Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 12:23
moison100
moison100 is offline
Wie weet of maanzaad of andere productjes die je moeder in de kast heeft staan een hallucinerend effect geven?? En wie weetin welke doses. (alles probreren) Alleen de mensen die het hebben gedaan of het ECHT weten graag!
Advertentie
Oud 02-09-2002, 13:03
Verwijderd
nootmuskaat - 50 gram, harde LSD achtige space.
Oud 02-09-2002, 13:52
moison100
moison100 is offline
moet je het roken of eten???
Oud 02-09-2002, 14:12
ook harrie
ook harrie is offline
eten
of in je drinken gooien
Oud 02-09-2002, 17:49
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
nootmuskaat - 50 gram, harde LSD achtige space.
ehm
ik denk dat 50 gram, als je dat al binnen weet te krijgen, een vette overdosis is. je moet 4 a 5 gram nemen voor een stonedheid en 8 a 10 gram voor een stevige trip
1 zo'n bolletje is ongeveer 4 a 5 gram (makkelijk )
met meer komen er hele vervelende hallucinaties bijkijken
ik heb een verhaal gelezen van iemand die 20 gram had genomen, en die heeft meer dan een week in een droomwereld geleefd, eerst een paar dagen bij z'n vrienden, en de paar dagen daarna bij z'n ouders die m hadden opgehaald zonder dattie zelf de overgang gemerkt had, hij dacht zelfs dat het maar 1 dag geduurd had.
50 gram niet doen dus
Oud 02-09-2002, 17:52
Verwijderd
maar hebben jullie het nou over nootmuskaat gewoon uit het potje?
gewoon zoals ie is als je m koopt? dan moet ik dat spul ook es gaan halen!!!
en dat rook je dus net als een joint?
sorry maar nou moet ik er echt alles over weten....!
Oud 03-09-2002, 11:36
ook harrie
ook harrie is offline
neej je moet die nootmuskaat opeten
niet oproken
Oud 03-09-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
ook harrie schreef:
neej je moet die nootmuskaat opeten
niet oproken
ohw jammerz....
maar dat zit toch ook in eten? daar word je toch ook niet stoned van ofzo?
hoe doe je dat dan?
(sorry als ik dom over kom, maar ik snap het ff niet... )
Oud 03-09-2002, 17:18
Locke
Locke is offline
Citaat:
shithead schreef:

ohw jammerz....
maar dat zit toch ook in eten? daar word je toch ook niet stoned van ofzo?
hoe doe je dat dan?
(sorry als ik dom over kom, maar ik snap het ff niet... )

Noot raspen en wegspoelen met water .. Het is vrij goor om te doen maar het was wel grappig ..
Oud 03-09-2002, 18:06
Nate
Nate is offline
Je kunt zelf LSD maken (echte..) met Hawaiian Rose seeds of Morning Glory seeds (verkrijgbaar in de smartshop)

Als je huis-thuin en keuken-stoned wilt worden dan kan dat wel met Nootmuskaat, maar je hebt er echt zelden hallucinaties mee. Daarnaast ben je een knappe jongen als je zoveel van die smerige zooi naarbinnen krijgt. Je kunt 't ook met Hoestdrank doen maar daar moet je mee uitkijken want een overdosis heb je daar snel mee... 'T kan ook met bananen:

1) Bewaar de schillen van zo'n 6 kg. bananen..

2) Schraap met een scherp mes het binnenste van de schillen en bewaar dat..

4) Gooi dat in een pan met water en kook 't voor een uurtje of 3, 4, tot 't redelijk solid is...

5) De pasta die je nu hebt kun je bv. op bakpapier smeren en in een oven laten drogen voor een half uurtje... Dan krijg je een fijn zwart poeder, ongeveer 250 gram. Dan heb je dus voorlopig wel genoeg.

