Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij is een gids altijd bij je, en als je er meer hebt dan iig 1, dus lijkt het mij logisch dat als je contact met hem/haar zoekt dat je dat dan ook krijgt??!!
Weet iemand trouwens of een gids een vaste plek heeft? Loopt ie naast je, zit ie naast je hoofd? Ik heb er nooit aan gedacht contact met hem te zoeken, maar ik weet wel wie mij beschermengel (gids?) is... maar sinds een paar jaar pas... want ervoor weet ik niet wie ik had... Alleen ik hoorde dat je een gids je levenlang hebt, vanaf geboorte tot dood, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn gids er pas sinds een paar jaar is, omdat hij er nl. niet eerder geweest kan zijn! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Voor zover ik weet heb je een gids voor je hele leven. wat niet betekent dat andere "geesten" je niet kunnen helpen. Mijn opa helpt me ook (hij is dood). ik heb een aantal keer met hem gesproken.
|
Volgens mij heb je niet een gids voor je hele leven, maar gidsen blijven voor een bepaalde tijd, die heel erg kan verschilllen, van 1 dag tot wel 30 jaar ofzo. Gidsen "groeien" ook met je mee, en je kan meerdere gidsen hebben, het ligt eraan welke je nodig hebt. Misschien heb je er wel eentje om je problemen tegen te vertellen, en eentje om mee te mediteren. Het kan zijn dat ik gids/begeleider/beschermengel door elkaar haal. Maar wat ik hier beschrijf is wel 1 van die 3 benamingen. Weet iemand of het altijd een mens is? Kan het ook een dier zijn? Dat heb ik ook weleens gehoord. (hopelijk kom ik nog logisch over bij iedereen)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jah een gids kan inderdaad ook een dier zijn en is niet altijd een mens hoor lol ![]() ![]() Maargoed Yoortje is moe en gaat weerres verder @)----- hoop dat ik je een beetje geholpen heb en wat duidelijk was (kan nogal vaag zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |