Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet helaas vrij weinig/niets over lotingen/lotingen met vakken uit de Tweede Fase (ik ben al zo oud dat ik niet uit de Tweede Fase kom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ont: vanavond zie ik hem na een paar weken weer. Ik ben benieuwd hoe ik zal reageren. Ik ben niet meer boos, alleen heel soms nog. Meer verdrietig en teleurgesteld in hem. Ik ben mijn hoop dat hij ooit zal veranderen verloren. als hij alleen maar over koetjes en kalfjes wil praten, prima..maar ik verwacht niks meer van hem en andersom hoeft hij dat ook niet van mij te doen. maar wel jammer dat het zo is gegaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t was heel druk en heel warm en ik werd draaierig en drinken hielp niet, maar ik bleef dorst houden en toen werd ik misselijk, maar eten hielp niet (ik kreeg niet eens een halve banaan naar binnen) en ik ging trillen en werd eng en toen ben ik gaan huilen en bij den haag maar uitgestapt... (ik moest naar leiden) voel me nu nog steeds wankel ![]() wel lief, allemaal mensen boden aan dat ik mocht zitten, maar dat wilde ik echt niet. ik was ook bang dat ik dan pas écht de controle zou verliezen en ik weet niet wat er dan was gebeurd. dan was ik helemaal out gegaan denk ik. alles was ook wazig, zwarte vlekken en ik voelde me zooooo zwak, zoooo stom, zo ontzettend alleen peuk gerookt, nog wat water gedronken en toen maar in de trein naar huis gestapt. die vervolgens pas na eeen kwartier of langer vertrok omdat er een aanrijding was geweest ![]() zucht... ik wil niet zo zijn!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je dat vaker? Het lijkt wel een koortsaanval ofzo...Of suikerziekte? maar misschien is dat laatste wat overdreven als dit de eerste keer was...maar het zijn wel typische symthomen daarvoor...misschien naar de dokter als het nog eens gebeurd? en den haag CS/HS is ook niet echt een plek waar je je beter gaat voelen ![]() Kon je niemand bellen om je ff op te komen halen vanaf schiedam? och ik vind het echt zielig voor je... en hoe voel je je nu, nu je in bed ligt? al beter? ik hoop dat het snel beter gaat met je ![]() liefs! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@sterrenmeisje: ik had dat toen ik bloedarmoede had. Ook een keer in de trein, toen probeerde ik het zo lang mogelijk vol te houden, maar eenmaal in Utrecht (daar moest ik overstappen) ging 't echt mis; ik werd vreselijk duizelig en misselijk en hoorde nauwelijks nog iets (alleen een soort gezoem ver weg), ik zag ook alleen nog maar vlekken. Paar keer over moeten geven (heel elegant waarschijnlijk, in prullenbakken ![]() OT: Ik moet echt weer even overschakelen naar gezond eten, want ik merk dat ik weer de verkeerde kant op ga. Ik word suf van m'n gesnoep en lig 't liefst de hele dag in bed. Dat moet echt anders. Vanaf nu braaf op tijd onbijten, en misschien moet ik ook maar 's ochtends een stuk gaan rennen. Dan werken aan studiedingen (ik wil alvast dingen doornemen voor de vakken die ik volgend jaar opnieuw moet doen, scheelt dan weer tijd, en misschien hoef ik sommige vakken niet eens te volgen, alleen 't tentamen te maken, ook handig; heb ik ruimte voor 3de jaars vakken). M'n hoofd is télkens bij mijn nichtje of bij ons nieuwe huis. Ik heb zo'n zin in verhuizen, en 't lijkt me zo cool om gewoon ineens een echt huis te hebben. Met een echte keuken en een tuin. En drie slaapkamers. En een badkamer met bad én douche. En een zolder met een studeerkamer en een waskamer. 't Is echt te cool voor woorden. Niet te bevatten ook. Het duurt ook nog zo lang... *zucht* Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 15:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www2.let.uu.nl/cursuskrant/de...6&id=200500423 staat een duidelijke ingangseis voor het vak dat ik misschien cq. waarschijnlijk niet ga halen. Ik vind dit echt zo kut. Argh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet sowieso niet wat ik aan moet met taalwetenschap, soms vind ik het echt interessant en dan lees ik met plezier artikelen en hoofdstukken, en soms staat het me zo ontzettend tegen dat ik het liefst meteen zou stoppen. Dat komt gewoon door de breedheid denk ik, als ik volgend jaar meer gericht vakken ga kiezen hoop ik dat dat minder wordt. Maar ik wilde juist sociolinguïstiekvakken gaan kiezen omdat me dat wel interessant lijkt omdat daar ook politiek enzo bij komt kijken, en dan haal ik het vak misschien niet en kan ik sommige vakken niet volgen voordat ik het vak gehaald heb ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|