Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet eigenlijk ook niet precies wat het inhoudt.. stiekem dacht ik tot voor kort (eh, vijf minuten geleden ![]() waarom kunnen die nazi's niet gewoon met een groot logo van 'IK BEN NAZI' rondlopen, zou een stuk minder verwarring brengen en er werden dan vast een stuk minder onschuldige doch witte-veters-liefhebbende mensen in elkaar gemept :/ -- god wat praat ik weer moeilijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
je VERLANGT er naar om witte veters in je kisten te doen?
![]() maar ok, als je dat mooi vindt, dan moet je dat gewoon doen: je moet alleen niet vreemd opkijken als er af en toe mensen argwanend naar je beginnen te kijken. Ik neem niet aan dat ze je meteen in elkaar slaan, die zullen wel bang zijn voor al je andere "nazi-vrienden" ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Die hele vetercode is gewoon verzonnen,als je een pakje veters koopt staat er toch ook niet op 'nazi-veters' ik hou niet van dat vergezochte gedoe..en ik zal er ook niet iemand om slaan op of beoordelen.
Maar er zullen vast wel weer mensen zijn zonder leven die het niet na kunnen laten iemand een paar meppen te verkopen vanwege die reden,dus pas er maar op. Mijn beste vriendje*zucht* heeft ook witte veters in z'n kisten en is er nog nooit om in elkaar gemept maar wel om na geroepen... |
![]() |
|
![]() |
Tsja... het feit dat je geslagen wordt om zoiets, vind ik al te belachelijk voor woorden. Ik ben het beslist niet eens met de visie waar die kledingstijl voor staat, maar zolang mensen een mening hebben, die mening goed kunnen onderbouwen, en ze geen geweld gebruiken om die mening over te brengen, vind ik iemand zomaar slaan wel erg hersenloos.
Maar ja, als het niet anders is, pas er dan inderdaad voor op. Zoek bijv. een alternatief, iets wat er op lijkt maar niet die nazistische boodschap uitdraagt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
tip geldt niet voor mensen die niet van tabaksrook houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
witte veters in je kisten , dan ben je nazi , en als je in een van de 2 een rode hebt zitten dan heb je met die kist een neger doodgeschopt ( punkrockbastard ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ken een vriend een neger die is gabber en heeft kisten met witte veters.
Maar die gast spoort niet echt moest op een huis passen van vrienden van em,vond tie daar een illegale nazie film. Heeft tie lekker met een paar andere gabbers gezellig met wat chips die film gekeken. Er is toch ook iets met een rooie bretels wat neo's vaak aan hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb de knokploeg al gebeld... ![]()
|
ik vind het niet eens mooi
![]() toch is het slecht dat je niet eens meer met dingen die anderen dus schijnbaar wel mooi vinden kan lopen omdat je gevaar loopt om in elkaar geslagen te worden. dat gaat me echt zooo te ver.
|
Verwijderd
|
Ik weet niet,
ik zie hier wel eens figuren met witte veters, bomberjacks, een kaalgeschoren hoofd en een strakke opgerolde spijkerbroek lopen die dan met witte veters in hun kisten lopen. Maar als je wet beenwarmers loopt en vleugeltjes en dan witte veters zal ik me maar niet teveel zorgen maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nee ik kan het gewoon niet hebben dat iets mij verboden wordt qua kledingstijl. maar goed als ik het zo hoor zal ik, als zijnde gothicje wel aardig ongeschonden blijven, zelfs met witte veters. okee dan!
||
![]() |
Citaat:
![]() Tsja.. je moet gewoon een keuze maken. Het is natuurlijk onzin dat je gelijk nazi zou zijn als je het draagt. Persoonlijk zou ik het niet doen omdat ik daar al niet mee geassocieerd zou willen worden.
||
Citaat:
ik had eerst zwart witte outfit en had ik witte veters in mn dcmartins..nja toen dacht ik dus wel dat ik iets heel fouts aan had en hbe ik er maar weer zwarte in gedaan. ik snapte die achterliggende gedachte niet. maar is het dan niet zo dat je uitdraagt dat je erachter staat ofzo? ik bedoel net als dat je (stom voorbeeld) met een anrchy teken oploopt. misschien vind je t wel gewoon een mooie a en koop je er een shirt van...(c&a) je wilt dan niet anarchy uitdragen maar je doet het toch? ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
saai, the gathering #894 Verwijderd | 500 | 03-03-2010 01:10 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
wat is er speciaal aan kisten met witte veters ? iebke* | 2 | 27-08-2002 13:47 |