Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn huidige relatie heeft echt absolute dieptepunten gekend, en dan heb ik het over dieptepunten waar we elkaar regelmatig bijna het licht uit de ogen sloegen. We hebben elkaar echt gruwelijk veel pijn gedaan, en als ik niet zeker had geweten dat hij en ik 'gewoon' bij elkaar horen, niet zeker had geweten dat ik toch mijn leventje met juist hem wil delen, en niet zeker had geweten dat ik godsgruwelijk veel van hem houd... Dan was het wat mij betreft al deze moeilijke periodes niet eens waard geweest. Maar we zijn er... We hebben heel veel gepraat, zijn een tijdje uit elkaar geweest, hebben elkaar even wat minder gezien, hebben beide nagedacht over dat wat wij werkelijk willen, hebben samen gehuild en gekrijst, en uiteindelijk ook weer samen gelachen. Inmiddels gaat het alweer weken prima, en hebben we zelfs onze plannen om te gaan samenwonen weer serieus hervat. Erg fijn. en het is dus zeker niet onmogelijk ![]() Misschien kun je hier beter een nieuw topic voor openen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb ook nog steeds dat ik soms harder ga lopen omdat ik sneller bij hem wil zijn, terwijl hij maar 5 minuten van me af woont.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |