Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 17:17
mister miyaghi
mister miyaghi is offline
hallo allemaal.
iedereen zegt altijd dat anaal neuken pijnlijk is,maar dat valt toch wel mee als je glijmiddel gebruikt!?en voor de jongen is het dan toch ook lekkerder,omdat het een krappere doorgang is?wat vinden jullie er nou van?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:23
Kirk22
Kirk22 is offline
Probeer het eens uit. Zoek een meid die het wil en een homo die jou wil nemen...
Oud 25-07-2002, 17:26
Desp
Desp is offline
Ik zie dat meer als 'no entrance' eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:27
youriw
youriw is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Probeer het eens uit. Zoek een meid die het wil en een homo die jou wil nemen...

dat er al honderd topics over zijn kan je ook normaal zeggen ...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
we zien wel.
Oud 25-07-2002, 17:46
LM
LM is offline
Op een gegeven moment wordt het zelfs lekker.
Eerste paar keren heeft ze vaak veel pijn.
Oud 25-07-2002, 18:20
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Op een gegeven moment wordt het zelfs lekker.
Eerste paar keren heeft ze vaak veel pijn.
Nog even doorbijten schat na 10 keer wordt het echt lekkerder

Het lijkt me niks om me vriendin pijn te doen voor mijn eigen genot, dus ik begin er maar niet aan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:21
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
youriw schreef:

dat er al honderd topics over zijn kan je ook normaal zeggen ...
dat wilde ik er niet mee zeggen.
Oud 25-07-2002, 20:05
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
In_flames schreef:

Het lijkt me niks om me vriendin pijn te doen voor mijn eigen genot, dus ik begin er maar niet aan.
je heb gelijk.

ik heb 't zowiezo niet op stront...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:51
Lindansje
Lindansje is offline
hmm, voerger leek het me wel wat, tot mijn vriend per ongeluk in mijn anus schoot...

dat was zeer pijnlijk en sindsdien lijkt het me absoluut niets, het is voorlopig geen optie voor mij

maar misschien denk ik daar over een helel lange tijd wel anders over
Oud 26-07-2002, 06:18
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
hmm, voerger leek het me wel wat, tot mijn vriend per ongeluk in mijn anus schoot...
Zo hoort het dus niet

Met VEEEEEEL glijmiddel (geen speeksel!) en geduld lukt het wel! Maar om nou te zeggen dat ik er even veel van voel als vaginaal, nou, nee...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 08:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
De kringspier 'krampt' als het ware samen op het moment dat je daar wil binnendringen, en ja, dat kan best pijnlijk zijn. Als je goed stilhoud (en je vriendin kust/masseert/anderzins afleid) zal die spier na een korte tijd (30 seconden, een minuut) ontspannen. Dus *niet* gelijk beginnen met stoten, maar rustig wachten tot het ontspant.

Glijmiddel moet je zowieso gebruiken, maar de pijn word dus veroorzaakt door die 'kramp'.
Oud 26-07-2002, 16:56
verbal-violence
verbal-violence is offline
nou knul volgens mij benje net in pubertijd gearriveerd

je hebt zoveel vragen

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168204

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168221

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168316

Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:58
Verwijderd
nou je gaat 't nie geloe...maar me lief en ik hebbe 't geprobeerd... jezus wat hebbe wij een gekke week achter de rug zeg..magoed... ging nie or... kost veel te veel moeite..doen we nie aan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:31
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nou je gaat 't nie geloe...maar me lief en ik hebbe 't geprobeerd... jezus wat hebbe wij een gekke week achter de rug zeg..magoed... ging nie or... kost veel te veel moeite..doen we nie aan
*bij jou lukt het vast wel een keer, probeer anders eerst 5 vingers*
Oud 29-07-2002, 00:27
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
*evil grin*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:28
ruby soho
ruby soho is offline
btw, mij lijkt t echt niks...
heb t nog niet uitgeprobeert, en dat zal ook niet gaan gebeuren als t aan mij ligt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:28
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
In_flames schreef:

Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 14:52
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
btw, mij lijkt t echt niks...
heb t nog niet uitgeprobeert, en dat zal ook niet gaan gebeuren als t aan mij ligt
als je het niet probeert zal je het nooit weten. BTW, als je het niet hebt geprobeert, hoe kan je er dan een mening over hebben. De eerste keer vaginaal doet toch ook, meestal, pijn?
Oud 29-07-2002, 14:57
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

als je het niet probeert zal je het nooit weten. BTW, als je het niet hebt geprobeert, hoe kan je er dan een mening over hebben. De eerste keer vaginaal doet toch ook, meestal, pijn?
ik zeg toch het LIJKT me niks...
en nee dat viel heel erg mee, en is imo ook iets heel anders
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

flauw......
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 17:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

ik zeg toch het LIJKT me niks...
en nee dat viel heel erg mee, en is imo ook iets heel anders
Als het je niets lijkt heb je er in ieder geval een mening over, ook al is die mening voor anderen misschien niet zo duidelijk. Bij vaginaal contact zit je partner ook in jouw lichaam, dus in dat opzicht is anaal contact niet anders dan vaginaal contact. Waarom lijkt het je niets en wat maakt anaal contact volgens jou zo anders dan vaginaal contact?
Oud 29-07-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Als het je niets lijkt heb je er in ieder geval een mening over, ook al is die mening voor anderen misschien niet zo duidelijk. Bij vaginaal contact zit je partner ook in jouw lichaam, dus in dat opzicht is anaal contact niet anders dan vaginaal contact. Waarom lijkt het je niets en wat maakt anaal contact volgens jou zo anders dan vaginaal contact?
Anaal gaat via een eigenlijke uitgang. Dat maakt het voor veel mensen denk ik een onaantrekkelijk idee... Bovendien denk ik ook dat het eerder pijn doet...
Ik zie het ook niet echt zitten, gewoon om het feit dat er me volkomen geen genot aan lijkt zitten. Ik heb geen prostaat, wat moet ik er dan mee?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:54
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

oke misschien dat t heel kortzichtig klinkt, maar naar mijn mening is het nog steeds "ongewoon" (het een lul hoort in ee kut in niet in je aarsch verhaal ) kijk er zullen vast mensen zijn die er wel plezier in hebben, nouja leuk k zal ze er zeker ook niet raar aankijken ofzo,ieder zn ding, maar ik persoonlijk heb er geen behoefte aan... (het feit dat het me een stuk pijnlijker lijkt dan vaginaal contact en er dan ook nog eens geen genot aan beleven zal er ook iets mee te maken hebben misschien)waarom vinden de ene mensen poep en plas-sex wel geil en de ander niet (zonder er ervaring mee te hebben) dan is dat misschien een nog iets extremer en minder besproken onderwerp, maargoed om n voorbeeld te noemen dan maar
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 01:04
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Anaal gaat via een eigenlijke uitgang. Dat maakt het voor veel mensen denk ik een onaantrekkelijk idee... Bovendien denk ik ook dat het eerder pijn doet...
Ik zie het ook niet echt zitten, gewoon om het feit dat er me volkomen geen genot aan lijkt zitten. Ik heb geen prostaat, wat moet ik er dan mee?
Gaat vaginale sex dan niet via een uitgang soms? Uit d eene komt bruine stinkende smurrie, uit de andere rode stinkende smurrie. Enals je een beetje verstand van basishygiëne hebt (en ze ook toepast) blijft er van die zaken niets hangen.

Tip voor de V : Als je vriendje erg aandringt om het anaal te doen, waarom zeg je dan niet "misschien, als jij 't eerst probeert, jij voelt er toch meer van omdat je g-spot daar is", denk dat bij velen daarbij de zin over gaat....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:38
Verwijderd
Moooeeeewaaaaa Er zijn van die dingen die gewoon tegen mijn principes zijn --> Anaal neuken

Nee dat lijkt me echt helemaaaaaal niets
Ik hoef het ok niet te proberen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:56
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
je anus is een sluitspier daar moet je niets in gaan stoppen, daar moet juist wat uit.
anale sex vind ik smerig. bah.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:58
Verwijderd
Citaat:
cybergurlie17 schreef:
je anus is een sluitspier daar moet je niets in gaan stoppen, daar moet juist wat uit.
anale sex vind ik smerig. bah.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 09:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

oke misschien dat t heel kortzichtig klinkt, maar naar mijn mening is het nog steeds "ongewoon" (het een lul hoort in ee kut in niet in je aarsch verhaal ) kijk er zullen vast mensen zijn die er wel plezier in hebben, nouja leuk k zal ze er zeker ook niet raar aankijken ofzo,ieder zn ding, maar ik persoonlijk heb er geen behoefte aan... (het feit dat het me een stuk pijnlijker lijkt dan vaginaal contact en er dan ook nog eens geen genot aan beleven zal er ook iets mee te maken hebben misschien)waarom vinden de ene mensen poep en plas-sex wel geil en de ander niet (zonder er ervaring mee te hebben) dan is dat misschien een nog iets extremer en minder besproken onderwerp, maargoed om n voorbeeld te noemen dan maar
Dat kwam uit je vorige reply niet zo duidelijk naar voren, vandaar mijn vraag aan jou. Bedankt voor je toelichting. Wat mij betreft: ik geef zelf ook niet de voorkeur aan anaal contact, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat mijn penis vrij dik is als ik een erectie heb, waardoor ik bang ben dat het voor degene, waarmee ik anaal contact zou hebben, pijnlijk zou kunnen zijn.
Oud 30-07-2002, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:

Gaat vaginale sex dan niet via een uitgang soms? Uit d eene komt bruine stinkende smurrie, uit de andere rode stinkende smurrie. Enals je een beetje verstand van basishygiëne hebt (en ze ook toepast) blijft er van die zaken niets hangen.

Tip voor de V : Als je vriendje erg aandringt om het anaal te doen, waarom zeg je dan niet "misschien, als jij 't eerst probeert, jij voelt er toch meer van omdat je g-spot daar is", denk dat bij velen daarbij de zin over gaat....
Dat komt maar een keer per maand

...basishygiene toepassen... poets jij je endeldarm?!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:47
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Geen anaal contact voor mij. Mijn vriend vindt 't ook ongelooflijk walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 15:00
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Bij vaginaal contact zit je partner ook in jouw lichaam, dus in dat opzicht is anaal contact niet anders dan vaginaal contact...
...behalve dan dat het er niet op gemaakt is. Neemt niet weg dat het er voor gebruikt kan worden.
Oud 31-07-2002, 16:45
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

...behalve dan dat het er niet op gemaakt is. Neemt niet weg dat het er voor gebruikt kan worden.
Je mond is officieel ook niet bedoeld om geslachtsorganen mee te stimuleren. Ook je handen niet. Ik denk ook niet dat de evolutie had geplanned dat vrouwen dildo's en vibrators naar binnen zouden duwen of dat we condooms zouden gebruiken...
We doen op sexueel gebied zovéél dingen die de natuur niet zo bedoeld heeft. Als we netjes de natuur zouden volgen zouden we alleen neuken om voort te planten, alleen tijdens de vruchtbare perioden en alleen op z'n hondjes (wat dus eigenlijk ook op z'n mensjes is...).

Het hele argument dat 'die uitgang niet bedoeld is om te gebruiken voor seks) vind ik een beetje achterhaalde stelling, aangezien we kwa seks tóch al alle 'wetten' van de natuur overtreden. (Wat volgens mij juist een van de eigenschappen is die ons 'mens' maakt in plaats van 'dier'.)
Oud 31-07-2002, 16:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
mister miyaghi schreef:
hallo allemaal.
iedereen zegt altijd dat anaal neuken pijnlijk is,maar dat valt toch wel mee als je glijmiddel gebruikt!?en voor de jongen is het dan toch ook lekkerder,omdat het een krappere doorgang is?wat vinden jullie er nou van?
Ik vind het niet zo zeer pijnlijk, maar vooral onprettig. Hoewel het wel spannend is, ik raakte op een gegeven moment toch opgewonden. Veel trainen denk ik, en steeds een groter voorwerp ofzo erin stoppen (= bijv. eerst een vinger, dan twee, dan een kleinere dildo en dan pas je lul)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten