Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2007, 21:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En we gaan weer door

Deel 67
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 08-08-2007, 22:30
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Overmorgen zie ik hem weer en daarom ben ik blij.
__________________
To eu zčn
Oud 08-08-2007, 22:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@ireth69, ik vertrouw mensen vrij makkelijk, maar geloof me, hij heeft genoeg gedaan om me te laten twijfelen.. ik heb niet voor niks geen contact meer..

ot: hij belde en hij was lief en en en.. waarom is ie nou niet hier
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-08-2007, 23:03
Verwijderd
morgen samen naar amsterdam en utrecht, jeej!
Oud 09-08-2007, 00:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm voel me niet zo goed en mis hem toch wel. Maar mis ook 'het' wel; misschien toch ergens de bevestiging, de aandacht van een jongen .
Doe ik niks mee, ik ga slapen, maar toch stom.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-08-2007, 01:24
Verwijderd
Het gaat fantastisch.

Op een ex-met-vriendin-maar-teveel-neigingen-tot-vreemdgaan na dan Maar ik heb hem keurig de hele avond ontlopen
Oud 09-08-2007, 06:30
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Woehhh, na belachelijk veel smsjes hebben we een date <33
Beetje jammer dat we elkaar eerst twee weken niet kunnen zien, vervloekte kampeertripjes/lowlands..
Oud 09-08-2007, 07:14
neardo
neardo is offline
Ik wil ook wel weer een relationeel gebied, potdikkeme.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 09-08-2007, 07:52
Verwijderd
@ Ireth69; naar Koutouloufari, Kreta

Oeh, nog 23 uurtjes en ik heb er zin an! Lekker op mn luie reet liggen samen met hem, hmm!
Oud 09-08-2007, 08:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-08-2007 @ 08:52 :
@ Ireth69; naar Koutouloufari, Kreta

Oeh, nog 23 uurtjes en ik heb er zin an! Lekker op mn luie reet liggen samen met hem, hmm!
ik wens je heel erg veel plezier
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-08-2007, 09:21
Ireth69
Ireth69 is offline
Haha ws is ze nu allang weg
Oud 09-08-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ireth69 schreef op 09-08-2007 @ 10:21 :
Haha ws is ze nu allang weg
nee hoor Net naar de kapper geweest en nu op mn moeder wachten die me met koffer en al naar het station brengt

@ Dott; dank je wel!
Oud 09-08-2007, 10:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
we zijn terug van onze vakantie, en het was fijn om steeds bij hem te zijn, samen uit te slapen, en nergens heen te hoeven.
en ik vind het fijn hoe hij voor me klaar staat en voel me schuldig dat ik hem steeds nodig heb, terwijl hij niks kan doen.
Oud 09-08-2007, 11:10
Verwijderd
Haha volgens mij haalt hij zich heel wat in zijn hoofd, maar ik wil verder ook helemaal niets van hem.
Oud 09-08-2007, 11:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
neardo schreef op 09-08-2007 @ 08:14 :
Ik wil ook wel weer een relationeel gebied, potdikkeme.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-08-2007, 11:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik zie m straks weer! En morgen op vakantie met vriendinnen en daar heb ik zoooo'n zin in! Ja het gaat echt heel erg goed met me
Oud 09-08-2007, 12:10
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik zie 'm vrijdagochtend weer . En blijf een heel weekeind, rawrrr.
Oud 09-08-2007, 12:12
__
Avatar van __
__ is offline
vandaag is t een week aan! nee haha we rekenen gewoon door, morgen 21 maanden samen.. het was denk ik wel even goed dat t 3 weken uit was, ondanks dat we nu nog steeds regelmatig ruzieën (dat hoort gewoon bij ons denk ik, en echt erg is t denk ik ook niet echt) gaat t wel stukken beter. en ik slaap bijna geen nacht alleen en dat vind ik wel fijn. maar hoe leuk t ook is om vaker bij hem te zijn dan normaal, mijn 5 vriendinnen waar ik normaal t meest mee omga mogen nu echt wel weer terugkomen want ik voel me een beetje afhankelijk van mn vriendje nu aangezien ik verder vrij weinig te doen heb maar goed nog 3 dagen!
Ads door Google
Oud 09-08-2007, 12:17
Verwijderd
Moah, ik mis het knuffelen en liefdoen enzo wel, maar ja. Eerst dat gezeik met mn ex maar afsluiten, maar dan moet hij niet zo laf zijn en me ontlopen.
Oud 09-08-2007, 13:10
Verwijderd
ohh hij is leuk en het gaat zo leuk en brrr wat een vervelende situatie
Oud 09-08-2007, 13:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik ben volgens mij nog nooit zo lang blij geweest dat ik vrijgezel ben. releeeeekst.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-08-2007, 15:52
Verwijderd
Samen uitgeslapen, daarna samen onder de douche waar hij mijn haren ging wassen en lekker knuffelen.En toen lekker weer in bed gekropen en nog meer geknuffeld en gevreeën en ik kreeg nog ontbijt op bed ook! Beetje jammer dat ik daarna moest werken, maar vooruit dan maar
Oud 09-08-2007, 15:54
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hij mag nu veel thuis werken yeeey <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 09-08-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 09-08-2007 @ 16:52 :
Samen uitgeslapen, daarna samen onder de douche waar hij mijn haren ging wassen en lekker knuffelen.En toen lekker weer in bed gekropen en nog meer geknuffeld en gevreeën en ik kreeg nog ontbijt op bed ook! Beetje jammer dat ik daarna moest werken, maar vooruit dan maar
Awww

OT: Waarschijnlijk kan ik volgende week met hem afspreken, jeej. Alleen moet ik me natuurlijk niet teveel in mijn hoofd halen, anders voel ik me weer zo teleurgesteld als hij me uiteindelijk toch niet leuk vind
Oud 09-08-2007, 16:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Morgen op vakantie met een vriendinnetje! Jeej! Echt dik veel zin in Kan ik alles gewoon ff van me af schuiven

Gisteravond en vanochtend waren overigens super gezellig, samen anderhalve fles wijn soldaat gemaakt, heerlijk gedanst in de huiskamer en Step Up (met Tatum Channing! Of is het andersom? ) is geweldig. Hij is hot!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 09-08-2007, 16:23
R
Avatar van R
R is offline
Oud 09-08-2007, 17:04
Verwijderd
Oh het gaat zo slecht en oh ik wil alles wat ermee te maken heeft het liefst nu meteen van de aardbodem laten verdwijnen. Maar omdat dat geen realistische optie is, weet ik nu echt niet meer waar ik het moet zoeken
Oud 09-08-2007, 17:14
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
I C U schreef op 09-08-2007 @ 17:15 :
en Step Up (met Tatum Channing! Of is het andersom? ) is geweldig. Hij is hot!
ja het is andersom Tatum Channing maakt die film leuk <3
Oud 09-08-2007, 17:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
R schreef op 09-08-2007 @ 17:23 :
jij hebt toch echt al 5 jaar een relatie ofzo?
Oud 09-08-2007, 17:20
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
neardo schreef op 09-08-2007 @ 08:14 :
Ik wil ook wel weer een relationeel gebied, potdikkeme.
Oud 09-08-2007, 17:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
oeh oeh ik ben volgend week jarig en nou zit hij me al helemaal lekker te maken dat hij een fantastisch cadeau voor me heeft gekocht

Ha en weer weekend. Weer wennen aan werken is slópend. Hopelijk nu even bijtanken en even meer tijd voor elkaar (en ik niet chag of moe, yay) dus leuke dingen doen

(Waar blijft hij nou met de pizza's, ik heb hong-er!)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-08-2007, 17:56
Verwijderd
Hij is gisterenmiddag Eindelijk terug gekomen van vakantie.
En dat hebben we gevierd
En vandaag ging hij mee naar het postkantoor. Want ik moest de pakjes vasthouden en hij hield de paraplu vast. Want ik en de pakjes mochten natuurlijk niet natworden. Dat het postkantoor aan de overkant van mijn huis is doet er natuurlijl niet toe..
Ik vind hem lief <3
Oud 09-08-2007, 18:11
Verwijderd
hmm erg raar..

hij is sinds gisteren in t buitenland..te llang om uit te legger maar kan em dus niet bereiken.

Woensdag stuurde ik eerst dat ik t niet meer wist en dat ik het niet meer zag zitten. Wilde dat hij ff goed nadacht over ons zodat we t er vrijdag ff over kunnen hebben.

Gisteren gesuurd dat ik em mis, hem niet kwijt wil en echt van em begin te houden, maar dat k het gewoon niet meer weet.

Vandaag wil ik em sturen dat ik van hem hou, hem niet kwijt wil en dattie naar me toemoet komen om me ff te laten sippen en me te knuffelen....

damn wazig
Oud 09-08-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 09-08-2007 @ 16:52 :
Samen uitgeslapen, daarna samen onder de douche waar hij mijn haren ging wassen en lekker knuffelen.En toen lekker weer in bed gekropen en nog meer geknuffeld en gevreeën en ik kreeg nog ontbijt op bed ook! Beetje jammer dat ik daarna moest werken, maar vooruit dan maar
echt zo schattig..
Oud 09-08-2007, 19:43
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
Crimson schreef op 09-08-2007 @ 18:17 :
jij hebt toch echt al 5 jaar een relatie ofzo?
klopt
Oud 09-08-2007, 19:46
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Citaat:
neardo schreef op 09-08-2007 @ 08:14 :
Ik wil ook wel weer een relationeel gebied, potdikkeme.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Ads door Google
Oud 09-08-2007, 20:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik blijf hem missen, gelukkig weet ik dat hij mij ook mist.. maar hij werkt deze week gewoon 47 uur waardoor we weinig tijd hebben om uberhaupt contact te hebben.. ik zie mn vrienden erg weinig omdat dat nog te veel energie van me vraagt.. ik slaap gemiddeld nog zo'n 6 uur per dag extra bovenop mn nachtrust voor zo ver aanwezig

anyway, zaterdag zijn we alweer een maand bij elkaar tijd gaat erg snel.. zondag zie ik hem waarsch weer ik hoop dat ie dan of zaterdag nacht al komt of zondagnacht kan blijven.. soms is lange afstand best rot
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 20:23.
Oud 09-08-2007, 20:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Erg in de war.
Waarom kon hij niet gewoon z'n mond houden. Dit kan ik echt niet gebruiken nu.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-08-2007, 20:51
Verwijderd
Ik weet het niet. Misschien lijd ik wel aan de symptonen, ik word sjagrijnig als ik hem een week niet zie, tijd gaat snel voorbij als we samen zijn en ik vind de kleine aanrakingen alleen maar fijn.
Aan de andere kant is hij fysiek helemaal niet mijn type en ben ik bang dat ik dingen zie die er helemaal niet zijn. En ik ben niet zo'n held om er verder in te gaan.

Verder ben ik hartstikke boos op mijn beste vriendin maar zij begrijpt niet waarom dus zit ik vast in een woedecocon. Dit maakt alles stom
Oud 09-08-2007, 20:51
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ik had de afgelopen jaren meer moeten oefenen op dat hele "initiatief" gebeuren.
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Oud 09-08-2007, 22:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-08-2007 @ 21:26 :
Erg in de war.
Waarom kon hij niet gewoon z'n mond houden. Dit kan ik echt niet gebruiken nu.
afkappen dan
__________________
To eu zčn
Oud 09-08-2007, 22:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-08-2007 @ 21:26 :
Erg in de war.
Waarom kon hij niet gewoon z'n mond houden. Dit kan ik echt niet gebruiken nu.
wat was/is er dan?? als ik vragen mag??
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-08-2007, 22:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Myuki schreef op 09-08-2007 @ 23:42 :
afkappen dan
Doe ik ook wel, maar door dit merk ik dat het toch nog dieper zit dan ik dacht. Eigenlijk ben ik nooit gestopt met aan hem te denken, hij heeft nog steeds een (klein) plekje in m'n hart. Het is raar om dat te beseffen en ik voel me er nogal stom door.
Na alles wat hij heeft gedaan en alle keren dat ik hem een hufter heb genoemd en pure walging voor hem voelde zou het toch over moeten zijn, maar dat is het niet. En ik weet niet goed waarom.

edit voor Dott: 1 en 2
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 22:59.
Oud 10-08-2007, 00:15
vedetje
vedetje is offline
hehe, gisterennacht belde hij me wakker

'ben je aan het dromen? wel beeld je dan in dat je aan het dromen bent, wat zou je dan zeggen?'

en ik 'hé, zie je die roze olifant daar?'

haha, zo leuk hem zo superverliefd te zien

De zorgen heb ik achter me gelaten, de toekomst kan ik toch niet voorspellen en voorlopig kan ik toch niets eraan doen.
Als hij het kan opbrengen voor mij, dan moet ik daar maar vertrouwen in hebben...
ik voel me weer beter, relext zo
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 10-08-2007, 06:59
Verwijderd
hmm hij is weer in NL, want zn telefoon gaat weer over. Dan heeft hij dus al zeker mn berichtjes gehad. Maja hij neemt niet op..Is hij al aan t slapen of hoort hij zn telefoon niet?

Ik zie 4 opties, hoe hij zal reageren:

1. hij praat gewoon niet meer met me
2. hij zegt tegen me dattie geen zin heeft in deze shit en dat we dr idd maar mee moeten kappen.
3. Hij laat me praten en we blijven bij elkaar
4. hij laat me praten en we gaan toch uit elkaar.

Op t moment wil ik em gewoon knuffelen enzo.. maja misschien wel zwakheid omdat ik em mis..
Oud 10-08-2007, 07:24
Verwijderd
Ugh, naar gedroomd. gedroomd dat hij met allemaal meisjes zoende en seks had en tegen mij zei dat ik niet moest zeuren, ik was leuk voor de seks ja, maar dat waren andere vrouwen toch ook?
En het erge is, hij mag nog met andere vrouwen ook. Tis niet dat we weer samen zijn ofzo, maar voor mijn gevoel, als ie het wil proberen met mij of iets aan t opbouwen is, dan ga je toch niet iets met andere vrouwen doen?

Nou ja, gister daar geslapen en samen gedoucht en geknuffeld en elkaar gewassen <3 hij was lief, aanhankelijk, zoende míj.
Zaterdag samen weg, wordt vast ook leuk. Ik moet niet zo moeilijk doen en genieten van de leuke momenten. Mijn gezeur heeft het er nooit beter op gemaakt
Oud 10-08-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 10-08-2007 @ 08:24 :
Ugh, naar gedroomd. gedroomd dat hij met allemaal meisjes zoende en seks had en tegen mij zei dat ik niet moest zeuren, ik was leuk voor de seks ja, maar dat waren andere vrouwen toch ook?
En het erge is, hij mag nog met andere vrouwen ook. Tis niet dat we weer samen zijn ofzo, maar voor mijn gevoel, als ie het wil proberen met mij of iets aan t opbouwen is, dan ga je toch niet iets met andere vrouwen doen?

Nou ja, gister daar geslapen en samen gedoucht en geknuffeld en elkaar gewassen <3 hij was lief, aanhankelijk, zoende míj.
Zaterdag samen weg, wordt vast ook leuk. Ik moet niet zo moeilijk doen en genieten van de leuke momenten. Mijn gezeur heeft het er nooit beter op gemaakt
Volgens mij maak jij jezelf het nog moeilijker dan ik Maar goed, ik snap wel dat je alles op alles wilt zetten om het te laten werken. Of te proberen iig.

Hmm zie hem straks weer en hoewel ik me eigenlijk belachelijk goed voel de hele tijd, ben ik toch zenuwachtig om hem te zien. Geen idee. Ik snap het nog niet helemaal. Maar vooralsnog lijkt het helemaal niet onmogelijk om vrienden te blijven. (Ben bang dat dat moeilijker gaat worden als we gaan daten met anderen Maar dat is de eerste maand toch niet zo). Zou fijn zijn, want we zíjn al zulke goede vrienden. Alleen zo'n gedoe om al dat knuffelen en seks af te leren.

Het zou heel wat gemakkelijker zijn als je poef van relatie naar friends-with-benefits kunt gaan Maar volgens mij maken we het ons dáár wel echt moeilijk mee, dus dat doen we maar niet. We houden het wel bij samen sporten....
Oud 10-08-2007, 11:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-08-2007 @ 23:55 :
Doe ik ook wel, maar door dit merk ik dat het toch nog dieper zit dan ik dacht. Eigenlijk ben ik nooit gestopt met aan hem te denken, hij heeft nog steeds een (klein) plekje in m'n hart. Het is raar om dat te beseffen en ik voel me er nogal stom door.
Na alles wat hij heeft gedaan en alle keren dat ik hem een hufter heb genoemd en pure walging voor hem voelde zou het toch over moeten zijn, maar dat is het niet. En ik weet niet goed waarom.

edit voor Dott: 1 en 2
okeej, sorry meestal lees ik de hele topics, maar ik onthoud niet ales wat ik lees

ot: hij komt misschien zondag niet *huil* dan duurt het nog minimaal een week voor ik hem zie.. zucht..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 11:18.
Oud 10-08-2007, 12:30
Estar
Estar is offline
Te rustig, wat bij mij meestal stilte voor de storm betekend
Oud 10-08-2007, 13:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Samen klussen schept een band
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69
Verwijderd
497 06-09-2007 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.