|
|
Bekijk resultaten poll: To tell or not to tell? | |||
Het haar vertellen met grote kans op ruzie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 53.33% |
Onze monden houden en er niet meer aan denken |
2 | 6.67% |
Het aan iemand anders (mentor? ouders?) vertellen |
12 | 40.00% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Weetje..het doet me denken aan een vriendin van ooit. Ze sneed zichzelf, ik weet niet meer goed hoe ik er achter kwam en na veel ontkenning gaf ze toe. Op een gegeven moment had ze zelfs een sneetje in d'r gezicht. 'Uitgeschoten' zei ze. Ik had goed door dat het voor de aandacht was. Ze wou zo graag aandacht, dus dan maar zo. En ook al is het niet geweldig, ook met zulke mensen is wat mis. Geef d'r aandacht, niet zo dik erboven op, maar vraag naar d'r weekend, of ze meegaat naar de stad, of ze plannen heeft. Laat merken dat je geinteresseerd bent!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt, hoe durf je jezelf nog een 'vriendin' te noemen als je zoiets gedaan hebt. ![]() Ik hoop dat ze erachter komt dat jullie het gedaan hebben. Omdat ze dan: -Misschien hulp zoekt. -Weet wat voor 'vriendinnen' ze heeft en echte vrienden kan gaan zoeken. Een win-win situatie dus. Shame on you, dames. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En daarnaast, als ze zichzelf niet dagelijks snijd, zal ze ook niet altijd met wonden rondlopen. En daarnaast heb je genoeg plekken die niet zichtbaar zijn voor de buitenwereld. En waarom doet haar leeftijd ertoe?
||
Citaat:
En het mag dan in de topictitel staan, maar dat wil niet zeggen dat dat de enige manier is waarop ze zichzelf beschadigd. Het meerendeel van de mensen die zichzelf beschadigd doet dit op meer dan 1 manier. En nogmaals over de leeftijd. Zelfbeschadiging ontstaat juist vaak in het begin van de pubertijd.
||
![]() |
Citaat:
Dat zou ook nog kunnen, maar aan de toon waarop het geschreven was merkte ik dat ze het niet verzon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. ze haalt niet zo'n goede punten 2. ze vergelijkt zich met mij (ik ben een van de twee vriendinnen die dit heeft geschreven) 3. er is een soort strijd tussen ons, die de laatste tijd niet zo gunstig voor haar uitpakte... We hebben haar dagboek gelezen omdat: 1. ik heb een onbeheersbare nieuwsgierigheid 2. ze deed al een tijdje erg geheimzinnig over haar dagboek 3. we hadden het vermoeden dat ze niet helemaal happy was |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En lieg jij niet tegen je vriendin dan? Je verwijt haar iets wat je zelf net zo goed doet (jij liegt ook, of verzwijgt iig iets, wat ik min of meer hetzelfde vind in dit geval). |
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Ze gaf het toch niet toe? Waarom zou ze dan voordoen hoe je jezelf in je rug moet snijden, om zichzelf 'verdacht' te maken over iets wat ze ontkent? -------------------------------------------------------------------------------- weet ik ook niet, maar ze laat graag zien dat ze "oversoepelig" zoals ze dat noemt is, misschien zag ze dat weer als even laten zien hoe goed ze dat toch kon... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben van mening dat dat hetzelfde is namelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
vind het ook beetje vaag verhaal eigenlijk...
Je gaat niet je ''beste'' vriendin haar dagboek lezen. Tuurlijk zou ze kwaad worden idd als ze er achter komt wat jullie hebben gelezen.. Maar jullie waren bij haar thuis ofzo, en hebben toen haar dagboek ingezien? En voor mijn gevoel ben je nu net zo fout bezig als haar.. Kan me eigenlijk ook weinig voorstellen... dat ze het voordoet hoe ''makkelijk'' het is in jezelf te gaan snijden op je rug.. Maargoed ja gewoon af en toe wat meer aandacht extra geven, maargoed feit blijft, als zij volhoudt dat er niks is, wat betreft dat pijnigen, dan heeft het geen zin om daar over door te gaan blijven hameren, dat werkt alleen maar averechts..
||
![]() |
Citaat:
Zit wat in hč (mits ze binnenkort jarig is dan) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeg het me ineens af... |
![]() |
|