Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Staat een gozer in 't cafe waar ik toevallig eens beslis naar toe te gaan want normaal ga ik nooooooooit naar dat refocafe...(sorry ff voor de duidelijkheid.....alle gereformeerde gassies van onder de 16 tot 25 zitten daar) anyway sta ik daar gezelli met me vriendin en haar broer te praten begint er ineens eentje enorm hard in me oor te loeien.....en als ik zeg loeien.....dan bedoel ik ook loeien.....je weet wel....zoals een kou MOEHHHHHHHHHH (maar dan een koe die een trap in zijn uiers krijg....zo klonk ie)
Ik: Gaat het echt wel helemaal goed met je? Hij: MOEHHHHHHHHHHHHHHHH (nog een keer ![]() Ik: Niet dus ![]() Hihi meer lol kon ik niet hebben toen die avond ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We met een jeugdclub op kamp en toen liep hij de hele tijd tegen met te klieren. Ik werd hem echt helemaal zat ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ow ja, nog eentje, zo'n heeeele enge "nigga"-dealer van minstens 40:"Woooow, jij hebt mooie borsten!!"
En nog zo eentje uit die buurten, zat ie naar m'n reet te kijken,:"Mooie tassen!" (als in : zakken) En een keertje op de markt, 2 jaar geleden, 's avonds door 2 jongens, zogenaamd broers, alwéér buitenlanders... Zegt de ene:"Ah, Marilyn Manson!! (had ik een vest van aan) My brother is a big fan of Marilyn Manson!" Oh God, dat was dus zo vreselijk gelogen! Ik had die eikel die mij zgn. leuk vond ook nog m'n nummer gegeven, belde hij me op, of ik mee ging naar zo'n trance-tent. ik zo van "Nee, ik ga niet zomaar afspreken". Zegt hij "But Denise, I love you!!" Braaaaaaaaaak!! Die gast heb ik gelukkig ook nooit meer gezien. En een keertje in de C&A, door een ehm...buitenlander, helemaal stralend:"Alles goed? je hebt hele mooie ogen!" Jahaaaa, dat wéét ik!! ![]() En nog eentje dan (leuk topic!!) Opeens stonden al mijn vriendinnen tijdens het uitgaan met een glas drinken in hun handen, geven ze mij er ook eentje. "Hee Deen, bedankt hè? Dat hebben we van die jongen daar, die vindt jou leuk!" En ik kreeg een keertje een pindanootje van een jongen, als aandenken. Dat was wél leuk. Ok, nu hou ik op. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat er nou precies onder 'versieren' wordt verstaan.
Want ik heb ook vaak zat dat ik op straat loop en dat er (idd meestal buitenlanders) iemand zegt: "Wow wat een mooie borsten" of "heey meisje, alles goed, mag ik je telefoonnummer". Maar dat kan ik niet als serieuze versierpoging opvatten ![]() En een keer was ik op de kermis, stond ik met een hele groep van mijn klas, 's avonds, bij de botsauto's. We waren met zijn 17 de stad onveilig aan het maken.. ![]() Nou sorry, maar het enige dat ik dan kan is dubbel liggen, en hij bleek het nog te menen ook ![]() Nja dat soort dingen maak ik nogal vaak mee ![]() ![]() ![]() Wat ik ook vaak heb is dat mensen mij gewoon toevoegen op MSN, van het forum, of mensen die alleen maar kijken op het forum, of mensen die viavia mijn foto hebben gehad. En het eerste dat ze dan vragen is: "Heb je een vriend".. Of ze vragen dat niet eens en beginnen meteen met verkondigen dat ze een goede vriend voor me zouden zijn enzow.. Naja van dat soort dingen, maar dat versta ik niet onder versieren, dat vind ik meer jezelf belachelijk maken ofzow. Echt versieren vind ik een praatje met iemand gaan maken, een drankje aanbieden, soms inderdaad in combinatie met de meest vreselijke openingszin ![]() ![]() Baai Koeskoes ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Owkee, snap je? ![]() Citaat:
![]() Nou ja, volgens een aantal mensen natuurlijk wel, maar ik vind mezelf niet bijzonder. |
