Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Een "man" en "getrouwd"?
Hoe oud is die gast wel niet? Volgens mij is die gast pedo ofzo als hij serieus wat voor je voelt, terwijl hij getrouwd is. Gewoon niet meer aan denken, en iemand zoeken van je eigen leeftijd, d'r zijn genoeg leuke jongens die veel en veel beter zijn dan die gast.
|
Flauw zijn jullie allemaal. ik weet precies wat zij bedoelt. Ik was ook verliefd op een van bij ons op school. die was getrouwd en de partner gaf ook les op school en had een dochter van een jaar jonger. natuurlijk was het niet wederzeids maar het was nog klote!!! Ik heb het verteld en diegene is erg geschrokken en vermijd bijna al het contact. ik hoop dat ik er les van krijg volgend jaar maar ik hoop niet van die partner. droom lekker verder dat heb ik ook gedaan en stort je niet in een andere liefde om hem te vergeten. Maar ga ervoor als je echt van een ander iemand houd. Houd je jezelf niet voor de gek en trek je nix aan van wat anderen erover denken. sterkte xxxxx Esther
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Hoe oud is hij? Waar ken je hem van, waar heb je hem leren kennen? En hoe komt het dat je na de 2e afspraak al weet wat jullie voor elkaar voelen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je jezelf eens afvragen: wat ís dat eigenlijk voor vunzige kerel, als hij -terwijl hij getrouwd is- voor de 'gezelligheid' met 15-jarige meisjes afspreekt? Sowieso? Als hij pas na de tweede keer vertelde dat hij getrouwd is, wat deed-ie dan de eerste keer? Z'n lus achterna lopen? Ik zou er maar mee uitkijken, het heeft sowieso toch geen toekomst, je doet jezelf er alleen pijn mee en zet jezelf voor lul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is een getrouwde man, ouder dan jij en alles.. De kans dat hij zn vrouw voor jou zal verlaten is gewoon bijna 0.. Waarom zou hij dat doen? Ik begrijp dat je verliefd op hem bent, en dat je dan niet zomaar afstand kunt nemen. Maar dat je het zonder hem niet doorkomt is echt onzin. Je zal gekwetst worden hierin, heel erg gekwetst worden. Dus lijkt het me beter om nu al voor jezelf te kiezen, en op die manier dan nu wel de pijn van het hem missen zal moeten doorstaan.. Je bent nog zo jong.. sowieso ben je nog ontzettend bezig met je zelf ontwikkelen en alles op die leeftijd. Hoe oud is hij nou? Het zal iig vast zo zijn dat toen jij geboren werd, hij naar de middelbare school ging.. Snap je wat ik bedoel? Hij heeft zoveel voorsprong op jou, dat het ongeveer gedoemd is te mislukken.. dan is hij ook nog getrouwd.. wil je een geheime affaire, en vervolgens in de steek gelaten worden voor zn vrouw. Die kans is zoo groot! Besef je heel goed in welke situatie je verzeild bent geraakt. Er is nu nog een weg terug, wees verstandig! En bereid je anders iig heel goed voor op alle risico's die je neemt, en de kans dat je gekwetst wordt die heel groot is sterkte iig |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() ![]() Je bent een erg gemakkelijke prooi. Meisjes van jouw leeftijd zijn al sowieso gemakkelijke prooien, want ze geloven alle lieve woordjes van hun vriendje of degene waar ze verliefd op zijn. Hij kan wel zeggen dat hij van je houdt, terwijl hij dat alleen maar doet om je het bed in te krijgen. Hij heeft echt geen zuivere bedoelingen met je. Je laat je playen door hem! Meid, als je verstandig bent, kap je hier nu direct mee, voordat je enig fysiek of mentaal letsel oploopt. Dit kan je voor je gehele leven tekenen. En ben nou niet dom of eigenwijs en luister naar mij (en iedereen die ook zegt dat dit niet kan), je bent pas 15 en helemaal blind van liefde, waar die vent dus van profiteert. Kap ermee, voor het te laat is. Ripper
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik weet t allemaal
je moet alleen in de gaten houden dat je jezelf niet te erg gaat kwetsen. je moet weten dat hij zijn vrouw nooit voor je zou verlaten. als je dat maar weet en je weet dat het nooit wat kan worden is er eigenlijk niets aan de hand. goed als hij je dadelijk verlaat ben je er helemaal kapot van, maar als je dat nu al weet dan kun je je daarop voor bereiden. want dat gebeurt zeker. ik zou zeggen geniet ervan tot op een zekere hoogte en ga je niet teveel aan hem hechten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Verliefd op een oudere man. Je bent verliefd dus wil je met hem verder maar je moet ook aan je zelf denken. Je bent nog tiener en daar moet je gewoon van genieten. Dus met je eigen leeftijd omgaan en niet met een oudere iemand die het tiener zijn al achter de rug heeft.
Ook al denk je dat je periode niet door komt, er zijn ook van die momenten dat je zelf gedumpt wordt en dat kan nog veel meer pijn doet. Er zijn genoeg leuke jongens, en zo wat als ie er niet tussen zit je bent tiener en daar moet je van genieten en niet met een oudere man het bed in duiken om dat je zo goed gevoel bij hem hebt. Denk nu zelf eens na. Stel je hebt wat met hem en hij is 20 jaar ouder. Als hij 60 is en jij dus 40 dan wil jij leuke dingen doen en je man is oud en wil niks meer. Nog een andere probleem als hij zijn vrouw verlaat voor een jongere meid zoals jij. Zo iemand wil je toch niet die zijn eigen vrouw bedriegt. Als hij het doet kan hij het ook doen later met jouw. Nee joh niet an beginnen en gewoon in je eigen leeftijd een jongen zoeken. waarmee je samen een echte relatie bouwt. Succes er mee. En laat horen wat je doet... Gr Momentje |
![]() |
||
Citaat:
@Hugme14: het spijt me dat je hier aan dergelijke opmerkingen wordt blootgesteld, maar zoals je ziet gaat het hier om een tamelijk emotionele kwestie. Je schreef in je reply aan Gothic dat het meteen klikte tussen jou en die man, maar desondanks is er het feit dat jij een vriend hebt en dat hij getrouwd is, en dat is iets waar jullie niet zonder meer om heen kunnen, vandaar dat ik jou dan ook adviseerde om elkaar een poosje niet meer te zien om zo allebei een aantal dingen voor jullie zelf op een rijtje te zetten. Mocht je er met me over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken. Ik ben vandaag toch nog diverse keren on line en controleer daarvoor altijd mijn e-mail, dus je kunt er van op aan dat ik zo snel mogelijk contact met je opneem als ik een mailtje van je binnen krijg.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik snap niet dat als je heel erg gekwets bent door dat soort opmerkingen dat je dan juist iets met oudere pedofiele mannen gaat zoeken
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
en een beetje respect voor iemand die altijd nuttig post
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet als belediging bedoeld, maar echt als vraag uit nieuwschierigheid. Waarom heb je dit topic geopend? Wat wou je van de mensen horen? En wat doe je met de reacties? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zojuist ontving ik een mailtje van dat meisje waarin ze me vertelde dat ze een gewone vriendschap met die man wil. Er is dus wat haar betreft geen sprake van een sexele, maar louter van een platonische relatie. Als ze het er allebei over eens zijn dat ze uitsluitend een vriendschapsrelatie met elkaar willen en verder niets lijkt mij dat verder geen enkel probleem. Tot slot nog één verzoek: ik raad je aan om voortaan zeer zorgvuldig na te gaan of de manier waarop je reageert terecht is, al was het alleen maar om te voorkomen dat je anderen ongewild kwetst. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de manier waarop jij op mij reageert in mijn ogen niet terecht is en dat ik dat dan ook als zeer kwetsend ervaar.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar voor de rest heb je groot gelijk.. ![]()
||
Citaat:
zij heeft deze topic geplaats.. en als zij niet tegen reacities kan moet ze het niet POSTEN... en als jij deze persoon kent en haar achtergrond heb ik serieus veel medelijden met je want ik heb nog nooit zo dom gedrag gezien..
||
Citaat:
maar ik snap gewoon niet dat als je slechte ervaringen hebt met jongens dat je dan juist met pedofielen contact zoekt, als er een soort mensen niet te vertrouwen is zijn hun het wel, voor een oude man is het gezelschap van kleinere meisjes niet intresant hoor, het gaat ze om meer, jij gaat toch ook niet met jongens/meisjes van 12 om, ik zou echt onmiddelijk stoppen met contact met oudere mannen behalve als je nog een keer slechte ervaringen met mannen wil,
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek: kan iemand helpen? clubje | 10 | 17-08-2007 09:11 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Psychologie |
obsessief verliefd zijn metallica | 11 | 21-06-2004 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend :( Janicha | 13 | 01-12-2002 16:54 |