Advertentie | |
|
![]() |
|
de vrag van dit topic is eihgenlijk: mag je een gekweekt mens wél of géén mens noemen? Gezien de chemische recacties die intern optreden zou het heel goed kunnen dat een gekweekt mens ook een echt mens is... Ik zou dus neigen naar het ethische argument
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wanneer je alleen een romp kweekt zou ik me heel misschien er nog in kunnen laten, maar dan nog vind ik 't eigenlijk niet kunnen. Ik vind dat je gewoon niet met mensenlevens moet omknoeien. Met dode mensen die zelf vooraf toestemming hebben gegeven voor donortransplantatie vind ik prima (ben zelf overigens ook donor), maar handmatig kweken, nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat je je doorganen afstaat na je dood is tot daar aan toe, maar om even draagmoeder te zijn voor een paar organen, laat staan als je in coma ligt, dat vind ik wel érg vreemd. (Hoe verzin je zoiets bazars anyway? ![]() |
![]() |
|
Study: Humans Not Fit for Cloning
A new study on cloning shows more than ever it's probably a very bad idea to replicate human beings. The study, performed by researchers at the Whitehead Institute for Biomedical Research in Boston, found that cloning to create new animals will almost always create an abnormal creature. BRON: http://www.wired.com/news/medtech/0,1286,55043,00.html
||
Citaat:
Je zorgt dat ieder 'vrouwen' lichaam een 'vrouw' en 'man' voortbrengt, de 'vrouw' zorgt voor nageslagt en organen en de 'man' alleen voor organen. Het zaad voor de bevruchting haal je uit de de reguliere zaadbank, hierdoor is er ook minder kans op een lichaam met down syndroom of andere versterkte genetische ziektes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zouden er embryo's mogen worden gekweekt voor wetenschappelijk onderzoek??? salimpy | 31 | 09-06-2006 15:12 | |
Drugs & Alcohol |
Stellling: Horeca rookvrij in 2009? team rookverbod | 90 | 28-12-2005 15:02 | |
Muziek |
Nsbm Caligula | 247 | 14-10-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Mensen en robotten Verwijderd | 23 | 12-07-2004 18:41 | |
Flora & Fauna |
Paddestoelen kweken kees17 | 4 | 04-11-2002 18:57 | |
Drugs & Alcohol |
goedkope eigen gekweekte weed? waterpijp | 1 | 13-01-2002 01:33 |