Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ga lekker mountainbiken bij voorkeur crosscountry of freeride, ten eerste is het super om je frustaties kwijt te raken en ten 2e kom je ook nog in een heel relaxte scene terecht. Nadeel het kost wel nogal wat geld om ermee te beginnen
|
ik zou western gaan rijden. ( Westernriding moet meer worden gepromoot
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 21:28. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
snowboarden/skateboarden, skeleton, wielrennen, mountainbiken (hmm moeilijk denk ik in delft), handboogschieten, (ijs)duiken, windsurfen/golfsurfen, kanoen. Zijn sporten die ik doe/wel eens heb gedaan/ooit nog wil doen. Ik zal nog eens verder nadenken ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ga frisbeeen (of hoe je dat dan ook schrijft)
naja, ik zit ook op atletiek (als luckyleo er op zit tenminste) en dat is leuk of ga op pencak Silat (undar selok) een oosterse verdedigings sport maar meer voor de sier, dan voor echt gebruik daar zittenook meer jongens of mannen op mijn oom geeft het en verder is het niet zo interressant als je dr nooit van gehoord hebt |
![]() |
|
![]() |
volleybal is opzich een leuke sport, maar je hebt ff de tijd nodig om het technisch goed te kunnen spelen... voordeel van volleybal: is een zaalsport en gaat onder (bijna) alle omstandigheden door..nadeel is dat je het niet kunt beoefenen wanneer JIJ dat wilt. Als je gaat fitnessen maakt het niet uit wanneer je gaat, met volley is dat niet zo, iv.m. met een team..
tennis is ook erg leuk...voetbal ook...squashen is ook ergggg leuk, kun je goed je energie in kwijt ![]()
||
Citaat:
![]() BTW: als ik het om die reden zou doen, kan ik momenteel beter ophouden, want het heeft toch geen effect ![]() ![]()
|
![]() |
Word cheerleader bij american football! voor meer info mail naar wouter@arnhemfalcons.nl, overigens ook als je wilt spelen en al helemaar als je in de buurt van nijmegen woont!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport? dejob14 | 8 | 11-02-2013 20:05 | |
Vrije tijd |
Welke sport zal ik gaan doen? Verwijderd | 26 | 05-02-2013 15:06 | |
Vrije tijd |
overtuig mij, welke sport? Fantôme | 62 | 18-06-2003 22:09 | |
Vrije tijd |
Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen? Frida | 78 | 22-02-2003 00:10 | |
Vrije tijd |
kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak? Chill | 36 | 14-05-2002 19:32 | |
Algemene schoolzaken |
welke sport doen jullie buiten school? loekie_v | 18 | 23-01-2002 19:53 |