Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je ooit een typcurcus gevolgd? Zo ja, dan zou je eens DrillAssistant kunnen proberen ( hier gratis te downloaden). Daarmee kun je je eigen woordenlijsten samenstellen, en je kunt jezelf ermee laten overhoren d.m.v. meerkeuzevragen, en zelf typen, dit kun je dan ook in taal1 - taal2 (bijv. Nederlands - Frans), en anders om. En als je een antwoord fout hebt, kun je het laten herhalen. Uiteindelijk als je alles goed hebt beantwoord, krijg je een lijstje met statistieken over hoe je het hebt gedaan. Daarna kun je ervoor kiezen om met 1 druk op de knop een nieuwe woordelijst te laten creeren met alleen de vragen die je fout had. Werkt heel erg goed bij mij. Sinds ik dit gebruik ben ik 2 punten voor Duits, en 1,5 punten voor Frans gestegen
![]() Op de site gsoverhoor.cjb.net vind je ook kant-en-klare woordenlijsten voor verschillende methodes. |
![]() |
|
dat programmaatje gebruik ik ook ja, is erg handig!
maar d'r staan maar heel weinig bestanden op die site die je noemt. Je kan ook hier kijken, daar staan d'r heel veel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |