| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat is echt vaag.
Ik liep vorige week in de stad en kwam dus een ex tegen die ik al een jaar niet meer had gezien, omdat hij een jaar naar Amerika is geweest.. Het stomme is dat het uit is gegaan omdat hij naar Amerika ging en wij onszelf te jong vonden om nu al een relatie op zo'n afstand aan te gaan.. En ik merk ook dat dat echt zo was. In de tussentijd heb ik wel een paar vriendjes gehad, en hij vriendinnen geloof ik, en toen we elkaar zagen was het gewoon een weerzien van oude vrienden, niet meteen een gevoel van 'ik wil je terug'. Waarschijnlijk was het echt een teleurstelling geweest als we elkaar terug hadden gezien als 'geliefden', omdat je iemand waarschijnlijk toch redelijk idealiseert in zo'n tijd. Ik denk wel dat 't inderdaad beter is om elkaar als vrienden te zien, niet meteen als ex-maar-misschien-weer-in-de-toekomst-iets-beginnende-geliefden. Dan heb je te hoge verwachtingen, gewoon kijken hoe 't gaat.
|
|
|
|
|
tuurlijk is dat even slikken, maar als ik jou was zou ik je er niet al te druk over maken van te voren en niet bepaalde verwachtingen hebben...dan kan het alleen maar meevallen
|
|
|
|
Lijkt me eigenlijk gewoon leuk, tenzij het om een kutreden uit is gegaan. Eerste vriendje zie ik dagelijks, geen contact meer mee, maar het blijft die lieve jongen, alleen heb ik er geen gevoel bij... als ik mijn beste vriend terug zie is het anders, en speciaal, eng enz, maar wel altijd leuk
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|