Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 17:08
Mindfields
Mindfields is offline
Jaja.. 2 controllers, Super Mario Allstars, Harvest Moon, Lufia2 en een supergameboy erbij. Iemand?
Oud 11-09-2002, 15:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Jaja.. 2 controllers, Super Mario Allstars, Harvest Moon, Lufia2 en een supergameboy erbij. Iemand?
Ik wil Mario CarT
Oud 11-09-2002, 16:10
Verwijderd
ehm *kijkt twijvelend richting paps* hoeveel vraag je er voor?
Oud 11-09-2002, 16:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ehm *kijkt twijvelend richting paps* hoeveel vraag je er voor?
Kweeniet zeg maar wat. Wil er wel ff bij vermelden, gewoon tussendoor, dat Lufia 2 en Harvest Moon echt geweldige spellen zijn
Oud 12-09-2002, 09:50
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
hoeveel ongeveer dan???
Oud 12-09-2002, 17:53
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Punker schreef:
hoeveel ongeveer dan???
Weet ik veel, doe es een bod. Ik bijt heus niet.
Oud 12-09-2002, 20:04
angel_undercover
angel_undercover is offline
Jeeej, gameboy..

Ik doe een bod... EUR 30..
Oud 12-09-2002, 21:07
Verwijderd
35 pleuro?

het is irritant, ik wil 'm hebben maar ik heb m'n zakgeld nog niet :/
dus als er nu helemaal geen mensen meer komen die 'm ook willen en ik dus het hoogste bod heb, dan moet je iets van een maand wachten, en waarschijnlijk wil je dat niet :/

Moet je voor de spellen extra betalen, eigenlijk?
Oud 12-09-2002, 21:36
Rhinus
Rhinus is offline
Ik wil hem wel ruilen voor mijn MegaDuck en 20 Euro.
Oud 13-09-2002, 10:50
angel_undercover
40 euro? kwillem ook!
Oud 13-09-2002, 11:04
nl2suzy
nl2suzy is offline
Supergameboy?>

Ik wil graag de super nintendo.. argghh.. zeg gewoon wat bedragen
Oud 13-09-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
angel_undercover schreef:
40 euro? kwillem ook!
45.

*grin* ik kon net zo goed ingehuurd zijn door judith om de prijs omhoog te werken
Oud 13-09-2002, 20:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nl2suzy schreef:
Supergameboy?>

Ik wil graag de super nintendo.. argghh.. zeg gewoon wat bedragen
super gameboy = voor de supernintendo...daarmee kan je gameboy spellen op de tv spelen
best leuk.

Paranoide (Masj? ) voor 45euro mag je 'm hebben (en ja spellekes en sgb erin begrepen)
Oud 13-09-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:

super gameboy = voor de supernintendo...daarmee kan je gameboy spellen op de tv spelen
best leuk.

Paranoide (Masj? ) voor 45euro mag je 'm hebben (en ja spellekes en sgb erin begrepen)
Jeuy! *wijst nog even naar reply ergens boven* ik heb mijn zakgeld nog niet, dus je moet wel even wachten.. waar woon je eigenlijk? want als het ver van amsterdam is dan moeten we even kijken hoe we het gaan doen met verzenden enzo..

bleh, ik mail je er nog wel over ofzo.
*blij*
Oud 14-09-2002, 14:36
independancy wanted
independancy wanted is offline
wacht even: Lufia 2?? Hoeveel wil je daarvoor hebben? Die wil ik graag van je kopen!

ik geef je er 20 Euro voor.
Oud 14-09-2002, 18:12
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
wacht even: Lufia 2?? Hoeveel wil je daarvoor hebben? Die wil ik graag van je kopen!

ik geef je er 20 Euro voor.
20 euro? hell yeah, voor jou. krijg je het boek er ook nog bij.

en dan mag Masj de SNES plus de rest voor 40 eurow hebben. en kwoon ver van Amsterdam, niet te ver van Roelie..kwoon in Velp, vlakbij Arnhem...maar dan hoor ik het nog wel van jullie beiden

cooljedigirl1@hotmail.com
Oud 14-09-2002, 18:55
independancy wanted
Citaat:
Parallel schreef:

20 euro? hell yeah, voor jou. krijg je het boek er ook nog bij.

en dan mag Masj de SNES plus de rest voor 40 eurow hebben. en kwoon ver van Amsterdam, niet te ver van Roelie..kwoon in Velp, vlakbij Arnhem...maar dan hoor ik het nog wel van jullie beiden

deal, mail is onderweg.
Oud 20-09-2002, 17:02
Mindfields
Mindfields is offline
Eh...krijg ik nog een reactie van Paranoide?
Oud 20-09-2002, 19:02
angel_undercover
Dus dat betekend dat ie nog steeds te koop is???
Oud 21-09-2002, 18:34
independancy wanted
Behalve Lufia 2!
Oud 22-09-2002, 14:11
Mindfields
Mindfields is offline
Idd Morgen ga ik naar het postkantoor want ik ben weer beter

Maar zolang Paranoide niet reageert is alles behalve Lufa 2 te koop...
Oud 22-09-2002, 20:09
Verwijderd
Ik ben er nog, ik ben er nog! Ik was dit topic een beetje vergeten

Ik wil hem wel nog steeds hebben, je krijgt morgen (of vanavond, als ik vandaag nog legaal online mag van paps) een mailtje.

En ik vind het wel gemeen dat lufia nu verkocht is, aangezien ik die juist heel graag wou hebben :/

Ik wil er verder niet heel moeilijk over gaan doen ofzo, maar is het nog wel eerlijk dat iemand anders 'm krijgt nadat alles aan mij verkocht(/beloofd) was?
Oud 22-09-2002, 20:14
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Ik wil hem wel nog steeds hebben, je krijgt morgen (of vanavond, als ik vandaag nog legaal online mag van paps) een mailtje.

En ik vind het wel gemeen dat lufia nu verkocht is, aangezien ik die juist heel graag wou hebben :/

Ik wil er verder niet heel moeilijk over gaan doen ofzo, maar is het nog wel eerlijk dat iemand anders 'm krijgt nadat alles aan mij verkocht(/beloofd) was?
Hmm...ja daar zit wel wat in :-/ ik kan er eventueel nog wel wat van de prijs afdoen.. maar de deal met Wouter is wel bijna rond.. dus ja ik weet het niet?
Oud 22-09-2002, 22:49
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Lufia is ook wel het beste spel wat erbij zat jah.. Maar je hebt mario all stars nog!
En kijk anders op www.marktplaats.nl daar staan nog zat aanbiedingen van alle nintendo consoles..
Oud 24-09-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Hmm...ja daar zit wel wat in :-/ ik kan er eventueel nog wel wat van de prijs afdoen.. maar de deal met Wouter is wel bijna rond.. dus ja ik weet het niet?
*zet puppyoogjes en een pruillip op* ik wil hem echt, echt heel graag hebben

Mm. Nou doe ik toch nog moeilijk. *kijkt nog zieliger*

Op www.marktplaats.nl hebben ze lufia niet. Hebben ze sowieso haast geen losse spellen.

Ik wou dit in het mailtje neerzetten, maar hotmail doet onaardig hier dus ik vraag het maar gewoon hier.. Zitten de kabeldingen die je nodig hebt er wel gewoon bij? En, mja, hoe doen we't met het verzenden?

Volgens mij vind je me nu hoogst irritant. :/
Advertentie
Oud 24-09-2002, 20:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*zet puppyoogjes en een pruillip op* ik wil hem echt, echt heel graag hebben

Mm. Nou doe ik toch nog moeilijk. *kijkt nog zieliger*

Op www.marktplaats.nl hebben ze lufia niet. Hebben ze sowieso haast geen losse spellen.

Ik wou dit in het mailtje neerzetten, maar hotmail doet onaardig hier dus ik vraag het maar gewoon hier.. Zitten de kabeldingen die je nodig hebt er wel gewoon bij? En, mja, hoe doen we't met het verzenden?

Volgens mij vind je me nu hoogst irritant. :/
Alles zit er volgens mij bij zal binnenkort nog wel ff checken. En je kan dus alles krijgen, behalve Lufia dus :-/ hmm..emulator?

(Wouter, die doosjes waarin je datsoort dingen kan opsturen hadden ze bij ons bij het postkantoor op dat moment niet, dus morgen kijk ik ff in de grote stad - Arnhem )

Verzenden? Hm...*denk* ik weet niet, ik kom sowieso bijna nooit buiten Arnhem dus ik zou het niet weten...kijk, als je nou es een keer Roel gaat meet'en, neem je vanuit Zevenaar ff de trein naar Arnhem ofzo... nouja...zeg maar wat?

Ik vind je niet irritant - eerder andersom misschien
Oud 25-09-2002, 10:04
independancy wanted
Citaat:
Parallel schreef:
Wouter, die doosjes waarin je datsoort dingen kan opsturen hadden ze bij ons bij het postkantoor op dat moment niet, dus morgen kijk ik ff in de grote stad - Arnhem
Ok, ik hoor het wel
Oud 27-09-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Alles zit er volgens mij bij zal binnenkort nog wel ff checken. En je kan dus alles krijgen, behalve Lufia dus :-/ hmm..emulator?

(Wouter, die doosjes waarin je datsoort dingen kan opsturen hadden ze bij ons bij het postkantoor op dat moment niet, dus morgen kijk ik ff in de grote stad - Arnhem )

Verzenden? Hm...*denk* ik weet niet, ik kom sowieso bijna nooit buiten Arnhem dus ik zou het niet weten...kijk, als je nou es een keer Roel gaat meet'en, neem je vanuit Zevenaar ff de trein naar Arnhem ofzo... nouja...zeg maar wat?

Ik vind je niet irritant - eerder andersom misschien
Mm, wat is een emulator?
Ik ben een nintendo-leek, dat weet ik
Maar goed, als ik 'm voor 35 pleuro ipv. van 40 mag hebben dan ben ik ook tevreden.. Omdat ik stiekem iemand heb gevonden die Lufia wel wil verkopen *springt*

Mja, ik heb al aan roel gevraagd of ie eigenlijk nog van plan was binnenkort naar amsterdam te gaan, maar dat zit er niet in.. Zal ik anders even bij het postkantoor vragen of het mogelijk is om een nintendo via post te versturen? Het moet op zich gewoon kunnen, aldus m'n moeder. Dan zetten ze er gewoon 'handle with care' of 'breekbaar' oid neer, en dan kan er niet veel fout gaan. (Maar goed, dat vraag ik dus nog na )

Hebt u al gekeken of alle kabels er bij zitten? Ik wil 'm wel kunnen aansluiten, namelijk

Andersom? Whiee, iemand vindt me aardig! *danst rondje*

Psst! http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=228724

[edit]
En oja, oja *standaard vraag* heeft ie verder geen gebrekken of erge krassen oid?

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 18:25.
Oud 27-09-2002, 18:24
Verwijderd
WHIEHOOO!
Ik heb roy (voor het geval u hem niet kent - is dus een zevenaars vriendje van meneer roel, op 't forumpje ook wel AtHell genoemd) net gesproken, en hij gaat in de herfstvakantie hoogstwaarschijnlijk naar amsterdam.. En ik woon op 40 minuutjes met de bus van amsterdam af

Duhuus hij kan 'm gewoon meenemen *danst een rondje om de tafel heen*

Nou nog die twee weken voor de herfstvakantie doorkomen, iedereen om me heen is helemaal aan het beschrijven hoe geweldig snes wel niet is dus ik ben helemaal enthousiast en snes-geil enzo
Oud 28-09-2002, 15:54
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb het nog niet gecontroleerd, vraag vanmiddag of mn broertje het ff wilt doen
Geen krassen e.d.

Emulator = soort programmaatje waarmee je roms (en dat zijn dan spelletjes) op de pc kan spelen

Oja, geef dit ff aan Roy door
ik kan voor de herfstvakantie al die zooi aan Ruud geven..die zie ik toch elke dag...en Ruud dan weer aan Roy Tenminste, ik neem aan dat Roy Ruud kent.. (Hm...Roy, Ruud en Roel...Kwik, Kwek en Kwak).

En mja eigenlijk wil ik hem toch wel voor 40 euro verkaufen omdat andere mensen hier ook 40 hebben geboden.

IIG je hoort vanmiddag of alles werkt.
Oud 28-09-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Ik heb het nog niet gecontroleerd, vraag vanmiddag of mn broertje het ff wilt doen
Geen krassen e.d.

Emulator = soort programmaatje waarmee je roms (en dat zijn dan spelletjes) op de pc kan spelen

Oja, geef dit ff aan Roy door
ik kan voor de herfstvakantie al die zooi aan Ruud geven..die zie ik toch elke dag...en Ruud dan weer aan Roy Tenminste, ik neem aan dat Roy Ruud kent.. (Hm...Roy, Ruud en Roel...Kwik, Kwek en Kwak).

En mja eigenlijk wil ik hem toch wel voor 40 euro verkaufen omdat andere mensen hier ook 40 hebben geboden.

IIG je hoort vanmiddag of alles werkt.
Ik heb de grote vraag (wat is een emulator) gisteren ook maar op Games gevraagd, en toen ze't vertelden ben ik gauw aan het downloaden geslagen *heeft nu een stuk of tien spelletjes op de comp*

Mm, volgens mij kent roy Ruud wel, want Roel en Roy hebben het best vaan over Ruud.. Tenminste, volgens mij was het Ruud, maar het kan ook iemand anders met een R-naam zijn. (volgen we het nog? )

De andere mensen boden toen Lufia er nog bij zat :/
Maar degene die lufia aan me verkoopt wil er 15 euro voor hebben, dus als ik de snes voor 35 mag hebben dan zit ik precies bij het totaalbudget van 50 euro.. En anders mag ik hem vast niet kopen van mijn grote sponsor genaamd paps *kijkt zielig*
en JA, lufia is een must. :/

*wacht af*
Oud 28-09-2002, 20:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik heb de grote vraag (wat is een emulator) gisteren ook maar op Games gevraagd, en toen ze't vertelden ben ik gauw aan het downloaden geslagen *heeft nu een stuk of tien spelletjes op de comp*

Mm, volgens mij kent roy Ruud wel, want Roel en Roy hebben het best vaan over Ruud.. Tenminste, volgens mij was het Ruud, maar het kan ook iemand anders met een R-naam zijn. (volgen we het nog? )

De andere mensen boden toen Lufia er nog bij zat :/
Maar degene die lufia aan me verkoopt wil er 15 euro voor hebben, dus als ik de snes voor 35 mag hebben dan zit ik precies bij het totaalbudget van 50 euro.. En anders mag ik hem vast niet kopen van mijn grote sponsor genaamd paps *kijkt zielig*
en JA, lufia is een must. :/

*wacht af*
OK, daar heb je een punt en mja dan is het Ruudje denk ik
Mijn broertje was vandaag niet thuis dus ik heb niks kunnen testen :-/ (zelf ben ik niet zo technisch) dus 35 euro alright. Ik denk dat we het verder het beste over email kunnen afhandelen

Regels voor berichten