Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Noot raspen en wegspoelen met water .. Het is vrij goor om te doen maar het was wel grappig ..
|
Je kunt zelf LSD maken (echte..) met Hawaiian Rose seeds of Morning Glory seeds (verkrijgbaar in de smartshop)
Als je huis-thuin en keuken-stoned wilt worden dan kan dat wel met Nootmuskaat, maar je hebt er echt zelden hallucinaties mee. Daarnaast ben je een knappe jongen als je zoveel van die smerige zooi naarbinnen krijgt. Je kunt 't ook met Hoestdrank doen maar daar moet je mee uitkijken want een overdosis heb je daar snel mee... 'T kan ook met bananen: 1) Bewaar de schillen van zo'n 6 kg. bananen.. 2) Schraap met een scherp mes het binnenste van de schillen en bewaar dat.. 4) Gooi dat in een pan met water en kook 't voor een uurtje of 3, 4, tot 't redelijk solid is... 5) De pasta die je nu hebt kun je bv. op bakpapier smeren en in een oven laten drogen voor een half uurtje... Dan krijg je een fijn zwart poeder, ongeveer 250 gram. Dan heb je dus voorlopig wel genoeg. Normaal gesproken rook je dit als wiet, en je voelt 't na een stuk of 3 bananenjoints... N.B. Als je het niet gelooft, zoek maar na, de werkende stof is Musa Sapientum bananadine, een mild hallucogeen. Je kunt natuurlijk ook gewoon lijm snuiven
||
Citaat:
is minder moeite
|
De eerst bananajoint
We hebben opdit moment onze eerste banana joint gerookt. Bestaande uit 3 kleine vloeitjes, tip en shag. We zijn met z'n 3en. WE MERKEN er geen ASS VAN!! Dus nu draaien we de 2de. We zijn alleen een beetje vrolijk... voorde rest nix. Het vrolijk zijn komt niet egt door de joint, misschien alleen het idee ![]() De tweede bananajoint We hebben er 1 gedraait met 2 vloeitjes, tip en shag. We hebben hem net op. Ik voel me een beetje draaierig. Voor de rest moet iedereen nodig pissen ![]() De derde bananajoint Uit pure ergenis dat er nix gebeurt hebben we me laatste resje nootmuskaat er bij gegooit ![]() De vierde bananajoint... De laatst heeft ons alleen maar slomer gemaakt en voor de rest was de eenige lol de kiker in de tuin ![]() Conclusie.... Het is niet boeiend en je merkt (haast) nix!! Volgende keer gaan we nootmuskaat maar proberen ![]() ![]() ![]() (ps met de dosering er bij en hoe je het moet gebreuken) |
![]() |
|
Ik denk dat het recept dat ik je gaf voor één persoon was, dus 3 joints met z'n 3-en staat gelijk aan 1, en je merkt 't eigenlijk pas goed na een stuk of 3...
Anyway, ehm, nog wat dingen... 'T is niet echt huis-tuin-en keuken maar je kunt altijd naar de dokter rennen en zeggen dat je ontzettend veel moeite hebt met wakker blijven, steeds in slaap valt, enzovoorts enzovoorts. Grote kans dat je een recept krijgt voor Amphetamines. Of regel wat connecties in een ziekenhuis ![]() Wat je wel kunt proberen is dit: 1. Koop een halve kilo pinda's (niet geroosterd!) 2. Eet ze op ofzo maar bewaar die roodbruine velletjes die eromheen zitten. Niet dat harde deel, maar dat daaronder. 3. Vermaal die heel fijn en rook dat, zonder shag. Ik heb dit nooit geprobeerd dus kan niet zeggen of het werkt. Ik heb nog een leuk recept voor je involving het slachten en villen van padden, in paddenhuid zit de hallucogeen bufotenine. Maar als je die echt wilt proberen hoor ik 't wel. Zoek verder naar namen als Amyl Nitriet, Nalline, en Paregoric.
|
![]() |
ps) nootmuskaat is géén aanrader!
