Advertentie | |
|
![]() |
|
de Band van Helden, 70's / 80's covers(www.bakkel.nl)
BurnWood, 70's / 80's / 90's covers met wat onderbroekenlol (www.burnwood.nl)
|
Chill Before Serving [Grooving funk - Assen]
Corvus [Crossover Metal - Groningen] Cassady [Pop-punk - Groningen] Sign Of Life [Grunge-rock - Vroomshoop]
||
Citaat:
![]() karma, een grunge achtige band, uit dwingeloo ofzo (drenthe) http://karma.sucks.nl
||
Citaat:
![]() NME ['Moonrock' - Emmen] Prednisons [Punk 'n Roll - Assen] [Fotosite, door mij] Sacred Life [8051 Punkrock - Hattem] ![]()
||
Citaat:
|
Inborn Affection - Metalcore
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee, ze kennen absoluut niet spelen, maar zijn daar zichzelf ook bewust van. Tis een flaatbandje die 1 keer in de flaat hebben opgetreden en een keer op een grindcore festival. Eigenlijk bestaat de band alleen uit merchandise, maar op de een of andere vage reden stonden ze opeens op "grind over rotterdam" omdat iemand de stickers kon en ze toen gevraagd heb terwijl er van te voren gezegd werd dat ze niet konden spelen.
||
Citaat:
|
![]() |
http://users.pandora.be/uni-fight/
hardcore uit zoersel (belgie)
||
Citaat:
![]() Super Fertile Sisters , weet niet of de link klopt.
|
Verwijderd
|
Chakra (www.chakraband.nl)
die dan het meeste want die help ik ook echt (meel beheren, roadie spelen etc.) maar dan wel nog bandjes die ik owk heel cool vind uit de buurt zoals 88 Circles Above (www.88circlesabove.com) enzow.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Signify (Metal en soms punk)
heeft geen website Web Of Conspiracy (Metal) heeft geen website Jone (coverband o.a. Goldfinger, Fenix TX en Lit) www.jone.nl There aren't any fuckin' sheep in Mongolia (NOSIM) (Fun-punk en ska) listen.to/NOSIM The Next Fall (Metal) www.thenextfall.com al deze bands zijn vrienden van mij en supporten dus ook mijn band ![]() www.sandwedged.cjb.net
|
![]() |
vrienden van mijn vriendin spelen in een band die lokaal nogal eens mag optreden, ook in voorprogramma's enzo. Ze maken muziek in het straatje van biohazard. Ze heten casual victims. Kijk eens op: www.casualvictims.com
|
eej nog niemand heeft 5th plane genoemd hoest mogelijk...
nou jah die dus wel ![]() verder Sandwedged oowk wel ![]() En Left Hand Cheater -> kheb nog geen site gezien ![]() Owjah en diSme ->www.disme.net
||
![]() |
Citaat:
ik was er ook 1 keer bij punk is niks voor mij maar wel grappig. Ik ken ook nog Nurk persoonlijk, Smogus(ozzfest/lowlands) persoonlijk, Kes en nog 1tje waar ik effkes de naam van kwijt ben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Noem het beste nummer van de genoemde band/zanger(es) boven jou Verwijderd | 62 | 29-10-2008 12:59 | |
Muziek |
Bands?? me... just me | 2 | 22-12-2005 17:45 | |
Muziek |
Bands(redelijk onbekend) Stampertje | 93 | 02-08-2003 15:58 | |
Muziek |
goeie onbekende bands? b-z | 116 | 30-05-2003 09:16 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Gothic bands?? toemba | 124 | 28-10-2002 14:59 |