Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
aye Ja, je moet een nieuwe aanval verwachten... die terroristen zijn geen terrorist geworden om zichzelf te beschermen... die mannen willen aanvallen, denk niet dat Bin Lambada nu lekker onderuit naar de tv gaat zitten kijken om die herdenkingsdienst te gaan kijken... Voorspelling: 11 september wordt een chaos Punt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt er denk ik van af of de USA het ook verwacht of niet.. Als zij het namelijk verwachten zullen ze de veiligheids maatregelen flink verhogen en dergelijke en is er dus een kleinere kans op slagen..
Het hangt er dan ook weer van af in hoeverre het doel van Al Quada ook echt slagen is, want als dat zo is lijkt de kans daarop me groter op een andere datum. Maar het is natuurlijk wel zo dat het een 'geweldige' stunt zou zijn zouden ze het weer op 9/11 doen.. Mja, niemand kan in hun hoofd kijken, wie weet wat hun patroon is hierin.. Wie weet doen ze het wel elke keer op de 11de maar dan elk jaar een maand later.. weet ik veel.. misschien wel zonder patroon en alles. Ja die kans is er, maar ik denk dat die kans er elke dag is eigenlijk |
![]() |
|
logisch dat mensen in amerika dat denken, ze hebben het van dichtbij meegemaakt (denk dat d'r vast wel veel new yorkers zijn ondervraagd) en leven elke dag nog in angst en/of verdriet.
als ze dan de vraag krijgen 'bent u bang dat het op 11 september weer gaat gebeuren? een aanslag?' dan is het voor hen (lijkt mij) nogal simpel om ja te antwoorden. die mensen zijn volgens mij namelijk daar altijd bang voor en denken dat elke gelegenheid (feest/herdenking/andere speciale dag) voor de al quada een nieuwe mogelijkheid zou kunnen zijn. kdenk persoonlijk niet dat er aanslagen zullen zijn dan, want oké, het geeft een goed gevoel misschien voor hen, dat het hen nog een keer is gelukt op 11 september ofzo, maar dat gevoel hebben ze ook als het hen lukt op een andere dag. En ze zijn gek als ze het dan op 11 september gaan proberen, want dan is alles natuurlijk super beveiligd!!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ze een aanslag gaan doen, zullen ze dat juist doen op momenten dat het niet verwacht wordt.
||
Citaat:
|
![]() |
tuurlijk komt er weer n aanval, vraag blijft natuurlijk wanneeer
maar vooral waar, want ik verw8 eerlijk gezegd niet dat ze nog n x grongebied van de vs aan zullen vallen. Eerder nog een van de bondgenoten van de vs, misschien wel het hoofdkantoor van de EU, of een ambassade van de vs ergens in europa amerika is tegenwoordig veel te zwaar beveiligd ik denk dat veiligste land op dit moment ruslandf is of misschien 1 van de afrikaanse of aziatische landen |
![]() |
|
![]() |
als osama een machtgevoel wil krijgen pakt ie ze gewoon nog een keertje op 11 september. misschien leren de amerikanen dan eens voorgoed dat ze niet over alles de baas kunnen spelen en geen beslissingen nemen waar de rest van de wereld de dupe van woord en amerika beter. Niet dat ik het goedkeur van osama maar die amerikanen mag ik ook niet
|
![]() |
nee, dan verwacht ik geen terroristische aanval. Dat is geen goed gekozen moment, want dan verwachten veel mensen het. Ik heb wel het idee dat er mensen kleine dingen (een per ongeluk ontploffende vuilniszak, een ontspoorde trein, enz.) al gaan zien als een heuze terroristische aanslag.
