Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 19:03
Noortje_S
Noortje_S is offline
Ik heb enige tijd geleden een man leren kennen waar het heel goed met klikt.
Na onze 2e afspraak heeft hij vertelt dat hij getrouwd is.
Langs mijn kant zijn er heel wat gevoelens en langs zijn kant is er ook wel een houden van.
Alleen weet ik niet goed wat ik hier mee moet doen.
Wie kan mij helpen.
Oud 15-08-2002, 19:27
empyrian
empyrian is offline
whaha ik zal je es helpen, maak het uit met die kerel en zoek voortaan iemand die jonger is dan 50.

domme chix0r =]
Oud 15-08-2002, 19:32
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
empyrian schreef:
whaha ik zal je es helpen, maak het uit met die kerel en zoek voortaan iemand die jonger is dan 50.

domme chix0r =]
yeah yeah als ge iemand graag ziet en BTW hij is jonger dan 50!!!
Oud 15-08-2002, 19:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Langs mijn kant zijn er heel wat gevoelens en langs zijn kant is er ook wel een houden van.
Wie kan mij helpen.
Hallo, Noortje,

Weet je zeker dat hij van je houdt of is er van zijn kant alleen maar sprake van een sexueel aangetrokken zijn ten opzichte van jou? Ik heb begrepen dat je inmiddels al een vriend hebt, dus dat betekent dat er zowel bij jou als bij hem sprake is van je tot iemand anders aangetrokken voelen terwijl je al een partner hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet goed weet wat je hier mee moet, maar ik denk dat het voor jou en hem het beste is om zorgvuldig bij jezelf te rade te gaan of je voor elkaar of je eigen partner wenst te kiezen, aangenomen dat jullie serieuze plannen zouden hebben.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Mocht je hier verder met me over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
Oud 15-08-2002, 19:43
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Hallo, Noortje,

Weet je zeker dat hij van je houdt of is er van zijn kant alleen maar sprake van een sexueel aangetrokken zijn ten opzichte van jou? Ik heb begrepen dat je inmiddels al een vriend hebt, dus dat betekent dat er zowel bij jou als bij hem sprake is van je tot iemand anders aangetrokken voelen terwijl je al een partner hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet goed weet wat je hier mee moet, maar ik denk dat het voor jou en hem het beste is om zorgvuldig bij jezelf te rade te gaan of je voor elkaar of je eigen partner wenst te kiezen, aangenomen dat jullie serieuze plannen zouden hebben.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Mocht je hier verder met me over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
Arno ik voel wel wa voor hem en ik weet gewoon ni wak moe doen
Oud 15-08-2002, 19:56
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Een "man" en "getrouwd"?

Hoe oud is die gast wel niet?

Volgens mij is die gast pedo ofzo als hij serieus wat voor je voelt, terwijl hij getrouwd is.

Gewoon niet meer aan denken, en iemand zoeken van je eigen leeftijd, d'r zijn genoeg leuke jongens die veel en veel beter zijn dan die gast.
Oud 15-08-2002, 20:02
kleinedraak
Flauw zijn jullie allemaal. ik weet precies wat zij bedoelt. Ik was ook verliefd op een van bij ons op school. die was getrouwd en de partner gaf ook les op school en had een dochter van een jaar jonger. natuurlijk was het niet wederzeids maar het was nog klote!!! Ik heb het verteld en diegene is erg geschrokken en vermijd bijna al het contact. ik hoop dat ik er les van krijg volgend jaar maar ik hoop niet van die partner. droom lekker verder dat heb ik ook gedaan en stort je niet in een andere liefde om hem te vergeten. Maar ga ervoor als je echt van een ander iemand houd. Houd je jezelf niet voor de gek en trek je nix aan van wat anderen erover denken. sterkte xxxxx Esther
Oud 15-08-2002, 20:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Arno ik voel wel wa voor hem en ik weet gewoon ni wak moe doen
Ik stel voor dat jij met hem afspreekt om elkaar een poosje niet te zien, zodat jullie allebei de gelegenheid hebben om voor jezelf een aantal dingen op een rijtje te zetten. Verliefd worden op iemand anders terwijl je zelf al een relatie hebt is altijd mogelijk, en juist omdat je al een relatie hebt is het in dat geval heel moeilijk om met je gevoelens voor die ander om te gaan, vandaar dat het me een goed idee lijkt om voorlopig wat afstand van elkaar te nemen om zo in alle rust te overwegen of jullie inderdaad met elkaar verder zouden willen of dat je ieder voor je huidige partner kiest en alles verder laat zoals het is.
Oud 15-08-2002, 20:08
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Flauw zijn jullie allemaal. ik weet precies wat zij bedoelt. Ik was ook verliefd op een van bij ons op school. die was getrouwd en de partner gaf ook les op school en had een dochter van een jaar jonger. natuurlijk was het niet wederzeids maar het was nog klote!!! Ik heb het verteld en diegene is erg geschrokken en vermijd bijna al het contact. ik hoop dat ik er les van krijg volgend jaar maar ik hoop niet van die partner. droom lekker verder dat heb ik ook gedaan en stort je niet in een andere liefde om hem te vergeten. Maar ga ervoor als je echt van een ander iemand houd. Houd je jezelf niet voor de gek en trek je nix aan van wat anderen erover denken. sterkte xxxxx Esther
tnx meisje
Oud 15-08-2002, 20:09
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik stel voor dat jij met hem afspreekt om elkaar een poosje niet te zien, zodat jullie allebei de gelegenheid hebben om voor jezelf een aantal dingen op een rijtje te zetten. Verliefd worden op iemand anders terwijl je zelf al een relatie hebt is altijd mogelijk, en juist omdat je al een relatie hebt is het in dat geval heel moeilijk om met je gevoelens voor die ander om te gaan, vandaar dat het me een goed idee lijkt om voorlopig wat afstand van elkaar te nemen om zo in alle rust te overwegen of jullie inderdaad met elkaar verder zouden willen of dat je ieder voor je huidige partner kiest en alles verder laat zoals het is.
denk dat ik die periode zonder hem niet door kom
Oud 15-08-2002, 22:35
Gothic
Gothic is offline
Hoe oud is hij? Waar ken je hem van, waar heb je hem leren kennen? En hoe komt het dat je na de 2e afspraak al weet wat jullie voor elkaar voelen?
Oud 15-08-2002, 23:47
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Hoe oud is hij? Waar ken je hem van, waar heb je hem leren kennen? En hoe komt het dat je na de 2e afspraak al weet wat jullie voor elkaar voelen?
50, een louche hoekje van de disco, hij heeft me al geneukt.
Oud 16-08-2002, 06:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
empyrian schreef:

Condoom gebruikt?
Oud 16-08-2002, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Condoom gebruikt?
Oud 16-08-2002, 10:13
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Maar ga ervoor als je echt van een ander iemand houd. Houd je jezelf niet voor de gek en trek je nix aan van wat anderen erover denken.
Jezus, ben je niet goed bij je hoofd ofzo? Het is verdorie een meisje van 15 wat met een getrouwde vent aanpapt! Je kunt dat toch op geen mogelijke manier goedkeuren...kijk, dat je als onzeker puberend meisje verliefd wordt op een leraar van je school kan ik me ergens nog wel voorstellen. Dat die leraar vervolgens het contact vermijdt kan ik óók goed voorstellen. Maar een kerel die er vol op ingaat...

Moet je jezelf eens afvragen: wat ís dat eigenlijk voor vunzige kerel, als hij -terwijl hij getrouwd is- voor de 'gezelligheid' met 15-jarige meisjes afspreekt? Sowieso? Als hij pas na de tweede keer vertelde dat hij getrouwd is, wat deed-ie dan de eerste keer? Z'n lus achterna lopen? Ik zou er maar mee uitkijken, het heeft sowieso toch geen toekomst, je doet jezelf er alleen pijn mee en zet jezelf voor lul.
Oud 16-08-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Jezus, ben je niet goed bij je hoofd ofzo? Het is verdorie een meisje van 15 wat met een getrouwde vent aanpapt! Je kunt dat toch op geen mogelijke manier goedkeuren...kijk, dat je als onzeker puberend meisje verliefd wordt op een leraar van je school kan ik me ergens nog wel voorstellen. Dat die leraar vervolgens het contact vermijdt kan ik óók goed voorstellen. Maar een kerel die er vol op ingaat...

Moet je jezelf eens afvragen: wat ís dat eigenlijk voor vunzige kerel, als hij -terwijl hij getrouwd is- voor de 'gezelligheid' met 15-jarige meisjes afspreekt? Sowieso? Als hij pas na de tweede keer vertelde dat hij getrouwd is, wat deed-ie dan de eerste keer? Z'n lus achterna lopen? Ik zou er maar mee uitkijken, het heeft sowieso toch geen toekomst, je doet jezelf er alleen pijn mee en zet jezelf voor lul.
Eigenlijk sluit ik me hier aardig bij aan..

Hij is een getrouwde man, ouder dan jij en alles.. De kans dat hij zn vrouw voor jou zal verlaten is gewoon bijna 0.. Waarom zou hij dat doen? Ik begrijp dat je verliefd op hem bent, en dat je dan niet zomaar afstand kunt nemen. Maar dat je het zonder hem niet doorkomt is echt onzin. Je zal gekwetst worden hierin, heel erg gekwetst worden. Dus lijkt het me beter om nu al voor jezelf te kiezen, en op die manier dan nu wel de pijn van het hem missen zal moeten doorstaan..

Je bent nog zo jong.. sowieso ben je nog ontzettend bezig met je zelf ontwikkelen en alles op die leeftijd. Hoe oud is hij nou? Het zal iig vast zo zijn dat toen jij geboren werd, hij naar de middelbare school ging.. Snap je wat ik bedoel? Hij heeft zoveel voorsprong op jou, dat het ongeveer gedoemd is te mislukken.. dan is hij ook nog getrouwd.. wil je een geheime affaire, en vervolgens in de steek gelaten worden voor zn vrouw. Die kans is zoo groot!

Besef je heel goed in welke situatie je verzeild bent geraakt. Er is nu nog een weg terug, wees verstandig! En bereid je anders iig heel goed voor op alle risico's die je neemt, en de kans dat je gekwetst wordt die heel groot is

sterkte iig
Oud 16-08-2002, 11:03
Marcade
Marcade is offline
En als die zijn vrouw wel zou verlaten voor een 15jarig meisje, is die niet goed bij zijn hoofd en/of valt hij niet te vertrouwen en moet je hem net zo goed laten vallen voordat je je hele verdere jeugd ermee verknald en er psychische schade bij oploopt.
Oud 16-08-2002, 19:12
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:

denk dat ik die periode zonder hem niet door kom
Stuur me maar een keer een mailtje als je er behoefte aan hebt om er met mij over te praten.
Oud 16-08-2002, 19:14
Verwijderd
L&r lmd
Oud 16-08-2002, 19:18
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
empyrian schreef:

domme chix0r =]
misschien is ie 30, maar toch............ antwoord is gegeven. Zoek iets wat jonger is. Dit klinkt eng!
Oud 16-08-2002, 21:13
Severus
Severus is offline
Meid, ben je niet goed bij je verstand?!?! Die vent gebruikt je alleen maar, hij kan zijn geluk niet op dat een 15-jarig meisje hem als een schaapje volgt en dat hij daar mee naar bed kan!

Je bent een erg gemakkelijke prooi. Meisjes van jouw leeftijd zijn al sowieso gemakkelijke prooien, want ze geloven alle lieve woordjes van hun vriendje of degene waar ze verliefd op zijn. Hij kan wel zeggen dat hij van je houdt, terwijl hij dat alleen maar doet om je het bed in te krijgen. Hij heeft echt geen zuivere bedoelingen met je. Je laat je playen door hem!

Meid, als je verstandig bent, kap je hier nu direct mee, voordat je enig fysiek of mentaal letsel oploopt. Dit kan je voor je gehele leven tekenen. En ben nou niet dom of eigenwijs en luister naar mij (en iedereen die ook zegt dat dit niet kan), je bent pas 15 en helemaal blind van liefde, waar die vent dus van profiteert. Kap ermee, voor het te laat is.

Ripper
Oud 16-08-2002, 21:24
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Meid, ben je niet goed bij je verstand?!?! Die vent gebruikt je alleen maar, hij kan zijn geluk niet op dat een 15-jarig meisje hem als een schaapje volgt en dat hij daar mee naar bed kan!

Je bent een erg gemakkelijke prooi. Meisjes van jouw leeftijd zijn al sowieso gemakkelijke prooien, want ze geloven alle lieve woordjes van hun vriendje of degene waar ze verliefd op zijn. Hij kan wel zeggen dat hij van je houdt, terwijl hij dat alleen maar doet om je het bed in te krijgen. Hij heeft echt geen zuivere bedoelingen met je. Je laat je playen door hem!

Meid, als je verstandig bent, kap je hier nu direct mee, voordat je enig fysiek of mentaal letsel oploopt. Dit kan je voor je gehele leven tekenen. En ben nou niet dom of eigenwijs en luister naar mij (en iedereen die ook zegt dat dit niet kan), je bent pas 15 en helemaal blind van liefde, waar die vent dus van profiteert. Kap ermee, voor het te laat is.

Ripper
yup........... iets uitgebreider dan mijn woorden, maar ongeveer zelfde gedachte!
Oud 16-08-2002, 21:55
arrebar
arrebar is offline
pedofielen zijn walgelijk
Oud 17-08-2002, 00:41
empyrian
empyrian is offline
heb je em gezogen?
Oud 17-08-2002, 01:17
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
heb je em gezogen?

anyway
ik zou als ik jou was gewoon die man uit je hoofd zetten. Hij is gewoon te oud voor je neem ik aan... iig is ie getrouwd... en dat moet al genoeg zeggen eigenlijk
Advertentie
Oud 17-08-2002, 07:26
moucie
moucie is offline
ik weet t allemaal
je moet alleen in de gaten houden dat je jezelf niet te erg gaat kwetsen.
je moet weten dat hij zijn vrouw nooit voor je zou verlaten.
als je dat maar weet en je weet dat het nooit wat kan worden is er eigenlijk niets aan de hand.
goed als hij je dadelijk verlaat ben je er helemaal kapot van, maar als je dat nu al weet dan kun je je daarop voor bereiden.
want dat gebeurt zeker.
ik zou zeggen geniet ervan tot op een zekere hoogte en ga je niet teveel aan hem hechten
Oud 17-08-2002, 08:50
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Het klikte meteen enzo en ja dat gevoel kan je niet beschrijven weet je het was iets raar!
Oud 17-08-2002, 08:50
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
empyrian schreef:

och fuck of
Oud 17-08-2002, 10:15
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
empyrian schreef:
heb je em gezogen?
Ik zou het zeer op prijs stellen als je dit soort opmerkingen achterwege zou laten. Toevallig ken ik de topicstartster en haar achtergrond, en dit soort opmerkingen zijn uitermate kwetsend voor haar, vandaar dus een beleefd doch zeer dringend verzoek aan jou om ze niet meer te gebruiken.
Oud 17-08-2002, 10:39
Ingrid3
Ingrid3 is offline
maar zo'n reacties kun je toch verw88 of nie??
Oud 17-08-2002, 10:54
momentje
momentje is offline
Verliefd op een oudere man. Je bent verliefd dus wil je met hem verder maar je moet ook aan je zelf denken. Je bent nog tiener en daar moet je gewoon van genieten. Dus met je eigen leeftijd omgaan en niet met een oudere iemand die het tiener zijn al achter de rug heeft.

Ook al denk je dat je periode niet door komt, er zijn ook van die momenten dat je zelf gedumpt wordt en dat kan nog veel meer pijn doet.

Er zijn genoeg leuke jongens, en zo wat als ie er niet tussen zit je bent tiener en daar moet je van genieten en niet met een oudere man het bed in duiken om dat je zo goed gevoel bij hem hebt. Denk nu zelf eens na. Stel je hebt wat met hem en hij is 20 jaar ouder. Als hij 60 is en jij dus 40 dan wil jij leuke dingen doen en je man is oud en wil niks meer. Nog een andere probleem als hij zijn vrouw verlaat voor een jongere meid zoals jij. Zo iemand wil je toch niet die zijn eigen vrouw bedriegt. Als hij het doet kan hij het ook doen later met jouw.

Nee joh niet an beginnen en gewoon in je eigen leeftijd een jongen zoeken. waarmee je samen een echte relatie bouwt.

Succes er mee.

En laat horen wat je doet...

Gr Momentje
Oud 17-08-2002, 10:56
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
Van mensen zonder respect misschien wel ja...

Voor de rest... Meisje, wa je ook doet... hou je koppetje er bij...
Oud 17-08-2002, 11:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
Daarom reageer ik er ook op. Ik weet wat er met dat meisje is gebeurd en jullie niet. Ik kan hier niet ingaan op wat er gebeurd is omdat ze het zelf te moeilijk vindt om er met anderen over te praten en omdat ik, als ik het hier zou vertellen, waarschijnlijk haar vertrouwen zou schenden, wat ik absoluut niet wil.

@Hugme14: het spijt me dat je hier aan dergelijke opmerkingen wordt blootgesteld, maar zoals je ziet gaat het hier om een tamelijk emotionele kwestie. Je schreef in je reply aan Gothic dat het meteen klikte tussen jou en die man, maar desondanks is er het feit dat jij een vriend hebt en dat hij getrouwd is, en dat is iets waar jullie niet zonder meer om heen kunnen, vandaar dat ik jou dan ook adviseerde om elkaar een poosje niet meer te zien om zo allebei een aantal dingen voor jullie zelf op een rijtje te zetten.
Mocht je er met me over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken. Ik ben vandaag toch nog diverse keren on line en controleer daarvoor altijd mijn e-mail, dus je kunt er van op aan dat ik zo snel mogelijk contact met je opneem als ik een mailtje van je binnen krijg.
Oud 17-08-2002, 11:31
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Ik ken jou!!! Jij hebt bij mij in de klas gezeten vroeger........
Oud 17-08-2002, 12:26
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik zou het zeer op prijs stellen als je dit soort opmerkingen achterwege zou laten. Toevallig ken ik de topicstartster en haar achtergrond, en dit soort opmerkingen zijn uitermate kwetsend voor haar, vandaar dus een beleefd doch zeer dringend verzoek aan jou om ze niet meer te gebruiken.
Tnx Arno
Oud 17-08-2002, 13:21
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

jij bent zeker die vieze oude getrouwde vent
ik snap niet dat als je heel erg gekwets bent door dat soort opmerkingen dat je dan juist iets met oudere pedofiele mannen gaat zoeken

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 13:25.
Oud 17-08-2002, 13:34
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
arrebar schreef:

ik snap niet dat als je heel erg gekwets bent door dat soort opmerkingen dat je dan juist iets met oudere pedofiele mannen gaat zoeken
naar mijn weten heeft mathfreak altijd gezegd dat hij vrijgezel is..

en een beetje respect voor iemand die altijd nuttig post
Oud 17-08-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Hugme14 schreef:

Tnx Arno
Niks tegen jou hoor, maar het valt me op dat je verder nergens echt op reageerd enzo.. Vragen die gesteld worden zoals hoe oud is ie dan beantwoord je ook niet..

Niet als belediging bedoeld, maar echt als vraag uit nieuwschierigheid. Waarom heb je dit topic geopend? Wat wou je van de mensen horen? En wat doe je met de reacties?
Oud 17-08-2002, 13:38
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

naar mijn weten heeft mathfreak altijd gezegd dat hij vrijgezel is..

en een beetje respect voor iemand die altijd nuttig post
tnx voor de reactie wist zelf ni hoedak er moest reageren!Mathfreak heeft mij al heel wa raad gegeven
Oud 17-08-2002, 13:43
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
arrebar schreef:

Om te beginnen ben ik single en heb ik dat meisje een tijd geleden geadviseerd om hulp te zoeken om te kunnen verwerken wat haar is overkomen, aangezien ze zelf niet zeker wist of het zinvol was om met de hulp door te gaan die ze op dat moment al had, maar dat doet verder niet ter zake. Bovendien is het zo dat je niet weet hoe oud de man is waar ze het over heeft en weet je evenmin of die man bepaalde bijbedoelingen heeft, dus kun je niet zonder meer constateren dat het hier per definitie om een vieze oude man zou gaan.
Zojuist ontving ik een mailtje van dat meisje waarin ze me vertelde dat ze een gewone vriendschap met die man wil. Er is dus wat haar betreft geen sprake van een sexele, maar louter van een platonische relatie. Als ze het er allebei over eens zijn dat ze uitsluitend een vriendschapsrelatie met elkaar willen en verder niets lijkt mij dat verder geen enkel probleem.
Tot slot nog één verzoek: ik raad je aan om voortaan zeer zorgvuldig na te gaan of de manier waarop je reageert terecht is, al was het alleen maar om te voorkomen dat je anderen ongewild kwetst. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de manier waarop jij op mij reageert in mijn ogen niet terecht is en dat ik dat dan ook als zeer kwetsend ervaar.
Oud 17-08-2002, 13:47
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Om te beginnen ben ik single en heb ik dat meisje een tijd geleden geadviseerd om hulp te zoeken om te kunnen verwerken wat haar is overkomen, aangezien ze zelf niet zeker wist of het zinvol was om met de hulp door te gaan die ze op dat moment al had, maar dat doet verder niet ter zake. Bovendien is het zo dat je niet weet hoe oud de man is waar ze het over heeft en weet je evenmin of die man bepaalde bijbedoelingen heeft, dus kun je niet zonder meer constateren dat het hier per definitie om een vieze oude man zou gaan.
Zojuist ontving ik een mailtje van dat meisje waarin ze me vertelde dat ze een gewone vriendschap met die man wil. Er is dus wat haar betreft geen sprake van een sexele, maar louter van een platonische relatie. Als ze het er allebei over eens zijn dat ze uitsluitend een vriendschapsrelatie met elkaar willen en verder niets lijkt mij dat verder geen enkel probleem.
Tot slot nog één verzoek: ik raad je aan om voortaan zeer zorgvuldig na te gaan of de manier waarop je reageert terecht is, al was het alleen maar om te voorkomen dat je anderen ongewild kwetst. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de manier waarop jij op mij reageert in mijn ogen niet terecht is en dat ik dat dan ook als zeer kwetsend ervaar.
Mail je me nog terug?
Oud 17-08-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Hugme14 schreef:

Mail je me nog terug?
reageer jij nog op wat ik vroeg?
Oud 17-08-2002, 14:11
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

yeps ma
Oud 17-08-2002, 14:11
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

yeps ma ben nog aant peizen wak wil
Oud 17-08-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Hugme14 schreef:

yeps ma ben nog aant peizen wak wil
ah okeej..

en het was ook niet als botte vraag bedoeld hoor! Probeer gewoon beter te begrijpen wat je precies wil en verwacht, omdat dat ms al heel erg veel zegt over wat je moet doen in deze situatie
Oud 17-08-2002, 14:54
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:
Wie kan mij helpen.
houden van naar twee afspraakjes.? en het is een volwassen iemand.? jezus sorry hoor maar naar twee domme afspraakjes kun je niet van houden van spreken.!!
Oud 17-08-2002, 14:55
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Een "man" en "getrouwd"?

Hoe oud is die gast wel niet?

Volgens mij is die gast pedo ofzo als hij serieus wat voor je voelt, terwijl hij getrouwd is.

Gewoon niet meer aan denken, en iemand zoeken van je eigen leeftijd, d'r zijn genoeg leuke jongens die veel en veel beter zijn dan die gast.
ofzo.? het is een PEDO.!!!
Oud 17-08-2002, 15:00
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Ripper
mag ik er opwijzen toen ik 15 was toch wel wat slimmer gedroeg dan deze meisje he... dus zeg niet dat ik een gemakkelijke prooi was op die leeftijd want dat ben ik zelf nu nog niet..

maar voor de rest heb je groot gelijk..
Oud 17-08-2002, 15:03
girl18
girl18 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

als zij hier niet tegen kan moet ze het maar niet POSTEN..

zij heeft deze topic geplaats.. en als zij niet tegen reacities kan moet ze het niet POSTEN...

en als jij deze persoon kent en haar achtergrond heb ik serieus veel medelijden met je want ik heb nog nooit zo dom gedrag gezien..
Oud 17-08-2002, 15:04
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Bovendien is het zo dat je niet weet hoe oud de man is waar ze het over heeft en weet je evenmin of die man bepaalde bijbedoelingen heeft, dus kun je niet zonder meer constateren dat het hier per definitie om een vieze oude man zou gaan.
tja als een oudere getrouwde man af gaat spreken met kleine meisjes, dan ben je toch niet normaal bezig, anders had die wel met mensen van zijn eigen leeftijd afgesproken,
maar ik snap gewoon niet dat als je slechte ervaringen hebt met jongens dat je dan juist met pedofielen contact zoekt, als er een soort mensen niet te vertrouwen is zijn hun het wel, voor een oude man is het gezelschap van kleinere meisjes niet intresant hoor, het gaat ze om meer, jij gaat toch ook niet met jongens/meisjes van 12 om, ik zou echt onmiddelijk stoppen met contact met oudere mannen
behalve als je nog een keer slechte ervaringen met mannen wil,

Regels voor berichten