Advertentie | |
|
![]() |
|
>>> Je wachtwoord opvragen als je niet over een geheime vraag beschikt
1. Stuur een e-mailbericht met een verzoek om hulp met je wachtwoord naar: *knip* 2. Typ het volgende in het vak onderwerp: INFO VOOR WACHTWOORDVERIFICATIE BIJGESLOTEN 3. Geef de volgende informatie door: - Naam (voornaam en achternaam) - Aanmeldingsnaam - Geboortedatum - Land/regio - Provincie - Postcode - Een benadering van de datum waarop je je voor het laatst met succes hebt aangemeld of een benadering van de datum waarop je de account hebt geregistreerd Als je alle gevraagde informatie correct doorgeeft, stelt Hotmail je wachtwoord opnieuw in. Dit wachtwoord wordt per e-mailbericht naar het adres gestuurd vanwaar jij je aanvraag hebt gestuurd. Wijzig zodra je weer bij je account kunt meteen je wachtwoord en je geheime vraag. (heb ik ook achter moeten komen door te mailen via de msn site; staat nergens vermeld ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 16:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 16:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had een mailtje verstuurd naar msn feedback om te vragen waar ik heen moest mailen om m'n password terug te krijgen als ik m'n geheime vraag ook niet meer wist. Ik had dit namelijk in het verleden ook al gedaan maar ik wist het betreffende email adres niet meer. Dit is niet fake, het is me al 2x op deze wijze gelukt. Als je dacht dat ik zo'n dom k*tje was die al die msn/hotmail forwards fakes/hoaxes gelooft dan heb je het mis. Ik heb dit zelf terug gekregen van msn nadat ik een mail naar hun had gestuurd. *heeft pissed off bui, sorry*
|
![]() |
En jij geeft je echte naam aan Hotmail/Microsoft? Lekker. Nou ik dus niet.
Als het waar is: Bron. Tot die tijd is het crap.
|||
Citaat:
Citaat:
Bron is er niet. Omdat MSN/Hotmail te beroerd is om die service aan te geven. Wel aangeven hoe je je password terug krijgt door de geheime vraag te beantwoorden maar niet aangeven hoe je 'm terug krijgt als je dat antwoord vergeten bent. Maar goed. Ik kan het eigenlijk alleen maar bewijzen als de topic starter het probeert. Ik zal het stap voor stap uitleggen: 1. ga naar MSN.nl 2. ga naar help > je feedback 3. selecteer 'ik heb een vraag voor het msn-ondersteuningsteam selecteer 'overige' 4. vraag waar je heen moet mailen om je password te krijgen als je zelfs het antwoord op de geheime vraag niet meer weet. schrijf ook wat je hier schreef (misschien gehackt, je had maar wat neergezet bij die vraag, weet het niet meer blabla) (vul natuurlijk wel een email adres in waar je wel mail kunt ontvangen) 5. als het goed is krijg je binnen een paar dagen van 'MSN Hotmail Support'. In dat mailtje staat hoe je je account moet reactiveren blahblah, maar ook dus wat ik al eerder vermeld had. Je moet dus die vragen beantwoorden zodat ze zoveel mogelijk gegevens krijgen (die ze dan nakijken en die dan kloppen) om aan te tonen dat het adres van jou is. Vervolgens krijg je een mailtje met een nieuw door hun gewijzigd password en instructies hoe je dat password weer kan wijzigen. Het gaat allemaal een beetje via een omweg, maar ik mag hier dat adres niet neer zetten ![]() ![]() Ik hoop dat de topic starter het probeert (want zelfs als dit fake zou zijn, wat heb je te verliezen) en succes heeft. Als je het niet probeert ben je inderdaad je account kwijt. En als je het probeert kan ik tenminste bewijzen dat ik dit niet uit m'n duim zuig ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 19:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoe dan ook het is je eigen schuld..... als je geen geheimevraag invul of een die niemand kan weten EN een wachtwoord wat in geen 1 woordenboek voorkomt (en geen naam is enzo) in heb gesteld dan kan niemand met je msn "kutten"
dus doe niet zo zielig en begin lekker overnieuw met je contact persoontjes (die je toch gebackedup heb want dat kan in die laatste msn versies.... of....? ) |
![]() |
|
![]() |
hoe bacup je die dingen? ik heb mn msn nu al weer trug, want ze hadden het passwoord opgetsuurd, zoals dinges zei, en mijn vorige w8woord was dikkedebiel
![]()
|
|