Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
we zien wel ![]()
|
Voor het Nederlandsvoetbal is het alleen maar goed dat Feyenoord die wedstrijd wint. En op die manier pakken ze meteen een eerste prijs dit seizoen.
Ik weet natuurlijk niet in hoevere beide clubs serieus willen gaan spelen voor de wedstrijd. Ik denk dat Feyenoord zich veel meer concentreerd op de wedstrijd van dinsdag 27-8 tegen Fenerbahçe (terugwedstrijd 3de voorronde CL) en als Feyenoord daar diep moet gaan, want ik vermoed, dan gaan ze enkele dagen later niet meer lekker fit zijn voor de supercup. Real Madrid daar en tegen is nog niet bezig met de competitie, die begint in spanje dat weekend. En ze zijn rechtstreeks geplaatst voor de CL, dus wordt dit hun eerste serieus wedstrijd?! Dat kan een nadeel zijn. Ik hoop voor Feyenoord, maar ik denk dat het toch Real Madrid wordt die gaat winnen... 0-2 voor Real.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zet mijn geld ook op Feyenoord, al zal het lastig worden.
Real zal de Supercup nu ook een keer echt willen winnen. Toch waag ik het te gokken op 1-0 of 2-1, het zou in ieder geval weer een mooie stunt zijn! En een mooie prijs zo vroeg in het seizoen zal ook geen kwaad kunnen... Alleen de wedstrijd tegen de Turken kan een probleem worden. Hoewel een wedstrijd met minder prestige wel zo belangrijk! Laat ze beiden wedstrijden maar winnen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En als er een opmerking is gemaakt die nergens opslaat dan is het jou laatste wel! Wat is feyenoord nou? In iedergeval de club die afgelopen jaar de Uefa-cup heeft gewonnen en dat is meer dan je van de meeste teams kunt zeggen. Niet dat Feyenoord een wereldteam heeft, maar ze hebben wel een team dat lekker kan voetballen en het moet hebben (en wat ook lukt) van teamwork en vooral van inzet. Individueel is real een stuk beter, maar dat kan je ook van Inter zeggen. Natuurlijk gaat Feyenoord de wedstrijd in als underdog maar dat wil niet zeggen dat ze geen kans hebben! Mocht je hierop reageren geef dan eens een keer wat argumenten i.p.v. van een aantal loze kreten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga jullie als feyenoord nou maar een keer de supercup winnen |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat ze (= Feyenoord) winnen, maar verwacht het eigenlijk niet. Ik hoop dat het een spannende wedstrijd is, ik gok op een eindstand van 2-1 voor Real. En ik ga nu snel naar beneden om te kijken
![]()
|
![]() |
|
|