Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij iedere singel heeft ze weer een nieuw imago. Eerst lief schoolmeisje, dan sm, dan zigeuner, dan punk.... JAAAA Britney is punk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar vanwaar telkens die grote letters, beetje geirriteerd?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze had zo'n punkshirt aan dus ja ik dacht effe dat ze punk was..maar dat is dus niet zo.. oke weer iets geleerd |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
hahaha zie je haar al in haar volgende clip met kisten , een versleten spijkerbroek, en een t-shirtje van cannibal corpse ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ze is niet meer dan een product( klinkt een beetje cru maar zo word het echt gezien bij van die majorlabels) van 1 of andere major, alles word geregiseerd en 20X geoefent zelfs de dingen die spotaan lijken, het klinkt aardig en het is leuk voor kleine meisjes die toch geen waarde hechte aan het muziekale aspect, dus wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je het best leuk mag vinden maar zeg alsjeblieft niet dat je het goed vind...... maar das mijn mening
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Welke clip bedoel je??!! Die meid werkt namelijk zo hard dat ze en 'overprotected darkchild remix' en ' boys remix' uitgebracht heeft met clip!!
Van die overprotected darkchild remix krijg ik echt een kick van dat dansje, zij is zo megacool. De nieuwe clip boys is een beetje anders dan op de cd maar wel heel apart met die rapper. En ach. dat imago, ik kan me wel voorstellen dat ze het zat isw voor meisjes te zingen die 7-8 jaar zijn en nu voor mee doelgroepen wilt performen. Je moet een beetje met haar meegroeien met haar imagos; Ik vond haar heel leuk als schoolmeisje maar in de videoclip Born to make you happy ziet ze er al meer ' sexy' uit (zo heb ik me haar laten knippen ) Toen de 2e cd, In oops i did it again vond ik haar vreselijk en in lucky helemaal, tot dat ze kwam met dont let me be the last to know echt megagoed. 3e cd: Slave 4 you is absoluut haar beste nummer en helemaal goed en nu in boys, echt megagoed ziet ze er gewoon uit en misschien zijn er mensen jaloers ofzo??? ze is nu gewoon in een heel goed punt in har carriere ook al zie ik haar meer als een performer en model dan als zangeres (ook al heeft ze best een mooi, aparte stem) haar shows zijn ook megagoed, ze kan dus echt wel dansen he?!! Ik krijg altijd zin om te dansen van haar en ik krijg echt een kick ik ga nu stoppen, dit is al weer veel te lang. xxx ![]()
|
Hmmm...
Ach ja: ze is echt een voorbeeld voor jonge meisjes he ![]() Ik bedoel: ze drinkt niet, heeft geen sex voor het huwelijk, ze rookt niet ![]() Kortom: Ik walg van haar ![]() Spear Britney
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
concertverslag van britney spears dikkezoen | 7 | 19-02-2006 02:30 | |
Muziek |
clip britney spears black pear! | 11 | 18-05-2004 00:08 | |
Muziek |
Nieuwe Clip Britney Spears levi's | 122 | 02-05-2004 19:50 | |
Muziek |