|
ik denk niet dat ze at gaan doen, tenminste ik denk niet dat ze er de kans voor krijgen. Ik zie Bush ertoe in staat dat hij vliegen op 11 september in de USA gaat verbieden ofzo. Ze kunnen natuurlijk ook wat anders gaan proberen maar ik denk dat het ze niet gaat lukken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ow ja en ik zag niemand zeggen dat een aanslag niet te voorkomen is. Daar ga ik dus in mee, die mensen zijn zo ingeburgerd in de US, die kunnen ze niet ontdekken. En stel je voor dat een man of 20 bij elkaar komen, een vliegschool overvallen en met die vliegtuigjes gaan spelen ehh |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn zoveel maatregelen genomen voor die dag dat het praktisch onmogelijk is om nog zo'n aanslag voor elkaar te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
1 gratis en de andere voor 1 dollar SAN FRANCISCO - De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij National Airlines gaat op 11 september, precies een jaar na de aanslagen in New York en Washington, alle passagiers in de economy klasse vervoeren voor het symbolische bedrag van één dollar. Dat maakte de maatschappij donderdag bekend. De tickets vliegen de deur uit, zo blijkt uit informatie op de website van de maatschappij. Vorige week kondigde een andere Amerikaanse luchtvaartmaatschappij, Spirit Airlines uit Florida, al aan dat haar vluchten op 11 september gratis zullen zijn. Alle vliegtuigen van de maatschappij zijn voor die dag al volgeboekt. De Europese luchtvaartmaatschappijen SAS en Air France maakten kortgeleden bekend enkele vluchten naar de VS op 11 september te zullen schrappen wegens gebrek aan boekingen. De Amerikaanse maatschappijen American Airlines en United Airlines hebben ook een deel van de vluchten op 11/9 geschrapt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
als ik obl was zou ik eerst een nep aanval met vliegtuigen op 11 september uitvoeren, om de mensen af te leiden en dan op 12 september in iedere grote creditcard/ verzekeringkantoor een busje leggen met 1800 liter nitro (fightclub)
en dan ontstaat er economische chaos in de VS en dat afmaken met een chemische bom op New York (weg met die Eastside Lozers!!!!, Westside 4 life!!!!!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
zo lang die gasten niet zijn uitgeroeid blijft het door gaan
ik geef isreal groot gelijk dat ze die willen uitroeien wat wel droog is usa krijgt twee vliegtuigjes tegen hun torens aan en zei mogen meteen moslim knallen maar isreal wordt al jaren getijsterd door die moslim en nu doen zei wat en isreal krijgt gezeik & kretiek waarom mag die bush het wel en die joden niet
Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
ze moorden nu wel die terroristen uit maar daar zitten vaders bij en die hebben kinderen en die hebben dat geloof ook en die worden ook weer groot en krijgen ook weer oorlog neigingen die kinderen weten niks anders dat die amerikanen hun vader hebben vermoord [als je de boom om hakt moet je ook de wortels uit de grond trekken ] anders blijf je door gaan
Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ga ajb eens naar de bezette gebieden en leef eens zoals de Palestijnen doen. Een burgerwaarnemer (iemand die kijkt hoe de burgers daar leven) kon niet anders concluderen dan dat het een hopeloze situatie was die ISRAEL gecreeerd had. Door de Palestijnen zo te onderdrukken en te weerhouden om naar bv. de universiteit te gaan, creeer je haatgevoelens. Door huizen neer te halen (wat hun enige bezit is!) creeer je haatgevoelens. En wat moet je tegen het best getrainde leger van de wereld? Daar kun je niks mee beginnen en lijken zelfmoordaanslagen de enige oplossing. WIe is er nu de schuldige? Ben dan redelijk en zeg: laat men de Israelis en de Palestijnen beiden uitroeien. Een atoombom erop en klaar. |
![]() |
||
Citaat:
Ik verwacht geen nieuwe aanslagen omdat het er dan wel heel dik bovenop ligt. Ik begrijp ook dat de VS wel extra beveiliging MOET nemen. |
![]() |
|
![]() |
Sja ik denk dat er best een kans in zit dat 11 sept voor de 2x maal een rampdag wordt, aangezien we Bin Laden nog steeds niet hebben en god mag weten wat voor plannen hij heeft na het 'succes' (voor hem dan ) van de 11de september...
![]()
|
![]() |
Als Osama Bin Laden opnieuw zoiets zal plannen, is het dan niet logisch dat hij wacht tot men het écht niet meer verwacht? 11 september 2002 is in dat opzicht nog te vroeg, en misschien duurt het nog wel tot op een blauwe maandag in 2004 of 2005.
Zou hij opnieuw vliegtuigen gebruiken? Dat zou dan wel dikke afgang zijn voor de USA als dat lukt. Zou hij nog doelen in de USA viseren, of richt hij z'n pijlen op vb. London, Brussel of Parijs? Zou hij nu terreur willen zaaien door kleinere aanslagen overal in de USA en in Europa? En wat zouden de gevolgen daarvan wel niet zijn? Rassenrellen? Of zou hij gewoon stoppen? Het is misschien genoeg geweest voor hem. Misschien snakt hij nu naar een rustiger leventje, vb. ergens in de Provence. ![]() |
![]() |
|
De amerikaanse regering heeft duidelijk haar lesje nog niet geleerd ( luister maar naar de stoere taal van George 'kwileenevengroteoorlogalsmijnpappie' Bush)
Een nieuwe aanslag op 11/09 kan het vertrouwen van de amerikanen in hun president misschien temperen maar kan ook ongekeerd werken. Het blijft natuurlijk wel afwachten maar dat er nieuwe aanslagen komen is bijna zeker. Overigens kan het binnenkort wel eens ontaarden in een kernoorlog. Rusland kiest namelijk meer en meer de kant van Irak ( voorlopig nog alleen op economisch vlak maar........). Europa (en vooral het vaste land) komt tussen de 2 grootmachten en dan... ![]() anyway, always look on the bright side of life! Xellent |
![]() |
|
shit!!!
nu herriner ik het me opeens eerst d8 ik lekker boeiend maar nu herriner ik het me weer ik hoop echt dat die aanslag niet in september gepleegd wordt en zeker niet rond 11 september want 13 september is een rouwdag dus als OBL op 11 september een aanslag pleegt dan 'verziekt' dat de 13 september rouwdag |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Misschien plant Amerika wel een aanval op Irak voor 11 september, dat zou pas misplaatste symboliek zijn...
President Bush and Colin Powell are sitting in a bar. A guy walks in and asks the barman, "Isn't that Bush and Powell sitting over there?" The barman says, "Yep, that's them." So the guy walks over and says, "Wow, this is a real honor. What are you guys doing in here?" Bush says, "We're planning WW III for September 11". And the guy says, "Really? What's going to happen?" Bush says, "Well, we're going to kill 140 million Iraqis this time and one blonde with big boobs." The guy exclaimed, "A blonde with big boobs? Why kill a blonde with big boobs?" Bush turns to Powell, punches him on the shoulder and says, "See, I told you no one would worry about the 140 million Iraqis!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] er wonen 14 miljoen mensen in Irak btw[/edit]
|
"ik zou een aanslag plannen op een dag waar ze zich er minder op bedacht zijn" vind ik ergens wel een sublieme uitspraak. Het idee dat obl zijn aanslagen zomaar even uit de losse pols schudt is natuurlijk onzin. Zijn volgende aanslage nzijn allang gepland op dagen en locaties waar je het niet verwacht, maar die wel belangrijk zijn.
Ik heb nog wel een leuk ideetje voor een aanslag in Amsterdam. Gelukkig hebben wij niet zoveel belangrijke meuk liggen hiero en is Europa nét iets minder arrogant dan de VS in dat soort dingen (Sadam laat zijn olie in Euro's betalen om maar aan te geven dat de relatie tussen europa en dat soort landen net iets minder gespannen is)
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik denk niet dat er weer een grote aanslag komt. Veel te veel veiligheidsmaatregelen. Wat wel een mogelijkheid is: een kleine, onbekende organisatie die aandacht wil trekken dmv een aanslag.
||
Citaat:
REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 | |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 |