Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ook die verscheurde foto's en de mysterie man die steeds terugkeerde. Geen dode maar....de reparateur...goed bedacht ![]()
|
![]() |
na al die mensen die em ge-wel-dig vonden wou ik em ook maar s gaan kijken...
ik vond et eerlijk gezegd een beetje tegenvallen (relatief, hoge verwachtingen)... irritantst vond ik wel dat vervelende camerawerk (steeds maar wegdraaien, inzoomen... ) maar waren mooie plaatjes, beetje kinderachtige film ![]() wel leuk, niet geweldig |
![]() |
|
ik vonnet een PRACHTIGE film, echt waar... de muziek vonnik ook heel mooi, paste echt bij het verhaal.
![]() ![]() ![]() xxx Ems |
![]() |
|
FAN-TAS-TISCH!!! wat een feelgood movie! heb m twee dagen achter elkaar hier in ut filmhuis gezien... het gevoel dat je aan het eind hebt... wow ik was helemaal gelukkig. als ik geld heb ga ik de cd met muziekjes kopen.
wat een film, wat een film... veel beter dan amerikaanse hollywood films... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoezo slecht? wil je dat even uitleggen? want ik kan me niet vorostellen dat iemand deze film slecht vind. kijk misschien is het niet Het Meesterwerk van de Eeuw, maar de sfeer in de film is zo fantastisch, alles is zo gewoontjes en toch weer heel sprookjesachtig dat je je toch wel goed móet voelen na deze film... en dat maakt een film toch ook goed? het niet kunnen acteren viel me trouwens niet zo op. vond het iig niet storend. maar ja, je hebt altijd mensen die heel hard op dat sorot dingen gaan letten om toch maar iets negatiefs te kunnen zeggen over een film die gewoon hartstikke leuk is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dan vind ik de sfeer nogal infantiel sprookjesachtig... ik heb een beetje genoeg van al die films met aparte mensen in de hoofdrol... trekt publiek zeker... ja sorry he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou ja, zo blijkt maar weer dat iedereen alles anders interpreteert. is er wel iets níet subjectief? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en kvond Amélie zeker wel contactgestoord ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zalige film
vind vooral de soundtrack echt steengoed.....en draai die CD nu ook grijs. Mooi filmwerk en het karakter van Amelie is zo mooi uitgewerkt dat ze gewoon je hart steelt. Gewoon een zalige film. .............zwijmel.............zwijmel
|
Ik had hem eerst samen met heel Havo-4 gekeken.
Toen vond ik er geen zak aan, maar dat was omdat het met zoveel anderen was, dan heb je de aandacht maar half bij de film. De overige 50% aandacht werd verdeeld tussen de rondvliegende zakjes chips, blikjes en mobiele telefoons. Toen hij later op TV kwam (de Franse zender Kiosque 1 tot en met 12), vond ik het wel een leuke film. Hij was moeilijker te volgen, daar er geen ondertiteling was, maar hij was wel leuk ![]() Ik heb hem in het totaal één keer in de bios gezien en vier keer op tv. Ik vond het zo gaaf dat Amelie zo uit haar stulp gelokt werd en andersom! Die man werd ook "gelokt" door Amelie. Ja, het is een goede film.
|
ben net een uurtje terug en silent enigma, je kunt zeggen wat je wilt maar het is echt de meest gelukkige film die er bestaat
![]() ![]() ![]() >zucht< wat een film........ ik kan er niet over uit. welterusten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|