Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
35 pleuro?
het is irritant, ik wil 'm hebben maar ik heb m'n zakgeld nog niet :/ dus als er nu helemaal geen mensen meer komen die 'm ook willen en ik dus het hoogste bod heb, dan moet je iets van een maand wachten, en waarschijnlijk wil je dat niet :/ Moet je voor de spellen extra betalen, eigenlijk? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() best leuk. Paranoide (Masj? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bleh, ik mail je er nog wel over ofzo. ![]() *blij* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan mag Masj de SNES plus de rest voor 40 eurow hebben. en kwoon ver van Amsterdam, niet te ver van Roelie..kwoon in Velp, vlakbij Arnhem...maar dan hoor ik het nog wel van jullie beiden cooljedigirl1@hotmail.com
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben er nog, ik ben er nog! Ik was dit topic een beetje vergeten
![]() Ik wil hem wel nog steeds hebben, je krijgt morgen (of vanavond, als ik vandaag nog legaal online mag van paps) een mailtje. ![]() En ik vind het wel gemeen dat lufia nu verkocht is, aangezien ik die juist heel graag wou hebben :/ Ik wil er verder niet heel moeilijk over gaan doen ofzo, maar is het nog wel eerlijk dat iemand anders 'm krijgt nadat alles aan mij verkocht(/beloofd) was? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En kijk anders op www.marktplaats.nl daar staan nog zat aanbiedingen van alle nintendo consoles.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mm. Nou doe ik toch nog moeilijk. *kijkt nog zieliger* ![]() ![]() Op www.marktplaats.nl hebben ze lufia niet. Hebben ze sowieso haast geen losse spellen. ![]() Ik wou dit in het mailtje neerzetten, maar hotmail doet onaardig hier dus ik vraag het maar gewoon hier.. Zitten de kabeldingen die je nodig hebt er wel gewoon bij? En, mja, hoe doen we't met het verzenden? ![]() Volgens mij vind je me nu hoogst irritant. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (Wouter, die doosjes waarin je datsoort dingen kan opsturen hadden ze bij ons bij het postkantoor op dat moment niet, dus morgen kijk ik ff in de grote stad - Arnhem ![]() Verzenden? Hm...*denk* ik weet niet, ik kom sowieso bijna nooit buiten Arnhem ![]() ![]() Ik vind je niet irritant - eerder andersom misschien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben een nintendo-leek, dat weet ik ![]() Maar goed, als ik 'm voor 35 pleuro ipv. van 40 mag hebben dan ben ik ook tevreden.. Omdat ik stiekem iemand heb gevonden die Lufia wel wil verkopen ![]() Mja, ik heb al aan roel gevraagd of ie eigenlijk nog van plan was binnenkort naar amsterdam te gaan, maar dat zit er niet in.. Zal ik anders even bij het postkantoor vragen of het mogelijk is om een nintendo via post te versturen? Het moet op zich gewoon kunnen, aldus m'n moeder. Dan zetten ze er gewoon 'handle with care' of 'breekbaar' oid neer, en dan kan er niet veel fout gaan. (Maar goed, dat vraag ik dus nog na ![]() Hebt u al gekeken of alle kabels er bij zitten? Ik wil 'm wel kunnen aansluiten, namelijk ![]() Andersom? Whiee, iemand vindt me aardig! *danst rondje* ![]() Psst! http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=228724 ![]() [edit] En oja, oja *standaard vraag* heeft ie verder geen gebrekken of erge krassen oid? ![]() Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 18:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
WHIEHOOO!
Ik heb roy (voor het geval u hem niet kent - is dus een zevenaars vriendje van meneer roel, op 't forumpje ook wel AtHell genoemd) net gesproken, en hij gaat in de herfstvakantie hoogstwaarschijnlijk naar amsterdam.. En ik woon op 40 minuutjes met de bus van amsterdam af ![]() Duhuus hij kan 'm gewoon meenemen *danst een rondje om de tafel heen* Nou nog die twee weken voor de herfstvakantie doorkomen, iedereen om me heen is helemaal aan het beschrijven hoe geweldig snes wel niet is dus ik ben helemaal enthousiast en snes-geil enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het nog niet gecontroleerd, vraag vanmiddag of mn broertje het ff wilt doen
![]() Geen krassen e.d. Emulator = soort programmaatje waarmee je roms (en dat zijn dan spelletjes) op de pc kan spelen Oja, geef dit ff aan Roy door ![]() ik kan voor de herfstvakantie al die zooi aan Ruud geven..die zie ik toch elke dag...en Ruud dan weer aan Roy ![]() En mja eigenlijk wil ik hem toch wel voor 40 euro verkaufen ![]() IIG je hoort vanmiddag of alles werkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mm, volgens mij kent roy Ruud wel, want Roel en Roy hebben het best vaan over Ruud.. Tenminste, volgens mij was het Ruud, maar het kan ook iemand anders met een R-naam zijn. (volgen we het nog? ![]() De andere mensen boden toen Lufia er nog bij zat :/ Maar degene die lufia aan me verkoopt wil er 15 euro voor hebben, dus als ik de snes voor 35 mag hebben dan zit ik precies bij het totaalbudget van 50 euro.. En anders mag ik hem vast niet kopen van mijn grote sponsor genaamd paps ![]() en JA, lufia is een must. :/ *wacht af* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn broertje was vandaag niet thuis dus ik heb niks kunnen testen :-/ (zelf ben ik niet zo technisch) dus 35 euro alright. Ik denk dat we het verder het beste over email kunnen afhandelen cooljedigirl1@hotmail.com
|
|
|