Normaal gesproken rook je dit als wiet, en je voelt 't na een stuk of 3 bananenjoints... N.B. Als je het niet gelooft, zoek maar na, de werkende stof is Musa Sapientum bananadine, een mild hallucogeen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon lijm snuiven
Oud 03-09-2002, 20:31
Locke
Locke is offline
Citaat:
Nate schreef:
Je kunt zelf LSD maken (echte..) met Hawaiian Rose seeds of Morning Glory seeds (verkrijgbaar in de smartshop)

Dat is LSA ..
Oud 03-09-2002, 21:25
Nate
Nate is offline
Citaat:
Locke schreef:

Dat is LSA ..
Not in my book

D'r gaat wel een proces van dagen overheen he...
Oud 03-09-2002, 22:15
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Het is toch wel degelijk LSA, wat ze daar ook schrijven... Maar zoals je al aan de naam kan zien is die stof chemisch sterk verwand aan LSD.
Oud 03-09-2002, 22:17
psilo
psilo is offline
maar het effect van LSA valt in het niets bij dat van LSD...
Oud 03-09-2002, 22:42
moison100
moison100 is offline
hoelang werkt zo iets van bijvoorbeeld maanzaad(van 5 gram) en bananenschillen? Tenminsten hoelang duurt het voor dat je leraar het niet meer kan zien Want we hebben een gesprekje voro de klas et een voorberijding van4uur En wat moet je dan doen?
Oud 04-09-2002, 22:40
moison100
moison100 is offline
nou ik heb ze gemaakt morgen vertellen we jullie graag het effect van bananenschillen
Oud 04-09-2002, 22:51
moison100
moison100 is offline
terwijl ik dat schreef d8 ik in een keer !!ze liggen nog in de oven!!

Dus heb ik ze voorde 2de keer laten verbranden (1 keer droog koken en nu dit) het is dus niet veel meer....
Oud 05-09-2002, 06:30
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
moison100 schreef:
terwijl ik dat schreef d8 ik in een keer !!ze liggen nog in de oven!!

Dus heb ik ze voorde 2de keer laten verbranden (1 keer droog koken en nu dit) het is dus niet veel meer....
kun je toch beter lijmsnuiven he
is minder moeite
Oud 05-09-2002, 13:22
moison100
moison100 is offline
De eerst bananajoint

We hebben opdit moment onze eerste banana joint gerookt. Bestaande uit 3 kleine vloeitjes, tip en shag. We zijn met z'n 3en. WE MERKEN er geen ASS VAN!! Dus nu draaien we de 2de. We zijn alleen een beetje vrolijk... voorde rest nix. Het vrolijk zijn komt niet egt door de joint, misschien alleen het idee

De tweede bananajoint
We hebben er 1 gedraait met 2 vloeitjes, tip en shag. We hebben hem net op. Ik voel me een beetje draaierig. Voor de rest moet iedereen nodig pissen Voor de rest voelen we ons een beetje vrolijk... We draaien nu de 3de. We hebben nog genoeg voor een ander halve.... we hopen dat er dan egt iets gebeurt....

De derde bananajoint
Uit pure ergenis dat er nix gebeurt hebben we me laatste resje nootmuskaat er bij gegooit Nou gerookt...... dood verveelt..... nog draaieriger geworden... WE beginnen nu met de laatste te draaien.... Het enige wat er egt gebeurt is dat je erg sloom wordt...

De vierde bananajoint...
De laatst heeft ons alleen maar slomer gemaakt en voor de rest was de eenige lol de kiker in de tuin

Conclusie....
Het is niet boeiend en je merkt (haast) nix!! Volgende keer gaan we nootmuskaat maar proberen Als iemand anders nog wat dingen weet om tuin en keuken stoned te worden.. graag Dan hebben we wat te doen tijdens onze vrijeuren.

(ps met de dosering er bij en hoe je het moet gebreuken)
Oud 05-09-2002, 16:44
Nate
Nate is offline
Ik denk dat het recept dat ik je gaf voor één persoon was, dus 3 joints met z'n 3-en staat gelijk aan 1, en je merkt 't eigenlijk pas goed na een stuk of 3...

Anyway, ehm, nog wat dingen...

'T is niet echt huis-tuin-en keuken maar je kunt altijd naar de dokter rennen en zeggen dat je ontzettend veel moeite hebt met wakker blijven, steeds in slaap valt, enzovoorts enzovoorts. Grote kans dat je een recept krijgt voor Amphetamines. Of regel wat connecties in een ziekenhuis Ik werk er zelf. Amphetaminen werken net als speed, btw. Verder kan ik je er niet alteveel info over geven, te lui en weet het niet allemaal uit m'n hoofd.

Wat je wel kunt proberen is dit:

1. Koop een halve kilo pinda's (niet geroosterd!)

2. Eet ze op ofzo maar bewaar die roodbruine velletjes die eromheen zitten. Niet dat harde deel, maar dat daaronder.

3. Vermaal die heel fijn en rook dat, zonder shag.

Ik heb dit nooit geprobeerd dus kan niet zeggen of het werkt.