a) het is smerig b) je hebt echt een onbeschrijfelijke major kater! je wordt zó ziek, dat je zou willen dat je het nóóit had gegeten. koop dan gewoon wiet of ga paddo's plukken in het grasveld ofzo (als de tijd daar is)
|
![]() |
even voor de duidelijkheid: van bananenschillen gebeurt er NIKS NEVER NOOIT WAT. (op een licht verhoogd risico op longkanker na), en pinda's echt no way
en een pad hoef je niet te villen om er hallucinaties van te krijgen, je kan de stof gewoon van zijn onderbuik af halen. nootmuskaat daarentegen is natuurlijk bewezen hallucinogeen... pas wel op want sommige mensen houden er een vet kater aan over. |
![]() |
||
Citaat:
|
je kunt ook vanille vla kopen
die moet je eerst zonder boter in en koekepan bakken, totdat er alleen nog maar poeder over is dat moet je op een boterham smeren en dan 3 dagen in de diepvries leggen daarna ontdooien, en in de zon leggen zodat het brood hard wordt daarna verkruimelen en oproken
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Okee, nu ik weer:
alt.drugs newsgroup FAQ nummer 2: "2) Hallucinogenic banana peels and peanut shells. Utterly Bogus. From Jay Stevens, "Storming Heaven: LSD and the American Dream" (pg 336): "...Perhaps the best put-on, the grandest, was the Great Banana Conspiracy, which first broke in the Berkeley _Barb_ that [1967] March. A new psychedelic had been discovered, the _Barb_ reported, one anyone could obtain, since the only ingredient was dried banana peel. Dry the peel, scrape off the inner portion, and smoke it. The high, according to cognoscenti quoted in the _Barb_, was comparable to opium, with some nice psilocybin shadings. From the _Barb_ the banana hoax bounced to the wire services and thence across the country. Students held banana smoke-ins and grocery stores experienced a repeat of the run on morning glory seeds a few years earlier, as scraggly young kids began appearing at the checkout counters with carts full of bananas. Was America going to have to ban the banana? Or require licenses before people could buy them? A congressman from New Jersey jokingly introduced two new acts to Congress: the Banana Labeling Act of 1967 and the Banana and Other Odd Fruit Disclosure and Reporting Act of 1967. But not everyone was laughing. United Fruit was more than a little alarmed. They asked Sidney Cohen to find out whether bananas really were hallucinogenic, a question that the FDA also was taking very seriously. And after a lengthy and sober evaluation, it was announced that bananas were good sources of potassium and fiber, and definitely not hallucinogenic." The Anarchist Cookbook on page 55 mentions essentially the same recipie for extracting "Musa Sapientum bananadine". The recipie is utter complete bullshit. The Book as a whole isn't much better. A few pages later is a recipie for smoking Peanuts... bullshit again. If you have the Anarchist Cookbook and are actually dumb enough to follow it without doing some more research, you are likely to become a classic example of evolution in action. " Verder bij "ask erowid" een vraag-en-antwoord rubriek over drugs: "Q : Can I get high from smoking banana peels? I read that on a couple of webpages. I highly doubt it's true, but if there's anywhere I could find out the TRUTH it'd be here. ![]() Answer : Nope, though there are persistent reports of people who say you can get high from smoking banana peels, this is a myth from the 60s. There are no psychoactive components in banana peels. Smoking just about anything is likely to make one feel light-headed, but this is not the same as getting high. peace, fire" Tot slot staat deze "urban legend" zelfs bij de humor-sectie op erowid, http://www.erowid.org/psychoactives/...anadine1.shtml sorry hoor, maar dit is gewoon een keiharde urban-legend die maar niet weg wil gaan, en het is ook nog eens slecht voor je omzomaar van alles en nog wat op te roken, dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sorry, maar Powell is met z'n anarchist cookbook wel erg vaak ontkracht juist... Ondanks dat het erg leuk is om te lezen, en iedereen ermee moet doen wat hij/zij wil, zijn de dingen die erin staan vaak erg riskant gebleken, vooral de explosieven, die spontaan bij het fabriceren kunnen exploderen... Verder is die naam van Powell vaker door het slijk gehaald, omdat hij met opzet van die riscante dingen erin heeft gezet... Ik heb er verder geen oordeel over, maar geloof niet alles wat je leest, vooral niet uit zo'n Cult boek....
Eigen mening en zelf nadenken, weet je wel........ ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lol... bananen en pindas roken.......
Nootmuskaat is wel een hallucunerend middel, maar probeer die fucking troep maar binnen te krijgen, vriend van me ging over zn nek toen ie 30 gram gemalen nootmuskaat at. K'had 2 a 4 gram gemalen nootmuskaat gegeten, meest ranzige wat ik OOIT in me hele leven heb gegeten, werd er waar 'dronken' door, kopppijn, maagpijn. Geef mij maar paddos hehe |
![]() |
|
Maanzaad lijkt me niet zo'n handig idee. Maanzaad verlaagt namelijk je testosteron niveau. Je zou er dus ook impotent van kunnen worden.
