![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anaal zou ik dan nog eerder doen dan dr overheen pissen [ maja idd, zeg ik nu he...] |
![]() |
|
Ik heb het nooit gehad, voor poepsex sta ik niet open, maar plassex is (denk ik op t moment) op zich misschien nog wel leuk
![]() *'I'he Prophet, die zich toch altijd al in de zeik genomen voelt*
|
Hangt er vanaf wat je onder plasseks verstaat... ik heb al wel 'ns in de douche geplast terwijl mijn vriend er stond op te kijken - vond ik eigenlijk wel erotisch (omwille van 'het mag eigenlijk niet'). Ik geloof dat ik toen ook wel per ongeluk zijn been geraakt heb ofzo. Maar verder niks gedaan - en dat hou ik ook liever zo!
|
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die nou wel es iemand in zn bek wil schijten*
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh ja je hebt ook gelijk...... fleet admiral is DE DUIVEL ![]()
||
Citaat:
echt wat een stierenschijt mens is anne frank een heileige ofozw? mischien hielt ze stiekem zelf wel van schijtsex
||
Citaat:
he een beetje respect graag, een paar jaar liggen vetmesten op een zolderkamertje van 1 bij 2 is niet niks....
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat heeft er niks mee te maken. Respect, ja, dat heb ik wel! Dit is gewoon een heel andere zaak. Misschien heb je ook wel ergens gelijk, ik let er niet op dat ik bij 1 bericht m'n signature moet uitschakelen. Maar ik kan je best begrijpen. Zal m'n signature uitzetten hier. En bovendien, denk je dat zij zelf geen seksuele gevoelens had? Bovendien, als ik maar even wetenschappelijk mag gaan doen, is het bij veel vrouwen zo dat ze met volle blaas een veel aangenamer orgasme kunnen krijgen (simpel te verifiëren op www.sexwoordenboek.nl). Het is dus niet alleen voor mij dat het me wel een leuk idee lijkt, maar het betekent ook nog eens een extra sensatie voor het meisje. ![]() En respect, ik ben nog wel de laatste persoon tegen wie íemand iets hoeft te zeggen over respect. Ik heb deze zomer 40km gefietst naar Villa Laret, waar Anne een paar keer in de zomer is geweest. Daar is ook een monument voor haar gemaakt, in de vorm van een windspel. Op die plek, daar was ik, tussen die bergen, in de natuur, tussen de bomen, waar zij ook was, en daar heb ik mijn eigen offer, aandenken, gelegd, in de vorm van iets wat veel betekent voor mij. Ik heb zelf veel rituelen, dat is er een van. Niemand hoeft mij iets te leren over respect! Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 20:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgende keer hoef je dus niet te klagen om zo'n meningsverschil, alvast bedankt. En nu graag weer ontopic (voor zover dat kan met dit soort topics..)..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 |