![]() |
|
![]() |
In de metro:
"Meisje je woont toch in Slinge?" Nee "Oh nee het was in Charlois!" Nee "Nee nou weet ik het weer: het was in Zuidwijk!" NEE Of deze: "Meisje je lijkt op Jasmine" (ja die van aladin)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En Vampiria, jij bent dus echt wel een mooi meisje hoor, alleen jammer dat de foto niet zo heel scherp is en niet van dichterbij is genomen, maar toch mooi meisje hoor ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik was naar een of ander fout kutfeest meegegaan met een paar bekenden, daar kwamen twee meisjes naar me toe, eentje zei,
''ik vind je echt een lekker ding'' nadat ze me in mn reet had geknepen. Ik mompelde iets. Toen vroeg ze hoe ik heette, toen zei ik dat en toen kon ze mijn naam niet eens uitspreken. Toen begon ze allemaal andere vragen op me af te vuren en toen ben ik terwijl ze aan het praten was maar weggelopen. Vond ik wel een goeie move achteraf gezien ![]()
|
![]() |
Eh..
In de pit, bij een concert, me opeens vast pakken en dan met me dansen tussen allemaal pogo'ende mensjes..En achteraf tegen mijn vriend "ja ze is echt fantastisch, fantastisch, ja jij ook maar jou ken ik niet (mij wel dan? ![]() ![]() ![]() Maak niet zovaak versier pogingen mee, is vaker gewoon dat vrienden eh....betere vrienden met me willen worden ![]() Ja en een keer een smsje van een jongen die me leuk vond ![]()
||
Citaat:
maar heb ik het verkeerd of vinden jongens het wel leuk als er een meisje langsloopt en in hun kont knijpt en dan een knipoog geeft dan als jongens dat bij meisjes doen? |
![]() |
|
![]() |
hmm leuke topic dit
![]() Laatst op een of ander metalfeest. Sta ik flink te beuken in de moshpit. Springt er een meisje op mijn rug en begint me op mijn kont te slaan, net alsof ik een paard was ![]() Mijn broertje heeft nogal wat vette acties bij vrouwen gemaakt. De enige die me nu te binnen schiet. Hij: zeg ben jij niet toevallig ooit met een raket meegeweest? zij: eh nee hij: mooi dan hebben we al 1 ding gemeen ![]() Vond ik ook wel stijl. Mijn broertje en ik zijn beiden heel lang en lijken blijkbaar wel op elkaar, dus dat wordt altijd als versiertruc gebruikt door vrouwen. Na de 3e keer op een avond wordt zoiets irritant en wijs je een ander aan en zeg je dat dat je broer is. Dat ze daar maar mee moet gaan kletsen. Beetje vrienden helpen.
|
tot nu toe zijnet altijd weer die buitenlanders in de trein geweest die van die achterlijk foute versieropmerkingen maken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() owjah en dees niet van iemand in de trein ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja, k ging dus afgelopen zaterdag uit (eindelijk) naar een een of ander vaag feest. Ik dacht: nou na die "schuim" versiertruc heb ik alles wel gehad. Niet dus!!
Komt er zo'n sukkel op me af, zegtie: mijn vrienden zeggen dat ik nogal knap ben, en daar hoort een knappe vriendin bij duss... wat dagt je ervan?? Mijn reactie: ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welke is de beste? (Wat is de droom?) Vogelvrij | 9 | 22-09-2003 19:39 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is de boete van 5 gram of minder bij minderjarigen? Verwijderd | 14 | 01-05-2003 17:10 | |
De Kantine |
Wat is de meest beschamende foto die er ooit van jou is gemaakt? Pluche | 49 | 01-03-2003 16:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
wat is de boodschap die wij moeten zien misspretty | 3 | 09-12-2001 11:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wat is de verwachtingswaarde bij ... koelkastje | 7 | 15-04-2001 11:32 |