![]() |
|
the West Memphis Three
Wie heb de laatste drie afleveringen gezien van Reportage op SBS6 een aflevering van de the West Memphis Three als je dit gezien heb wat denk jij 'zijn ze onschuldig ' ?? www.wm3.org http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=184983
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
De BEASTIE BOYS hebben meerdere malen tijdens een optreden, of award-uitreiking het geroepen: FREE THE WEST MEMPHIS THREE!
Daarnaast is er ook een CD met artiesten die voor de vrijheid van deze drie ongelukkigen opperen. Om het ook in de filmsfeer te houden. De regisseur, Joe Berlinger, van de bekroonde documentaires PARADISE LOST (over de West Memphis Three) heeft ook het wangedrocht THE BLAIR WITCH PROJECT 2 geregisseerd. De reden waarom het zo moeilijk te bewijzen is ook vanwege de lokale politie die zoiets niet kende en de agenten vrolijk over de crime-scene paradeerden en daarmee belangerijk bewijs vernietigden. Al het overgebleven bewijs wijst in een duidelijk richting alhoewel alles nogal vreemd blijft en er veel gaten in het verhaal zitten.
|
![]() ![]() ![]() ![]() The Devil's Knot, boek over de WM3 komt in de winkels in komende oktober ![]() Henry Rollins met een Free the WM3-shirt ![]() Eddie Vedder van Pearl Jam met een Free the WM3-shirt ![]() ![]() Trey Parker, een vande bedenkers van South Park zegt: "FREE THE WEST MEMPHIS THREE!" ![]() Een benefietcd is ook verkrijgbaar
||
Citaat:
Ik vertrouw die pa Byers al vanaf de eerste aflevering niet, wat een lijpo. Laatste aflevering ging hij zingen, dat was pas eng ![]()
|
ik heb net even op die site gekeken (www.wm3.org) en al die getuigen staan daar op. Er zijn geloof ik mensen die die jongens een alibi verschaften en die zijn niet eens gehoord. belachelijk. ze zouden echt gewoon die zaak helemaal opnieuw moeten openen en al het bewijs en de getuigen opnieuw horen. Dit keer dan zonder partijdige jury en rechter en politie en andere omstanders.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Alle drie zijn onschuldig, vader van Byers is schuldig... Waarom? Tegen kinderen is er absoluut geeen bewijs (alleen dat ze buitenbeentjes zijn) tegen vader... Pff, dat mes, zijn tanden die getrokken zijn (tja, hij verteld dus drie verschillende verhalen) en hij is al zo vaak aangeklaagd geweest... Ook bleek dus dat zijn zoontje geen ritalin kreeg, die vader handelde in drugs, ritalin heeft de werking van speed op volwassenen... tel uit je winst...
In Nederland zouden ze nooooit veroordeeld zijn... Weet iemand overigens hoe het rechtsstelsel in West-Memphis is? In sommige staten is het toch 'schuldig tot onschuldigheid bewezen'? Is dat in WM ook? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
want alleen die US fuckers die berechten iemand op uiterlijk en gedrag die vader van die kinderen hoeft het ook niet tezijn er is nog geen genoeg bewijs
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Reportage ??Wie?? the West Memphis Three Buzzzfuzzz.vs | 9 | 13-08-2002 13:07 |