Ik heb nog ergens een zakje met zaad liggen van een papaver, die uitstekend geschikt is om opium aan te onttrekken... Als ik dat zakje weer eens zie zal ik de latijnse naam van die soort eens hier posten ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
op het drugforum las ik dat maanzaad wel degelijk te gebruiken is.
En goed zou zijn: 300 gr maanzaadjes voor 1 kop thee , Lijkt erg veel en je moet volgens mij wel een grote tas hebben, maar het is te proberen.. Schadelijk is het enkel waneer je te grote portie binnen krijgt, Over de juiste hoeveelheid valt nog te praten en te proberen, Ik ga dat alvast eens doen. eens kijken morgen in de suppermakt of ik dat spul zo kan vinden ? naar het schijnt in turkse winkels ??? Ik laat het even weten na het weekend , ik probeer het uit als het zo simpel is als een kopje thee wil ik er wel voor gaan. Anderen die het hebben geprobeerd ?????? |
![]() |
|
![]() |
Snap sowieso niet dat er als er honderdduizend leuke, makkelijke en relatief goedkope tripmiddelen zijn dat mensen dan zo veel moeite gaan doen voor notmuskaat of bananenschillen. Pak dan inderdaad LSD, 2CB, 2CI of gewoon truffels uit de smartshop.
Het is leuk om wat uit te proberen maar als het zo moet ![]()
|
Verwijderd
|
Oh persoonlijk vind ik het wel leuk om te experimenteren met kruiden. Maar nootmuskaat of 300g maanzaad gaat me ook wel wat te ver. Ik heb het eerder over kattekruid, valeriaan, alsem...
Wat nog steeds op de planning staat is LSA: Morning Glory zaadjes, ik heb er zelf gekweekt. Jammer genoeg heb ik nu geen tuin meer, want zo'n ding groeit als een tierelier en geeft stapels zaadjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb net 500 gr. maanzaad gekocht voor €1,64 Gewoon bij de dierenwinkel, maar je kan het ook kopen bij de bakker, En iemand zei nog hiervoor: je moet er een erg grote tas voor hebben. Ook niet waar, het is een kleinzakje, wat bij mij met proppen paste in een tasje van 10 bij 5 cm. De gebruiksaanwijzing hoe ik het vanavond ga doen: 300 gram maanzaad mixen met 1 glas citroensap en 1L water. Schudden, wachten. Schudden, wachten. Zeven en dan drinken. ![]() Spuiten & Slikken hebben het ook ooit uitgeprobeerd om stoned te worden van maanzaad. Is idd gelukt en een expert daarin zei nog : Het is niet erg schadelijk, als je maar geen overdosis neemt. Er is eens een jongen aan doodgegaan, maar die had 1,5 kilo maanzaad gebruikt. & het citroensap had ik ergens gelezen dat dat is dat het sneller gaat werken$: Veel Succes (: Laatst gewijzigd op 22-07-2010 om 12:56. Reden: drrm. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb maanzaad thee gemaakt met een vriend van me. het voelt best lekker en je wordt heel melig, na een tijdje krijg je honger en daarna wordt je heel moe enzo. die thee is echt heel ranzig maar het is wel chill. je moet 300 g maanzaad in een bakje doen, dan doe je er citroensap en water bij en dan schud je en zeef je de maanzaad er uit.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Misschien is deze post tegen die gast boven me een beetje mosterd na de maaltijd, maar je hoeft de onzin van deze idioot niet te geloven in iedergeval. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Obesaaitas #1780 Verwijderd | 500 | 07-02-2013 18:08 | |
Drugs & Alcohol |
drugs tester bench140 | 49 | 18-04-2005 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
blauw maanzaad = drugs? Dark Psycho | 34 | 29-11-2003 23:03 | |
Drugs & Alcohol |
High worden van maanzaad/sesamzaad of zoiets? Yamyam | 14 | 10-04-2003 22:07 | |
Eten & Drinken |
Welk brood? mcsun | 59 | 19-03-2003 13:04 | |
Drugs & Alcohol |
bananen bluesboy | 33 | 14-02-2003 12:46 |