Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 23:01
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Wie denkt dat het waar is dat op 11 sept opnieuw een aanval komt op USA of een andere bondgenoot van de Verenigde Staten? Laat je hier ff over horen! Ik wil wel eens weten hoe jullie daar over denken!

Ik hoorde op de radio dat na een representatieve ondervraging aan burgers van New York er 35% bang is voor een aanval op 11sept!!! Ikzelf denk dat er ook een mogelijkheid ligt.

Of het zal in ieder geval zo zijn dat er gekken iets kleinschaligs doen!
Oud 20-08-2002, 23:19
Verwijderd
Ach, hysterisch gezeur.

T'is buiten dat ook wel HEEL erg loos om op dezelfde datum zo'n aanslag te plegen..
Oud 20-08-2002, 23:44
McM@dj
McM@dj is offline
Citaat:
Glow schreef:
Ach, hysterisch gezeur.

T'is buiten dat ook wel HEEL erg loos om op dezelfde datum zo'n aanslag te plegen..
Ben je gek joh,

Voor Al Quada zou t ideaal zijn om een aanslag te plegen, vooral op de USA, moet je ns nagaan als Amerika op hun rouwdag wordt getroffen.

en natuurlijk ook wat een machtsgevoel dat kan geven voor al quada...

Ik ben absoluut niet pro terrorist of osama maar als ik hem een tip zou geven dan zou ie als 1e het vrijheidsbeeld met the white house moeten pakken en daarna om het compleet te maken een gifaanslag in NY

ga maar eens na dan....

sorry voor deze in sommige ogen denk ik kwetsende zinnen maar ik wil alleen maar laten zien waar ze tot in staat kunnen zijn....
Oud 20-08-2002, 23:52
GoodforNothing
Citaat:
McM@dj schreef:

Ben je gek joh,

Voor Al Quada zou t ideaal zijn om een aanslag te plegen, vooral op de USA, moet je ns nagaan als Amerika op hun rouwdag wordt getroffen.

en natuurlijk ook wat een machtsgevoel dat kan geven voor al quada...

Ik ben absoluut niet pro terrorist of osama maar als ik hem een tip zou geven dan zou ie als 1e het vrijheidsbeeld met the white house moeten pakken en daarna om het compleet te maken een gifaanslag in NY

ga maar eens na dan....

sorry voor deze in sommige ogen denk ik kwetsende zinnen maar ik wil alleen maar laten zien waar ze tot in staat kunnen zijn....
Dit is niet wat ik met het topic bedoel! Natuurlijk kan Al Quida een vliegtuigje in het vrijheidsbeeld doen vliegen.... maar het gaat hier om veiligheid ten opzichte van de kans van aanvallen uit Midden-Oosten.... De vraag is... zijn we veilig of moeten we een nieuwe aanval verwachten???
Oud 20-08-2002, 23:58
McM@dj
McM@dj is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
De vraag is... zijn we veilig of moeten we een nieuwe aanval verwachten???
sorry =)

aye

Ja, je moet een nieuwe aanval verwachten...

die terroristen zijn geen terrorist geworden om zichzelf te beschermen... die mannen willen aanvallen,
denk niet dat Bin Lambada nu lekker onderuit naar de tv gaat zitten kijken om die herdenkingsdienst te gaan kijken...

Voorspelling: 11 september wordt een chaos Punt.
Oud 21-08-2002, 11:15
Verwijderd
Hangt er denk ik van af of de USA het ook verwacht of niet.. Als zij het namelijk verwachten zullen ze de veiligheids maatregelen flink verhogen en dergelijke en is er dus een kleinere kans op slagen..

Het hangt er dan ook weer van af in hoeverre het doel van Al Quada ook echt slagen is, want als dat zo is lijkt de kans daarop me groter op een andere datum. Maar het is natuurlijk wel zo dat het een 'geweldige' stunt zou zijn zouden ze het weer op 9/11 doen.. Mja, niemand kan in hun hoofd kijken, wie weet wat hun patroon is hierin.. Wie weet doen ze het wel elke keer op de 11de maar dan elk jaar een maand later.. weet ik veel.. misschien wel zonder patroon en alles.

Ja die kans is er, maar ik denk dat die kans er elke dag is eigenlijk
Oud 21-08-2002, 11:51
twiety
twiety is offline
Als ik Bin Laden was, zou ik 't op 12 september doen, als ze allemaal aan het uitzuchten zijn omdat er de dag ervoor niks is gebeurd.
Oud 21-08-2002, 12:10
Balance
Balance is offline
logisch dat mensen in amerika dat denken, ze hebben het van dichtbij meegemaakt (denk dat d'r vast wel veel new yorkers zijn ondervraagd) en leven elke dag nog in angst en/of verdriet.
als ze dan de vraag krijgen 'bent u bang dat het op 11 september weer gaat gebeuren? een aanslag?' dan is het voor hen (lijkt mij) nogal simpel om ja te antwoorden.
die mensen zijn volgens mij namelijk daar altijd bang voor en denken dat elke gelegenheid (feest/herdenking/andere speciale dag) voor de al quada een nieuwe mogelijkheid zou kunnen zijn.

kdenk persoonlijk niet dat er aanslagen zullen zijn dan, want oké, het geeft een goed gevoel misschien voor hen, dat het hen nog een keer is gelukt op 11 september ofzo, maar dat gevoel hebben ze ook als het hen lukt op een andere dag. En ze zijn gek als ze het dan op 11 september gaan proberen, want dan is alles natuurlijk super beveiligd!!
Oud 21-08-2002, 12:31
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
De vraag is... zijn we veilig of moeten we een nieuwe aanval verwachten???
Hoe moet ik dat inschatten, ik ben geen Al Quada ofzo.
Oud 21-08-2002, 13:04
GoodforNothing
Citaat:
autodropje schreef:

Hoe moet ik dat inschatten, ik ben geen Al Quada ofzo.
ooohw... d8 ik !
Oud 21-08-2002, 13:10
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
linda85 schreef:
En ze zijn gek als ze het dan op 11 september gaan proberen, want dan is alles natuurlijk super beveiligd!!
kan je je super beveiligen voor een aanslag???

Als ze een aanslag gaan doen, zullen ze dat juist doen op momenten dat het niet verwacht wordt.
Oud 21-08-2002, 13:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
Southraider schreef:

Als ze een aanslag gaan doen, zullen ze dat juist doen op momenten dat het niet verwacht wordt.
Juist, en dus niet op 11 september. Het ligt teveel voor de hand, 12 september lijkt me waarschijnlijker, maar je weet het niet. Ik begrijp sowieso al niet hoe die mensen denken dus het is onmogelijk om hun logica te achterhalen. Ik denk wel dat er binnen niet al te lange tijd weer iets ergs zal gebeuren.
Oud 21-08-2002, 13:50
PaulSimon
PaulSimon is offline
tuurlijk komt er weer n aanval, vraag blijft natuurlijk wanneeer
maar vooral waar, want ik verw8 eerlijk gezegd niet dat ze nog n x grongebied van de vs aan zullen vallen. Eerder nog een van de bondgenoten van de vs, misschien wel het hoofdkantoor van de EU, of een ambassade van de vs ergens in europa
amerika is tegenwoordig veel te zwaar beveiligd
ik denk dat veiligste land op dit moment ruslandf is of misschien 1 van de afrikaanse of aziatische landen
Oud 21-08-2002, 14:02
PV
PV is offline
't zou me niet verbazen.. juist iets doen op het moment dat alles zwaar beveiligd is (lijkt), en zo tonen dat de V.S. niet zo machtig is als ze denken. 12 september zou wel iets komisch hebben
Oud 21-08-2002, 15:01
Stff
Stff is offline
k vind 11 sep ook wel zo een datum waarop Bush een 'blitzkrieg' oorlog op Irak gaat ondernemen
Oud 21-08-2002, 15:34
Verwijderd
waarom zouden ze? het zou wel iets te voorspelbaar zijn...
ik geloof er dus geen zak van.
Oud 21-08-2002, 16:06
BBEM
BBEM is offline
als osama een machtgevoel wil krijgen pakt ie ze gewoon nog een keertje op 11 september. misschien leren de amerikanen dan eens voorgoed dat ze niet over alles de baas kunnen spelen en geen beslissingen nemen waar de rest van de wereld de dupe van woord en amerika beter. Niet dat ik het goedkeur van osama maar die amerikanen mag ik ook niet
Oud 21-08-2002, 17:51
Sommetje
Sommetje is offline
nee, dan verwacht ik geen terroristische aanval. Dat is geen goed gekozen moment, want dan verwachten veel mensen het. Ik heb wel het idee dat er mensen kleine dingen (een per ongeluk ontploffende vuilniszak, een ontspoorde trein, enz.) al gaan zien als een heuze terroristische aanslag.
Oud 21-08-2002, 18:27
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
ik denk niet dat ze at gaan doen, tenminste ik denk niet dat ze er de kans voor krijgen. Ik zie Bush ertoe in staat dat hij vliegen op 11 september in de USA gaat verbieden ofzo. Ze kunnen natuurlijk ook wat anders gaan proberen maar ik denk dat het ze niet gaat lukken.
Oud 21-08-2002, 19:06
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
krijgdepleuris schreef:
Ik zie Bush ertoe in staat dat hij vliegen op 11 september in de USA gaat verbieden ofzo.
Er zijn vliegtuig maatschappijen waar je op 11 september gratis kunt vliegen. Alle stoelen zijn al volgeboekt.
Oud 22-08-2002, 08:24
McM@dj
McM@dj is offline
Citaat:
Skydancer schreef:

Er zijn vliegtuig maatschappijen waar je op 11 september gratis kunt vliegen. Alle stoelen zijn al volgeboekt.
jah, dat had ik dus ook gehoord , ik denk als je n beetje slim bent gewoon alles aan de grond laat staan, hoewel dat natuurlijk een groot deel van amerika plat legt....

ow ja en ik zag niemand zeggen dat een aanslag niet te voorkomen is. Daar ga ik dus in mee, die mensen zijn zo ingeburgerd in de US, die kunnen ze niet ontdekken. En stel je voor dat een man of 20 bij elkaar komen, een vliegschool overvallen en met die vliegtuigjes gaan spelen ehh
Oud 22-08-2002, 08:39
xsten
xsten is offline
Citaat:
Skydancer schreef:

Dat is er volgens mij maar één. De rest van de maatschappijen laten je mooi meer betalen om op die dag te vliegen! Vanwege de extra veiligheidsmaatregelen.

Er zijn zoveel maatregelen genomen voor die dag dat het praktisch onmogelijk is om nog zo'n aanslag voor elkaar te krijgen.
Oud 22-08-2002, 08:56
Gatara
Gatara is offline
Het zou logischer zijn als het 10 of 12 september zou gebeuren.
Op 11 september is iedereen op de hoede.

Nog logischer zou het zijn om het op 17 maart 2003 te doen.

Dan verwacht niemand het
Oud 22-08-2002, 11:11
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
xsten schreef:

Dat is er volgens mij maar één. De rest van de maatschappijen laten je mooi meer betalen om op die dag te vliegen! Vanwege de extra veiligheidsmaatregelen.

Er zijn zoveel maatregelen genomen voor die dag dat het praktisch onmogelijk is om nog zo'n aanslag voor elkaar te krijgen.

1 gratis en de andere voor 1 dollar

SAN FRANCISCO - De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij National Airlines gaat op 11 september, precies een jaar na de aanslagen in New York en Washington, alle passagiers in de economy klasse vervoeren voor het symbolische bedrag van één dollar. Dat maakte de maatschappij donderdag bekend. De tickets vliegen de deur uit, zo blijkt uit informatie op de website van de maatschappij.

Vorige week kondigde een andere Amerikaanse luchtvaartmaatschappij, Spirit Airlines uit Florida, al aan dat haar vluchten op 11 september gratis zullen zijn. Alle vliegtuigen van de maatschappij zijn voor die dag al volgeboekt.

De Europese luchtvaartmaatschappijen SAS en Air France maakten kortgeleden bekend enkele vluchten naar de VS op 11 september te zullen schrappen wegens gebrek aan boekingen. De Amerikaanse maatschappijen American Airlines en United Airlines hebben ook een deel van de vluchten op 11/9 geschrapt.
Oud 22-08-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
xsten schreef:

Maar er zijn insiders, mensen in de VS zelf.. Ik denk dat het voor hen nog best mogelijk zou zijn een aanslag te plegen. Kijk, natuurlijk niet op dezelfde manier, dat zekers niet.. maar weer op een van de andere manieren die ook op de instructie video's staan.. Je kunt nooit zo goed beveiligen dat je tegen alles beschermt bent
Advertentie
Oud 22-08-2002, 18:38
CraigDavid
CraigDavid is offline
als ik obl was zou ik eerst een nep aanval met vliegtuigen op 11 september uitvoeren, om de mensen af te leiden en dan op 12 september in iedere grote creditcard/ verzekeringkantoor een busje leggen met 1800 liter nitro (fightclub)
en dan ontstaat er economische chaos in de VS

en dat afmaken met een chemische bom op New York (weg met die Eastside Lozers!!!!, Westside 4 life!!!!!)
Oud 27-08-2002, 07:30
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Hmm, ik denk het niet.
Aangezien de terroristen ook wel doorhebben, dat alles erg goed beveiligd is.
Dan zouden ze het eerder op een andere dag doen denk ik, juist wanneer mensen het niet verwachten.
Oud 27-08-2002, 07:35
M1d0
M1d0 is offline
Ik denk dat er wel een aanslag komt maar niet in NY maar in LA of Washington ofzo...
Oud 27-08-2002, 11:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Stff schreef:
k vind 11 sep ook wel zo een datum waarop Bush een 'blitzkrieg' oorlog op Irak gaat ondernemen
Die kans zit er inderdaad wel in, dan kan hij door opkomend sentiment waarschijnlijk op meer steun rekenen.
Oud 27-08-2002, 12:02
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
zo lang die gasten niet zijn uitgeroeid blijft het door gaan

ik geef isreal groot gelijk dat ze die willen uitroeien

wat wel droog is usa krijgt twee vliegtuigjes tegen hun torens aan en zei mogen meteen moslim knallen maar isreal wordt al jaren getijsterd door die moslim en nu doen zei wat en isreal krijgt gezeik & kretiek waarom mag die bush het wel en die joden niet

Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 12:05.
Oud 27-08-2002, 12:14
REIE
REIE is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:
zo lang die gasten niet zijn uitgeroeid blijft het door gaan

ik geef isreal groot gelijk dat ze die willen uitroeien

wat wel droog is usa krijgt twee vliegtuigjes tegen hun torens aan en zei mogen meteen moslim knallen maar isreal wordt al jaren getijsterd door die moslim en nu doen zei wat en isreal krijgt gezeik & kretiek waarom mag die bush het wel en die joden niet
Het is niet tegen moslims, maar tegen terroristen die toevallig fundamentalistische moslims zijn. Als het een stel sjassieden was die tegen de wtc aanvlogen, gaan we toch ook niet alle joden uitmoorden omdat zij ook als jood zijn geboren? De RK Kerk is ook verantwoordelijk voor een paar eeuwen onderdrukking, maar deze is toch ook niet ontbonden? Er zijn nog genoeg redelijke katholieken.

REIE
Oud 27-08-2002, 12:22
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
REIE schreef:

Het is niet tegen moslims, maar tegen terroristen die toevallig fundamentalistische moslims zijn. Als het een stel sjassieden was die tegen de wtc aanvlogen, gaan we toch ook niet alle joden uitmoorden omdat zij ook als jood zijn geboren? De RK Kerk is ook verantwoordelijk voor een paar eeuwen onderdrukking, maar deze is toch ook niet ontbonden? Er zijn nog genoeg redelijke katholieken.

REIE
die gasten zijn gevaarlijk overal waar je die moslims hebt of gasten die in hun geloof geloven is er oorlog

ze moorden nu wel die terroristen uit maar daar zitten vaders bij en die hebben kinderen en die hebben dat geloof ook en die worden ook weer groot en krijgen ook weer oorlog neigingen
die kinderen weten niks anders dat die amerikanen hun vader hebben vermoord

[als je de boom om hakt moet je ook de wortels uit de grond trekken ] anders blijf je door gaan

Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 12:25.
Oud 27-08-2002, 13:10
Verwijderd
t kan iedere dag gebeuren.. maar das typisch amerikaans om op die dag voorzorgmaatregelen te gebruiken..die lui zijn zo bijgelovig als wat...
Oud 27-08-2002, 13:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

die gasten zijn gevaarlijk overal waar je die moslims hebt of gasten die in hun geloof geloven is er oorlog

ze moorden nu wel die terroristen uit maar daar zitten vaders bij en die hebben kinderen en die hebben dat geloof ook en die worden ook weer groot en krijgen ook weer oorlog neigingen
die kinderen weten niks anders dat die amerikanen hun vader hebben vermoord

[als je de boom om hakt moet je ook de wortels uit de grond trekken ] anders blijf je door gaan
Jezus.......!

Ga ajb eens naar de bezette gebieden en leef eens zoals de Palestijnen doen.
Een burgerwaarnemer (iemand die kijkt hoe de burgers daar leven) kon niet anders concluderen dan dat het een hopeloze situatie was die ISRAEL gecreeerd had.
Door de Palestijnen zo te onderdrukken en te weerhouden om naar bv. de universiteit te gaan, creeer je haatgevoelens.
Door huizen neer te halen (wat hun enige bezit is!) creeer je haatgevoelens.
En wat moet je tegen het best getrainde leger van de wereld?
Daar kun je niks mee beginnen en lijken zelfmoordaanslagen de enige oplossing.

