![]() |
|
Met gebrek aan veel goede bands op lowlands, ben ik maar eens gaan snuffelen tussen de bands die *wel* komen en die ik nog niet kende.
Daar tussen ontdekte ik TRUSTcompany (bestonden al eerder onder de naam 41down). Binnenkort (23/7) komt de CD uit 'The Lonely Position of Neutral' - en ik heb 'm stiekem al gedownload ![]() Ze staan op Lowlands en Pukkelpop en doen het voorprogramma van KoRn. ![]() Ze zijn niet bijster origineel ofzo, maar klinken wel gewoon goed. Hoe klinken ze dan? Nu-metal, melodieus. (en hier volgen de vergelijkingen ![]() Beetje Deftones maar dan zachter (minder geschreeuw), soms heeft het iets weg van Linkin Park (zonder rapper). Verwacht niet iets origineels! Download tips: De single; Downfall Figure 8 Drop To Zero Finally Running From Me (zou overigens niet KaZaa of iets dergelijks gebruiken; zijn een hoop fake files - Downfall is daar wel in elk geval te vinden. Voor de rest raad ik irc aan) Ik ga ze zeker wel ff een bezoekje brengen op Lowlands. Uw mening? Officiele website
Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 20:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ze zijn zeker goed ken ze namelijk al heel lang als je op www.shoutweb.com rondsnuffolt kom je af en toe van die bandjes tegen die ook op lowlands staan zo ken ik sparta ook
||
Citaat:
41 down, ik heb een half jaar geleden x die cd gefikt van loneley position of neutral (toen 9 nummers) en ik ben er niet van onder de indruk eigenlijk vind 41 down ook beter dan trustcompany (de naam)
|
yah, ik heb em maar gehaald, ik vind em nogsteeds leuk
standaard of niet, leuke liedjes zjn het wel de stem van de zanger doet me een beetje denken aan die van Rufio
|
Ik wil m'n foto posten met 3 leden van TRUSTco maar m'n scanner doet het niet en ik weet niet wanneer ie gefixt wordt tralala
![]() Ik had gisteren m'n TRUSTco shirt aan op Appelpop en werd gewoon een paar keer aangesproken 'jah zijn tof' en 'heej ben jij naar korn geweest' ![]() Verder heb ik geen toevoeging behalve dat ik de CD maar origineel heb gekocht nadat ik Jason had gezegd dat ik 'm gebrand had, maar 'm toch binnenkort origineel zou gaan kopen - want ik moet natuurlijk wel m'n belofte nakomen ![]() ![]()
|
Ik zal die 1e van 41 down eens tevoorschijn halen deze week, checken of die beetje cool is.
Ik blijf het standaardmuziek vinden, maar goed, omdat voorprogramma van Korn is, krijgt het een meer intensievere luisterbeurt en dan ontdek je vaak wel dingen die je aanspreken, als het beetje in zelfde straatje ligt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat zijn leuke mp3's??? Daughter of Darkness | 19 | 21-08-2002 03:41 | |
Muziek |
Waarom zuigt het hier vandaag zo 86dagreed | 77 | 20-08-2002 19:40 | |
Muziek |