Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2002, 23:34
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
ik zou me dus aanmelden, en nou zgetie dat mn w8woord niet klopt, en t is toch echt de goeie, volgens mij heeft iemand gekut ofzo, ik wil hem graag trug want hier staan heeel veel msn personen in, weet iemand de mail van hotmail, wnat ik kan hem nerges vinde, en de geheime vraag weet ik niet meer, want toen had ik maar iets ingetikt... of weet iemand een goede hacker?
Oud 22-07-2002, 23:53
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
Je weet 't antwoord op je geheime vraag niet, dan ben je je account kwijt. En wat betreft: 'weet iemand een goede hacker'
Daar doen we hier niet aan (illegaal)
Conclusie: SLOT!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 00:08
Tha Wheeliemaster
godverdomme ik word schietziek ervan, weet iemand t mail adres,??? want die ken ik nerges vinde
Oud 23-07-2002, 01:20
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
godverdomme ik word schietziek ervan, weet iemand t mail adres,??? want die ken ik nerges vinde
't heeft toch geen zin om te mailen, ze gaan echt niet voor je kijken wat de pass is en die aan je geven.

zou wel érg makkelijk zijn.

Face it, je bent je account kwijt.
Oud 23-07-2002, 11:55
NightmareZ
NightmareZ is offline
ja je account is WEG
maak maa reen nieuwe
want volgens mij ben je gehackt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:03
Verwijderd
Dat ken ik. Het hotmailadres van onze schoolkrant was ook niet in te komen...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:45
mixtape
mixtape is offline
>>> Je wachtwoord opvragen als je niet over een geheime vraag beschikt
1. Stuur een e-mailbericht met een verzoek om hulp met je wachtwoord naar:
*knip*
2. Typ het volgende in het vak onderwerp:
INFO VOOR WACHTWOORDVERIFICATIE BIJGESLOTEN
3. Geef de volgende informatie door:
- Naam (voornaam en achternaam)
- Aanmeldingsnaam
- Geboortedatum
- Land/regio
- Provincie
- Postcode
- Een benadering van de datum waarop je je voor het laatst met succes hebt aangemeld of een benadering van de datum waarop je de account hebt geregistreerd
Als je alle gevraagde informatie correct doorgeeft, stelt Hotmail je wachtwoord opnieuw in. Dit wachtwoord wordt per e-mailbericht naar het adres gestuurd vanwaar jij je aanvraag hebt gestuurd. Wijzig zodra je weer bij je account kunt meteen je wachtwoord en je geheime vraag.

(heb ik ook achter moeten komen door te mailen via de msn site; staat nergens vermeld )

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:
>>> Je wachtwoord opvragen als je niet over een geheime vraag beschikt
1. Stuur een e-mailbericht met een verzoek om hulp met je wachtwoord naar:
*knip*
2. Typ het volgende in het vak onderwerp:
INFO VOOR WACHTWOORDVERIFICATIE BIJGESLOTEN
3. Geef de volgende informatie door:
- Naam (voornaam en achternaam)
- Aanmeldingsnaam
- Geboortedatum
- Land/regio
- Provincie
- Postcode
- Een benadering van de datum waarop je je voor het laatst met succes hebt aangemeld of een benadering van de datum waarop je de account hebt geregistreerd
Als je alle gevraagde informatie correct doorgeeft, stelt Hotmail je wachtwoord opnieuw in. Dit wachtwoord wordt per e-mailbericht naar het adres gestuurd vanwaar jij je aanvraag hebt gestuurd. Wijzig zodra je weer bij je account kunt meteen je wachtwoord en je geheime vraag.

(heb ik ook achter moeten komen door te mailen via de msn site; staat nergens vermeld )
LOL, dit is zo fake.

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:42
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
spawn again schreef:

LOL, dit is zo fake.
Lul niet man, ik heb toch echt op deze manier weer kunnen inloggen.

Ik had een mailtje verstuurd naar msn feedback om te vragen waar ik heen moest mailen om m'n password terug te krijgen als ik m'n geheime vraag ook niet meer wist. Ik had dit namelijk in het verleden ook al gedaan maar ik wist het betreffende email adres niet meer.
Dit is niet fake, het is me al 2x op deze wijze gelukt.

Als je dacht dat ik zo'n dom k*tje was die al die msn/hotmail forwards fakes/hoaxes gelooft dan heb je het mis. Ik heb dit zelf terug gekregen van msn nadat ik een mail naar hun had gestuurd.

*heeft pissed off bui, sorry*
Oud 23-07-2002, 16:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:

Bullshit. Dit is gewoon weer een scam om aan passwords te komen. Hoop dat een med snel dat adres verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:56
dystopia
dystopia is offline
En jij geeft je echte naam aan Hotmail/Microsoft? Lekker. Nou ik dus niet.

Als het waar is: Bron. Tot die tijd is het crap.
Oud 23-07-2002, 19:50
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Bullshit. Dit is gewoon weer een scam om aan passwords te komen. Hoop dat een med snel dat adres verwijderd.
Ik ben heus wel op de hoogte van al die fake mails die worden verstuurd om zo passwords te verkrijgen - heb het allemaal op bijv. astalavista gelezen. Dit is niet zo'n mailtje; dit mailtje is verstuurd door een medewerker van MSN/hotmail. Bovendien hoef je zelf geen password te geven, die veranderen zij voor je en krijg je toegestuurd en kan je dus meteen wijzigen!

Citaat:
dystopia schreef:
En jij geeft je echte naam aan Hotmail/Microsoft? Lekker. Nou ik dus niet.

Als het waar is: Bron. Tot die tijd is het crap.
Dat hoeft natuurlijk niet je echte naam te zijn. Gewoon de naam waar mee je je ooit bij hotmail hebt opgegeven, dus dat kan ook Jan Jansen zijn. Als jij daar je echte naam daar toen hebt ingevuld dan moet je die inderdaad geven (maar dat is dan je eigen fout) - dit om o.a. hiermee na te checken of de account daadwerkelijk van jou is.

Bron is er niet. Omdat MSN/Hotmail te beroerd is om die service aan te geven. Wel aangeven hoe je je password terug krijgt door de geheime vraag te beantwoorden maar niet aangeven hoe je 'm terug krijgt als je dat antwoord vergeten bent.

Maar goed. Ik kan het eigenlijk alleen maar bewijzen als de topic starter het probeert. Ik zal het stap voor stap uitleggen:

1. ga naar MSN.nl
2. ga naar help > je feedback
3. selecteer 'ik heb een vraag voor het msn-ondersteuningsteam
selecteer 'overige'
4. vraag waar je heen moet mailen om je password te krijgen als je zelfs het antwoord op de geheime vraag niet meer weet. schrijf ook wat je hier schreef (misschien gehackt, je had maar wat neergezet bij die vraag, weet het niet meer blabla)
(vul natuurlijk wel een email adres in waar je wel mail kunt ontvangen)
5. als het goed is krijg je binnen een paar dagen van 'MSN Hotmail Support'.

In dat mailtje staat hoe je je account moet reactiveren blahblah, maar ook dus wat ik al eerder vermeld had.

Je moet dus die vragen beantwoorden zodat ze zoveel mogelijk gegevens krijgen (die ze dan nakijken en die dan kloppen) om aan te tonen dat het adres van jou is. Vervolgens krijg je een mailtje met een nieuw door hun gewijzigd password en instructies hoe je dat password weer kan wijzigen.

Het gaat allemaal een beetje via een omweg, maar ik mag hier dat adres niet neer zetten (heb het adres nagecheckt waar ik antwoord van kreeg en dat eindigde op @microsoft.com - goede fakers hoor )

Ik hoop dat de topic starter het probeert (want zelfs als dit fake zou zijn, wat heb je te verliezen) en succes heeft. Als je het niet probeert ben je inderdaad je account kwijt. En als je het probeert kan ik tenminste bewijzen dat ik dit niet uit m'n duim zuig

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:24
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik dacht eigenlijk dat het onmogelijk was om hotmail te hacken... Nouja, dan heb ik het fout
Oud 23-07-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:

Ik had een mailtje verstuurd naar msn feedback om te vragen waar ik heen moest mailen om m'n password terug te krijgen als ik m'n geheime vraag ook niet meer wist. Ik had dit namelijk in het verleden ook al gedaan maar ik wist het betreffende email adres niet meer.
Dit is niet fake, het is me al 2x op deze wijze gelukt.

Als je dacht dat ik zo'n dom k*tje was die al die msn/hotmail forwards fakes/hoaxes gelooft dan heb je het mis. Ik heb dit zelf terug gekregen van msn nadat ik een mail naar hun had gestuurd.

*heeft pissed off bui, sorry*
Als 't echt zo is, wrom reageer je dan zo heftig?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
Ik dacht eigenlijk dat het onmogelijk was om hotmail te hacken... Nouja, dan heb ik het fout
Is 't ook.

Alleen sommige sturen hun spul naar zo'n adres en diegene vraagt dan het wachtwoord op.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:12
Tha Wheeliemaster
ejz dat ene is inderdaad waar, ik had al een mailtje gestuurd namelijk, en vandaag kreeg ik dit binnen van dat email adres die jij zei... duz het is wle waar
Oud 24-07-2002, 14:22
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
ejz dat ene is inderdaad waar, ik had al een mailtje gestuurd namelijk, en vandaag kreeg ik dit binnen van dat email adres die jij zei... duz het is wle waar
Mooi
En bedankt voor het proberen
Oud 24-07-2002, 14:24
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Als 't echt zo is, wrom reageer je dan zo heftig?
Zoals ik al zei, ik had een beetje een kut bui op dat moment.
En zo reageer ik weleens vaker als mensen me niet willen geloven als het wel waar is (en ik gelijk heb) hehe
Oud 24-07-2002, 14:59
Vinzz
Vinzz is offline
hoe dan ook het is je eigen schuld..... als je geen geheimevraag invul of een die niemand kan weten EN een wachtwoord wat in geen 1 woordenboek voorkomt (en geen naam is enzo) in heb gesteld dan kan niemand met je msn "kutten"

dus doe niet zo zielig en begin lekker overnieuw met je contact persoontjes (die je toch gebackedup heb want dat kan in die laatste msn versies.... of....? )
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:22
Tha Wheeliemaster
hoe bacup je die dingen? ik heb mn msn nu al weer trug, want ze hadden het passwoord opgetsuurd, zoals dinges zei, en mijn vorige w8woord was dikkedebiel en mijn vraag kon je niet achterkomen, ik denk dat het een fout is van hotmail. omdat die op die dag aan het updaten was ofzo, ik zou het anders niet weten
Oud 24-07-2002, 19:32
Vinzz
Vinzz is offline
gewoon bij msn .. boven bij die menuutjes

bestand -> contactlijst opslaan
file -> save contactlist
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:08
Tha Wheeliemaster
kej...thx
Reageren