In search for: OOGCONTACT
Dat is je eerste stap. Als ze op een gegeven moment terugkijkt (regelmatig) weet je dat je goed zit (ook niet altijd, vaak genoeg gehad eigenlijk, maar anywayz zo zal je toch moeten beginnen). Oke, ze kijkt terug naar je? Kom je haar tegen in de gang, kijk dan en lach naar haar. Ik weet het, als je iemand leuk vindt is dat echt heel erg moeilijk, als je de persoon in kwestie tegenkomt krijg je zo'n gevoel van was ik maar ff ergens anders, maar je moet doorbijten, trust me.
Oke, herhaal dat een paar keer, als ze teruglacht dan zit je nog beter dan het 'goed' van daarnet: waarschijnlijk vindt zij jou ook wel leuk! Zou mooi zijn toch

!
Mocht je nog een grotere aanwijzing willen? Moet je eens op haar letten als ze bij haar vriendinnen zit en jij bent in de buurt, als ze allemaal naar jou lopen te kijken en zij ook, weet je dat ze doorheeft dat je haar wel ziet zitten. Again: als ze lacht naar je zit je ok.....
Nu kan je al eens beginnen met 'hoi' te zeggen als je haar tegenkomt. Opnieuw: zegt ze 'hoi' terug en lacht ze naar je, kan je de mist feitelijk niet meer ingaan (
feitelijk he

).
Goed, nu moet je alleen nog met haar in contact komen. Dit vind ik ook altijd moeilijk hoor, is me ook nog niet vaak fatsoeilijk gelukt eigenlijk, maar goed van je fouten leer je:
-eigenlijk moet je haar tegenkomen als ze alleen is, dat is het makkelijkst (geen giechelende vriendinnen enzo, you know). Afijn, je komt haar tegen en je moet toch wat tegen haar zeggen. Dan kan eigenlijk vanalles zijn hoor, maar als je nou eens begint met "Hoi, ik had eigenlijk eens een vraagje voor je, maar zou ik eerst je naam mogen weten?". Misschien weet je haar naam al lang, dan zeg jij zoiets als "Jij bent <NAAM> toch?".
Anywayz, als dat achter de rug is (en jij je ook voorgesteld hebt) kun je iets zeggen in de trant van "He moet je eens luisteren <komt spontaner over>, heb je eens zin om wat te gaan doen met mij?".
Zegt ze nee? 2bad, maar helaas ook niks aan te doen. Zegt ze ja??

Nu kan je alle kanten op, vraag of ze eens zin heeft om mee te gaan naar een discotheek, bioscoop, squashbaan, je kunt vanalles bedenken. Spreek wel duidelijk wat af, anders loopt het alsnog de soep in. Vraag bijvoorbeeld haar msn-adres of telefoonnummer, zodat je het nog wat verder kunt bespreken.
Maar goed, zo zou ik het doen, je hoeft mijn richtlijnen niet perse op te volgen natuurlijk

. Misschien kunnen de dames je nog wat tips geven/mijn verhaal corrigeren
Iig suc6!!!!