Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2002, 13:54
scara
scara is offline
Wie verwachten jullie dat er kampioen gaat worden in belgie? Welke clubs gaan er degraderen?
Wie wordt de topscorer?
Welke zullen de verassingen zijn van het seizoen, wie speelt zich in de kijker?
Oud 03-08-2002, 14:58
mobie
mobie is offline
-Kampioenstrijd zal wel gaan tussen de grote 3 vh Belgische voetbal: Anderlecht, Brugge, Standard, en RC Genk.
Ik hoop dat Brugge het zal halen natuurlijk . Voor Genk wordt het het jaar vd bevestiging (veel zal afhangen of Dagano alsnog vertrekt naar RC Lens). Anderlecht is altijd favoriet. En Standard heeft eindelijk eens geen volledig nieuw elftal gekocht deze zomer.

-Beveren en Bergen maken niet veel kans in de eerste klasse denk ik.

-Sonck topscorer. (Als Mendoza zich eens een heel jaar kan doorzetten zou hij best wel Sonck kunnen bedreigen).

-Er zullen weinig echte verrassingen komen dit seizoen denk ik. Gent zou wel weer een hele tijd met de top kunnen meedraaien. Westerlo zie ik dit seizoen ook terug stunten met Toni Brogno. Lierse onder Ferrera zie ik terug naar de subtop komen.

In het Europese voetbal hoop ik dat een Belgische club nog eens kan overwinteren.
Oud 03-08-2002, 21:45
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik hoop genk,maar denk ditmaal brugge.

1.Brugge
2.Genk
3.Anderlecht

topscorer: Sonck of dagano of De Lange of Mendoza.
Oud 04-08-2002, 11:55
SMC
SMC is offline
Kampioen : Hopelijk Rc Genk

Degraderen : Ik vermoed La Louviere en Beveren

Topscorer : Zal wel weer Wesley Sock worden

De verassing(en) : Ik vermoed dat Bergen gaat verrassen!Ze hebben zeer goed ingekocht (o.a Roussel van de Wolves).De spits van St-Truiden , Mbonabucya , gaat deze keer ook echt doorbreken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:06
scara
scara is offline
Citaat:
SMC schreef:
De spits van St-Truiden , Mbonabucya , gaat deze keer ook echt doorbreken.
daar zit ik ook al een paar jaartjes op te wachten, ja
ik denk niet dat anderlecht nu al in goede vorm verkeert (4-0 verloren tegen (was het willem 2?). Club Brugge daarentegen ging op het veld van Genk met een B-elftal met 0-2 winnen. Maar ja, zij moeten ook wel (om zich te plaatsen voor de champions league)

Ik denk dat Club Brugge nog eens kampioen wordt.

Beveren heeft alleszins een sterkere ploeg als vorig jaar, maar als de trainer mindere Ivorianen moet laten spelen, dan maken ze dit jaar weer niet veel kans om in eerste te blijven. Bergen zal ook wel degraderen (gezien hoe weinig geld die mannen hebben)

De verassingen van dit jaar? ik denk niet dat aa gent dit jaar top5 zal halen (ze hebben een ploeg met gemiddelde leeftijd 23 jaar), westerlo zou wel nog eens mooie dingen kunnen laten zien.

Topscorer: Sonck zal er dichtbij zitten, maar ik denk dat we Ole Martin Aarst van Standaard gaan mogen opschrijven.
Oud 06-08-2002, 12:44
Bram
Bram is offline
Kampioen: KV OOSTENDE ! (oeps we hebben het over 1e klasse ) nu ja dan GENK
Degradanten: CHARLEROI en BEVEREN ( dat al moest gezakt zijn vorig jaar maar dankzij de maffiabond nog in 1e zit!! )
Topscorer: SONCK
Verrassingen:ik zie LOKEREN wel weer sterk spelen, LOMMEL misschien ook wel met De Condé en Brocken erbij.
Oud 06-08-2002, 13:18
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
scara schreef:

Beveren heeft alleszins een sterkere ploeg als vorig jaar, maar als de trainer mindere Ivorianen moet laten spelen, dan maken ze dit jaar weer niet veel kans om in eerste te blijven.

De Ivorianen waren vorig seizoen net de betere spelers van Beveren! Wie moest er anders volgens jou in de ploeg gestaan hebben die er niet in stond?

Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:08
scara
scara is offline
Citaat:
Stefan17 schreef:

De Ivorianen waren vorig seizoen net de betere spelers van Beveren! Wie moest er anders volgens jou in de ploeg gestaan hebben die er niet in stond?
pfft, enkelen maar van degenen die in de ploeg gebracht werden
en dat was vooral om ze dan met winst door te verkopen (guillou wil alleen maar geld, en daarvoor gebruikt die dan een club als beveren)
Oud 06-08-2002, 22:27
Bram
Bram is offline
als er 1 ploeg is die weg MOET uit 1e is het wel Beveren!!Indien de bond vorig jaar met de licenties een wat deftig reglement had opgesteld lagen ze er nu al uit!Komaan die ploeg kan toch ni blijven spartelen?Elk jaar weer een zogenaamde nieuwe 'geldschieter'. wat als Arsenal en die Ivorianen er niet meer zijn?dan hebben ze nog geen 11 spelers. het zou beter zijn voor de ploeg om wat te zakken, en om misschien als gezonde ploeg aan een nieuwe toekomst te bouwen.
Trouwens heb je dat gezien, wat die voorzitter van Lokeren zegt over 'zijn' ploeg? dat ze op termijn een sattelietploegje van GBA moeten worden? Wat moeten de lokeren-sups daar eigenlijk van denken??
Oud 09-08-2002, 21:41
scara
scara is offline
de eerste 2 verassingen zijn er al (alhoewel verassingen)
uittredend kampioen racing genk verliest van lokeren op eigen veld
ook standaard verliest thuis, deze van moeskroen

dus de eerste 2 titelkandidaten verliezen hun eerste thuismatch, hopelijk verliest anderlecht, zoals de traditie het wil, uit op westerlo nog eens met grote cijfers
club brugge zal wel winnen
Oud 10-08-2002, 11:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
Anderlecht kampioen, Club Brugge 2de, Standaard 3de. Dat is mijn top 3.

Club, de eeuwige 2de afgelopen jaren gaat dat dit jaar nog eens overdoen. Standaard nog eens een goed seizoen, maar net niet goed genoeg om kampioen te spelen, is voor volgend jaar, als ze hun spelers groep nog eens kunnen behouden. Anderlecht speelt Kampioen, nieuw trainer enzo.
En Genk? Die behalen hun niveau niet van afgelopen seizoen. De paar Europese wedstrijden in het begin gaat hun in het begin parten en punten kosten. En daarna gaat ze problemen krijgen met hun Japanse spits.
Oud 12-09-2002, 14:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Anderlecht kampioen, Club Brugge 2de, Standaard 3de. Dat is mijn top 3.

Club, de eeuwige 2de afgelopen jaren gaat dat dit jaar nog eens overdoen. Standaard nog eens een goed seizoen, maar net niet goed genoeg om kampioen te spelen, is voor volgend jaar, als ze hun spelers groep nog eens kunnen behouden. Anderlecht speelt Kampioen, nieuw trainer enzo.
En Genk? Die behalen hun niveau niet van afgelopen seizoen. De paar Europese wedstrijden in het begin gaat hun in het begin parten en punten kosten. En daarna gaat ze problemen krijgen met hun Japanse spits.
dat was mijn top drie ook, maar ik denk dat Standard nu al wel geschrapt mag worden, djeezes die zijn slecht begonnen!

Anderlecht dat nu nog in 'n dipje zit, is toch nog altijd tweede op slechts twee punten van Brugge, dus dat zit wel goed, en met 'n Seol die nog altijd in WKconditie is hebben ze misschien wel de vlotst scorende spits in België in de rangen rondlopen...
Oud 12-09-2002, 18:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik denk dat Anderlecht de titel gaat pakken ook al zijn ze niet de topfavoriet.

Persoonlijk ben ik door een vriend (The Holy Terror) aangestoken met het Westerlo virus. Ik ken ze niet zo goed, maar in het belgisch voetbal is Westerlo mijn club.
Oud 12-09-2002, 21:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vraagje: Hoe doet Thomas Caers het bij Sint-Truiden???
Oud 12-09-2002, 22:34
mobie
mobie is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Persoonlijk ben ik door een vriend (The Holy Terror) aangestoken met het Westerlo virus. Ik ken ze niet zo goed, maar in het belgisch voetbal is Westerlo mijn club.
hehe, Westerlo - de parel der kempen
Een echt toffe club, ook een giant-killer (de laatste 2 jaren schieten ze spijtig genoeg nimmer met scherp )
Wie herinnert zich de afgang van Anderlecht enkele jaren geleden niet meer: met 6-0 afgedroogd en op de laatste plaats na 6 wedstrijden ofzo.
Het jaar daarop werd het 5-0 ofzo. Ach die herinneringen toch
Oud 12-09-2002, 22:38
mobie
mobie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Vraagje: Hoe doet Thomas Caers het bij Sint-Truiden???
Nog niet zo slecht lijkt me :
Der zijn 4 wedstrijden gespeeld in de eerste klasse.
Thomas Caers heeft telkens de volledige wedstrijd uitgespeeld.
In de tweede wedstrijd scoorde hij zelfs (1-2 gewonnen op La Louvière). En heeft nog geen gele of rode kaart gepakt (als verdediger toch niet evident).
Sint Truiden staat momenteel op een gedeelde derde plaats met 7 punten na Anderlecht (10) en Brugge (12).

waarom die intresse in Thomas Caers?
Oud 13-09-2002, 17:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
mobie schreef:

hehe, Westerlo - de parel der kempen
Een echt toffe club, ook een giant-killer (de laatste 2 jaren schieten ze spijtig genoeg nimmer met scherp )
Wie herinnert zich de afgang van Anderlecht enkele jaren geleden niet meer: met 6-0 afgedroogd en op de laatste plaats na 6 wedstrijden ofzo.
Het jaar daarop werd het 5-0 ofzo. Ach die herinneringen toch
Jaja, dat was prachtig!
Oud 15-09-2002, 11:55
mobie
mobie is offline
Een leuk momentje vd 5e speeldag:
De Brugge-fans zingen cynisch "merci Robert, merci Robert, merciiiii" .
Brugge behoudt het maximum vd punten terwijl (titelkandidaat ) Standard allerlaatste staat met 1 luttel puntje op 15.
(Brugge won verdiend met 1-2 op Sclessin)
Oud 15-09-2002, 12:05
Bram
Bram is offline
En KAMPIOEN Genk wint met 4-1 van Lommel !
Oud 15-09-2002, 12:29
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:
Een leuk momentje vd 5e speeldag:
De Brugge-fans zingen cynisch "merci Robert, merci Robert, merciiiii" .
Brugge behoudt het maximum vd punten terwijl (titelkandidaat ) Standard allerlaatste staat met 1 luttel puntje op 15.
(Brugge won verdiend met 1-2 op Sclessin)
Was idd pijnlijk voor Mr. Robert. Ook omdat Verheyen 2 keer scoort, de speler die zoveel vertrouwen kreeg op het WK van hem, maar niet aan score geraakte.

Anyway. Club Brugge in het begin van het seizoen tegen komen, is altijd tijd dodelijk. De voorbije jaren was CB altijd boven aan te vinden, en meestal het langste ongeslagen. Het is te hopen voor hen dat ze die terugval, in oktober, dit jaar eens niet krijgen.
En over Standaard, die zijn idd zeer slecht gestart, maar zo was het enkele jaren geleden met A'lecht ook, en enkele weken later stonden ze bijna terug aan de top.
Ik ben benieuwd wat de aankomende week, de europese wedstrijden gaat brengen.
Oud 15-09-2002, 15:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mobie schreef:

Nog niet zo slecht lijkt me :
Der zijn 4 wedstrijden gespeeld in de eerste klasse.
Thomas Caers heeft telkens de volledige wedstrijd uitgespeeld.
In de tweede wedstrijd scoorde hij zelfs (1-2 gewonnen op La Louvière). En heeft nog geen gele of rode kaart gepakt (als verdediger toch niet evident).
Sint Truiden staat momenteel op een gedeelde derde plaats met 7 punten na Anderlecht (10) en Brugge (12).

waarom die intresse in Thomas Caers?
Mooi Jah kwist dat het goed ging met St. Truiden.

Waarom de interesse? Hij heeft bij MVV gespeeld en ik ben MVV-supporter, daarom... kijk vaak naar oud-MVV'ers hoe ze presteren, maar van buitenlands voetbal zie ik nie meer zo veel, daarom vraag ik het hier maar ff.
Oud 17-09-2002, 12:20
scara
scara is offline
Waarom heb ik zo de indruk dat Mechelen het seizoen 2003-2004 niet in eerste klasse gaat spelen? (beveren ook niet)

De eerste ontslagen trainer is een feit: Robert Waseige bij Standaard Luik na weer een nederlaag, ditmaal tegen club brugge (1-2), dit seizoen haalde standaard amper 1 puntje uit 5 matchen en staat daarmee ook laatste in de competitie.
Oud 21-09-2002, 11:31
mobie
mobie is offline
Citaat:
scara schreef:
Waarom heb ik zo de indruk dat Mechelen het seizoen 2003-2004 niet in eerste klasse gaat spelen? (beveren ook niet)
.
Hehe, ik maar dat ze het einde vh seizoen nog halen. Der valt altijd wel iets te beleven . Dit is pas reality tv
1 grote klucht is het.
-Ze komen miljoenen euros tekort. Wat is het gevatte plan vd (ondertussen ook alweer ontslagen) manager: een stickeractie
-VD Wijngaert die in Humo beweert dat Aad De Mos zijn dochter met de spelers naar bed liet gaan om te weten wat er in de groep leefde
-Aad de Mos die weigert zijn ontslagbrief aan te nemen en dat allemaal live op tv
-De Mos die door de politie verwijderd wordt uit de kantine van Mechelen nog steeds live allemaal

En zo zou ik nog wel ff kunnen doorgaan
Tis eigenlijk spijtig dat een club met zulke naam en geschiedenis nu zo naar de ondergang geleid word.
Oud 24-09-2002, 14:01
scara
scara is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
als ze zo spelen als tegen moescroen (6-3 gewonnen) en minder tegengoals pakken spelen ze voor de top2, maar zoals ze de afgelopen weken op flanellen benen hebben staan voetballen zal er weer geen champions league voor volgend jaar inzitten.
Reageren

Regels voor berichten