hij het nodig om me vol op mn bek te pakken terwijl we over de kop gingen. En die gozer kon zn maaginhoud niet binnenhouden en ik ben dus net ontsnapt aan een maaginhoud van iemand anders in mn mond.

En een keer met een gozer. Hij was verschrikkelijk lang en dun en stuntelig enzo, had 'n klein brilletje. We zaten ergens aan n meertje, hij was nogal stuntelig en praatte over dingen waarvan ik denk gozer like i care about that. Ik luisterde dus met een half oor en lag ondertussen wat te dommelen op mn handdoek. Hij zag toen de mogelijkheid om een klodder zonnebrand op mn rug te gooien en me hardhandig in te smeren. Ik draai me dus om om snel een trui te pakken met de smoes dat ik t koud had, want erhm dat insmeren was niet echt 'fijn'. Hij dacht dat dat omdraaien was omdat ik hem wilde gaan zoenen, en dus stak hij zn tong zo diep mogenlijk in mn keel en douwde me weer op mn handdoek. Toen snel broek en shirt over mn drijfnatte bikini heen en met de smoes 'is het al zo laat?' weggaan. Zie die gozer nogsteeds af en toe lopen en moet steeds weer daaraan denken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:47
Unexplained
Unexplained is offline
Ergste date die ik heb meegemaakt viel eigenlijk nog wel mee qua rampzaligheid. Raakte met iemand aan de praat, we besloten om een date te doen. De date op zich was wel aardig maar had wat twijfels over of het iets leuks zou kunnen worden. Dus maar een vervolgdate afgesproken... Eigenlijk hetzelfde verhaal: aardige meid, maar verliefdheid van mijn kant zat er waarschijnlijk niet in.
Een paar dagen na die date vertelde ik haar dat ik er geen zin in had. Toen begon de rampzaligheid pas: ze ontpopte zich als de duivel. Ik zou iemand anders hebben en het was mijn schuld dat ze nu diep ongelukkig was. Errr...thank you for making my point.
Oud 12-02-2007, 18:47
snoopy
snoopy is offline
wahahaha Dat was ongetwijfeld die keer dat ik had toegestemd om naar de film te gaan met een jongen die ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk vond. Toen we elkaar ontmoetten stond ie daar met iemand.

"Vind je t goed als m'n moeder ook meegaat? Ze wil deze film zo graag zien"

De sukkel

(als ik eindelijk een date had met een jongen die ik erg leuk vond (en hij vond mij echt leuk) dan zou mijn moeder dus echt niet meemogen, he?)

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:48
Myuki
Myuki is offline
Toen ik 13 was ging ik een keer uit met mijn vriendje in de plaatselijke buurtdisco. We hebben de hele avond stilletjes naast elkaar gezeten. Ik schoof steeds iets dichter naar hem toe, omdat ik graag wilde zoenen. Hij schoof steeds een beetje weg omdat hij 't eng vond
Oud 12-02-2007, 18:49
__
__ is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-02-2007 @ 19:11 :
Ik liep een keer al lezen in een boek door de stad, 't boek was zo goed (Stad der blinden - José Saramago ) dat ik 't echt niet in m'n tas kon stoppen en dus bleef ik maar rondwandelen en lezen. Uiteindelijk ging ik ergens op een bankje zitten lezen en niet veel later stond er ineens een jongen voor me (best leuk om te zien ook). Hij stamelde wat en zei toen:'Ik volg je al vanaf de bieb en wilde vragen of je vrijdag met me uit wil.' Ik stemde er mee in. Die vrijdag gingen we dus uit, we gingen naar een plaats waar ik zelf ook wel vaker kwam en vrienden van me ook. Dus een vriendin van me was er ook. Toen we eenmaal binnen waren bood hij me iets te drinken aan, we dronken samen wat, we spraken wat, en vervolgens was ik hem kwijt. Ik nam aan dat hij naar de wc was, en na een minuutje kwam een vriendin bij me om te vragen wie die jongen was, ik zag haar wenken naar iets achter haar, dus ik keek; de jongen waarmee ik uit was stond te dansen met drie meisjes tegelijkertijd. Ik vond het vooral grappig, eigenlijk, want we vonden elkaar duidelijk niet echt leuk, maar hij leek echt een drempel over te moeten toen hij me in de stad vroeg, en ineens had hij drie bloedmooie meisjes om zich heel
Heb me die avond ook nog gewoon goed vermaakt
huh jij bent toch echt al vanaf je veertiende ofzo samen met je man?

maar leuke verhalen om te lezen inderdaad! ik heb eigenlijk maar twee keer een 'date' gehad denk ik. allebei gewoon geslaagd, maar eentje was wel stom/grappig. we waren naar de film geweest en daarna zaten we op de stoep (we waren alto dus vandaar) voor de bioscoop, staan dr aan de overkant van de straat 2 stelletjes precies naast mekaar te zoenen. zegt ie zo heel verlegen "zullen we dr bij gaan staan?", dus ik zeg "ja is goed". en toen durfden we allebei niks en bleven we maar zitten nouja en daarna werden we opgehaald door mn vader dus dat was eigenlijk ook te kansloos. daarna nog wel dik een uur ofzo bij me op de oprit staan kletsen en flirten en verlegen doen maar dat is verder nooit meer wat geworden, aangezien ik vlak daarna op vakantie ging voor 3 weken en hij toen zn huidige vriendin leerde kennen waar ie nu mee samenwoont en al zo'n 4 jaar mee samen is
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:51
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
sjek schreef op 12-02-2007 @ 15:17 :
zodra je een chick hebt vinden de vrouwen je opeens eens stuk interessanter. Doe je voordeel met die info
ik heb een vriendin op t moment en al staan er 1000 vrouwen te dringen, ze mogen lekker allemaal wachten tot ze een ons wegen, want mijn vriendin is mijn vriendin, en ik kan niet bedenken dat er iemand zou zijn die leuker en/of liever en/of knapper is dan zij.
Oud 12-02-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 12-02-2007 @ 19:49 :
huh jij bent toch echt al vanaf je veertiende ofzo samen met je man?

[...]
15de Dit was op m'n 14de (bijna 15). Ik gok begin april, en m'n man ontmoette ik in juli
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:59
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-02-2007 @ 19:47 :
wahahaha Dat was ongetwijfeld die keer dat ik had toegestemd om naar de film te gaan met een jongen die ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk vond. Toen we elkaar ontmoetten stond ie daar met iemand.

De sukkel

(als ik eindelijk een date had met een jongen die ik erg leuk vond (en hij vond mij echt leuk) dan zou mijn moeder dus echt niet meemogen, he?)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 12-02-2007 @ 19:48 :
Toen ik 13 was ging ik een keer uit met mijn vriendje in de plaatselijke buurtdisco. We hebben de hele avond stilletjes naast elkaar gezeten. Ik schoof steeds iets dichter naar hem toe, omdat ik graag wilde zoenen. Hij schoof steeds een beetje weg omdat hij 't eng vond
Hihihi

Mijn ergste date was an sich geen erge date, er gebeurde niets ergs o.i.d., maar hij was absoluut mijn type niet en ik was absoluut nog niet over mijn toen-nog-ex heen, dus een succes was het ook niet bepaald. Vooral een goed idee om dan wel met hem te flikflooien (hij begon!). Maar goed, hadden mijn vrienden tenminste nog lol. Ik tegen een vriend van mij: "Jij bent echt zo leuk, hč!" Date, hoopvol: "Ik?" Ik: "Neehee, jij niet!"
...nja, ik geloof dat het in de toon zat. Ik word er iig nog steeds mee geplaagd
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 19:02
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
sjek schreef op 12-02-2007 @ 15:14 :
Ik vind dat ene van vrouwenemancipatie wel een goed ding van die jongen

check
Oud 12-02-2007, 19:16
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik weet nog dat we naar de film gingen. Ik kende hem niet zo heel erg goed, maar hij was aardig en zag er leuk uit (meer eisen stel je niet op je 16de). Tijdens de film begonnen we te zoenen. Oh, wat een drama! Het was net een wasmachine. Vreselijk. Één keer en nooit weer. Jammer dat hij daar niet zo over dacht. Na die zoen was ik heel druk bezig de film te volgen en maar vooral niet naar rechts te kijken, want daar zat hij mij de gehele tijd aan te gapen en te wachten op de volgende zoen. Op een gegeven moment ging het zelf zover dat hij mijn hoofd vastpakte en het draaide zodat hij alsnog kreeg wat hij wilde. Brr. Ik heb hem toen maar voorzichtig verteld dat ik graag de film wilde volgen. Toen ik eenmaal thuis was had ik al een smsje van hem dat hij het heel erg leuk vond en me graag nog eens wilde zien. Haha, ik dacht het dus niet.
Oud 12-02-2007, 19:28
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 12-02-2007 @ 19:00 :

edit: oja en ik heb een keer een halve date gehad met iemand waarvan ik dacht dat ik gewoon vriendjes met m was. Helaas kwam er toen alcohol in het spel en hij ging ineens heel flirterig doen. En ik ook. Eind van het liedje was obviously dat ik met m in bed belandde, maar daarna was het heel awkward en nu is de vriendschap verkloot

ja, same here. ook zoiets. niet helemaal hetzelfde.
Oud 12-02-2007, 19:33
toothfairy
toothfairy is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-02-2007 @ 19:48 :
Sorry

Mijn ergste date was niet zo erg eigenlijk, maar gewoon stom.
Kerel klaagt dat iedereen zijn verjaardag vergeet en zo, oké, ik ga naar daar voor zijn verjaardag als 'verrasing'.(ik neem aan dat hij het al wel kon vermoeden, dus dat het niet zo'n surprise was) Ik had een klein taartje, kaarsje, lucifers en vorkje en al bij me (omdat er toch nog iets verrassing aan zou zijn en ik dat persoonlijk wel leuk zou vinden )

We gaan iets drinken in het plaatselijke café waar iedereen blijkbaar iedereen kent. Hij was de avond ervoor gaan eten met het gezin voor zijn verjaardag en iedereen had voedselvergiftiging. Kerel voelde zich dus niet goed en heeft bijna geen woord gezegd. Na 2 uur is hij naar huis gegaan omdat hij zich echt niet goed voelde en ben ik alleen terug naar het station gegaan, met taartje, kaarsje en al zoals ik het had meegebracht. Ik heb langer op de trein gezeten dan dat ik daar ben geweest.

Ik ga trouwens overmorgen (valentijn ja) op blind dubbeldate met een vriendin van me en 2 onbekende kerels. We hebben dus allemaal ingeschreven en ze gaan ons elk een sms sturen waar we moeten zijn en wanneer. Ik zal hier laten weten als het slecht afloopt.

Nu, het is bij een chiro/studentending en we hebben duidelijk aangegeven dat we geen lief zoeken en gewoon nieuwe mensen willen leren kennen, dus ik hoop dat we geen hopeloze gevallen krijgen.
Oud 12-02-2007, 20:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn ergste date ooit, is alweer jaren geleden. Ik had een 'blind-date' met een jongen en afgesproken op het treinstation in mijn dorp. Ik kende hem enkel van een foto en msn. Toen hij de trein uitstapte gaf hij me direct een kus en bleef me maar vasthouden 'Zullen we hand in hand lopen?' vroeg hij nog, waaaah nee!
Eenmaal thuis bleek dat hij een video-film had meegenomen over een ridder die onthoofd werd op het moment dat hij zijn jonkvrouw wilde redden *of iets in die geest*. Het was zonder enige twijfel zijn favoriete film, "Oh, en dit is het mooiste stukje kel, kijk.. kijk!''. Vervolgens plakte de date in kwestie er nog zinnetjes achter als "Zo heldhaftig zal ik ook jou beminnen"

Uiteindelijk zijn we een stuk gaan lopen, hij bleef me maar aanstaren en dat werkte verschrikkelijk op mijn zenuwen; "Je ogen zijn zo prachtig blauw, prinses" omfg, waaaah! Ik besloot de weide waarin mijn paarden op dat moment stonden samen met hem in te lopen, en ik zei toen iets in de trant van: Als je mij daadwerkelijk zo geweldig vind, mag je nu bewijzen dat je mij heldhaftig zult beminnen... door 2x van hier tot aan het einde van de wei en weer terug te rennen. Geen probleem, zei hij... en dus klom hij het hekwerk over en waagde dapper zijn rondje tussen 9 paarden (ik toen niet wetende dat 1 van die dieren vrij agressief was). Ik heb op de grond gelegen van het lachen, toen ik hem gillend de wei door zag rennen... met 3 trouwe viervoeters die hem op een drafje volgde. Precies zoals je dat wel eens in van die tekenfilmpjes ziet...
Op een vieze jas en schoenen na, en een hand waarin een paard had gebeten na, kwam meneer er goed vanaf.

Eenmaal thuis vond ik het echt genoeg geweest en gebaarde ik naar mijn moeder dat hij het huis wel verlaten mocht. Miscommunicatie de gekste: "Zeg A., heb je misschien zin om mee uit eten te gaan? Kel lijkt het in ieder geval erg gezellig" met als gevolg dat ik nog 4 uur lang in een kut restaurant heb gezeten met een kerel die telkens probeerde zijn hand op mijn been neer te leggen... Moeder-kindliefde <3
Oud 12-02-2007, 20:28
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb nog nooit een echte date gehad
Ging altijd gewoon met mensen zoenen En de keer dat dat ernstig rampzalig was heb ik verdrongen
Oud 12-02-2007, 20:38
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-02-2007 @ 19:47 :

De sukkel

LOL!!!!! Was je toen 13 ofzo? hahaha

Ik heb niet veel dates, maar tot nog toe waren ze allemaal een succes
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 21:38
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
HvJ schreef op 12-02-2007 @ 21:21 :
leuk verhaal
hahaha geniaal, ik zie het al helemaal voor me Lijkt me geweldig zo'n date, kun je nog eens lachen
Oud 12-02-2007, 21:52
Jones
Citaat:
Andijvie schreef op 12-02-2007 @ 19:11 :
Stad der blinden - José Saramago
Erg mooi boek. Mislukte dates doe ik niet aan overigens.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 21:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
DNMB schreef op 12-02-2007 @ 22:38 :
hahaha geniaal, ik zie het al helemaal voor me Lijkt me geweldig zo'n date, kun je nog eens lachen
Dat zeker, maar god wat ik blij toen die jongen eindelijk weg was. Hij miste eigenlijk ook nog de allerlaatste trein, maar doordat diezelfde trein 5 minuten vertraging had in verband met werkzaamheden kon ik hem gelukkig alsnog enthousiast uitzwaaien.
Oud 12-02-2007, 22:14
Orpheus
Orpheus is offline
Mijn ergste date?

Met mijn ex naar een feestje van de dansschool, terwijl ik niet dansen kon en zij de zilveren ster bezat. Maar ach, ik schaamde me nergens voor;

Ik ging dus dansen en zij ging met een chagrijnig hoofd aan de bar zitten.
Daarna hebben we vier uur in de regen, onder een afdakje voor de dansschool gezeten terwijl ze kwaad en dronken was, omdat ik me had vermaakt.

Toen heb ik haar thuisgebracht; omdat dat 1. zo hoort, ze 2. niet meer wist waar ze woonde.
Oud 12-02-2007, 23:02
Verwijderd
Ik nomineer dit voor de categorie 'leukste topic van 2007'.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:05
Verwijderd
Ik heb niet echt rampzalige dates gehad, maar wel iemand die na 2 dates het had over samenwonen en kinderen krijgen, en hoe hij ze ging noemen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:27
Verwijderd
ik heb een keer van een soort van vriend van me, die blijkbaar dacht dat ik zijn vriendin was (hersenspinsels ten top) een gouden armbandje gekregen met zijn naam erin gegraveerd... ieuwwwww

zei hij later ook nog: "toen we zo samen op die bank zaten, toen wilde ik je echt kussen" bah bah bah bah
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:44
sgaapje
sgaapje is offline
Ik werkte in een tankstation, en daar kwam op een gegeven moment een jongen schuilen voor de regen. Ik heb een half uur lang ofzo heel leuk met hem gepraat en had echt het gevoel dat het klikte. Hij blijkbaar ook want hij stond een paar weken later weer voor mijn neus om te vragen of hij voor mij mocht koken. Aangezien ik een arme studente ben en hij erg leuk leek heb ik daar enthousiast mee ingestemd. Dus ben ik naar hem toe gegaan. Het was allemaal heel gezellig en leuk, en de sfeer was echt relaxed. Het klikte gewoon echt goed. We zijn nog de stad ingegaan. In de kroeg aangekomen voelde meneer zich opeens duidelijk minder op zijn gemak. Er kwam een meisje op hem af. Terwijl ze mij onderzoekend aankeek vroeg ze hem wat hij daar deed met een 'andere vrouw'. Bleek die meid de beste vriendin te zijn van zijn vriendin. Ik moest dus na zes uur fantastische date erachter komen dat hij bezet was. Vanaf dat moment heeft hij het alleen nog maar over zijn vriendin gehad, dus een half uur later ben ik gevlucht.

Verder heb ik een keer een date gehad met een jongen die vreselijk zoende. Hij stopte iedere keer zijn tong heel erg ver in mijn mond en dat was het dan, af en toe bewoog hij zijn tong een beetje op en neer voor de afwisseling. Ik probeerde het zoenen zoveel mogelijk te vermijden door heel geconcentreerd naar de film te kijken. Maar meneer vatte die hint niet op en draaide regelmatig mijn hoofd naar hem toe om nog meer te kunnen zoenen. Na een tijdje 'gezoend' te hebben zei hij heel erg blij 'dit voelt zo goed, ik heb echt het idee dat we niet meer op kunnen houden met zoenen!' Ehhh... ik had daar niet zo'n last van.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 09:47
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-02-2007 @ 00:02 :
Ik nomineer dit voor de categorie 'leukste topic van 2007'.
oh en mannen die niet kunnen zoenen er zou een cursus moeten bestaan ofzo.
Oud 13-02-2007, 09:54
Roosje
Roosje is offline
Ik houd van dit topic. <3

Oh en daarnaast heb ik nog nooit rampzalige dates gehad want ik date niet maar jongens die niet kunnen zoenen en denken dat jij het wel lekker vindt.
Oud 13-02-2007, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 13-02-2007 @ 10:54 :

Oh en daarnaast heb ik nog nooit rampzalige dates gehad want ik date niet maar meisjes die niet kunnen zoenen en denken dat jij het wel lekker vindt.
Zo klopt ie idd ja Maar dat is wel lang geleden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:12
Lilything
Lilything is offline
Ik had een keer een date met een jongen, die ik een beetje had leren kennen met uitgaan. Op msn praatten we soms, maar ik had (serieus) niet begrepen dat het als date was bedoeld. (was meer bezig met een andere jongen).Hij vroeg me gewoon als vrienden iets te gaan doen, zoiets.

Toen ik met hem naar cafeetje ging had ik het pas in de gaten, ik heb me de hele tijd echt opgelaten gevoeld, want ik vond hem echt niet leuk

Daarnaast zag ik op gegeven moment ook nog dat hij een extreem plat (geen!) kontje had Gelukkig kon ik buiten snel mijn fiets vinden en "doei" roepen tijdens het wegfietsen. Want ik voelde gewoon aankomen dat hij me wilde gaan zoenen. Later op msn moeten uitleggen dat ik hem echt niet leuk vond!

Soms praten we nog op msn, maar kom hem haast nooit meer tegen. Hij heeft het wel sportief opgevat
Oud 13-02-2007, 10:19
Li
Li is offline
Een van mijn ergste dates was toen ik 14 was en ik tot over m'n oren verliefd was op een jongen uit de 5e Hij wilde nog met me afspreken ook. We gingen samen naar de stad en hij vroeg of ik zin had om iets te eten (lunch), dat leek me wel een prima plan. Wat doet die sukkel, loopt naar de Mc Donalds en bestelt twee cheeseburgers voor zichzelf. Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar nee dus. Hij was trouwens ook niet zo goed in hamburgers eten, want z'n hele gezicht zat onder de ketchup Dat is uiteindelijk dan ook niks geworden.

M'n andere date was ook vreselijk, ik werd bij de eerste date al gelijk mee naar huis genomen en voor dat ik het wist zat ik een beschuitje met aardbeien te eten met z'n oma en zijn vader bracht me vervolgens weer met de auto naar het station. Zo genant om daarna niks meer van me te laten horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten