Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik mag geen spike-banden, maar dat vind ik gelukkig zelf ook meestal niet echt mooi.
ik mag mn haar alle kleuren verven die ik wil en op alle manieren knippen hoe ik wil, maar mn moeder verft mijn haar zegmaar niet te snel na elkaar, als ze het een paar weken geleden heeft gedaan doet ze het niet meteen nog een keer zegmaar.. maar das geen grens. ik mag een lippierce als ik 16 ben, in mn oren en in mn neus mag denk ik nu al. (neus omdat mn vader dat mooi vind ![]() kleren mag echt alles, als ik er maar niet hoerig bij ga lopen, (te bloot te uitdagend) maar mn ouders zeggen het wel als ze het eigenlijk niet vinden kunnen, alleen verbieden ze het niet. tatoos mag ook als ik 16 ben, maar dat hoef ik nu nog niet perse dus daar ben ik het wel mee eens. het enige wat ik jammer vind is dat ik nog geen lippiercing mag.
|
![]() |
als ik dit hier zo lees,mag ik eigenlijk veel niet.
Ik mag geen dreads,mijn haar mag ik niet verven,ik mag zelf geen gaatjes in mijn oren ![]() maar over mijn kleren doen ze niet moeilijk,ik draag ook niet zo 'aparte' kleren,maar daar komt geleidelijk aan verandering in ![]() Als ze iets niet mooi vinden,zeggen ze het wel,maar ik mag het toch kopen/dragen.
|
![]() |
|
Piercings of tatoo's mag ik niet (grr) verder vinden ze alles prima..
Me ouders vinden het zelfs LEUK.. "Dat droegen wij vroeger ook" Euh ja?!?!
|
hm ik mag in principe alles, behalve piercings en tattoo's dat mag pas als k 18 ben, mja daar kannik wel mee leven...
mn moeder zegt t wel als ze iets niet mooi vind, maar ze zal me nooit iets verbieden te dragen, tenzij ze t echt niet vindt kunnen, zoals dingen die werkelijk te bloot zijn, hoewel ik hier nooit problemen mee heb gehad want ik draag geen dingen die bloot zijn ![]()
|
![]() |
Qua kleding mag alles, maar ze zeggen het wel als ze iets niet leuk vinden, maar verbieden het niet. Haar mag ik verven of knippen zoals ik wil, maar toen ik een poosje geleden dreads wou mocht dat niet. Ik ga dat over een poosje nog maar eens proberen omdat de verhouding tussen mij en m'n ouders nu een stuk beter is
![]() Piercings en tatoo's mogen ABSOLUUT niet ( zelfs geen oorbellen ![]() ![]()
|
mag heel weinig
mocht tot mn 16e niet permanent mn haar verfen (is nu roodig) Mag wel meer dan 2 piercings in mn oor, maar niet verder dan dat tot mn 18e. zelfde geld voor tatoeages
|
Verwijderd
|
hmzz ik mag eigenlijk geen piercings/tattoos van men ouders, maar aangezien ik het zo graag al wilde, hebbik wel een piercing laten zetten..men ouders paar daagjes boos, viel allemaal wel mee enzow....
en k krijg ook steeds meer gaatjes in men oren, zijn ze niej zo blij mee maja, als t der al zit kunnen ze der weinig meer aan doen he ![]() ze vinden t niej leuk als k me haar steeds verf enzow, maar gekleurde plukjes vinden ze wel okeej..dus ik hou der wel een beetje rekening mee, en aangezien ik geen zin heb ik uitgroei hou k et toch maar bij plukkies geverfd... ze vonden men wijde broeken enzow eerst nie echt leuk, nu accepteren ze t gewoon...k ga me tog nie anders kleden... ze laten me dus best vrij, tenzij ik te extreme dingies wil |
![]() |
|
opzich mag ik best veel van mijn ouders! maar ik mag me bijvoorbeeld nie te extreem kleden ofzo.
ik heb lang om een piercing moeten zeuren maar afgelopen zaterdag mocht ik er 1 laten zettuh! maar nie op alle plaatsen! een beetje een redelijke plaats volgens hun qua kleding keuren ze mijn smaak meestal wel goed! ze vinden niet alles wat ik draag heel mooi maar toch mag ik het dragen maar als ik me heel extreem zou willen kleden dan zou da denk ik nie zo snel mogen.... als ik mijn haren wil verven mag dat eik ook meestal wel! eik heb ik nie echt te klagen al zeg ik het zelf ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik mag in principe alles van mn ouders op t gebied van kleding en kapsels enzo..
Alleen over piercings zijn ze niet zo te spreken, mocht ik er eentje echt heeeel graag willen valt er waarschijnlijk wel over te praten. Ojaa en ze vinden t niet leuk als ik in kapotte kleding zou lopen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn moeder zou me het liefst wel in andere kleding willen zien. Zij houdt van saai (lichblauw/roze/donkerblauw/wit zonder opdruk ofzo) en netjes (blouses, instappers blabla). Daar houd ik dus niet van, maar ja: ik ben wel redelijk vrij. Mijn moeder zegt alleen vaak dat ze het niet mooi vind wat ik draag, maar goed: BOEIEND
![]() Verder zou ik absoluut geen piercing of tattoo mogen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mag alles dragen wat ik wil denk ik. Alleen draag geen extreme kleding of whatever, dus ze hebben nergens problemen mee. Als ik een tattoo zou willen zou het wel mogen van mn ma, mn pa zal denk ik wel wat moeilijker doen. Een piercing zou mn pa ook niet geweldig vinden en mn ma kan me dat niet verbieden. Die heeft zelf ook sinds 4 jaar een navelpiercing (ja, ze is 49
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ach, wanneer ik overtuigd genoeg zeg tegen m'n moeder hoe leuk ets is gelooft ze dat en vind zij dat ook al gauw
![]() neej, het maakt m'n ouders verder niet veel uit wat ik met mezelf doe... (ghehe, dit klinkt meteen heel verwaarloosd, maar ik bedoel meer op zo'n manier dat ze me daar wel in vertrouwen en me daar verstandig genoeg voor vinden..... ik denk wel na voor ik iets doe..)
||
Citaat:
Precies hetzelfde. Ik weet niet eens of ik een tattoo of piercing mag, nooit naar geinformeerd, geen behoefte aan.
|
Heb nooit iets extreems gedaan met m'n uiterlijk en dat ben ik ook niet van plan. Dus ik weet niet hoe ze zouden reageren, ze zouden het sowieso zwaar niet cool vinden, in hoeverre ze me vervolgens zouden vrijlaten daarin kan ik moeilijk inschatten eigenlijk...
|
![]() |
Qua kleding en kapsel enzo mag ik alles, alleen geen dingen die je je hele leven blijft houden (piercings en tattoos). Die mag ik pas op mijn 18e. Ik heb dreads gehad en dat vonden ze ok, maar ik moest het wel zelf betalen en ze wilden het niet bijhouden enzo, dat moest ik zelf doen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als ik dat dan toch doe zeg maar, of maar een beetje anders ga kleden als 'normaal' dan gaan ze al maatregelen nemen. Zoals niet meer naar sport mogen, nergens meer heen mogen, alles van m'n kamer af. ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm..
ze vinden mijn kleren schijtlelijk, ik mag geen tattooages, ik mag me haren niet verven, ik mag niet NOG meer piercings.. (mocht er eigenlijk geen ![]() ![]() ik denk ook niet dat ik dreads mag, maar dat is dan jammer voor ze.. tis mijn leven, mijn geld en IK moet ermee lopen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ouders zijn op dat gebied betrekkelijk easy-going, zolang ik maar niet aan kom zetten met tattoo's en piercings vinden ze het allemaal best. Of het nou een bloempotkapsel is of totaal gespiked, ik loop er mee rond, zij niet. |
![]() |
|
Hm, niet echt...
We vinden het niet leuk als ik me te donker kleed (als in gothic), maar dat doe ik zowiezo niet echt meer vaak. En voor mijn 18de mocht ik mijn haar niet zwart verven en geen neuspiercing. Ze zeiden dat als ik 18 was, dat ik het zelf mocht weten. Dus toen ik 18 werd heb ik zodra ik geld had een neuspiercing genomen en mijn haar zwart geverfd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lijfstijl en Lifestyle CharismaticBass | 44 | 07-06-2004 16:55 |