WIe is er nu de schuldige?

Ben dan redelijk en zeg: laat men de Israelis en de Palestijnen beiden uitroeien. Een atoombom erop en klaar.
Oud 27-08-2002, 13:35
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Jezus.......!

Ga ajb eens naar de bezette gebieden en leef eens zoals de Palestijnen doen.
Een burgerwaarnemer (iemand die kijkt hoe de burgers daar leven) kon niet anders concluderen dan dat het een hopeloze situatie was die ISRAEL gecreeerd had.
Door de Palestijnen zo te onderdrukken en te weerhouden om naar bv. de universiteit te gaan, creeer je haatgevoelens.
Door huizen neer te halen (wat hun enige bezit is!) creeer je haatgevoelens.
En wat moet je tegen het best getrainde leger van de wereld?
Daar kun je niks mee beginnen en lijken zelfmoordaanslagen de enige oplossing.

WIe is er nu de schuldige?

Ben dan redelijk en zeg: laat men de Israelis en de Palestijnen beiden uitroeien. Een atoombom erop en klaar.
Laten we er geen Israel topic van maken.
Ik verwacht geen nieuwe aanslagen omdat het er dan wel heel dik bovenop ligt. Ik begrijp ook dat de VS wel extra beveiliging MOET nemen.
Oud 28-08-2002, 14:25
Sithan
Sithan is offline
Sja ik denk dat er best een kans in zit dat 11 sept voor de 2x maal een rampdag wordt, aangezien we Bin Laden nog steeds niet hebben en god mag weten wat voor plannen hij heeft na het 'succes' (voor hem dan ) van de 11de september...
Oud 02-09-2002, 17:25
vakine
vakine is offline
Als Osama Bin Laden opnieuw zoiets zal plannen, is het dan niet logisch dat hij wacht tot men het écht niet meer verwacht? 11 september 2002 is in dat opzicht nog te vroeg, en misschien duurt het nog wel tot op een blauwe maandag in 2004 of 2005.

Zou hij opnieuw vliegtuigen gebruiken? Dat zou dan wel dikke afgang zijn voor de USA als dat lukt.

Zou hij nog doelen in de USA viseren, of richt hij z'n pijlen op vb. London, Brussel of Parijs?

Zou hij nu terreur willen zaaien door kleinere aanslagen overal in de USA en in Europa? En wat zouden de gevolgen daarvan wel niet zijn? Rassenrellen?

Of zou hij gewoon stoppen? Het is misschien genoeg geweest voor hem. Misschien snakt hij nu naar een rustiger leventje, vb. ergens in de Provence.
Oud 02-09-2002, 21:12
Xellent
Xellent is offline
De amerikaanse regering heeft duidelijk haar lesje nog niet geleerd ( luister maar naar de stoere taal van George 'kwileenevengroteoorlogalsmijnpappie' Bush)
Een nieuwe aanslag op 11/09 kan het vertrouwen van de amerikanen in hun president misschien temperen maar kan ook ongekeerd werken.
Het blijft natuurlijk wel afwachten maar dat er nieuwe aanslagen komen is bijna zeker.
Overigens kan het binnenkort wel eens ontaarden in een kernoorlog. Rusland kiest namelijk meer en meer de kant van Irak ( voorlopig nog alleen op economisch vlak maar........).
Europa (en vooral het vaste land) komt tussen de 2 grootmachten en dan...

anyway, always look on the bright side of life!
Xellent
Oud 02-09-2002, 21:40
CraigDavid
CraigDavid is offline
shit!!!
nu herriner ik het me opeens
eerst d8 ik lekker boeiend maar nu herriner ik het me weer
ik hoop echt dat die aanslag niet in september gepleegd wordt en zeker niet rond 11 september

want 13 september is een rouwdag
dus als OBL op 11 september een aanslag pleegt dan 'verziekt' dat de 13 september rouwdag
Oud 02-09-2002, 21:51
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
vakine schreef:
Zou hij nu terreur willen zaaien door kleinere aanslagen overal in de USA en in Europa? En wat zouden de gevolgen daarvan wel niet zijn? Rassenrellen?
Waarom rassenrellen?
Oud 02-09-2002, 22:30
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

Waarom rassenrellen?
Goede vraag.
Oud 02-09-2002, 22:32
Joostje
Joostje is offline
waarschijnlijk omdat een kleine groep mensen die niet geheel past in het mensbeeld van de meerderheid van de bevolking de zondebok word, zoals gewoonlijk :/
Oud 03-09-2002, 09:08
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Wie denkt dat het waar is dat op 11 sept opnieuw een aanval komt op USA of een andere bondgenoot van de Verenigde Staten? Laat je hier ff over horen! Ik wil wel eens weten hoe jullie daar over denken!

Ik hoorde op de radio dat na een representatieve ondervraging aan burgers van New York er 35% bang is voor een aanval op 11sept!!! Ikzelf denk dat er ook een mogelijkheid ligt.

Of het zal in ieder geval zo zijn dat er gekken iets kleinschaligs doen!
op 6 mei 2003 word pim fortuyn zeker weer vermoord
Oud 03-09-2002, 14:30
NERD
NERD is offline
Misschien plant Amerika wel een aanval op Irak voor 11 september, dat zou pas misplaatste symboliek zijn...

President Bush and Colin Powell are sitting in a bar. A guy walks in and asks the barman, "Isn't that Bush and Powell sitting over there?"

The barman says, "Yep, that's them."

So the guy walks over and says, "Wow, this is a real honor. What are you guys doing in here?"

Bush says, "We're planning WW III for September 11".

And the guy says, "Really? What's going to happen?"

Bush says, "Well, we're going to kill 140 million Iraqis this time and one blonde with big boobs."

The guy exclaimed, "A blonde with big boobs? Why kill a blonde with big boobs?"

Bush turns to Powell, punches him on the shoulder and says, "See, I told you no one would worry about the 140 million Iraqis!"
Oud 03-09-2002, 17:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
NERD schreef:
Misschien plant Amerika wel een aanval op Irak voor 11 september, dat zou pas misplaatste symboliek zijn...

President Bush and Colin Powell are sitting in a bar. A guy walks in and asks the barman, "Isn't that Bush and Powell sitting over there?"

The barman says, "Yep, that's them."

So the guy walks over and says, "Wow, this is a real honor. What are you guys doing in here?"

Bush says, "We're planning WW III for September 11".

And the guy says, "Really? What's going to happen?"

Bush says, "Well, we're going to kill 140 million Iraqis this time and one blonde with big boobs."

The guy exclaimed, "A blonde with big boobs? Why kill a blonde with big boobs?"

Bush turns to Powell, punches him on the shoulder and says, "See, I told you no one would worry about the 140 million Iraqis!"
Om te lachen of om te huilen?
[edit] er wonen 14 miljoen mensen in Irak btw[/edit]
Oud 04-09-2002, 20:03
arrebar
arrebar is offline
welcome to this years annual 11 september terrorist attack
Oud 05-09-2002, 01:23
Tampert
Tampert is offline
"ik zou een aanslag plannen op een dag waar ze zich er minder op bedacht zijn" vind ik ergens wel een sublieme uitspraak. Het idee dat obl zijn aanslagen zomaar even uit de losse pols schudt is natuurlijk onzin. Zijn volgende aanslage nzijn allang gepland op dagen en locaties waar je het niet verwacht, maar die wel belangrijk zijn.

Ik heb nog wel een leuk ideetje voor een aanslag in Amsterdam. Gelukkig hebben wij niet zoveel belangrijke meuk liggen hiero en is Europa nét iets minder arrogant dan de VS in dat soort dingen (Sadam laat zijn olie in Euro's betalen om maar aan te geven dat de relatie tussen europa en dat soort landen net iets minder gespannen is)
Oud 05-09-2002, 01:36
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
NERD schreef:

Maar goed, ik denk niet dat er weer een grote aanslag komt. Veel te veel veiligheidsmaatregelen. Wat wel een mogelijkheid is: een kleine, onbekende organisatie die aandacht wil trekken dmv een aanslag.
Oud 05-09-2002, 12:26
REIE
REIE is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
Wie denkt dat het waar is dat op 11 sept opnieuw een aanval komt op USA of een andere bondgenoot van de Verenigde Staten

Je kan elke dag wel een onverwachte aanslag verwachten...

REIE
Oud 05-09-2002, 12:29
NERD
NERD is offline
Citaat:
REIE schreef:

Je kan elke dag wel een onverwachte aanslag verwachten...

REIE
Hoe kan een aanslag nu onverwacht zijn als je hem verwacht??
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten