Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
godver de godver eerst halen ze al eurosport van de kabel af en nou ook nog mtv (niet dat ik er zoveel naar kijk) maar dan komt er ook nog dat telsell voor in de plaats
![]()
|
hier in Best blijven we wel MTV houden, gelukkig, maar kan me begrijpen dat je pissed bent (ook al is MTV niet echt geweldig meer).... slaat nergens op dat ze een muziekzender eraf gooien. Ze kunnen beter zo'n turkse zender eraf mieteren, die mensen moeten maar een schotel kopen.. moeten Nederlanders in het buitenlandook willen ze NLse tv kijken.
|
Mmz... alles in regio Eindhoven alvast zeker.. wat onder UPc vslt dan
Ik had het op Brabant Nieuws gezien op TV.. Niet dat ik zo vaak MTV kijk ofzo maar als ik zap kom ik liever MTV tegen dan dat rottige Tell Sell gebeuren Wat kan mij het bouten dat ze weer een luchtbed hebben uitgevonden dat super elastich is en je er net zo goed op kan slapen als een gewoon bed.. IK HEB AL EEN BED Saaie boel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ach, wij hebben pas sinds 1,5 jaar mtv en eigenlijk miste ik het nooit. ook the box ken ik niet, nooit gehad en nooit gezien.
maar ms is het wel anders als je het ooit al eens gehad hebt en dán wordt het opeens weggehaald. maar goed, ik ken zat mensen die van de ene op de andere dag geen kabel meer hadden en dus alleen ned. 1, 2 en 3 hebben. t kan dus huis wel erger.... 't is mtv maar ![]()
|
als ze nou 's TMF wegkicken... dat is 10 keer zo irritant en daar worden de meeste 14jarige kindjes wel door gebrainwashed.. Mtv had toch nog iets van een soortement van cultstatus maar ja boeie!!! blij dat het weg gaat...
|
Waarom woon ik nou niet in Eindhoven!
Hier is net Homeshopping Europe d'r af gegooit omdat ze failet zijn geraakt ![]() En die klus programma's waren zo koel! Ik wil naar Eindhoven! 'Gelukkig berusten deze beelden niet op de werkelijkheid' ![]() |
![]() |
|
mtv en tmf zijn ook ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR klote geworden, alleen maar niggah-style muziek
tmf is net skyradio geworden, 7x per uur hetzelfde nummer
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||