Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2007, 07:04
Dott
Dott is offline
Zoals de topictitel al zegt: waardoor gaan bij jou de vinders fladderen? En heb je daar minder vaak last van naarmate je langer een relatie hebt.

Bij mij zijn het vaak hele kleine dingen, een lief zacht kusje op m'n wang, een lief smsje of mailtje als ik het niet verwacht, of af en toe kan een blik al genoeg zijn.
Ben nieuwsgierig hoe dit bij jullie zit.
Oud 23-06-2007, 08:00
dallie
dallie is offline
Beetje hetzelfde I guess
Oud 23-06-2007, 08:22
snoopy
snoopy is offline
Net iig wel... Kreeg een liedje opgestuurd met de tekst erbij dat hij aan mij moest denken daarbij

Verder idd vooral de onverwachte dingen en soms ineens als ik naar m kijk.
Oud 23-06-2007, 09:14
WolterB
WolterB is offline
Kleine, leuke, onverwachte dingen. Ik denk dat ik het binnen een relatie of voordat er een relatie is, ik het meer heb dan anders
Oud 23-06-2007, 10:40
Signy
Signy is offline
Soms als ie naar me kijkt met een heel blij verliefd hoofd.
Oud 23-06-2007, 10:45
Verwijderd
Oef... de blik in zijn ogen, een onverwachte aanraking, een lief gebaar (mail, sms, kaartje what ever), stiekume kusjes
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 12:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een bepaalde blik in zijn ogen, een lief e-mailtje, smsje of kaartje, of als hij een herkenbaar/toepasselijk liedje meezingt of doorstuurt. Nog eventjes belt als hij weet dat ik me rot voel, of zenuwachtig ben. Plotseling met bloemen aan komt zetten , hele zachte lieve kusjes geeft, spontaan een massage aanbied, kaarsjes neerzet, vertelt over zijn plannen met betrekking op ons als stel (aan mij, vrienden, familie of wie dan ook) enz.enz... Er is zoveel waarvan vlinders wel weer even opfladderen.

Wij hebben overigens wel lange tijd een periode gekend waarin we dit een stuk minder hadden. Maargoed onze relatie duurt dan ook al eventjes
Oud 23-06-2007, 13:04
BleuEyes
BleuEyes is offline
Zoals TS zelf al zegt: de kleine dingen. Ik krijg ook van de kleine dingetjes kriebels in mijn buik. Kaartjes, bloemen, kusjes, knuffels, ontbijtjes op bed, samen douchen, smsjes, meeltjes, dingen die we beiden erg leuk vinden en waar we beiden blij van worden (het weer, kleine dieren, kinderen), lieve woorden, toekomstplannen.

Onze relatie duurt inmiddels al 3,5 jaar. En er zijn ook periodes geweest waarin het natuurlijk minder was.
Oud 23-06-2007, 16:45
Dott
Dott is offline
Ja ik herken dat dan in mijn vorige relatie, dat daar echt periodes inzaten dat het veel minder was
Dat was wel vaak minder, maar goed.
Oud 23-06-2007, 16:56
Verwijderd
Heel heel heel erg zijn lach. Ik zeg ook heel veel "lach eens?", "nee, nog eens!" Ik blijf daar kriebels bij voelen, al anderhalf jaar.

En soms als hij heel erg druk bezig is en heel erg aan het mopperen is op alles en iedereen.

Oh, en als hij voor mij gaat krumpen, Ben Stiller in de salsascene in Along Came Polly nadoet, zijn kat nadoet of moonwalkend voorbij komt. Het zijn van die typische dingetjes die niemand anders doet

Er is nog geen periode geweest waarin het minder was, overigens. Natuurlijk zijn er het ene moment meer kriebels dan het andere, maar over het algemeen is het redelijk hetzelfde.

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 23:13
TheConfidant
TheConfidant is offline
Ook die kleine dingen. Maar ik denk dat het komt door het feit dat die dingen alleen voor mij bestemd zijn.
Het eerder wakker worden naast haar en gewoon rustig kijken hoe zij zich omdraait, wakker wordt. En natuurlijk hoe ze naar me kijkt, naar me lacht..

Maar ik vraag me af, hoe zijn jullie uit die moeilijke periodes gekomen?
Oud 24-06-2007, 08:41
Verwijderd
Citaat:
TheConfidant schreef op 24-06-2007 @ 00:13 :
Een periode met minder vlinders hoeft toch niet meteen hetzelfde als een moeilijke periode te zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 09:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Allereerst wil het natuurlijk niet zeggen dat je een moeilijke periode doormaakt zodra je even wat minder vlinders voelt. Verder denk ik dat de meeste mensen voor de makkelijkste weg kiezen, en er niet voor kiezen om ook de dalen nog verder te bewandelen. Althans, ik heb zelf in het verleden vaak gewoon een punt achter mijn relatie gezet op een moment dat de moeilijke periode echt te onoverzichtelijk werd. Ook in mijn omgeving heb ik dit vrijwel altijd zien gebeuren. Ook denk ik dat de 'oplossing' voor veel stellen verschillend is.

Mijn huidige relatie heeft echt absolute dieptepunten gekend, en dan heb ik het over dieptepunten waar we elkaar regelmatig bijna het licht uit de ogen sloegen. We hebben elkaar echt gruwelijk veel pijn gedaan, en als ik niet zeker had geweten dat hij en ik 'gewoon' bij elkaar horen, niet zeker had geweten dat ik toch mijn leventje met juist hem wil delen, en niet zeker had geweten dat ik godsgruwelijk veel van hem houd... Dan was het wat mij betreft al deze moeilijke periodes niet eens waard geweest. Maar we zijn er...

We hebben heel veel gepraat, zijn een tijdje uit elkaar geweest, hebben elkaar even wat minder gezien, hebben beide nagedacht over dat wat wij werkelijk willen, hebben samen gehuild en gekrijst, en uiteindelijk ook weer samen gelachen. Inmiddels gaat het alweer weken prima, en hebben we zelfs onze plannen om te gaan samenwonen weer serieus hervat. Erg fijn. en het is dus zeker niet onmogelijk

Misschien kun je hier beter een nieuw topic voor openen?
Oud 24-06-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:

Vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 10:22
Dott
Dott is offline
Citaat:

bij mn ex, eigenlijk nooit.. er was altijd wel wat
Oud 24-06-2007, 12:18
Verwijderd
lang oogcontact
spelletjes die meesgespeeld worden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 12:46
Clover
Clover is offline
Onverwachte dingen zijn het vooral bij mij. Zoals vrijdagavond, ik werd onverwacht gezoend door de jongen die ik heel erg leuk vind, maar ik dacht dat hij mij niet zo zag zitten...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 12:56
Dott
Dott is offline
Citaat:
Clover schreef op 24-06-2007 @ 13:46 :
Onverwachte dingen zijn het vooral bij mij. Zoals vrijdagavond, ik werd onverwacht gezoend door de jongen die ik heel erg leuk vind, maar ik dacht dat hij mij niet zo zag zitten...
dat zijn de leukere verrassingen
Oud 24-06-2007, 13:01
Snitzel
Snitzel is offline
Verschillende dingen.
Een lief kusje op je wang/mond.
Een lekkere knuffel van je schatje.
Een schattig SMSje van je vriend/vriendin.
Een leuk cadeautje van je vriend/vriendin.
Etc.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 09:20
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Een lieve opmerking, kusje.. *smelt*
Oud 26-06-2007, 12:52
drukknoopje
drukknoopje is offline
Een lief onverwacht smsje, een opgeruimd huis opeens, een hele lekkere knuffel met een paar lieve woordjes, die keer dat ie zomaar een katje mee naar huis had genomen, elke keer als ie me diep in mn ogen kijkt, als ie mn hand vastpakt als we ergens lopen, dat ie al het oude brood bewaart voor de geitjes van de overbuurman, en nog duizend kleine dingetjes....
Oud 26-06-2007, 16:35
Dott
Dott is offline
oh ja, en smsjes zo van, ik mis je enzo zo lief
Oud 27-06-2007, 14:43
Verwijderd
Ieuw, klef.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:47
Dott
Dott is offline
sssst.. da's geheim
Oud 27-06-2007, 17:29
I C U
I C U is offline
Kleine dingen, een lief smsje wanneer ik aan het werk ben, een bepaalde blik wanneer hij denkt dat ik niet kijk... Dat soort kleffe shizzle
Oud 27-06-2007, 17:32
Verwijderd
warcraft
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een lieve brief

En nog vele andere dingen natuurlijk
Oud 28-06-2007, 20:56
Verwijderd
knuffels, kusjes, die grijns als hij aan de ene kant van het stoplicht staat en ik aan de overkant van de straat, de manier hoe hij zich altijd nog tig keer om draait om te zwaaien en handkusjes te geven en daardoor een sprint moet trekken voor zn trein. Als ik hem wakker probeer te maken en hij alleen maar bromt en me nog steviger vast houdt. Lieve kleine kusjes als ik bijna in slaap val, of als ik net wakker word. Wanneer ik op hem sta te wachten op het station hij me van achter besluipt en dan zn handen voor mn ogen legt.. En dan weet ik bijna zeker dat ik de helft vergeten ben. *klef*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Getoupeerd haar.
Oud 29-06-2007, 12:44
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Als we 's morgens wakker worden en ik hem na kwartier het bed uit moet jagen/me los moet maken uit zijn arme... (anders komt hij te laat op werk)
Als hij een lief smsje stuurt dat zijn boterhammen die ik eens in de week maak lekker zijn.
Andere lieve smsjes
Een zachte kus
Als hij me met zo'n heerlijke verliefde glimlach aankijkt
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 14:34
Verwijderd
Kleine spontane dingetjes. Soms krijg ik gewoon smsjes met; '<3' erin. Of als ik gesprekken van msn teruglees toen we bijna iets hadden. Of als ik liedjes luister die ik luisterde toen ik verliefd op hem was. Of gewoon als ik naar hem kijk, dan heb ik nog steeds wel zoiets van; 'Damn.. '
Of als hij me zomaar aankruipt, of me een kusje geeft op mijn wang ofzo idd.
Of idd, als ik hem op me af zie lopen met zo'n grote grijns.. <3
Of als hij in zijn slaap me opeens heel stevig beetpakt, en als ik me dan los probeer te wurmen omdat ik geen adem krijg, hij dan moppert in zijn slaap. Of als ik merk dat hij naar me zit te kijken als ik wakker word, en dan is hij heel druk, en dan gaat hij me kusjes geven enzo.
Of als hij opeens zegt; 'Wat ben je toch een mooi meisje.'
Of als hij me idd heel verliefd aan zit te kijken

Laatst gewijzigd op 29-06-2007 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:02
Poepkind
Poepkind is offline
Als hij zegt

geile hoer wil je neuken?
Oud 29-06-2007, 15:12
Verwijderd
Ja idd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 14:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-06-2007 @ 17:56 :
Oh, en als hij voor mij gaat krumpen, Ben Stiller in de salsascene in Along Came Polly nadoet, zijn kat nadoet of moonwalkend voorbij komt. Het zijn van die typische dingetjes die niemand anders doet
Mijne kan héél goed Thijs van de Brink nadoen . En zijn stem aan de telefoon, hij heeft een mooie diepe stem. En als we het zo roerend eens zijn en ik t gevoel heb dat ik met niemand anders zo op één lijn zit als met hem.
Ik heb ook nog steeds dat ik soms harder ga lopen omdat ik sneller bij hem wil zijn, terwijl hij maar 5 minuten van me af woont.
Oud 30-06-2007, 14:43
Silvie
Silvie is offline
De manier waarop hij ooit naar mij kijkt.
Of de kleine dingetjes die hij zegt. De smsjes die hij zomaar spontaan stuurt met 'ik hou van je!'
Gewoon het gevoel dat hij mij geeft, dat hij echt van mij houdt...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 18:46
Nuck
Nuck is offline
Lieve sms'jes, hoe hij naar me kijkt, dingen die hij zegt, hoe hij me 's ochtends wakker maakt...en zo kan ik nog wel 1000 dingen opnoemen
Oud 01-07-2007, 20:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nuck schreef op 30-06-2007 @ 19:46 :
en zo kan ik nog wel 1000 dingen opnoemen
daarom begin ik er maar niet aan.
Oud 02-07-2007, 15:47
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 29-06-2007 @ 16:02 :