Ik heb nog een leuk recept voor je involving het slachten en villen van padden, in paddenhuid zit de hallucogeen bufotenine. Maar als je die echt wilt proberen hoor ik 't wel.

Zoek verder naar namen als Amyl Nitriet, Nalline, en Paregoric.
Oud 05-09-2002, 20:33
FullMoon
FullMoon is offline
ps) nootmuskaat is géén aanrader!
a) het is smerig
b) je hebt echt een onbeschrijfelijke major kater! je wordt zó ziek, dat je zou willen dat je het nóóit had gegeten. koop dan gewoon wiet of ga paddo's plukken in het grasveld ofzo (als de tijd daar is)
Oud 06-09-2002, 21:55
Zap
Zap is offline
even voor de duidelijkheid: van bananenschillen gebeurt er NIKS NEVER NOOIT WAT. (op een licht verhoogd risico op longkanker na), en pinda's echt no way
en een pad hoef je niet te villen om er hallucinaties van te krijgen, je kan de stof gewoon van zijn onderbuik af halen.

nootmuskaat daarentegen is natuurlijk bewezen hallucinogeen... pas wel op want sommige mensen houden er een vet kater aan over.
Oud 06-09-2002, 23:04
Nate
Nate is offline
Citaat:
Zap schreef:
even voor de duidelijkheid: van bananenschillen gebeurt er NIKS NEVER NOOIT WAT. (op een licht verhoogd risico op longkanker na), en pinda's echt no way
en een pad hoef je niet te villen om er hallucinaties van te krijgen, je kan de stof gewoon van zijn onderbuik af halen.

nootmuskaat daarentegen is natuurlijk bewezen hallucinogeen... pas wel op want sommige mensen houden er een vet kater aan over.
Wrong, met banenenschillen kan weg degelijk iets gebeuren, als je het maar goed doet. Been there.
Oud 07-09-2002, 09:59
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
je kunt ook vanille vla kopen
die moet je eerst zonder boter in en koekepan bakken, totdat er alleen nog maar poeder over is
dat moet je op een boterham smeren en dan 3 dagen in de diepvries leggen
daarna ontdooien, en in de zon leggen zodat het brood hard wordt
daarna verkruimelen en oproken
Oud 07-09-2002, 13:04
Zap
Zap is offline
Nate dat was dan echt een placebo-effect wat je ervaarde. Als er 1 "urban legend" het meest ontkracht is is het wel de bananenroddel... (hardnekkig is ie wel)
Advertentie
Oud 07-09-2002, 16:24
Nate
Nate is offline
Citaat:
Zap schreef:
Nate dat was dan echt een placebo-effect wat je ervaarde. Als er 1 "urban legend" het meest ontkracht is is het wel de bananenroddel... (hardnekkig is ie wel)
Ik quote letterlijk uit 'The Anarchist's Cookbook' een in de 'scene' zeer gerespecteerd boek geschreven door William Powell. Als hij het fout heeft dan weet ik 't ook niet meer hoor, als je wilt weten waar ik 't over hebt dan moet je 't boek lezen.

Citaat:
[b]Bananas

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of Musa Sapientum bananadine, which is a mild, short-lasting psychedelic. There are much easier ways of getting high, but the great advantage to this method is that bananas are legal.

1. Obtain 15 lbs. of ripe yellow bananas

2. Peel all 15 lbs. and eat the fruit. Save the peels

3. With a sharp knife, scrape off the insides of the peels and save the scraped material

4. Put all scraped material in a large pot and add water. Boil for three to four hours until it has attained a solid paste consistency.

5. Spread this paste on cookie sheets, and dry in an oven for about 20 minutes to a half hour. This will result in a fine black powder. Makes about one pound of bananadine powder. Usually one will feel the effects of bananadine after smoking three or four cigarettes.
Nu jij weer
Oud 08-09-2002, 14:31
Zap
Zap is offline
Okee, nu ik weer:

alt.drugs newsgroup FAQ nummer 2:

"2) Hallucinogenic banana peels and peanut shells.

Utterly Bogus. From Jay Stevens, "Storming Heaven: LSD and the
American Dream" (pg 336):
"...Perhaps the best put-on, the grandest, was the Great Banana
Conspiracy, which first broke in the Berkeley _Barb_ that [1967]
March. A new psychedelic had been discovered, the _Barb_
reported, one anyone could obtain, since the only ingredient
was dried banana peel. Dry the peel, scrape off the inner
portion, and smoke it. The high, according to cognoscenti quoted in the _Barb_, was comparable to opium, with some nice
psilocybin shadings.
From the _Barb_ the banana hoax bounced to the wire services
and thence across the country. Students held banana smoke-ins
and grocery stores experienced a repeat of the run on morning glory seeds a few years earlier, as scraggly young kids began
appearing at the checkout counters with carts full of bananas.
Was America going to have to ban the banana? Or require
licenses before people could buy them? A congressman from
New Jersey jokingly introduced two new acts to Congress: the
Banana Labeling Act of 1967 and the Banana and Other Odd Fruit
Disclosure and Reporting Act of 1967. But not everyone was
laughing. United Fruit was more than a little alarmed. They
asked Sidney Cohen to find out whether bananas really were
hallucinogenic, a question that the FDA also was taking very
seriously. And after a lengthy and sober evaluation, it was
announced that bananas were good sources of potassium and
fiber, and definitely not hallucinogenic."

The Anarchist Cookbook on page 55 mentions essentially the same recipie for extracting "Musa Sapientum bananadine". The recipie is utter complete bullshit. The Book as a whole isn't much better. A few pages later is a recipie for smoking Peanuts... bullshit again. If you have the Anarchist Cookbook and are actually dumb enough to follow it without doing some more research, you are likely to become a classic example of evolution in action. "

Verder bij "ask erowid" een vraag-en-antwoord rubriek over drugs:

"Q : Can I get high from smoking banana peels? I read that on a couple of webpages. I highly doubt it's true, but if there's anywhere I could find out the TRUTH it'd be here. thanks.

Answer : Nope, though there are persistent reports of people who say you can get high from smoking banana peels, this is a myth from the 60s. There are no psychoactive components in banana peels. Smoking just about anything is likely to make one feel light-headed, but this is not the same as getting high.

peace,
fire"

Tot slot staat deze "urban legend" zelfs bij de humor-sectie op erowid, http://www.erowid.org/psychoactives/...anadine1.shtml

sorry hoor, maar dit is gewoon een keiharde urban-legend die maar niet weg wil gaan, en het is ook nog eens slecht voor je omzomaar van alles en nog wat op te roken, dus vandaar.
Oud 08-09-2002, 21:58
Nate
Nate is offline
Citaat:
Zap schreef:
The Anarchist Cookbook on page 55 mentions essentially the same recipie for extracting "Musa Sapientum bananadine". The recipie is utter complete bullshit. The Book as a whole isn't much better. A few pages later is a recipie for smoking Peanuts... bullshit again. If you have the Anarchist Cookbook and are actually dumb enough to follow it without doing some more research, you are likely to become a classic example of evolution in action. "
Oke, jij wint. Maar dit stukje dat ik nu quote is natuurlijk even grote bullshit. Bij het recept van pinda's staat duidelijk dat hij het zelf nooit had geprobeerd en het dus niet met zekerheid kon zeggen, en dat van de bananen, hij wist niet beter. Er was nog geen onderzoek naar gedaan, immers. Dus om nou meten dat boekje in de zeik te zetten... De schrijver van wat jij quote heeft waarschijnlijk niet veel verder dan de eerste pagina's gelezen. Maargoed, geen bananen dus, oke. Jammer dat je dat nu zegt want nu werkt mijn placebo-effect natuurlijk niet meer
Oud 13-09-2002, 19:24
Zap
Zap is offline
ja ik vond het oordeel over the anarchist cookbook ook wel wat hard en kortzichtig

en sorry voor het ontnemen van jouw bananenjoint
Oud 15-09-2002, 00:56
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Sorry, maar Powell is met z'n anarchist cookbook wel erg vaak ontkracht juist... Ondanks dat het erg leuk is om te lezen, en iedereen ermee moet doen wat hij/zij wil, zijn de dingen die erin staan vaak erg riskant gebleken, vooral de explosieven, die spontaan bij het fabriceren kunnen exploderen... Verder is die naam van Powell vaker door het slijk gehaald, omdat hij met opzet van die riscante dingen erin heeft gezet... Ik heb er verder geen oordeel over, maar geloof niet alles wat je leest, vooral niet uit zo'n Cult boek....

Eigen mening en zelf nadenken, weet je wel........
Oud 23-09-2002, 01:06
Verwijderd
Lol... bananen en pindas roken.......

Nootmuskaat is wel een hallucunerend middel, maar probeer die fucking troep maar binnen te krijgen, vriend van me ging over zn nek toen ie 30 gram gemalen nootmuskaat at.

K'had 2 a 4 gram gemalen nootmuskaat gegeten, meest ranzige wat ik OOIT in me hele leven heb gegeten, werd er waar 'dronken' door, kopppijn, maagpijn.

Geef mij maar paddos hehe
Oud 23-09-2002, 01:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Maanzaad lijkt me niet zo'n handig idee. Maanzaad verlaagt namelijk je testosteron niveau. Je zou er dus ook impotent van kunnen worden.

Ik heb nog ergens een zakje met zaad liggen van een papaver, die uitstekend geschikt is om opium aan te onttrekken... Als ik dat zakje weer eens zie zal ik de latijnse naam van die soort eens hier posten ofzo.
Oud 24-09-2002, 13:47
gna
gna is offline
nootmuskaat door de koffie, idee?
Oud 24-09-2002, 16:32
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

K'had 2 a 4 gram gemalen nootmuskaat gegeten, meest ranzige wat ik OOIT in me hele leven heb gegeten, werd er waar 'dronken' door, kopppijn, maagpijn.

zo ging het met mij precies hetzelfde, echt ranzig jah
Oud 24-09-2002, 17:06
moison100
moison100 is offline
ik hadt het de volgende dag
Oud 26-09-2002, 19:05
moison100
moison100 is offline
mm we hebben het nog eens geprobeert en nu hebben we een na stonds heids gevoel....

Onze mavokundige reden hier voor: WE hadden te wijnig dus moeten we in de vakantie 5x zo veel gaan nemen
Oud 04-03-2010, 14:04
ciceley1020
ciceley1020 is offline
op het drugforum las ik dat maanzaad wel degelijk te gebruiken is.
En goed zou zijn: 300 gr maanzaadjes voor 1 kop thee , Lijkt erg veel en je moet volgens mij wel een grote tas hebben, maar het is te proberen..
Schadelijk is het enkel waneer je te grote portie binnen krijgt, Over de juiste hoeveelheid valt nog te praten en te proberen, Ik ga dat alvast eens doen.
eens kijken morgen in de suppermakt of ik dat spul zo kan vinden ?
naar het schijnt in turkse winkels ???
Ik laat het even weten na het weekend , ik probeer het uit als het zo simpel is als een kopje thee wil ik er wel voor gaan.
Anderen die het hebben geprobeerd ??????
Oud 04-03-2010, 14:13
Verwijderd
8 jaar, lolol.
Oud 04-03-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
8 jaar, lolol.
mja maar ik zie dat er best wel wat nuttige posts in staan, dus heb het topic even opgeschoond en kan wel open blijven
Oud 06-03-2010, 11:25
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
300 gr maanzaadjes voor 1 kop thee , Lijkt erg veel en je moet volgens mij wel een grote tas hebben, maar het is te proberen..
dat gaat je een hoop geld kosten denk ik.
Oud 08-03-2010, 15:02
*oma*
*oma* is offline
Afgelopen zondag gebruikte Nicolette het bij spuiten en slikken. Misschien moet je die aflevering even gaan kijken .
Oud 09-03-2010, 13:08
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Snap sowieso niet dat er als er honderdduizend leuke, makkelijke en relatief goedkope tripmiddelen zijn dat mensen dan zo veel moeite gaan doen voor notmuskaat of bananenschillen. Pak dan inderdaad LSD, 2CB, 2CI of gewoon truffels uit de smartshop.

Het is leuk om wat uit te proberen maar als het zo moet
Oud 10-03-2010, 16:16
Verwijderd
Oh persoonlijk vind ik het wel leuk om te experimenteren met kruiden. Maar nootmuskaat of 300g maanzaad gaat me ook wel wat te ver. Ik heb het eerder over kattekruid, valeriaan, alsem...

Wat nog steeds op de planning staat is LSA: Morning Glory zaadjes, ik heb er zelf gekweekt. Jammer genoeg heb ik nu geen tuin meer, want zo'n ding groeit als een tierelier en geeft stapels zaadjes.
Oud 22-07-2010, 12:51
Anneroosje
Anneroosje is offline
Citaat:
dat gaat je een hoop geld kosten denk ik.
Niet waar,

Ik heb net 500 gr. maanzaad gekocht voor €1,64
Gewoon bij de dierenwinkel, maar je kan het ook kopen bij de bakker,
En iemand zei nog hiervoor: je moet er een erg grote tas voor hebben.
Ook niet waar,
het is een kleinzakje, wat bij mij met proppen paste in een tasje van 10 bij 5 cm.

De gebruiksaanwijzing hoe ik het vanavond ga doen:

300 gram maanzaad mixen met 1 glas citroensap en 1L water.
Schudden, wachten. Schudden, wachten. Zeven en dan drinken.

Spuiten & Slikken hebben het ook ooit uitgeprobeerd om stoned te worden van maanzaad. Is idd gelukt en een expert daarin zei nog : Het is niet erg schadelijk, als je maar geen overdosis neemt.

Er is eens een jongen aan doodgegaan, maar die had 1,5 kilo maanzaad gebruikt.

& het citroensap had ik ergens gelezen dat dat is dat het sneller gaat werken$:

Veel Succes (:

Laatst gewijzigd op 22-07-2010 om 12:56. Reden: drrm.
Oud 22-07-2010, 16:14
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Oh persoonlijk vind ik het wel leuk om te experimenteren met kruiden. Maar nootmuskaat of 300g maanzaad gaat me ook wel wat te ver. Ik heb het eerder over kattekruid, valeriaan, alsem...

Wat nog steeds op de planning staat is LSA: Morning Glory zaadjes, ik heb er zelf gekweekt. Jammer genoeg heb ik nu geen tuin meer, want zo'n ding groeit als een tierelier en geeft stapels zaadjes.
De morning glory vond ik erg tegenvallen, de hawaiian baby woodrose beviel echt véél beter
Oud 22-07-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
En iemand zei nog hiervoor: je moet er een erg grote tas voor hebben.
Ook niet waar,
het is een kleinzakje, wat bij mij met proppen paste in een tasje van 10 bij 5 cm.
[/B]
Het was waarschijnlijk een Belg die dat zei, die zeggen 'tas' als ze 'beker' bedoelen
Oud 03-02-2011, 15:03
Daniel97
Daniel97 is offline
ik heb maanzaad thee gemaakt met een vriend van me. het voelt best lekker en je wordt heel melig, na een tijdje krijg je honger en daarna wordt je heel moe enzo. die thee is echt heel ranzig maar het is wel chill. je moet 300 g maanzaad in een bakje doen, dan doe je er citroensap en water bij en dan schud je en zeef je de maanzaad er uit.
Oud 03-02-2011, 15:16
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Je bent 13/14 jaar! Toen ik zo oud was gebruikten we nog gewoon betrouwbare marihuana van de speciaalzaak!
Oud 03-02-2011, 15:28
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik denk dat het recept dat ik je gaf voor één persoon was, dus 3 joints met z'n 3-en staat gelijk aan 1, en je merkt 't eigenlijk pas goed na een stuk of 3...

Anyway, ehm, nog wat dingen...

'T is niet echt huis-tuin-en keuken maar je kunt altijd naar de dokter rennen en zeggen dat je ontzettend veel moeite hebt met wakker blijven, steeds in slaap valt, enzovoorts enzovoorts. Grote kans dat je een recept krijgt voor Amphetamines. Of regel wat connecties in een ziekenhuis Ik werk er zelf. Amphetaminen werken net als speed, btw..
Amfetamine is de actieve stof in speed En deze krijg je dus echt neit aaneschreven als middel tegen vermoeitheid. Ik weet niet in wat voor ziekenhuis jij werkt, maar in de meeste ziekenhuizen behandelen ze de ziekte, geen symtoom-bestrijding. Sowieso worden amfethamines zelf nooi voorgeschreven, maar een variant daarvan. Dextroamfetamines. Deze worden voor geschreven voor autisten, als downer als ik het met nog goed kan herrinderen.

Misschien is deze post tegen die gast boven me een beetje mosterd na de maaltijd, maar je hoeft de onzin van deze idioot niet te geloven in iedergeval.
Oud 23-02-2011, 17:54
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Als een van je ouders tuinier is kun je natuurlijk gewoon hawaiian baby woodrose van ze stelen. Zit ook LSA in.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten