Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kampioen: KV OOSTENDE ! (oeps we hebben het over 1e klasse
![]() Degradanten: CHARLEROI en BEVEREN ( dat al moest gezakt zijn vorig jaar maar dankzij de maffiabond nog in 1e zit!! ![]() Topscorer: SONCK Verrassingen:ik zie LOKEREN wel weer sterk spelen, LOMMEL misschien ook wel met De Condé en Brocken erbij.
||
![]() |
Citaat:
![]() De Ivorianen waren vorig seizoen net de betere spelers van Beveren! Wie moest er anders volgens jou in de ploeg gestaan hebben die er niet in stond? Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 16:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat was vooral om ze dan met winst door te verkopen (guillou wil alleen maar geld, en daarvoor gebruikt die dan een club als beveren)
|
![]() |
als er 1 ploeg is die weg MOET uit 1e is het wel Beveren!!Indien de bond vorig jaar met de licenties een wat deftig reglement had opgesteld lagen ze er nu al uit!Komaan die ploeg kan toch ni blijven spartelen?Elk jaar weer een zogenaamde nieuwe 'geldschieter'. wat als Arsenal en die Ivorianen er niet meer zijn?dan hebben ze nog geen 11 spelers. het zou beter zijn voor de ploeg om wat te zakken, en om misschien als gezonde ploeg aan een nieuwe toekomst te bouwen.
Trouwens heb je dat gezien, wat die voorzitter van Lokeren zegt over 'zijn' ploeg? dat ze op termijn een sattelietploegje van GBA moeten worden? Wat moeten de lokeren-sups daar eigenlijk van denken??
|
![]() |
de eerste 2 verassingen zijn er al (alhoewel verassingen)
uittredend kampioen racing genk verliest van lokeren op eigen veld ook standaard verliest thuis, deze van moeskroen dus de eerste 2 titelkandidaten verliezen hun eerste thuismatch, hopelijk verliest anderlecht, zoals de traditie het wil, uit op westerlo nog eens met grote cijfers club brugge zal wel winnen
|
Anderlecht kampioen, Club Brugge 2de, Standaard 3de. Dat is mijn top 3.
Club, de eeuwige 2de afgelopen jaren gaat dat dit jaar nog eens overdoen. Standaard nog eens een goed seizoen, maar net niet goed genoeg om kampioen te spelen, is voor volgend jaar, als ze hun spelers groep nog eens kunnen behouden. Anderlecht speelt Kampioen, nieuw trainer enzo. En Genk? Die behalen hun niveau niet van afgelopen seizoen. De paar Europese wedstrijden in het begin gaat hun in het begin parten en punten kosten. En daarna gaat ze problemen krijgen met hun Japanse spits.
||
Citaat:
Anderlecht dat nu nog in 'n dipje zit, is toch nog altijd tweede op slechts twee punten van Brugge, dus dat zit wel goed, en met 'n Seol die nog altijd in WKconditie is hebben ze misschien wel de vlotst scorende spits in België in de rangen rondlopen...
|
Ik denk dat Anderlecht de titel gaat pakken ook al zijn ze niet de topfavoriet.
Persoonlijk ben ik door een vriend (The Holy Terror) aangestoken met het Westerlo virus. Ik ken ze niet zo goed, maar in het belgisch voetbal is Westerlo mijn club.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Een echt toffe club, ook een giant-killer (de laatste 2 jaren schieten ze spijtig genoeg nimmer met scherp ![]() Wie herinnert zich de afgang van Anderlecht enkele jaren geleden niet meer: met 6-0 afgedroogd en op de laatste plaats na 6 wedstrijden ofzo. Het jaar daarop werd het 5-0 ofzo. Ach die herinneringen toch ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Der zijn 4 wedstrijden gespeeld in de eerste klasse. Thomas Caers heeft telkens de volledige wedstrijd uitgespeeld. In de tweede wedstrijd scoorde hij zelfs (1-2 gewonnen op La Louvière). En heeft nog geen gele of rode kaart gepakt (als verdediger toch niet evident). Sint Truiden staat momenteel op een gedeelde derde plaats met 7 punten na Anderlecht (10) en Brugge (12). waarom die intresse in Thomas Caers?
||
Citaat:
|
![]() |
Een leuk momentje vd 5e speeldag:
De Brugge-fans zingen cynisch "merci Robert, merci Robert, merciiiii" ![]() Brugge behoudt het maximum vd punten terwijl (titelkandidaat ![]() (Brugge won verdiend met 1-2 op Sclessin)
||
Citaat:
Anyway. Club Brugge in het begin van het seizoen tegen komen, is altijd tijd dodelijk. De voorbije jaren was CB altijd boven aan te vinden, en meestal het langste ongeslagen. Het is te hopen voor hen dat ze die terugval, in oktober, dit jaar eens niet krijgen. En over Standaard, die zijn idd zeer slecht gestart, maar zo was het enkele jaren geleden met A'lecht ook, en enkele weken later stonden ze bijna terug aan de top. ![]() Ik ben benieuwd wat de aankomende week, de europese wedstrijden gaat brengen.
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom de interesse? Hij heeft bij MVV gespeeld en ik ben MVV-supporter, daarom... kijk vaak naar oud-MVV'ers hoe ze presteren, maar van buitenlands voetbal zie ik nie meer zo veel, daarom vraag ik het hier maar ff.
|
![]() |
Waarom heb ik zo de indruk dat Mechelen het seizoen 2003-2004 niet in eerste klasse gaat spelen? (beveren ook niet)
De eerste ontslagen trainer is een feit: Robert Waseige bij Standaard Luik na weer een nederlaag, ditmaal tegen club brugge (1-2), dit seizoen haalde standaard amper 1 puntje uit 5 matchen en staat daarmee ook laatste in de competitie.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() 1 grote klucht is het. -Ze komen miljoenen euros tekort. Wat is het gevatte plan vd (ondertussen ook alweer ontslagen) manager: een stickeractie ![]() ![]() ![]() -VD Wijngaert die in Humo beweert dat Aad De Mos zijn dochter met de spelers naar bed liet gaan om te weten wat er in de groep leefde ![]() ![]() -Aad de Mos die weigert zijn ontslagbrief aan te nemen en dat allemaal live op tv ![]() -De Mos die door de politie verwijderd wordt uit de kantine van Mechelen ![]() En zo zou ik nog wel ff kunnen doorgaan ![]() Tis eigenlijk spijtig dat een club met zulke naam en geschiedenis nu zo naar de ondergang geleid word.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
De Jupiler Liga Methuselah | 63 | 26-04-2004 19:09 |