Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
was zondag bij meisje die er ook een had laten zetten, mocht 24 uur geen alcohol en kreeg juist listerine mee ommee te spoelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zolang je t maar gied schoonhoud verder en bla |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik ben echt een scheiterd. 'Wat als het me totaal niet staat' (tja dan was het pure geldverspilling) 'Je hoort zo vaak van piercings die gaan onsteken' (nie zo charmant in je lip) 'Het lijkt me zow pijnlijkkkkkkk' (ja ik ben een mietje ![]()
|
Whaaaaaaah, k wil het zow graag,
maar ik ben echt een scheiterd. 'Wat als het me totaal niet staat' (tja dan was het pure geldverspilling) >> dan koop je voor de zekerheid eerst een neppiercing, de meesten zijn haast niet van echt te onderscheiden *tellsell alom ![]() 'Je hoort zo vaak van piercings die gaan onsteken' (nie zo charmant in je lip) >> dat is gewoon een kwestie van hygiene, goed schoonhouden en niet te veel gekke dingen mee doen in het begin, dan moet het wel goed gaan 'Het lijkt me zow pijnlijkkkkkkk' (ja ik ben een mietje ![]() >> het is echt niet zo pijnlijk als het lijkt, viel mij ook reuze mee
||
![]() |
Citaat:
![]() LOL, maar ehm, tja.. mss dat k dan eerst met zown neppe maar eens ga kijken hoe het staat. Mn ma shockeren ![]() maarrrrrrrr, waar kun je die neppe vandaan halen dan? enig idee voor mij?
||
![]() |
Citaat:
het is echt zo gebeurt dat zetten, je ademt uit en hij zit erin ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
k heb labretpiercing stukje onder men lip, deed wel zeer, maar t valt mee...ff paar seconden veel pijn en je hebt een mooie piercing..isset wel waard tog?
![]() neppe kon je een tijd geleden kopen bij veel drogisten, van die goedkope prut maarjah dan kan je iig zien hoe t staat enzow ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lippierc. ligt eraan of het verdoofd word of niet denk ik..
Je kan het ook wel zelf doen, heb t ooit al eens geprobeerd. Gewoon een tijdje ijs erop, schone naald, plekje schoonmaken (met desinfectie-middel), doorsteken en klaar. Daarna kan er een labretje o.i.d. in. Wel heeeeeel goed schoonmaken en idd in het begin voorzichtig mee zijn. Ik moest em eruit halen van mn ouders, die waren dr niet helemaal blij mee.. Ik heb trouwens pas een nieuw siraadje gekocht, ik weet niet of iemand er een leuk plekje voor weet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() *weet natuurlijk dondersgoed in welke lip d'r piercing zit maar probeert even als viespeuk over te komen*
||
Citaat:
![]() Ik wacht nog steeds op het moment dat ik rijk genoeg ben om een lippiercing te nemen (die bij me mond ja ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow ja, je moet het natuurlijk wel bij een goeie piercingzaak laten zetten, dus waar ze certificaten hebben ophangen en waar het hygiënisch gebeurt, maar dat spreekt voor zich. Laat je geruststellen en vertel waar je bang voor bent en waar je terecht kunt als het soms per ongeluk toch zou misgaan omdat je niet naar de goede Vampiria hebt geluisterd en dus geen ijsjes hebt gegeten.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt het is juist anders om zout is natuurlijk chloor chemisch en niet goed om te lang in te zitten laat staan met een open plekje.
||
Citaat:
O ja, je schijnt niet te mogen zwemmen enzo als je net een piercing heb, hoelang is dat? En wat is het verschil van prijs, ringetje of knopje?
||
![]() |
Citaat:
bij veel sieradenwinkels waar ze oorknopjes schieten, schieten ze ook neusknopjes, voor 5 euro meestal, dan moet je dat knopje een tijdje inhouden ('s nachts en als je gaat zwemmen een heel klein pleistertje erop geloof ik), daarna kun je er een ringetje in doen, ik dacht iets van 4 euro voor een kleine (die best nauw sluit om je neus), en 5 euro voor een grote.. |
![]() |
||
Citaat:
das best goedkoop! alleen hebbik gehoord dat je hem beter kan laten prikken dan schieten, maar dan is het wel weer veel duurder. Maar thnx iniedergeval.
|
hoe duur is een oorpiercing
je weet wel, niet boven in je oor maar dicht bij je gezicht... uuh... dat kleine stukje ofzow? snappen jullie?? *kan nie beter uitleggen* sorry edit: en waar kun je dat laten doen gewoon in piercingshop?
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar kwil nog steeds weten hoe duur dat is en of daar nog 'gevolgen' aan vast zitten
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() Deze Heet Indutrial!! Hij doet HEEL VEEL PIJN!!!!!!!!!!!! maar het resultaat is het 10000 keer waard!! en als je die pijn kan omschakelen naar een lekkere pijn! kom je echt klaar bij deze! ![]() ![]() Deze Heb ik ook al antworpen! en al gebracht naar mijn piercer en die ga ik na de zomer zetten! als de zon niet meer schijnt! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
HET algemene piercing topic Ninnoc | 244 | 09-08-2003 20:03 | |
Lifestyle |